Kesätyöt 15-vuotiaalle

nlyhåyp¨'äÿ

Mistäköhän tän ikäinen vois kysellä kesätöitä? Kaupunki ottaa 15-vuotta täyttäneitä 2 viikon puistotyöjaksoille, mutta mistä muista paikoista vois kysellä kun tuo on kuitenkin aika lyhyt tuosuhde. Ottaako esimerkiksi SOL, RTK-palvelu tai paikallinen liikuntatoimi, jos sinne pääsis vaikka nurmikkoa leikkaamaan? T-kortti on tulossa tällä viikolla, se parantanee mahdollisuuksia saada kesäduunia?
Älkääkä ehdottako mainostenjakoa, sitä on kokeiltu. RAY:n pelikoneistakin saa enemmän rahaa.

4

772

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwerty4

Ilman suhteita on vaikeaa saada tuion ikäisenä työtä? Juuri mainosten jakajaksi ja mansikkamaanpoimijaksi pääsee ilmankin. Toki jostakin kaupasta kannattaa käydä kysymässä tavaroiden purkua tai kärryjen kuljettamista yms.

• Jere12345

Joo, tuo edellinen vastaus oli oikein hyvä, mutta suosittelen etsimään kesätyöpaikkaa esim. vanhempien ja muiden sukulaisten kautta.

• jsaihdwa7yu

Pitää sit varmaan vaan soittaa eri paikkoihin ja kysyä... Mutsi on erikoissairaanhoitaja, pitää pyytää sitä kysyyn jos sairaala ottaa esim. lähettejä kesätöihin. Nehän liikkuu mopolla/mönkijällä. Veikkaanpa vaan että taas tulee ikä vastaan... Mitään ei saisi tehdä kun kaikki on mukamas liian raskasta tms... Pitää varmaan kans soitella liikuntatoimeen kun niillä on nuorta porukkaa kesäisin hoitaas liikuntapaikkoja, tiedä sitten mikä tarkka ikäraja.

• ttg25

Jos sulla on keväällä koulun kautta työ harjottelu, niin sieltä itse sain aika helposti kesä töitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5346
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3701
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3263
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2505
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2102
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2027
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163