Lisää galluppiii

Kylli-kyselijä

Paljonko käytät rahaa ilotulitus-raketteihin ja paljonko menee alennusmyynteihin ja paljonko Alkoon?

Meillä ei mene mihinkään em. asijoista rahaa tänä vuonna.

27

928

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myy-Pikkuinen

olutta (karhua) on ollut jääkaapissa jo kauan mut en tiedä vielä juonko edes sitä yhtäkään. Alennusmyynnistä menen katsomaan tänään jotakin.

• siinäpä se

0 euroa kaikkiin.

Käytetään noikin rahat matkusteluun mielummin............kuin raketteihin, aleen ja viinaan.

• Ilotulitus-raketteihin ja Alkoon ei meiltä mene rahaa yhtään...
      Alennusmyynneistä en vielä tiedä...jos sattumalta osuu kohdalle jotain mielenkiintoista, niin voin ostaa...

• raketteihin rahaa eikä varmaan Alkoonkaan. Majoitus- ja ravintolapalveluihin valitettavasti jonkin verran... Alennusmyyntien ohi yritän kulkea laput silmillä. :)

• Raketteihin on helppo vastata eli ei yhtään.Ei ole tapana paukutella.Riittää ihan naapureitten paukuttelut...
      Alennusmyynteihin vielä vaikea vastata,kun ei tiedä mitä löytää :D. Mutta tulee kyllä rahaa menemään niihin.
      Alkosta voi sanoa jo tässä vaiheessa,että todennäköisesti vuoden aikana tulee muutama vinkkupullo ostettua.

• Raketteihin ei yhtään. Alkoon ei yhtään. ALE-myyntiin menee jonkun verran. Aloitettiin tänään uusimalla mieheni vaatevarastoa ja hankkimalla muutaman Iittalan ALE:ssa olevan tuotteen.

• kovaa menoa fbssä

Säkin olit sitten avannut sanaisen arkkusi tuolla FBssä..........no, ei tunnu olevan vaikutusta, siellä on hurja meno päällä.
        Mä olen itse ihan samaa mieltä, enkä kirjoittele sinne yhtään mitään. Kaiken huippu olisi, että noi sais vielä kipukorvauksia tekemisistään.............ei olisi koiran kohtalo enää senkään arvoinen.

• kovaa menoa fbssä kirjoitti:

Säkin olit sitten avannut sanaisen arkkusi tuolla FBssä..........no, ei tunnu olevan vaikutusta, siellä on hurja meno päällä.
        Mä olen itse ihan samaa mieltä, enkä kirjoittele sinne yhtään mitään. Kaiken huippu olisi, että noi sais vielä kipukorvauksia tekemisistään.............ei olisi koiran kohtalo enää senkään arvoinen.

Niimpä avasin. On järjetöntä lähteä uhkailemaan.
        Noiden teko pennulle oli järkyttävä!! Silti pitäisi ihmisten säilyttää malttinsa julkisuudessa ja antaa viranomaisten tehdä omaa työtään kaikessa rauhassa.

• puttailittani
        umalehtinen kirjoitti:

Niimpä avasin. On järjetöntä lähteä uhkailemaan.
        Noiden teko pennulle oli järkyttävä!! Silti pitäisi ihmisten säilyttää malttinsa julkisuudessa ja antaa viranomaisten tehdä omaa työtään kaikessa rauhassa.

sanoo se joka työkseens täälnäi uhkaileep buahahahahaah naurettavuus buahahahahaha

• puttailittani kirjoitti:

sanoo se joka työkseens täälnäi uhkaileep buahahahahaah naurettavuus buahahahahaha

Näemmä . . . ja vielä osaat itsellesikin nauraa:))))))
        Voisit kyllä jo pikkuhiljaa opetella jonkun murteen, että et kirjota tuollaista siansaksaa. Sitä on kaamea lukea . . . Ellet uskalla kirjoittaa normaalilla tekstilläsi, lainaa edes kirjastosta jokin murteella kirjoitettu kirjanen.

• vuosia, vuosia
        umalehtinen kirjoitti:

Voisit kyllä jo pikkuhiljaa opetella jonkun murteen, että et kirjota tuollaista siansaksaa. Sitä on kaamea lukea . . . Ellet uskalla kirjoittaa normaalilla tekstilläsi, lainaa edes kirjastosta jokin murteella kirjoitettu kirjanen.

Olet sitte unohtannu omat vuosia ja vuosia jatkuneet uhkailusi tälläkin keskusteluforumilla, muista forumeista puhumattakaan .
        Nuin se muisti himmaa sulla ;((

• Uhhuhh!
        umalehtinen kirjoitti:

Sanon, sinun kirjoitusvirheet täällä ja arvostelulipukkeissa, suosittelisin sinulle äidinkielen kurssia.
        Paraskin arvostelija muiden kirjoituksista!

• puska puskempi puski
        Uhhuhh! kirjoitti:

Sanon, sinun kirjoitusvirheet täällä ja arvostelulipukkeissa, suosittelisin sinulle äidinkielen kurssia.
        Paraskin arvostelija muiden kirjoituksista!

Rosvo hirttää varkaan.
        Risoista pikkuviat paistaa: silkit, turkit kaiken kätkee.
        Jos synnin kultaat, oikeuden vankka peitsi siihen pirstoutuu;
        jos ryysyihin sen puet, sen puhkoo haurain korsi.
        Ei syntiä tee kukaan, ei, ei kukaan,

Shakespear. Kuningas Lear,

• helppo nakki

Raketteihin eikä Alkoon euroakaan. Sensijaan auton bensaan kun lähdetään ajelemaan naapureiden ilotulituksen ajaksi;(.
      Alennusmyynteihin tuskin tulee lähdettyä, kun ei ole tarvetta hankkia mitään - paitsi se imuri. Mutta imuri hankitaan jokatapauksessa pitkän harkinnan jälkeen nyt kevään aikana. Hinnat näyttää olevan alkaen 300-1000euroo,joten ei ale-kamaa;((

• Raketteja en osta, enkä viinaksiakaan. Tänään ostin alesta uuden tulostimen ja uudelle pikkuiselle jotain tosi nättiä jonka olisin kyllä ostanut vaikkei olisi alessa ollut.

• Pukeli 1

suku kyllä näytä näivettymisen merkkejä, kun tämän tästä pullahtaa niitä uusia pikkuisia :))))
        Eihän tästä ole olevinaan kauankaan, kun yhdessä katseltiin niitä ristiäiskuvia ja nyt sitten on tulossa taas uudet kastajaiset.
        Mikä tulee nimeksi vai onko se mummollekin yllätys ?

• kunnioitusta vanhem
        Pukeli 1 kirjoitti:

suku kyllä näytä näivettymisen merkkejä, kun tämän tästä pullahtaa niitä uusia pikkuisia :))))
        Eihän tästä ole olevinaan kauankaan, kun yhdessä katseltiin niitä ristiäiskuvia ja nyt sitten on tulossa taas uudet kastajaiset.

Minulle on opetettu aikoinaan, että lapsen niemeä ei julkaista eikä kerrota kellekään ennen kastamista.

Olenko siis saanut väärää kasvatusta? Miksi sinua kiinnostaa nuin kovasti sinulle täysin vieraan ihmisen lasten nimet yms.?

• Pukeli 1 kirjoitti:

En oo mummolta kysynyt tietääkö nimen, mitäs se vauvelin nimi sitäpaitsi sulle edes kuuluisikaan?

Ootko ikinä miettinyt sitä että tuo sun fanaattinen kiinnostuksesi mun läheisteni elämään ei ole millään tavalla tervettä? Keksit tarinoita joihin tunnut itse eniten uskovan.

• Pukeli 1
        Haukullinen kirjoitti:

En oo mummolta kysynyt tietääkö nimen, mitäs se vauvelin nimi sitäpaitsi sulle edes kuuluisikaan?

Ootko ikinä miettinyt sitä että tuo sun fanaattinen kiinnostuksesi mun läheisteni elämään ei ole millään tavalla tervettä? Keksit tarinoita joihin tunnut itse eniten uskovan.

sentään ! Vai ei kuulu mulle vaikka juuri avasit keskustelun siitä uudesta tulokkaasta??? Tarkoitatko sitä, että minulta on viestiisi vastaaminen kielletty, sekä kiinnostuminen aiheesta jopa niin, että olet valmis taluttamaan minut hoitoon ?
        Tässä on juuri se esimerkki suomalaisten änkyryydestä. Pidetään hulluna jos on kiinnostunut ihan hyvässä mielessä toisesta ihmisestä.
        Onneksi saan asua täällä mie ja sie maalla missä kyselijälle heti ei heristetä nyrkkiä.
        Kuitenkin uskallan lähettää onnittelut uusien pikku Haukullisten kunniaksi tämän kerran.

• Pukeli 1
        kunnioitusta vanhem kirjoitti:

Minulle on opetettu aikoinaan, että lapsen niemeä ei julkaista eikä kerrota kellekään ennen kastamista.

Olenko siis saanut väärää kasvatusta? Miksi sinua kiinnostaa nuin kovasti sinulle täysin vieraan ihmisen lasten nimet yms.?

jos se valikoitu nimi tuntuu minun mielestä menneen ihan persiilleen, niin voisin vähän valaista, että kuinka koulukiusatuksi lapsi saattaisi nimensä johdosta joutua :)))
        Yksikin tietämäni antoi äskettäin lapselleen nimen Carl Gustaf.
        No, sehän on varma Mannerheim siitä sitten jatkossa tulee.

• 10+7
        Pukeli 1 kirjoitti:

sentään ! Vai ei kuulu mulle vaikka juuri avasit keskustelun siitä uudesta tulokkaasta??? Tarkoitatko sitä, että minulta on viestiisi vastaaminen kielletty, sekä kiinnostuminen aiheesta jopa niin, että olet valmis taluttamaan minut hoitoon ?
        Tässä on juuri se esimerkki suomalaisten änkyryydestä. Pidetään hulluna jos on kiinnostunut ihan hyvässä mielessä toisesta ihmisestä.
        Onneksi saan asua täällä mie ja sie maalla missä kyselijälle heti ei heristetä nyrkkiä.
        Kuitenkin uskallan lähettää onnittelut uusien pikku Haukullisten kunniaksi tämän kerran.

Aloitus ei ole Haukullisen vaan kyseessä on gallup alennusmyynneistä jne.Hän vastasi aloituksen aiheeseen, ei suinkaan avannut keskustelua.

• Pukeli 1
        10+7 kirjoitti:

Aloitus ei ole Haukullisen vaan kyseessä on gallup alennusmyynneistä jne.Hän vastasi aloituksen aiheeseen, ei suinkaan avannut keskustelua.

jutustelun ( en käyttäisi tästä palstasta nimeä keskustelupalsta) omalta osaltaan...Juu.

• 28
        Pukeli 1 kirjoitti:

jutustelun ( en käyttäisi tästä palstasta nimeä keskustelupalsta) omalta osaltaan...Juu.

Eilen läksin alennusmyyntejä katselemaan,kun vanha toppahaalari alkaa mennä jo rikki.Siitä alkosta en tiedä,mutta osaako kukaan sanoa kuinka vanhaa viiniä voi jollekkin tarjota?Olis tuolla kaapissa ainakin 20v vanha viinipullo jonka kasvatin omistaja toi Italian tuliaisia,enkä kehdannut sanoa etten ikinä sitä juo,ei vaan ole tullut poiskaan heitettyä.Niin se haalarikin jäi sit katsomatta,kun pääsin kaupunkiin meninkin bingoon ,hyvä kun kerkesin viimeiseen onnikkaan takasin.Tänään kun päivällä herään yritän uudestaan.

• Alkon setä.
        28 kirjoitti:

Eilen läksin alennusmyyntejä katselemaan,kun vanha toppahaalari alkaa mennä jo rikki.Siitä alkosta en tiedä,mutta osaako kukaan sanoa kuinka vanhaa viiniä voi jollekkin tarjota?Olis tuolla kaapissa ainakin 20v vanha viinipullo jonka kasvatin omistaja toi Italian tuliaisia,enkä kehdannut sanoa etten ikinä sitä juo,ei vaan ole tullut poiskaan heitettyä.Niin se haalarikin jäi sit katsomatta,kun pääsin kaupunkiin meninkin bingoon ,hyvä kun kerkesin viimeiseen onnikkaan takasin.Tänään kun päivällä herään yritän uudestaan.

K.O. tuote on todennäköisesti jo parhaat päivänsä nähnyt. Varsinkin jos pulloa on säilytetty pystyssä. Hyvin harvat Punaviinit (lue kalliit) säilyvät lähellekkään tuota ikää, Valkoiset eivät ainakaan.
        En menisi avaamaan, selvittämättä ensin kaiken mahdollisen tuotteesta, hyvällä tuurilla se on joku harvinaisuus. :)

• ..

Norskeissa papateita ammumme. ilotulitus-rakettei Norskit emme saa ampua.
      linja-auto kyydillä tuumme suomeen räjäyttelee ilotulitus-rakettei, halpaa viinaa juomaa nunnunkaa lailaaa

• arvuuttelija

ei tietty mee ku kaikki rahanne jo tän vuoden osalta ootte tuhlanneet sinne alkoon ja raketteihin ja joulukamoihin. milläs meinaatte tän loppuvuoden pärjätä?

• issu56

menee kaikki nolla euroa.
      Aleihin on nyt mennyt jonkinverran...tänään viimeeksi päivitin mm. kameran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      175
      1461
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      41
      1039
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      735
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      660
    5. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      650
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      643
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      642
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      593
    10. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    Aihe