9-vuotias tyttöni on siis alkanut kastelemaan päivisin sekä öisin siitä lähtien kun sain pikkusiskon. Selvää huomion hakua, hän sanoi että tahtosi minun vaihtavan hänelle vaipat ja näin. Mitä teen? Vaihdanko hänelle sitten vain niitä vaippoja vai mitä teen?
9v tyttöni on alkanut...
8
1832
Vastaukset
- gj6ehu
Anna hänen käyttää vaippoja ja vaikka vaihda hänen vaippansa vauvan kans nii sille tulee sit hyvä mieli.
- jiofe
www.p1.foorumi.info/atktuki
- Äippä minäkin
Anna hänen pitää vaippoja ja vaihda ne itse ensin. Samalla voit opettaa hänet vaihtamaan ne. Näin säästyy pyykkiä ja tyttösi saa tarvitsemaansa huomiota.
- werty120
neuvotonäippä missä päin asutte? oon kateellinen sun tytölles jos se saa käyttää vaippoja ja vielä vaihdat ne voisinko joskus tulla teille laitattamaan vaipan jos asutta lähiseudullani?
- werty120
werty120 kirjoitti:
neuvotonäippä missä päin asutte? oon kateellinen sun tytölles jos se saa käyttää vaippoja ja vielä vaihdat ne voisinko joskus tulla teille laitattamaan vaipan jos asutta lähiseudullani?
neuvotonäippä mitä vaippoja tyttäresi muuten käyttää?
- kohta kolmen äiti
Ihme vastauksia oot saanu....mä en ainakaan lähtis siihen leikkiin mukaan. 9v on jo niin iso tyttö että ei todellakaan ole tarvis lähteä hänen kanssaan vaippaleikkeihin enää. Hän on jo niin iso, että pelkkä keskustelu asiasta riittää, selität hänelle että nyt on vauva tullut taloon ja myös hänelle on riitettävä huomiota. Mutta pidät huolen että myös tämä vanhempi saa huomiota, anna hänen osallistua vaikka vauvan hoitoon ja kehut kuinka isoksi tytöksi hän on jo kasvanut ja tullut äidin avuksi. Ja kun vauva nukkuu niin annat jakamattoman huomiosi hetkeksi hänelle, hellit, pusuttelet tai teette jotain kivaa yhdessä.
- esr
vaihda öisin vaippa ja elä vaihda vaippoja .
ja ostta pampers vaippoja eimakksa paljon- esr
elä vaihda päivisin kun hänestä tulee aikuinen osta slip maxi vaippoja
eimaksa paljon
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812