Voi olla tyhmä kysymys mutta miten vien doc. tai openoffice tiedostossa olevaa tekstiä photoshoppiin? jos vien sen doc tiedostona se sanoo että vääräänlainen dokumentti. Kiitos vastauksesta jos joku vastaisi!
Tekstin vieminen photoshoppiin?
3
389
Vastaukset
- Töppönen.
Miten olis copy/paste?
- urpojooseppi
Copy/pastella minäkin. Eli siis leikepöydälle kopioimalla.
Photarihan on kuvankäsittelyohjelma notta sen tekstinkäsittelytoiminteet ovat aika rajalliset, mutta esim. levyjen kansissa olen itse sitä tarvinnut. Jos tarvitset jotain massatekstiä tulostaa, en tiedä miksi tarvitset photoshopia, vie photarilla tehty kuva sitten vaikka wordiin.PS:lla on kätevää tehdä vaikka prosari-pdf ja väitän, että nuo mainitsemasi "tekstinkäsittelytoiminteet" ovat aika monipuoliset jopa. "Character"-paletista löytyy melko kattavat työkalut. Eli alkuperäiselle kysyjälle: Luo tekstitaso ja siihen copy/pastetat sen tekstin. Sen jälkeen saat sitä tekstiä väännettyä siinä ihan miten vain. PS:n käyttäjän kannattaa kyllä vaikka kirjastosta lainata pari PS-kirjaa. Ohjelma on NIIN laaja ja monipuolinen, että kantapään kautta opettelu kestää ihmisiän. Hyvää Uutta Vuotta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.703287Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291068
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6895- 84879
- 34810