Moi, minulla on 2.1 lg hb45e kotiteatteri ja mitä tarkoittaa kaiuttimien asetuksissa etäisyys? Tarkoittaako se, että kun istun 2,5m päässä kaiuttimista ja minun pitäisi laittaa lukemaksi 2,5m?
kajareitten asetuset ja etäisyys
4
519
Vastaukset
- mulqwisti
Sanoisin että... missään nimessä... kyllä.
- avuton..
Eli vastaus on kyllä?
- Vastaus on kyllä...
avuton.. kirjoitti:
Eli vastaus on kyllä?
...ja tarkoittaa juuri tätä:
"Tarkoittaako se, että kun istun 2,5m päässä kaiuttimista ja minun pitäisi laittaa lukemaksi 2,5m?"
Kotiteatterivahvistimet antavat yleensä määritellä jokaisen kaiuttimen etäisyyden erikseen, etu, keski ja takakaiuttimien. Syötä vahvistimesi asetuksiin kaikkien kaiuttimien etäisyydet oikein, niin vahvistin laskee kaikille kaiuttimille oikeat viiveet eli jokaisen kaiuttimen tuottama ääni sovitetaan saapuvaksi samanaikaisena kuuntelupaikalle vahvistimen toimesta, vaikka kaiuttimet olisivatkin eri etäisyyksillä kuuntelupaikasta. Periaatteessa sinun ei tarvitse edes tietää mitä viiveasetuksilla tarkoitetaan, homma vain toimii ihan automaattisesti, kun nuo kaiuttimien etäisyydet syötetään vahvistimen asetuksiin. - avuton...
Vastaus on kyllä... kirjoitti:
...ja tarkoittaa juuri tätä:
"Tarkoittaako se, että kun istun 2,5m päässä kaiuttimista ja minun pitäisi laittaa lukemaksi 2,5m?"
Kotiteatterivahvistimet antavat yleensä määritellä jokaisen kaiuttimen etäisyyden erikseen, etu, keski ja takakaiuttimien. Syötä vahvistimesi asetuksiin kaikkien kaiuttimien etäisyydet oikein, niin vahvistin laskee kaikille kaiuttimille oikeat viiveet eli jokaisen kaiuttimen tuottama ääni sovitetaan saapuvaksi samanaikaisena kuuntelupaikalle vahvistimen toimesta, vaikka kaiuttimet olisivatkin eri etäisyyksillä kuuntelupaikasta. Periaatteessa sinun ei tarvitse edes tietää mitä viiveasetuksilla tarkoitetaan, homma vain toimii ihan automaattisesti, kun nuo kaiuttimien etäisyydet syötetään vahvistimen asetuksiin.Oukei, kiitoksia vastauksesta. Eli laitan asetuksiin tuon 2,5m :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä322891- 1732285
- 622264
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331978Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411336Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221333- 131318
- 101214
- 111184
- 221181