Hartain toive

Ihan yleisön pyynnöstä laitan tähän näkyviin asiallisen ja luonnon ystävän kannalta järkevän, koko ihmiskunnan kannalta tärkeän toiveeni. Puhalletaan nyt peli poikki ja aloitetaan uudelta pohjalta. Kunnioittakaamme toisiamme ja keskustelkaamme järkevästi, ennenkaikkea asiallisesti. Olkaapa hyvä:

TOIVEENI

Voi kun susi (miksei karhukin) saisi jo syödäkseen apinan lihaa. Nyt ei siis puhuta mistään afrikan savanniapinasta, vaan susianalyysia lukeneet ihmiset oivaltavat heti, mistä apinalajista on kyse.

No niin, pyydänkin asiallista palautetta. Nähtäväksi jää, pystyvätkö fanaatikot tähän.

13

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että järkevästi

      ja asiallisesti tuolla avauksella.
      Mene alasti selällesi metsään, ensin alkuun vaikka viikoksi niin katsellaan sitten niitä paleltuneita apinoitasi.

      • fanaatikko pasko housuihinsa jo alkumetreillä ja sortui samantien asiattomuuksiin. Hermojen hallintaa hyvät ihmiset. Samat fanaatikot ripuloivat lahkeeseen puhuttaessa susista.


      • kasvatko aikuiseksi?
        Susianalyytikko kirjoitti:

        fanaatikko pasko housuihinsa jo alkumetreillä ja sortui samantien asiattomuuksiin. Hermojen hallintaa hyvät ihmiset. Samat fanaatikot ripuloivat lahkeeseen puhuttaessa susista.

        mitä kukin ikinä haluaa, mitenkähän iskä ja äippä selvittiviät tuolle analyytikolle, miksei tuollaset toiveet joulupukin suuntaan toteudu?


    • Seksi-seppo

      Jospa kuule heität vaatteesi poies, työnnät haravan perseeseesi ja menet korkeasaaren susiaitaukseen ja katsot mitä ne sudet sinusta pitävät.

      • hysh hysh hiljaa!!!

        älä vaan tuollaisia puhu, se menee ja vielä toteuttaa sen! raukkaparka elää niin omassa mielikuvituksissaan! luulee tietenkin että se ruskea harava on susien kiihoittamiseen ja yrittää erööttisesti houkutella haravatanssilla kaikki sudet luoksensa, mutta sudet haluavat vain ruokailemaan anaalilaatikolla..?? o_O


      • hysh hysh hiljaa!!! kirjoitti:

        älä vaan tuollaisia puhu, se menee ja vielä toteuttaa sen! raukkaparka elää niin omassa mielikuvituksissaan! luulee tietenkin että se ruskea harava on susien kiihoittamiseen ja yrittää erööttisesti houkutella haravatanssilla kaikki sudet luoksensa, mutta sudet haluavat vain ruokailemaan anaalilaatikolla..?? o_O

        minä olen jälleen kerran suuri voittaja. Laittaessani asiallisen avauksen, niin tuotokseni on sen verran ylivertaista tavaraa, jotta pakotan apinat kyykkyasentoon tahi ryömimään edessäni ja tätä kautta heillä ei ole muuta mahdollisuutta kuin sortua tämänkaltaiseen ala-arvoiseen ja avuttomaan tekstiin. Siis on hyvin perusteltua väittää, jotta minä sivistän kirjoituksillani minua huomattavasti tyhmempää apinaa. Ja muistakaa, että nyt apinoista puhuttaessa puhutaan susipelkureista.


      • väittely on kuin
        Susianalyytikko kirjoitti:

        minä olen jälleen kerran suuri voittaja. Laittaessani asiallisen avauksen, niin tuotokseni on sen verran ylivertaista tavaraa, jotta pakotan apinat kyykkyasentoon tahi ryömimään edessäni ja tätä kautta heillä ei ole muuta mahdollisuutta kuin sortua tämänkaltaiseen ala-arvoiseen ja avuttomaan tekstiin. Siis on hyvin perusteltua väittää, jotta minä sivistän kirjoituksillani minua huomattavasti tyhmempää apinaa. Ja muistakaa, että nyt apinoista puhuttaessa puhutaan susipelkureista.

        shakinpeluuta pulun kanssa.
        Se paskoo laudalle, kaataa nappulat ja lentää kertomaan kavereille kun se luulee voittaneensa.


      • väittely on kuin kirjoitti:

        shakinpeluuta pulun kanssa.
        Se paskoo laudalle, kaataa nappulat ja lentää kertomaan kavereille kun se luulee voittaneensa.

        laudalla oleva mömmö on petopelkurin hätäpaskaa ja ainut kaatunut nappula on paskassa kelluva pelkurin kuningas (luovutus). Minä todellakin lennän raikkaine ajatuksineni kaiken tämän surkeuden yläpuolella.


      • pilvessä?
        Susianalyytikko kirjoitti:

        laudalla oleva mömmö on petopelkurin hätäpaskaa ja ainut kaatunut nappula on paskassa kelluva pelkurin kuningas (luovutus). Minä todellakin lennän raikkaine ajatuksineni kaiken tämän surkeuden yläpuolella.

        Käyhän se ninkin.


      • kajsuab
        hysh hysh hiljaa!!! kirjoitti:

        älä vaan tuollaisia puhu, se menee ja vielä toteuttaa sen! raukkaparka elää niin omassa mielikuvituksissaan! luulee tietenkin että se ruskea harava on susien kiihoittamiseen ja yrittää erööttisesti houkutella haravatanssilla kaikki sudet luoksensa, mutta sudet haluavat vain ruokailemaan anaalilaatikolla..?? o_O

        Ei Korkeasaaressa ole susia


      • Olet voittanut
        Susianalyytikko kirjoitti:

        minä olen jälleen kerran suuri voittaja. Laittaessani asiallisen avauksen, niin tuotokseni on sen verran ylivertaista tavaraa, jotta pakotan apinat kyykkyasentoon tahi ryömimään edessäni ja tätä kautta heillä ei ole muuta mahdollisuutta kuin sortua tämänkaltaiseen ala-arvoiseen ja avuttomaan tekstiin. Siis on hyvin perusteltua väittää, jotta minä sivistän kirjoituksillani minua huomattavasti tyhmempää apinaa. Ja muistakaa, että nyt apinoista puhuttaessa puhutaan susipelkureista.

        Ruunasellaisen, etkä mitään muuta.
        Mitähän muuten koululautakunta ajattelee kansankynttilyydestäsi, kunhan nämä jutut sille lyhentämättöminä julkituodaan ?
        Sitä kun "kynttilän" pitää olla suht koht ihmisten eikä aasien tahi punapersepaviaanien tavalla käyttäytyvä...


    • yhyysusinaps
      • trollihan se, mutta

        sitä ja sen itseriittoisuutta on aina niin mukava kyykyttää...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe