Annetaan pianonsoiton yksityisopetusta kaikenikäisille (5-vuotiaista ylöspäin) niin vasta-alkajille kuin jo kauemmin soittaneille.
Opiskelen itse toista vuotta Turun Musiikkiakatemiassa pianonsoitonopettajaksi ja minulla on kokemusta opetustyöstä: olen toiminut mm. yksityisenä pianonsoitonopettajana sekä pianonsoitonopettajan sijaisena Jämsänjokilaakson musiikkiopistossa.
Opetan joko kotonani Turun Martissa tai mahdollisuuksien rajoissa myös oppilaan kotona, jos oppilas asuu lähialueella ja kotoa löytyy piano.
Hintatasona olen pitänyt seuraavaa:
- 30min / 12e
- 45min / 15e
- 60min / 20e
Lisätietoja:
[email protected]
Lähetäthän sähköpostia mikäli olet kiinnostunut! Sovitaan sen jälkeen puhelimitse käytännön järjestelyistä.
Pianopedagogiksi valmistuvalta PIANOTUNTEJA TURUSSA! :)
kriiu
1
647
Vastaukset 1
HUOM! TÄMÄ ILMOITUS ON VANHENTUNUT!
En pääse jostain syystä enää vanhalle käyttäjätililleni, jonka kautta olen tämän ilmoituksen tehnyt viime vuonna, ja näin ollen en voi tätä vanhaa ilmoitusta poistaa mitään kautta.
Minulla on tällä hetkellä kuusi yksityisoppilasta, enkä valitettavasti enää pysty ottamaan enempää oppilaita.
Kiitos mielenkiinnostanne!
terkuin,
Krista L.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 791110
- 1111100
- 77571
- 47493
- 16460
Taiteiden yö
Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...8456Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?
Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/112441- 43428
- 41412
- 15406