pojjjat! blondit vs. brunet tytöt

blondbrune

jepa! kummista tykkäätte yleisesti ottaen enemmän blondeista vai bruneista? ;)

58

4712

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pOikkelii

Brunette/mustat/musta(punaset ym. väri).

• brunette!!

brunette

• MINÄ BLONDI
        brunette!! kirjoitti:

brunette

Miks te suomalaiset jannut ette tykkää meist blondeist?? Mitä vikaa meis on? vaikka sanotaan, et blondit ois tyhmii, mut mitä vittuu se hiusväri aivotoimintaan voi liittyä??

• Öö...
        MINÄ BLONDI kirjoitti:

Miks te suomalaiset jannut ette tykkää meist blondeist?? Mitä vikaa meis on? vaikka sanotaan, et blondit ois tyhmii, mut mitä vittuu se hiusväri aivotoimintaan voi liittyä??

Kyka sano, ettei blondeista tykätä... kyl mulle kävis :)

• poikaboy
        MINÄ BLONDI kirjoitti:

se riippuu luonteesta! kyllä molemmat on kauniita. Esim OC:ssä ottaisin ennemmin Summerin. Kiira Korpi on myös sopivan oloinen blondeista.

• Zaukki

Vastaan b...!

• brtbydrbhtbyjftnj

Kaikki käy :)

• gghj

Kuhan on hiukset ja väri näyttää jotenkin sopivan eikä oo jotku siniset niin kaikki menee.

• 16vee

Blondit aina nappaa mun katseen, mut oon seurustellu vaan brunejen/mustatukkasten kanssa... saattaa kertoo jotai :p

• dfcgbhj
        16vee kirjoitti:

Blondit aina nappaa mun katseen, mut oon seurustellu vaan brunejen/mustatukkasten kanssa... saattaa kertoo jotai :p

joo ittekkin oon tyttö ja blondi. Pojat on aina et oisin jotenkin vähempi älyne kun on vaaleet hiukset :( ehkä sit oon. Kohta värjään ruskeeks, nii kelpaa varmaan paremmin.

Nykyään kaikki tykkää vaan bruneteista kun blondit on jotenkin tyhmempii^^

• blondi 16
        dfcgbhj kirjoitti:

joo ittekkin oon tyttö ja blondi. Pojat on aina et oisin jotenkin vähempi älyne kun on vaaleet hiukset :( ehkä sit oon. Kohta värjään ruskeeks, nii kelpaa varmaan paremmin.

Nykyään kaikki tykkää vaan bruneteista kun blondit on jotenkin tyhmempii^^

Mutta millä tavalla hiusten väri voi vaikuttaa niin kovasti? jos nyt vaikka verrataan, jos olisi valittavana brunette ja blondi, niin kyllä se brunette menis, mutta blondi haukuttas. Ei ne blondit välttämättä yhtään sen typerämpiä ole kuin muutkaan!

• fgvbhjn
        blondi 16 kirjoitti:

Mutta millä tavalla hiusten väri voi vaikuttaa niin kovasti? jos nyt vaikka verrataan, jos olisi valittavana brunette ja blondi, niin kyllä se brunette menis, mutta blondi haukuttas. Ei ne blondit välttämättä yhtään sen typerämpiä ole kuin muutkaan!

Mistä se ees on keksitty et blondit ois jotenkin tyhmempiä.

Aina mäkin joudun kuunteleen kun moni haukkuu minua tyhmäksi, koska olen blondi. Tai muuten vaan aina naureskellaan ja huudellaan blondia. Voiko se älykkyys muka liittyä hiusten väriin?
        Onkse vai tutkittu et blondit ois jotenkin vähempi älyisiä kuin brunetet.

• itse blondi
        fgvbhjn kirjoitti:

Mistä se ees on keksitty et blondit ois jotenkin tyhmempiä.

Aina mäkin joudun kuunteleen kun moni haukkuu minua tyhmäksi, koska olen blondi. Tai muuten vaan aina naureskellaan ja huudellaan blondia. Voiko se älykkyys muka liittyä hiusten väriin?
        Onkse vai tutkittu et blondit ois jotenkin vähempi älyisiä kuin brunetet.

samaa mieltä, aina sitä joutuu kuuntelee et: " et sä osaa ku sä oot blondi oot nii typerä!" Kyl mä tappaisin sen kuka vittu on menny keksimään et just me BLONDIT ollaan TYHMIÄ! muttakun jos lähdetään tuonne ameriikan maihin, niin siellä nyt sentäs kunnioitetaan blondeja! miten yks hiustenväri voi merkitä ihmisille niin helvetin paljo! Jos oot mustatukkane, ni kukaa ei jää tuijottaa. mut jos oot blondi ni kaikki jää tuijottaa ja aattelee et mitä vittuu toi vähä-älyne oikee säätää!

• PLÄÄ
        itse blondi kirjoitti:

samaa mieltä, aina sitä joutuu kuuntelee et: " et sä osaa ku sä oot blondi oot nii typerä!" Kyl mä tappaisin sen kuka vittu on menny keksimään et just me BLONDIT ollaan TYHMIÄ! muttakun jos lähdetään tuonne ameriikan maihin, niin siellä nyt sentäs kunnioitetaan blondeja! miten yks hiustenväri voi merkitä ihmisille niin helvetin paljo! Jos oot mustatukkane, ni kukaa ei jää tuijottaa. mut jos oot blondi ni kaikki jää tuijottaa ja aattelee et mitä vittuu toi vähä-älyne oikee säätää!

Selvästi nyt muutama blondi ottaa vähän liikaa itteesä nää jutut... Jos tilanne ois toistepäin kaikki brunetet tulis vikisemää et miks vaa kaikki isotissiset blondit kelpaa. (enkä nyt väitä että kaikki blondit on isotissisiä) :DD Hiustenväri tuskin kertoo naisen aivotoiminnasta juurikaan mitään, mutta joillakin kai vaan "automaattisesti" iskee toinen hiustenväri paremmin jos luonnetta ei oteta huomioon. Taitaa vaan olla että blondeista on mediassa tehty tietty käsite joka on iskostunut enemmän tai vähemmän tosissaan ihmisen päähän. Luulen että blondit saattavat silti saada huomiota enemmän osakseen vaikka sitten vaan sen takia että erottuvat paremmin tummahiuksisten massasta. Turhaan vedette hernettä nenään, ootte taatusti ihan yhtä kuumia ku brunetkin ;)

• blondi pimu
        PLÄÄ kirjoitti:

Selvästi nyt muutama blondi ottaa vähän liikaa itteesä nää jutut... Jos tilanne ois toistepäin kaikki brunetet tulis vikisemää et miks vaa kaikki isotissiset blondit kelpaa. (enkä nyt väitä että kaikki blondit on isotissisiä) :DD Hiustenväri tuskin kertoo naisen aivotoiminnasta juurikaan mitään, mutta joillakin kai vaan "automaattisesti" iskee toinen hiustenväri paremmin jos luonnetta ei oteta huomioon. Taitaa vaan olla että blondeista on mediassa tehty tietty käsite joka on iskostunut enemmän tai vähemmän tosissaan ihmisen päähän. Luulen että blondit saattavat silti saada huomiota enemmän osakseen vaikka sitten vaan sen takia että erottuvat paremmin tummahiuksisten massasta. Turhaan vedette hernettä nenään, ootte taatusti ihan yhtä kuumia ku brunetkin ;)

kiitoksia isotissi kommentistasi! :D Eikai sitä tässä muu auta ku lähtee ulkomaille ettii jätkää, ku ei näit suomalaisii jannui me blondit oikee tunnu kiinnostava... :( Mitä vikaa meis voi olla?

• bbbrune
        blondi pimu kirjoitti:

kiitoksia isotissi kommentistasi! :D Eikai sitä tässä muu auta ku lähtee ulkomaille ettii jätkää, ku ei näit suomalaisii jannui me blondit oikee tunnu kiinnostava... :( Mitä vikaa meis voi olla?

no voi vittu teitä saakelin blondeja XDXD jos tääll vastaa pari jäbää et brunet niii iiiks oootte iha aangst mitä vikaa meis blondeis on xd anna mä nauran!

• khoih09808
        itse blondi kirjoitti:

Itse blondi// vedä henkeä ja mee vähä siistimään BLONDIA kampaustas. Älä hiilly ;DDD "muttakun jos lähdetään tuonne ameriikan maihin, niin siellä nyt sentäs kunnioitetaan blondeja!" REPS REPS ;DDDDDD

• minneaasopss
        khoih09808 kirjoitti:

Itse blondi// vedä henkeä ja mee vähä siistimään BLONDIA kampaustas. Älä hiilly ;DDD "muttakun jos lähdetään tuonne ameriikan maihin, niin siellä nyt sentäs kunnioitetaan blondeja!" REPS REPS ;DDDDDD

no vittu tonne menee eurooppaa jonneki vähä alemmas ku nää hememtin skandinavia paska maat nii siel kyl usein saa huomata olevansa ainoo vaaleehiuksinen vaik täpötäydessä metrossa.

ja mitä vitun väliä minkä väriset hiukset on, kuha ne vaan sopii musta ois paras jos ketkää ei värjäis hiuksiaan tai jos värjää nii sävyttäs vaan hiukan, koska luonnollisuus on musta kauneinta.

• wapof

Kun nyt kysyttiin yleisesti ottaen niin blondeista. En tiiä mut tykkään niistä vaan yleensä enemmän :D Mut ei sillä nyt hirveesti oo välii, mikä kellekin sopii =) Joillakin saatan sitten tykätä enemmän tummista hiuksista kuin blondeista :D

Mut pidetäänkö blondeja muka oikeesti tyhmempinä kun jotain brunetteja? o: Ite en oo ainakaan semmosta kuullu, korkeintaan jos joku on vitsillä heittäny jotain... Itse en kyllä todellakaan pidä blondeja mitenkään tyhmempinä kuin jotain muita =) Enkä kyllä muutenkaan mee minkään ulkonäön takii ihmisiä tuomitsemaan :D

• joku vaa....

etkö muka oo kuullu itä juttuu, et blondit on "huorii" ja et ne ois vähä-älyisimpiä. mutta en tosin tiedä miks just blondit? yhtä hyvin se vois olla punatukkasista.

• tfrghyuijk
        joku vaa.... kirjoitti:

etkö muka oo kuullu itä juttuu, et blondit on "huorii" ja et ne ois vähä-älyisimpiä. mutta en tosin tiedä miks just blondit? yhtä hyvin se vois olla punatukkasista.

Eiks tää vähä-älyisyys voitais jo vaihtaa ihan sama keille mut ei enään blondeille. Ei me blondit ees olla tyhmiä eikä mitään huoria. Mut heti kun blondi mokaa nii sit sanotaan "ei vittu haha huomaa et oot blondi kun oot nii tyhmä" eipä kyl paljoo naurata tollasseet kommentit.

• einäinhuoh
        tfrghyuijk kirjoitti:

Eiks tää vähä-älyisyys voitais jo vaihtaa ihan sama keille mut ei enään blondeille. Ei me blondit ees olla tyhmiä eikä mitään huoria. Mut heti kun blondi mokaa nii sit sanotaan "ei vittu haha huomaa et oot blondi kun oot nii tyhmä" eipä kyl paljoo naurata tollasseet kommentit.

Huomaa et blondit ottaa aika helvetin herkästi itseensä.

Mulle aivan se ja sama minkä väriset hiukset - kunhan muuten luonne sekä toki ulkonäkö viehättää.
        Blondi -sanasta on tullut jonkinsortin meemi, mitä huudellaan hiusten väristäkin riippumatta. Ei mitään vakavaa, ei itseensä kannata ottaa. Luonne-eroja löytyy jokaiselta hiusväristä riippumatta.

Muutama viesti tässä ketjussa on ollut 'miksi meitä blondeja ei huolita yhyy', tuossa ainakin yksi pitkä miinus luonteessa jos tyttöä itselleni katselisin.

• plölgweqpl
        einäinhuoh kirjoitti:

Huomaa et blondit ottaa aika helvetin herkästi itseensä.

Mulle aivan se ja sama minkä väriset hiukset - kunhan muuten luonne sekä toki ulkonäkö viehättää.
        Blondi -sanasta on tullut jonkinsortin meemi, mitä huudellaan hiusten väristäkin riippumatta. Ei mitään vakavaa, ei itseensä kannata ottaa. Luonne-eroja löytyy jokaiselta hiusväristä riippumatta.

Muutama viesti tässä ketjussa on ollut 'miksi meitä blondeja ei huolita yhyy', tuossa ainakin yksi pitkä miinus luonteessa jos tyttöä itselleni katselisin.

Ei oikeasti vaikuta mitenkään naisen valintaan koska itse katson kokonaisuutta tai keskityn niihin tiettyihin osiin jotka sijaitsevat silmien alapuolella.

• asdasdfdfg435345
        plölgweqpl kirjoitti:

Ei oikeasti vaikuta mitenkään naisen valintaan koska itse katson kokonaisuutta tai keskityn niihin tiettyihin osiin jotka sijaitsevat silmien alapuolella.

Älkää nyt, itse tykkään erityisen paljon blondeista :) Vaikka se blondien tyhmyys onkin pelkkä legenda niin itse ainakin tykkään vähän hölmöistä tytöistä kun en itsekkään mikään järin viisas ihminen ole! :3

• yfghjj
        asdasdfdfg435345 kirjoitti:

Älkää nyt, itse tykkään erityisen paljon blondeista :) Vaikka se blondien tyhmyys onkin pelkkä legenda niin itse ainakin tykkään vähän hölmöistä tytöistä kun en itsekkään mikään järin viisas ihminen ole! :3

Itte oon blondi ja oikeestaan aika hölmö. Tuntuu et en tajuu melki mitään vitsii tai jotain juttuu. Aina joutuu oleen "öö, ai hä? en kyl ny tajunnu" Mut mä otan sen vaan kohteliaisuutena kun joku rupee "haukkuun" blondiks. Blondihan mä oon, huudelkoot vaikka kuinka paljon sitä, en mä viisaammaks muutu :D Ja kyl tos niit poikii on ollu, vaikka hirveen viisas/järkevä en oo. Ja jos jossain vaihees sit blondit ei kelpaakkaan enään miehille, nii omapahan on tappionsa ;) Mutta ihan minkä hiusvärin omistaja vaan voi olla vähän sellanen hölmö.

• Mr. ZZ>>ZX

brunetit voittaa

• jahsss

no jo on vuohuttu blondeista ja bruneteista. mitens punapäät ? niitäkin on niin monen sävyisiä

• -.-

blondit vittu just vie kaiken huomion. oispa blondi oikeesti eikä värjäys auta :( ihan epäreilua. lopettakaa blondit inisemine teil on kaikki vittu hyvin

• prölölöö

Molemmat käy ;)

• Kyllä vain.

Tykkään ihanista tytöistä, hiusten väri on sivuseikka.

• Lkkcnjx

Brunette on lämmin ja siitä tulee romanttinen olo ja se näyttää normaalilta. Musta on ihanan villin tuntuinen ja villeistähän myös pidämme. Blondi kun ei ihan tosissaan juuri näytä hienolta,teko b on ihan vtu ruma ja norm blondi on tymsän näkönen. Elikka parempi ku värjäät johonki muuhun ,Aika moni on omalla tavallaan mielenkiintoinen mutta blondi on tylsä ja punaiselle pitää löytää oikeat kasvot ja tyyli muuten se on hirveä.

• 10+20=30

Tässä selitys miksi blondeja pidetään tyhminä: jostain syystä ihmisille on alkanut rakentua mielipide että KAIKKI blondit olisi hirveitä lissupissiksia ja tästä taas päätellään ettei lissut voi ollan mitenkään järjenjättiläisiä. =)
      Näin minä ainakin näen tämän jutun. ja voihan mielipiteitä olla moniakin?

Kiitos

• nohnoh!!

Ihan aito blondi oon, ja voin sanoa että en oo mikään vitun lissupissis huora. Mutta taitaahan se vähän mennä niin että herkästi ne kaikki pissikset ovat juuri blondeja. Mutta vaikka asia on näin niiin pliis älkää yleistäkö. Ei kaikki blondit ole tollassii. Esim mä en oo, ja kaiken lisäks olen fiksukin.

Ja musta on turhaa tollanen blondi vs brunette juttu kun kaikki on sellassinaan parhaita. Jokanen tykkää erilaisista ihmisistä ja erinvärisistä hiuksista niin kukaan ei voi mennä sanoon että kumpi voittaisi kilpailun. Ei hiusten värin tarvi olla näin suuri tappelun aihe. Aikuistukaa jo!

Ja hei halooo se on vaan yks hiton hiustenväri!

• jokunwn

Blondin ottasin

• poiop

"Ja hei halooo se on vaan yks hiton hiustenväri! "
        Ei, vaan se on puolet kokonaisuudesta. Yhtä merkittävä kuin onko kalju. Hiustenväri, malli ja pituus on yks merkittävimmistä seikoista, tärkeempi kuin esim. pituus

• Pidän jostakin syystä bruneteista hiuksista enemmän.

• Öölp

Pidän mustista hiuksista. Siis vaalea söpö tytsy mustilla hiuksilla normaalisti pukeutunut ei mikään hevari tai emo niin ai että mua viedään ja mielikuvitus pääsee valloilleen.

• blondi se olla pitää

jotenkin vaan noi blondit iskee

• HelsinkiCityBoy ;)

Ei hiusten värillä oo kauheesti välii vaan siitä minkälainen ihminen on :) ehkä kuitenki ehkä vähä enemmän blondien puoleen :D

• didiiiui

noni, joku pääkaupunkiseudul sentää arvostaa blondei :Dd

• HelsinkiCityBoy ;)
        didiiiui kirjoitti:

noni, joku pääkaupunkiseudul sentää arvostaa blondei :Dd

En oikeestaa oo ees pääkaupunkiseudulta sorry, nimi tulee siit biisistä... asun tuol sisempänä :)

• fgdgsd

uh blondit, i like it ;)

• Jokupaska

Vihreet hiukset

• Porotussu

No itte seukkaan sellaisen kaa kellä on vaaleeruskeet hiukset ja se on sairaan hyvännäköne

• Porotussu

No itte seukkaan sellaisen kaa kellä on vaaleeruskeet hiukset ja se on sairaan hyvännäköne

• Tämäpoikabrunetnappa

Voi teitä blondit, "onko se muka totta että olemme tyhmiä??????? ei hiusväri määrää mitään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

toiki vaikuttaa jo musta aika typerältä. ootte ehkä huomaamattamme tyhmiä :D

• Minä itse

En sano et blondit ois erityisesti tyhmiä, mutta musta on parempi.

• blondi vs brunette

Blondit on kivoja ei se jos jotkut tykkää bruneteista niin maailmaa kaada. on monija poikija jotka haluu just blondin!!!!!!!!!!!!! blondit ei oo vähä älyisiä
      USKO KAA ja jos poika ei tykkää blondeista niin on ehkä susta tyhmä mun puolesta blondit SAA värjätä hiukset mut onks siin järkee kaikki khyll tekee mitä lystää mut silti

• BlonditMielummi

Blondit parhait :D

• sdfvdsbdfgbd

Kumpi vaan, kuha soo oikiaväritukka eli ei värjätty. Oranssihtava värjäys eritotisesti, tekee ihmisen niin persoonattoman näköseksi että voi tauti. Myöskin pikimusta, vitivalko tai kuparinvärinen värjäys ovat aika väsyttävän ja tylsän näköisiä ja pistelevät silmää. Antakaa olla tukan sen värinen ku mikä se o, oli mikä hyväsä . Näytätte siinä kaikkein parhaimmalta. Luonto tietää minkälaiste hiuste avulla naama näyttää parhaimmalta.

• @AIDS kerro oma mielipide. Itellä blondit. Ollu niitä aika paljon.

• Anonyymi

Moi! Olen tällainen 21 vuotta vanha mies Helsingistä. Itse sanon että värillä ei sinänsä ole väliä. Luonne ratkaisee. Mutta jos nyt ihan pakko on valita, niin kyllä mä meen sen brunen puolelle. Blondi on jotenkin liian räikeä. Ruskea puolestaan luonnollinen ja nätti. Kyllähän se blondikin kelpaa, mutta nyt oli vaan pakko valita. :D

• aito punapää!

.....
      ihmisen aito väri on paras. hiukset menee värjätessä huonoon kuntoon.

• Anonyymi

Blondeista

• Anonyymi

Mun mielestä brunetet on parempii mut oon blondi ja kaikki on kuses muhun😞

• Anonyymi
      UUSI

Heheh...miulla on vaaleenruskeet hiukset ja oon tosi tyhmä, eli ei se hiustenvärii katso heh! =) =) =)

• Anonyymi
      UUSI

Punapää ei ollut optiona, mutta ehdottomasti punapää.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4700
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      102
      2441
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      574
      1841
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      9
      1673
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      105
      1530
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1197
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1138
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      988
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      987
    Aihe