Eikö siihen Keuruun kylälle saada kunnon Yökerhoa, ennen oli sentään Tarhiansuu. Eilen oltiin sukuloimassa Keuruulla ja illalla lähdettiin etsimään baaria. Ei löytynyt kuin yksi dicomesta koko isolta kylältä!!!
Pikkuisen ankea on tarjonta kun vertaa moniin jopa puolet pienempiin Kaupunkeihin.
Keuruun baarit.
Satu ja Hanneli.
3
2306
Vastaukset
- Matin Saluuna
Nimittäin Tarhiansuu ei ollut yökerhoa nähnytkäänm uuten oli hyvä paikka -70 luvun puolenvälinpaikkeilla.Ja töihin ei mitään asia ellei ollu puanuttu; )
- PITÄSKÖHÄN PALATA
kirkonkylä kuntamuotoon?
- pum pam pm
varuskunnassa jytää
http://www.mikseri.net/artists/?id=101176
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849