9v tyttöni on alkanut...

neuvotonäippä

9-vuotias tyttöni on siis alkanut kastelemaan päivisin sekä öisin siitä lähtien kun sain pikkusiskon. Selvää huomion hakua, hän sanoi että tahtosi minun vaihtavan hänelle vaipat ja näin. Mitä teen? Vaihdanko hänelle sitten vain niitä vaippoja vai mitä teen?

8

1710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gj6ehu

      Anna hänen käyttää vaippoja ja vaikka vaihda hänen vaippansa vauvan kans nii sille tulee sit hyvä mieli.

      • jiofe

        www.p1.foorumi.info/atktuki


    • Äippä minäkin

      Anna hänen pitää vaippoja ja vaihda ne itse ensin. Samalla voit opettaa hänet vaihtamaan ne. Näin säästyy pyykkiä ja tyttösi saa tarvitsemaansa huomiota.

      • werty120

        neuvotonäippä missä päin asutte? oon kateellinen sun tytölles jos se saa käyttää vaippoja ja vielä vaihdat ne voisinko joskus tulla teille laitattamaan vaipan jos asutta lähiseudullani?


      • werty120
        werty120 kirjoitti:

        neuvotonäippä missä päin asutte? oon kateellinen sun tytölles jos se saa käyttää vaippoja ja vielä vaihdat ne voisinko joskus tulla teille laitattamaan vaipan jos asutta lähiseudullani?

        neuvotonäippä mitä vaippoja tyttäresi muuten käyttää?


    • kohta kolmen äiti

      Ihme vastauksia oot saanu....mä en ainakaan lähtis siihen leikkiin mukaan. 9v on jo niin iso tyttö että ei todellakaan ole tarvis lähteä hänen kanssaan vaippaleikkeihin enää. Hän on jo niin iso, että pelkkä keskustelu asiasta riittää, selität hänelle että nyt on vauva tullut taloon ja myös hänelle on riitettävä huomiota. Mutta pidät huolen että myös tämä vanhempi saa huomiota, anna hänen osallistua vaikka vauvan hoitoon ja kehut kuinka isoksi tytöksi hän on jo kasvanut ja tullut äidin avuksi. Ja kun vauva nukkuu niin annat jakamattoman huomiosi hetkeksi hänelle, hellit, pusuttelet tai teette jotain kivaa yhdessä.

    • esr

      vaihda öisin vaippa ja elä vaihda vaippoja .
      ja ostta pampers vaippoja eimakksa paljon

      • esr

        elä vaihda päivisin kun hänestä tulee aikuinen osta slip maxi vaippoja
        eimaksa paljon


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8176
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe