Eli mistä johtuu kun jarruttaessa kuuluu vinkuva ääni? Jarrupalat vaihdettu n.2 viikkoa sitten...
Miksi jarrut "vinkuu"
4
1075
Vastaukset
- 1.4i
se jarrujen vinkuminen on kaikkis opeleissa
se varmaanki on opelin yleinen vika jos näin voi sanoo.
vinkuu miulki- Opelisti
Jarrupalan pinta on lasittunut, tai jarrupala pääsee värähtelemään. Ovat ilmeisesti unohtaneet laittaa rasvaa jarrupalan taakse, estämään vinkumista. On myytävänä myös vinkumisenestolevyjä, jotka laitetaan jarrupalan taakse, korjaamossa asentavat ko.levyt varttitunnissa.
- onega 2,3 tdi
Jarrupalojen pinta liian kova, yleensä GM:n omat merkki palat vinkuu juuri siitä syystä vaikka tekesi mitä, ainoa keino on laittaa pehmeämmät palat.
- jaua
Tiedoksi, Opelissa ei ole tyyppivikana vinkuvat
jarrut vaan jarrupaloissa on kovempia ja pehmeämpiä ja yleensä tarvikepalat ovat pehmeämpiä, myös levy voi olla lasittunut etenkin
jos ne on kuumana kastuneet esim. ajettaessa vesilammikkoon, myös värinänvaimennuslevyt auttavat asiaa, itse olen käyttänyt Motonetin palaa joka toimii moitteettomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1112406- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169