Eli meillä reilun 3v tanskandoggi narttu mikä leikattu vuosi sitten,pitkin kesää meidän uros oli aika ajoin kiinnostunut nartusta muutamia päiviä kerrallaan,syksyä kohti jaksot piteni..otin yhteyttä leikanneeseen eläinlääkäriin,narttu aukastiin uudestaan että nähtiin onko aikaisemmalla kerralla jäänyt osa munasarjoista poistamatta tai löytyykö sieltä muuta syytä..no ei löytyny,kaikki täysin kunnossa..narttu sai kiiman esto lääkityksen minkä vaikutus kestää 6kk..viikko on nyt kulunut ja uros on sekasin kun seinäkello,ei anna nartulle hetken rauhaa ja narttu valuttaa edelleen kirkasta nestettä..kohta menee hermo kaikilta kun kukaan ei saa hetken rauhaa ja uroskin saa kohta sydärin! Eli onko kenelläkään ollut vastaavaa ja mistä tässä voi olla kyse?! eläinlääkäriin otan taas kerran yhteyttä mutta ihmeissään ne oli jo viimeksi ja sanoivat että piikki rauhottaa tilanteen parissa päivässä..no,päinvastoin kävi..huoh..
Leikatun nartun juoksut?!
Rokki&Misa
4
6088
Vastaukset
- bvrtgvet
ihmisilläkään.
- koiranomistajatar
Talvella 2013 leikkautin seropi-narttuni. Nyt käyttäytyy kuin olisi juoksut.
- Ihan siitä siinä
on kyse miltä vaikuttaakin. Vaikka nyt kävitte poistattamassa loput munasarjoista niin ei ne hormoonit heti häviä koiran elimistöstä.
- Anonyymi
Mulla vanhempi narttu. Leikattu. Mut haaveilee taas. Soitellaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5877696Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3342916Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3912089- 1281307
- 311253
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41179Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1041057- 911053
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641023- 44892