Ihan yleisön pyynnöstä laitan tähän näkyviin asiallisen ja luonnon ystävän kannalta järkevän, koko ihmiskunnan kannalta tärkeän toiveeni. Puhalletaan nyt peli poikki ja aloitetaan uudelta pohjalta. Kunnioittakaamme toisiamme ja keskustelkaamme järkevästi, ennenkaikkea asiallisesti. Olkaapa hyvä:
TOIVEENI
Voi kun susi (miksei karhukin) saisi jo syödäkseen apinan lihaa. Nyt ei siis puhuta mistään afrikan savanniapinasta, vaan susianalyysia lukeneet ihmiset oivaltavat heti, mistä apinalajista on kyse.
No niin, pyydänkin asiallista palautetta. Nähtäväksi jää, pystyvätkö fanaatikot tähän.
Hartain toive
13
540
Vastaukset
- että järkevästi
ja asiallisesti tuolla avauksella.
Mene alasti selällesi metsään, ensin alkuun vaikka viikoksi niin katsellaan sitten niitä paleltuneita apinoitasi.fanaatikko pasko housuihinsa jo alkumetreillä ja sortui samantien asiattomuuksiin. Hermojen hallintaa hyvät ihmiset. Samat fanaatikot ripuloivat lahkeeseen puhuttaessa susista.
- kasvatko aikuiseksi?
Susianalyytikko kirjoitti:
fanaatikko pasko housuihinsa jo alkumetreillä ja sortui samantien asiattomuuksiin. Hermojen hallintaa hyvät ihmiset. Samat fanaatikot ripuloivat lahkeeseen puhuttaessa susista.
mitä kukin ikinä haluaa, mitenkähän iskä ja äippä selvittiviät tuolle analyytikolle, miksei tuollaset toiveet joulupukin suuntaan toteudu?
- Seksi-seppo
Jospa kuule heität vaatteesi poies, työnnät haravan perseeseesi ja menet korkeasaaren susiaitaukseen ja katsot mitä ne sudet sinusta pitävät.
- hysh hysh hiljaa!!!
älä vaan tuollaisia puhu, se menee ja vielä toteuttaa sen! raukkaparka elää niin omassa mielikuvituksissaan! luulee tietenkin että se ruskea harava on susien kiihoittamiseen ja yrittää erööttisesti houkutella haravatanssilla kaikki sudet luoksensa, mutta sudet haluavat vain ruokailemaan anaalilaatikolla..?? o_O
hysh hysh hiljaa!!! kirjoitti:
älä vaan tuollaisia puhu, se menee ja vielä toteuttaa sen! raukkaparka elää niin omassa mielikuvituksissaan! luulee tietenkin että se ruskea harava on susien kiihoittamiseen ja yrittää erööttisesti houkutella haravatanssilla kaikki sudet luoksensa, mutta sudet haluavat vain ruokailemaan anaalilaatikolla..?? o_O
minä olen jälleen kerran suuri voittaja. Laittaessani asiallisen avauksen, niin tuotokseni on sen verran ylivertaista tavaraa, jotta pakotan apinat kyykkyasentoon tahi ryömimään edessäni ja tätä kautta heillä ei ole muuta mahdollisuutta kuin sortua tämänkaltaiseen ala-arvoiseen ja avuttomaan tekstiin. Siis on hyvin perusteltua väittää, jotta minä sivistän kirjoituksillani minua huomattavasti tyhmempää apinaa. Ja muistakaa, että nyt apinoista puhuttaessa puhutaan susipelkureista.
- väittely on kuin
Susianalyytikko kirjoitti:
minä olen jälleen kerran suuri voittaja. Laittaessani asiallisen avauksen, niin tuotokseni on sen verran ylivertaista tavaraa, jotta pakotan apinat kyykkyasentoon tahi ryömimään edessäni ja tätä kautta heillä ei ole muuta mahdollisuutta kuin sortua tämänkaltaiseen ala-arvoiseen ja avuttomaan tekstiin. Siis on hyvin perusteltua väittää, jotta minä sivistän kirjoituksillani minua huomattavasti tyhmempää apinaa. Ja muistakaa, että nyt apinoista puhuttaessa puhutaan susipelkureista.
shakinpeluuta pulun kanssa.
Se paskoo laudalle, kaataa nappulat ja lentää kertomaan kavereille kun se luulee voittaneensa. väittely on kuin kirjoitti:
shakinpeluuta pulun kanssa.
Se paskoo laudalle, kaataa nappulat ja lentää kertomaan kavereille kun se luulee voittaneensa.laudalla oleva mömmö on petopelkurin hätäpaskaa ja ainut kaatunut nappula on paskassa kelluva pelkurin kuningas (luovutus). Minä todellakin lennän raikkaine ajatuksineni kaiken tämän surkeuden yläpuolella.
- pilvessä?
Susianalyytikko kirjoitti:
laudalla oleva mömmö on petopelkurin hätäpaskaa ja ainut kaatunut nappula on paskassa kelluva pelkurin kuningas (luovutus). Minä todellakin lennän raikkaine ajatuksineni kaiken tämän surkeuden yläpuolella.
Käyhän se ninkin.
- kajsuab
hysh hysh hiljaa!!! kirjoitti:
älä vaan tuollaisia puhu, se menee ja vielä toteuttaa sen! raukkaparka elää niin omassa mielikuvituksissaan! luulee tietenkin että se ruskea harava on susien kiihoittamiseen ja yrittää erööttisesti houkutella haravatanssilla kaikki sudet luoksensa, mutta sudet haluavat vain ruokailemaan anaalilaatikolla..?? o_O
Ei Korkeasaaressa ole susia
- Olet voittanut
Susianalyytikko kirjoitti:
minä olen jälleen kerran suuri voittaja. Laittaessani asiallisen avauksen, niin tuotokseni on sen verran ylivertaista tavaraa, jotta pakotan apinat kyykkyasentoon tahi ryömimään edessäni ja tätä kautta heillä ei ole muuta mahdollisuutta kuin sortua tämänkaltaiseen ala-arvoiseen ja avuttomaan tekstiin. Siis on hyvin perusteltua väittää, jotta minä sivistän kirjoituksillani minua huomattavasti tyhmempää apinaa. Ja muistakaa, että nyt apinoista puhuttaessa puhutaan susipelkureista.
Ruunasellaisen, etkä mitään muuta.
Mitähän muuten koululautakunta ajattelee kansankynttilyydestäsi, kunhan nämä jutut sille lyhentämättöminä julkituodaan ?
Sitä kun "kynttilän" pitää olla suht koht ihmisten eikä aasien tahi punapersepaviaanien tavalla käyttäytyvä...
- yhyysusinaps
http://fi.wikipedia.org/wiki/Trolli_(internet)
ÄLKÄÄ RUOKKIKO TROLLIA! susianaali sattuu olemaan sellainen.- trollihan se, mutta
sitä ja sen itseriittoisuutta on aina niin mukava kyykyttää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592