Voi olla tyhmä kysymys mutta miten vien doc. tai openoffice tiedostossa olevaa tekstiä photoshoppiin? jos vien sen doc tiedostona se sanoo että vääräänlainen dokumentti. Kiitos vastauksesta jos joku vastaisi!
Tekstin vieminen photoshoppiin?
3
396
Vastaukset
- Töppönen.
Miten olis copy/paste?
- urpojooseppi
Copy/pastella minäkin. Eli siis leikepöydälle kopioimalla.
Photarihan on kuvankäsittelyohjelma notta sen tekstinkäsittelytoiminteet ovat aika rajalliset, mutta esim. levyjen kansissa olen itse sitä tarvinnut. Jos tarvitset jotain massatekstiä tulostaa, en tiedä miksi tarvitset photoshopia, vie photarilla tehty kuva sitten vaikka wordiin.PS:lla on kätevää tehdä vaikka prosari-pdf ja väitän, että nuo mainitsemasi "tekstinkäsittelytoiminteet" ovat aika monipuoliset jopa. "Character"-paletista löytyy melko kattavat työkalut. Eli alkuperäiselle kysyjälle: Luo tekstitaso ja siihen copy/pastetat sen tekstin. Sen jälkeen saat sitä tekstiä väännettyä siinä ihan miten vain. PS:n käyttäjän kannattaa kyllä vaikka kirjastosta lainata pari PS-kirjaa. Ohjelma on NIIN laaja ja monipuolinen, että kantapään kautta opettelu kestää ihmisiän. Hyvää Uutta Vuotta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15210997
- 525250
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452463- 302153
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131721Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421584Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311270Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351196Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317902