sivun kautta uusia Avastin avaimen. Olen yrittänyt monta kertaa mutta ei onnistu. Joku laatta sieltä tulee päivittäin jossa saariston murteella kerrotaan avaimen kohta vanhentuvan, mutta se laatta on tullut jo monta kuukautta. Itse en muista mihin aikaan viime vuoden loppupuolella sen avaimen uusin.
https://secure.avast.com/web/ita/home-registration.php?PHPSESSID=74b3a242cce43d3cfd22edf6ad37ce19&lang=FIN#register-form
Voikohan tämän
6
419
Vastaukset
- 423rf
Onko nyt kovin vaikeaa täyttää nuo kentät? Mielestäni se on ihan mantereen murretta.
- etellinennn
vaikka olen kolme kertaa rekisteröitynyt. Tämä sivu on täyttä suomea, mutta se laatta joka tulee joka päivä on jotain ihme englantia.
- dfgfghhjhjk
etellinennn kirjoitti:
vaikka olen kolme kertaa rekisteröitynyt. Tämä sivu on täyttä suomea, mutta se laatta joka tulee joka päivä on jotain ihme englantia.
vaikka rekisteröidyt niin avain pitää syöttää avastiin!
RTFM! - avaaastt
dfgfghhjhjk kirjoitti:
vaikka rekisteröidyt niin avain pitää syöttää avastiin!
RTFM!avainta sähköpostiin. Syötön kyllä hallitsen. Joka kerta on hyvin se onnistunut, mutta kun uutta avainta ei ole tullut vai käykö vanhan avaimen uusiminen jotenkin.
- hjgkmmfk
Vai onx se sittenkin vitonen?
- a-------stt
on Avast 4.8 Home Edition. Voi olla, että lähettävät vasta myöhemmin. Kun en todellakaan muista viimeistä rekisteröintiä. Ensimmäinen oli 25.8 2008. Muistelin, että silloin se olisi ollut 14 kk. eteenpäin mutta nyt kyllä se on 12 kk. Ärsyttää vaan tuo laatta joka tulee jatkuvasti ja siinä siis kaupataan muita versioita puolella hinnalla ja ilmoitetaan, että suojaus loppuu lähiaikoina. Täytyy ventata, onhan tässä kevättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336544- 356023
- 293324
- 452770
- 342604
- 152288
- 372158
- 161996
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401839En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757