Vastaaminen s-postiin

s-posti kyselijä

Vastaako liikkeet ollenkaan s-posti tiedusteluihn. Vai miksikö mulle on tullut vain yksi vastaus kuukauden aikana, kun olen kysellyt pyörää ja kertonut vaihdokistani. Ei luulisi ainakaan kiirus tähän aikaa vuodesta olevan. Kertosivat edes, ettei vaihdokkisi kiinnosta tms. Vai onko kauppiaat kokeneet s-postin turhaksi työkaluksi, jos näin, kannataa päivittää kaupankäyntikeinot. 10 keri liikkeeseen ihan alustavaa kyselyä. 1 vastaus.

2

559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+16

Samaa oon huomannu

• Entinen mpmyyjä

Kun ei ole moneen kuukauteen myynyt mitään, alkaa kyllästyä sähköpostikyselyihin.
      Usein talvella omistaja on lomalla ja varamiehet irtisanottu tai lomautettu, Tämä
      vaikeuttaa sähköposteihin vastaamista
      Tämä lama tappoi monta liikettä, vaikka täytyy ihmetellä, miten moni kauppa on vielä pystyssä
      nettikaupasta ja omatuonnista huolimatta.
      Seuraavaksi lopahtaa moni kodinkoneliike, kun netistä saa tavaran halvemmalla. Esimerkiksi
      pesukone kaupassa 3690 eur ja kotiinkuljetus 35 eur. Netistä sama kone 299 ja kuljetus
      500 km päästä 19,90.
      Jos ei kukaan vastaa Suomessa kyselyihin, kokeile www.mobile.de. Aina on vastattu ja
      hintakin on halvempi. Sitten voit vielä myydä sen vaihtopyöräsi, joka muuten olisi mennyt
      ilmaiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1400
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109