Hei!
olisiko kenelläkään ohjetta tällaisen "hapsu" paperinarukranssin tekemiseen? Netistä löyty jos minkälaista kranssiohjetta mutta ei tätä kyseistä.
Kiitos!
hapsukranssi paperinarusta
3
588
Vastaukset
- *utelias*
Minkähänlaisesta hapsu-paperinarukranssista olis kyse? Onko sinulla jossain kuva tästä, kun kirjoitat, että ei löydy tätä kyseistä kranssiohjetta?
- -malla
Ei ole kuvaa, kerran vaan satuin näkemään tällaisen kranssin jossain. Siinä oli ihan ohuesta ja sitten n. sentin levyisestä paperinarusta leikeltu melko pitkiä pätkiä ja laitettu jonkin metallikehikon ympärille, muistaakseni myötäpäivään kiersi ja sitten siihen oli kiedottu myös valot. Todella näyttävän näköinen oli!
- minker
-malla kirjoitti:
Ei ole kuvaa, kerran vaan satuin näkemään tällaisen kranssin jossain. Siinä oli ihan ohuesta ja sitten n. sentin levyisestä paperinarusta leikeltu melko pitkiä pätkiä ja laitettu jonkin metallikehikon ympärille, muistaakseni myötäpäivään kiersi ja sitten siihen oli kiedottu myös valot. Todella näyttävän näköinen oli!
että tarkoitat Pirkanmaan Kotityön loistekranssia ja tarvikepaketteja kranssiin saat ostettua lähimmän taitokeskuksen tai käsityökeskuksen kautta. Useissa taitokeskuksissa oli ennen joulua lyhytkursseja joissa pystyi tekemään tällaisen kranssin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233