Vastaaminen s-postiin

s-posti kyselijä

Vastaako liikkeet ollenkaan s-posti tiedusteluihn. Vai miksikö mulle on tullut vain yksi vastaus kuukauden aikana, kun olen kysellyt pyörää ja kertonut vaihdokistani. Ei luulisi ainakaan kiirus tähän aikaa vuodesta olevan. Kertosivat edes, ettei vaihdokkisi kiinnosta tms. Vai onko kauppiaat kokeneet s-postin turhaksi työkaluksi, jos näin, kannataa päivittää kaupankäyntikeinot. 10 keri liikkeeseen ihan alustavaa kyselyä. 1 vastaus.

2

580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+16

Samaa oon huomannu

• Entinen mpmyyjä

Kun ei ole moneen kuukauteen myynyt mitään, alkaa kyllästyä sähköpostikyselyihin.
      Usein talvella omistaja on lomalla ja varamiehet irtisanottu tai lomautettu, Tämä
      vaikeuttaa sähköposteihin vastaamista
      Tämä lama tappoi monta liikettä, vaikka täytyy ihmetellä, miten moni kauppa on vielä pystyssä
      nettikaupasta ja omatuonnista huolimatta.
      Seuraavaksi lopahtaa moni kodinkoneliike, kun netistä saa tavaran halvemmalla. Esimerkiksi
      pesukone kaupassa 3690 eur ja kotiinkuljetus 35 eur. Netistä sama kone 299 ja kuljetus
      500 km päästä 19,90.
      Jos ei kukaan vastaa Suomessa kyselyihin, kokeile www.mobile.de. Aina on vastattu ja
      hintakin on halvempi. Sitten voit vielä myydä sen vaihtopyöräsi, joka muuten olisi mennyt
      ilmaiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      335
      4690
    2. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      129
      4163
    3. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      210
      2512
    4. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      101
      2239
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      41
      1741
    6. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      2
      1418
    7. Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!

Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk
      Tv-sarjat
      7
      1369
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      31
      1356
    9. Ajattelen sinua

Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii
      Ikävä
      51
      1294
    10. entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin

että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä
      Sinkut
      147
      1016
    Aihe