olenko lyhyt jätkäksi

en kasva enä

olenko lyhyt? pituutta on 170-171cm ja olen 17 vuotias onko tuo lyhyt pituus

19

622

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gadfggfdsafgdfgfdg

      on

    • 17vjäbä

      Saman pituisia pätkiä ollaan. Jos pituutta haluut kasvaa vielä, niin klo 3 kannattais olla jo nukkumassa. Muista, että jotkut kasvaa vielä intti-iässäki, eli nukkuminen kannattaa.

      • hgjfyufj

        no tuo 170 pituus taitaa olla ihan keskiverto.
        nykyään ei taideta enään armeijassa kasvaa. Se perustui ennen vanhaa siihen että kun kotona oli niukka ravinto, ei päässyt kasvamaan, mutta armeijan runsailla sapuskoilla sitten kasvu pääsi loppuun. Nykyään on kotipuolissakin niin hyvät ravinnot että harva nyt enään armeijassa venähtää.


      • 170 cm on lyhyt
        hgjfyufj kirjoitti:

        no tuo 170 pituus taitaa olla ihan keskiverto.
        nykyään ei taideta enään armeijassa kasvaa. Se perustui ennen vanhaa siihen että kun kotona oli niukka ravinto, ei päässyt kasvamaan, mutta armeijan runsailla sapuskoilla sitten kasvu pääsi loppuun. Nykyään on kotipuolissakin niin hyvät ravinnot että harva nyt enään armeijassa venähtää.

        170 cm ei todellakaan ole keskiverto, vaan reilusti keskipituista miestä lyhyempi.


    • -

      et mikään pysyn mutta sopivan pitunen =)

      • hhhhhhhhhjjjjjjjjjgj

        etsä mikään lyhyt oo. ite oon 160 cm enkä kasva enää :D


      • --
        hhhhhhhhhjjjjjjjjjgj kirjoitti:

        etsä mikään lyhyt oo. ite oon 160 cm enkä kasva enää :D

        Minäki about 162cm ja 16v =S ei oo kivaa


    • Ei missään tapauksessa. Minusta kasvoi 184 senttinen JÄRKÄLE.

    • 82

      Meitä on moneksi, 170 cm on keskim. hieman lyhyempi ehkä miehen pituudeksi, mutten usko että sinun siitä tarvitsee huolehtia :)

      • 170 cm on lyhyt

      • pojutsu 93
        170 cm on lyhyt kirjoitti:

        Onko sinun mielestäsi 11 cm alle keskipituuden hieman keskipituutta lyhyempi?

        http://www.ts.fi/online/kotimaa/135100.html

        "Suomalaismiesten keskipituus on jo noin 181 senttimetriä ja naisten 167,5 senttiä."

        nimenomaan "suomalaismiesten". Sitäpaitsi mittaus tulokset eivät ole koskaan täydellisiä ja tuossa mitattiin espoolaistem keskipituutta ja eteläsuomessahan keskipituus on hieman korkeampi kuin esimerkiksi pohjoissuomessa:D Ja Suomessahan keskipituus on keskipituuksien keskiarvoon verrattuna huomattavasti korkeampi kuin muualla maailmassa lukuunottamatta näitä muutamaa euroopan maata(saks, islanti, tanska,hollanti) Esimerkiksi USA:ssa ja Kanadassa keskimääräinen pituus on "vain" noin 175cm. Siihen, että oletko komea ei vaikuta pituus tai lyhyys. Pitkä voi olla ruma ja lyhyt komea. Itse olen myöskin vain noin 175(?) Sinusta ei ehkä tule koripalloilijaa, mutta tuskin vedät ranteita siksi auki...?


      • missä tuossa
        pojutsu 93 kirjoitti:

        nimenomaan "suomalaismiesten". Sitäpaitsi mittaus tulokset eivät ole koskaan täydellisiä ja tuossa mitattiin espoolaistem keskipituutta ja eteläsuomessahan keskipituus on hieman korkeampi kuin esimerkiksi pohjoissuomessa:D Ja Suomessahan keskipituus on keskipituuksien keskiarvoon verrattuna huomattavasti korkeampi kuin muualla maailmassa lukuunottamatta näitä muutamaa euroopan maata(saks, islanti, tanska,hollanti) Esimerkiksi USA:ssa ja Kanadassa keskimääräinen pituus on "vain" noin 175cm. Siihen, että oletko komea ei vaikuta pituus tai lyhyys. Pitkä voi olla ruma ja lyhyt komea. Itse olen myöskin vain noin 175(?) Sinusta ei ehkä tule koripalloilijaa, mutta tuskin vedät ranteita siksi auki...?

        jutussa sanotaan että siinä olisi mitattu vain espoolaisten keskipituutta? En minä ainakaan löydä mistään.


    • mittalaskuri

      et ollenkaan. ihan tarpeeks pitkä.

      • shhhgggaa

        oot sä jätkäks aika lyhyt, mut et mikää hirveen lyhyt kuiteskaa. turha murehtii asiaa jolle et mitää voi.
        Itte oon 176cm ja 14v ;)


    • 7+5=12

      Meitä on moneksi, ei tuon pituuden pitäisi ketään nykymaailmassa haitata. Ja suomalaisten miesten keskipituus koko maassa on 178 cm, naisten 167 cm. Tuo espoolaisten mittaaminen ei todellakaan kerro koko Suomen keskipituutta. Naisten keskipituus on edelleen sinun pituuttasi lyhyempi, ja löydät varmasti itseäsi lyhyemmän tyttöystävän jos vain haluat. Toisaalta onko sillä niin väliä, onko tyttöystävä/vaimo pidempi kuin sinä, vai ei?

      • ????????????????????

        Ei tuossa jutussa missään sanota, että siinä olisi mitattu vain espoolaisia.


      • wdpcjpi
        ???????????????????? kirjoitti:

        Ei tuossa jutussa missään sanota, että siinä olisi mitattu vain espoolaisia.

        "2010 suomalaisten miesten keskipituus oli 181 senttimetriä ja naisten 167,5 cm. Mittaukset tehtiin vuonna 1983 ja sen jälkeen syntyneille espoolaisille".


    • vrebte

      Mä oon 15 v tyttö ja emmä tykkää ainakaa pitkistä. Hyi yäk! Lyhyet miehet on paljon söpömpii ja usein kivempiiki. Oon itekki sellane 160 cm ja emmä ainakaa tykkää mistään pitkistä miehistä! Olis liikaa pituuseroo. Vaikka jotkut pikkutytöt kuinka sanoo että: "mitä pidempi sitä komeempi", se ei pidä paikkaansa!!!

      • tfhyjuk

        No ei myöskään pidä paikkaansa "mitä lyhempi sitä komeempi" Pitkissä ja lyhyissä miehissä on komeita ja ei niin komeita miehiä. Ei ainoastaan kaikki lyhimmät miehet ole hyvän nököisiä ja söpöjä, on pitkiäkin jotka ovat todella hyvän näköisia. Mutta kaikki tykkäävät erin näköisistä pojista/miehistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      139
      2275
    2. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      205
      2053
    3. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1666
    4. Ilouutinen: Sohvaperunat Soile ja Jorma taas TV:ssä - Sohvikset jo 18 kautta - Onnea!

      Onnea Sohvikset 18 kautta! Ja ihana Soile (ja Jorma!) taas mukana! Lue lisää ja katso Soilen hauska kuva tästä: https:
      Sohvaperunat
      10
      1159
    5. Elokapinan kielto aloite kerää nimikirjoituksia kovaa vauhtia !

      Nyt klo 14 mennessä nimiä on jo liki 17000 allekirjoitusta. Nyt niitä nimiä vaan lisää meille riittää no
      Maailman menoa
      325
      1071
    6. Piupali Paupali

      Kun en mä tunne teitä... Hyvät huomenet ja mukavat päivät ja hyvät viikonloput, arvoisat naiset ja herrat. 😊🎩🎪🤹🏼‍♂️
      Ikävä
      165
      1005
    7. Hei, mies, kirjoita jotain minusta

      Plus jokin tunnistemerkki/kirjain nimessäni. En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta. Et ole koska
      Ikävä
      47
      943
    8. Mitä muuttaisit kaivattusi

      Ulkonäössä tai persoonassa
      Ikävä
      77
      927
    9. Elokapinan lakkautusaloite 50 000 nimeä

      Ja lisää tulee, kohta on Ylenkin uutisoitavaa aloitteesta. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143
      Maailman menoa
      268
      924
    10. Näyttääkö kaivattusi

      Iloiselta vai surulliselta?
      Ikävä
      56
      846
    Aihe