Mitä vahaa ?

rassailija

Kuten tiedetään, moott.pyörien katteet sun muut "korinosat" ovat tehty muovista. Tässä pikkasen tyhmänä
kyselen, että kaippa näitä vahataan samoilla vahoilla silti kuin autoja. Onhan se maali kait samaa mitä
autoisakin ? - JOS kannattaa käyttää jotain "MP-vahaa", niin mitähän se olisi ?

Thanks ja hyvää uutta vuotta ! t. Pegasoa tallissa joka päivä hiplaava uusiomotoristi.....

4

2612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hotshuewax

kysy sitä kenkäkaupasta.

• 1300cc-T

Ihan normaaleilla autovahoilla voi kiillottaa. Jos haluaa olla hellävarainen niin voit vahata hionta-aineettomalla vahalla. Se ei kylläkään ole yhtä tehokasta eteenkään jos katteiden pinta on päässyt pinttyneeseen likaan. Silloin hiova vaha on parempi mutta ei silläkään kannata ihan hirveesti painaa.

• mtukkamies59

Ensin kannataisi melkeinpä vahata kliinerillä,ennen hankaavaa vahaa,ettei tule hankausjälkiä hiovista vahoista,jos vielä oikein komean haluat,niin kliineri vaha kiillotusvaha, niin johan häikäisee,mutta kova on työ,kun kolmesti teet sen koko pyörään.Mutta et kyllä kadu että sen tei tuossa järjestyksessä,sillä kerholaisemme oli ostanut vahingossa glymin hiovan vahan,niin meni tankki myllytykseen,kun oli ihan kamala,siksi kandee juuri tehdä,ettei osta hiovaa vahaa aluksi.

• putsaaja/hankaaja

Osta ja kokeile prismasta myytävää niiden omaa vahaa,itse vahailin ensin autoglymin tuotteilla ja olin tyytyväine,mutta poikani oli ostanut vahansa psismasta ja niiden omaa ainetta harmaassa purkissa, niin kokeilin pesun jälkeen ja tulos oli huomattavasti parempi,kuin perus autoglymillä vahattuna ja puolet on hinnallakin eroa maksoiko 5-6 euroa puolen litran purkki,löytyy kliinerinä sitä samaa myös samasta paikasta ja samanlainen purkki,ihan mitään sanomattoman näköinenkin oli, mutta saksan autobildi testaili vahoja,niin tuo oli yksi parhaista vahoista,jätti kirkkaasti korrekin,autoglymin ja ym.ns,merkkivahat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1816
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      75
      1011
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe