Loistava oli Tapanin joulukonsertti ! Tykkäsin tosi paljon.
http://www.youtube.com/watch?v=QAK7pGLWJ-M
Hartolassa
17
644
Vastaukset
- Jokunen13
Luin Lähilehdestä Tapani Kansan haastattelun kun esiintyi Hartolassa.
Kysymys:Tänään vietettiin Kari Tapion hautajaisia.Millaisia ajatuksia tuli mieleen?
Tapani Kansa:Se oli jokseenkin luonnollinen tapahtuma,mies rasitti itseään liikaa mäkihyppääjän etunojatyylillään. Hän antoi paljon iloa ihmisille rehellisellä esiintymisellään.Omaa kroppaani kuuntelen vuosi vuodelta entistä tarkemmin ja pyrin kaikessa kohtuuseen.Meitä siunataan eri asioilla.- Sepitini
No en kyllä hetimiten usko , että Tapsa oikeasti noin on vastannut tuohon kysymykseen.
- kakskyt
Tuli vaan mieleeni Kari Tapion hautajaista, Tapsanhan piti olla siellä myös. Mutta en ainakaan mistään lehdistä lukenut että siellä olisi ollut, ei ollut Tapsasta kuvia kuten oli muista julkkiksista eikä myöskään mainittu hänen nimeään. No mene ja tiedä oliko vai ei.
kakskyt kirjoitti:
Tuli vaan mieleeni Kari Tapion hautajaista, Tapsanhan piti olla siellä myös. Mutta en ainakaan mistään lehdistä lukenut että siellä olisi ollut, ei ollut Tapsasta kuvia kuten oli muista julkkiksista eikä myöskään mainittu hänen nimeään. No mene ja tiedä oliko vai ei.
Ei Tapsa siellä Kari Tapion hautajaisissa ollut. Kyllä se olisi mainittu ja joku kuvakin siitä ollut. Tapsalla oli tämä Hartolan konsertti just samana päivänä, joten oli parempi nyt vaan keskittyä ja valmistautua siihen rauhassa . Iltasanomissahan oli sellaista tietoa ,että Tapsakin olisi luvannut tulla Kari hautajaisiin, mutta saattaa olla ,että Iltasanomat oli sen ihan itse päätellyt Tapsalta itseltään edes asiaa kysymättä. Tai sitten Tapsa ei kysyttäessa heti äkkiseltään muistanut ,että konserttikin on just samana päivänä. Varmaan Tapsakin olisi sinne hautajaisiin mennyt jos ei olisi tuota konserttia ollut.
Ja mitä tulee tuohon Tapsan muka antamaan lausuntoon , niin ei kyllä varmaan ole missään lehdessä Kari Tapion etukenosta mitään maininnut. Kyllä se on ihan jonkun omaa mielikuvituksen tuotetta. - Jokunen13
**************** kirjoitti:
Ei Tapsa siellä Kari Tapion hautajaisissa ollut. Kyllä se olisi mainittu ja joku kuvakin siitä ollut. Tapsalla oli tämä Hartolan konsertti just samana päivänä, joten oli parempi nyt vaan keskittyä ja valmistautua siihen rauhassa . Iltasanomissahan oli sellaista tietoa ,että Tapsakin olisi luvannut tulla Kari hautajaisiin, mutta saattaa olla ,että Iltasanomat oli sen ihan itse päätellyt Tapsalta itseltään edes asiaa kysymättä. Tai sitten Tapsa ei kysyttäessa heti äkkiseltään muistanut ,että konserttikin on just samana päivänä. Varmaan Tapsakin olisi sinne hautajaisiin mennyt jos ei olisi tuota konserttia ollut.
Ja mitä tulee tuohon Tapsan muka antamaan lausuntoon , niin ei kyllä varmaan ole missään lehdessä Kari Tapion etukenosta mitään maininnut. Kyllä se on ihan jonkun omaa mielikuvituksen tuotetta.Sysmässä ja Hartolassa ilmestyvässä Lähilehdessä....Luin ihan omin silmin ja varmasti on lukenut moni muukin,jäljensin sanasta sanaan tuonne ylemmäksi :)
- Noname_
Jokunen13 kirjoitti:
Sysmässä ja Hartolassa ilmestyvässä Lähilehdessä....Luin ihan omin silmin ja varmasti on lukenut moni muukin,jäljensin sanasta sanaan tuonne ylemmäksi :)
Laita sitten se lehden nimen tänne missä tuo juttu oli.
- Noname_
Noname_ kirjoitti:
Laita sitten se lehden nimen tänne missä tuo juttu oli.
Jaa sorry, nyt vasta hokasin ,että sen lehden nimi on "Lähilehti".
Mitähän toi mäkihyppääjän etunojatyyli sitten mahtoi tarkoittaa? En ymmärrä .
Mut mitä muuta siinä jutussa sitten Tapsalta kyseltiin ?- Gilla*
No eipä ollut kyllä mikään erityisemmin fiksu vastaus jos hän on oikeasti mennyt jostain mäkihypystä ja etukenosta tuossa tilanteessa puhumaan. Minä ihmettelen noita Tapsan möläytyksiä aina välillä, kun välillä hän sitten taas puhuu ihan fiksujakin juttuja ja välillä sitten taas tuollaisia ,että olisi pari kertaa kannattanut miettiä mitä juttua suustaan päästää.
- 1000
ollut. Artistien sisäpiirijuttuja / -huumoria. Tuosta ainakin minä saan sen käsityksen, että klabbi aina menossa ja suuntaamassa eteenpäin (etunoja). Meistä kukaanhan ei tiedä, mitä esim. klabbi ja tapsa keskenään keskustelivat, esiintyiväthän yhdessä mm Ile Kanervan 60-vuotisjuhlissa. Ei aina tarvi vetää johtopäätöstä, että olis jotain pirunkurista noissa sanonnoissa. Mutta senhän joku teistäkin mielellään tekee.
- 2000000
1000 kirjoitti:
ollut. Artistien sisäpiirijuttuja / -huumoria. Tuosta ainakin minä saan sen käsityksen, että klabbi aina menossa ja suuntaamassa eteenpäin (etunoja). Meistä kukaanhan ei tiedä, mitä esim. klabbi ja tapsa keskenään keskustelivat, esiintyiväthän yhdessä mm Ile Kanervan 60-vuotisjuhlissa. Ei aina tarvi vetää johtopäätöstä, että olis jotain pirunkurista noissa sanonnoissa. Mutta senhän joku teistäkin mielellään tekee.
No mutta jos hän sanoissaan osoittaa sen mitä sanoo niin eihän muutakaan voi ymmärtää! Jos ihminen on fiksu, hän ei anna julkisuuteen sellaisia lausuntoja jotka ovat ns. sisäpiirijuttuja, sillä silloin voi käydä niin että ymmärretään väärin, eli juuri niinkun hän sen sanoo.
Toinen juttu on sitten se, että jos nimenomaan haluaa sanoa noin, vähän niinkuin vinoillakseen...
Eli johtopäätökset vedetään juuri niistä sanoista jotka on sanottu!
Ei tämä kuullun ymmärtäminen sen korkeampaa matematiikkaa ole! - tyypillistä
2000000 kirjoitti:
No mutta jos hän sanoissaan osoittaa sen mitä sanoo niin eihän muutakaan voi ymmärtää! Jos ihminen on fiksu, hän ei anna julkisuuteen sellaisia lausuntoja jotka ovat ns. sisäpiirijuttuja, sillä silloin voi käydä niin että ymmärretään väärin, eli juuri niinkun hän sen sanoo.
Toinen juttu on sitten se, että jos nimenomaan haluaa sanoa noin, vähän niinkuin vinoillakseen...
Eli johtopäätökset vedetään juuri niistä sanoista jotka on sanottu!
Ei tämä kuullun ymmärtäminen sen korkeampaa matematiikkaa ole!tupsuliiniahan tuo oli. Hänellä on tarve JOKA paikassa nostaa itseään muiden yläpuolelle, esittää fiksumpaa kuin onkaan.
Tupsuliinista huomaa kyllä, että opinnot ovat jääneet pahasti kesken..... niin koulussa kuin elämänkoulussakin. Sydämen sivistystä ja empatiaa hänestä on turha etsiä.
Tupsuliinille on joka asiassa vain MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ ....... - Safira~
tyypillistä kirjoitti:
tupsuliiniahan tuo oli. Hänellä on tarve JOKA paikassa nostaa itseään muiden yläpuolelle, esittää fiksumpaa kuin onkaan.
Tupsuliinista huomaa kyllä, että opinnot ovat jääneet pahasti kesken..... niin koulussa kuin elämänkoulussakin. Sydämen sivistystä ja empatiaa hänestä on turha etsiä.
Tupsuliinille on joka asiassa vain MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ .......Tykkään Tapsasta kun hullu puurosta hän on tosi hyvä laulamaan, mutta tuo vastaus Kari Tapion mäkihyppääjän etunojasta ja yms. Karin HAUTAJAISPÄIVÄNÄoli kyllä aika harkitsemattomasti sanottu. Joskus kannattaisi Tapsankin miettiä pari kertaa mitä sanoo ennenkuin aukaisee suunsa. Vähän enemmän empatiaa mukaan peliin olis tuohon vastaukseen voinut laittaa ( olisi voinut vaikka todeta vaan Karin kuolemaan olleen valitettava ja surullinen tapaus) ,eikä yhtään ryhtyä ylpelemään sillä miten itse osaa pysyä kohtuudessa yms.
Ehkä oli hyväkin ,että Tapsa ei osallistunutkaan niihin hautajaisiin. Tiedä mitä älytöntä ja muka lohduttavaa olisi ajattelemattomuuttaan mennyt niille Kari omaisillekkin virkkomaan siellä. - jepjep.
tyypillistä kirjoitti:
tupsuliiniahan tuo oli. Hänellä on tarve JOKA paikassa nostaa itseään muiden yläpuolelle, esittää fiksumpaa kuin onkaan.
Tupsuliinille on joka asiassa vain MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ ......."Hienotunteisuus" lienee Tapsalle aika vieras sana.
- Moskar
Safira~ kirjoitti:
Tykkään Tapsasta kun hullu puurosta hän on tosi hyvä laulamaan, mutta tuo vastaus Kari Tapion mäkihyppääjän etunojasta ja yms. Karin HAUTAJAISPÄIVÄNÄoli kyllä aika harkitsemattomasti sanottu. Joskus kannattaisi Tapsankin miettiä pari kertaa mitä sanoo ennenkuin aukaisee suunsa. Vähän enemmän empatiaa mukaan peliin olis tuohon vastaukseen voinut laittaa ( olisi voinut vaikka todeta vaan Karin kuolemaan olleen valitettava ja surullinen tapaus) ,eikä yhtään ryhtyä ylpelemään sillä miten itse osaa pysyä kohtuudessa yms.
Ehkä oli hyväkin ,että Tapsa ei osallistunutkaan niihin hautajaisiin. Tiedä mitä älytöntä ja muka lohduttavaa olisi ajattelemattomuuttaan mennyt niille Kari omaisillekkin virkkomaan siellä.Tapsa mokasi taas. Tunnen kyllä myötähäpeää hänen puolestaan.
- Gilla*
Moskar kirjoitti:
Tapsa mokasi taas. Tunnen kyllä myötähäpeää hänen puolestaan.
Mokasi ja mokasi... Tapani vaan vastasi hänelle esitettyyn kysymykseen. jos joillekkin vastaus ei ollut mieleinen se on heidän ongelmansa ei Tapsan. Hurskastelijoita Kari Tapion kuoltua on kyllä riittänyt jos Tapsa taas pistää hiukan huumorillakin vastauksen niin jo on kova mekkala täällä siitä.
Ja toineen asia on että joku/jotkut väittää Tapsan ääntä kylmäksi ja kolkoksi kas kun tuossa lehdessä toimittaja kirjoitti ,että :" Kansan joululauluihin sopiva PEHMEÄ ääni kaikui miellyttävänä kirkon holveissa..... Konsertin päätösnumero " Oi jouluyö" jäi soimaan kuulijoiden korvaan tuoden joulun konkreettisesti ovelle "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h382852- 1302448
- 1582094
- 412055
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201788- 401389
- 511047
- 861005
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24982- 114934