11 vuotiaan normaalipaino?

-.-

Oon 156 pitkä ja painan 35 kiloo.Kylkiluut näkyy inhottavasti ja oon saanu kommenttii mun painosta.Onko ne kommentit turhia vai ihan totta?Paino ei lisäänny koska meillä ei syödä kovin rasvasia ruokia.

736

31280

1Äänestä

    Vastaukset

    • ¨¨¨¨

      Tuo alkaa olla jo kehitykselle vaarallinen alipaino. Ei ruoan tarvitse olla hirveän rasvasta, mutta syö paljon hiilihydraatteja (niitä saa mm. leivästä, perunasta ja vihanneksista). En suosittele ns. roskaruon syömistä hirveän usein, eli karkkien kanssa lihotuskuuria ei kannata aloittaa.

      Yritä myös välttää turhaa liikuntaa. Toki jos harrastat jotakin joukkueurheilua, niin sitten on vaikeaa. Kannattaa mennä juttelemaan terveydenhoitajan kanssa!

      • laiheliini xddd

        Mä täytin just 12 ja oon kans alipainonen... oon 155cm pitkä ja painan täl hetkel vaan 35kg:/ oon yrittäny nostaa mun painoa kaikilla keinoilla mutta en oikeen onnistu siinä ku ei mulla oo koskaan nälkä ja en keksi oikee muutakaan keinoo ku se et söis:/ mut eiköhän tää tästä....


      • ÖÖÖÖÖÖÖÖöö
        laiheliini xddd kirjoitti:

        Mä täytin just 12 ja oon kans alipainonen... oon 155cm pitkä ja painan täl hetkel vaan 35kg:/ oon yrittäny nostaa mun painoa kaikilla keinoilla mutta en oikeen onnistu siinä ku ei mulla oo koskaan nälkä ja en keksi oikee muutakaan keinoo ku se et söis:/ mut eiköhän tää tästä....

        HÄÄH? Jos säki oot alipainonen ni mikä mä sit oon??? oon 40 kiloo 165 cm pitkä ja mul on 70A (noi perus halpisliivit XDDD) siis ei mitkää 60AAA.. Mul on aina nälkä ja oon syömäs koko ajan. Nytki syön muroja XDD mut siis onks mus sit joku ongelma? Ja useinki syön rasvasta ruokaa. (enkä oo meijän luokan laihin) mut painan vähiten


      • ÖÖÖÖÖÖÖÖöö
        ÖÖÖÖÖÖÖÖöö kirjoitti:

        HÄÄH? Jos säki oot alipainonen ni mikä mä sit oon??? oon 40 kiloo 165 cm pitkä ja mul on 70A (noi perus halpisliivit XDDD) siis ei mitkää 60AAA.. Mul on aina nälkä ja oon syömäs koko ajan. Nytki syön muroja XDD mut siis onks mus sit joku ongelma? Ja useinki syön rasvasta ruokaa. (enkä oo meijän luokan laihin) mut painan vähiten

        Joo siis säki oot ihan sika laiha... mut jos sä et syö usein ni en ihmettele XD ps. et oo sillai hirvee pitkä. Ja haluisin viel tietää mikä on normipaino 13 vuotiaalle


      • XDDDD

        Siis mä oon itseni mielestä läski mutta oonko normaali painoinen oon 11.v ja vitosella ja painan 50.5 ja oon 155cm onko normaali paino ja syön kokoajan tyyliin


      • Läskikö
        XDDDD kirjoitti:

        Siis mä oon itseni mielestä läski mutta oonko normaali painoinen oon 11.v ja vitosella ja painan 50.5 ja oon 155cm onko normaali paino ja syön kokoajan tyyliin

        Siis mä oon kans 11 vuotias ja painan jo suunnilleen 40 kiloo, ja mä oon taas itteni mielest läski :D


      • Apina551

        Minä olen 11 ja painan 34.5kg oon 153cm oonko alipainoinen?


      • Maria_Katriinas

        Onko se normii et oon 168cm pitkä ja oon aina ollu se luokan tytöistä isoin en nyt sanoisi et oon mikään "LÄSKI" mut siis painan sen 54-5kg ja huolettaa välillä vähän että menenkö ylipainon puolelle tiiän kyl et mulla on jonkin verran lihasta mut 11 vuotiaalle onko se vielä normaalia?


      • Lehmäsanooammuu
        Läskikö kirjoitti:

        Siis mä oon kans 11 vuotias ja painan jo suunnilleen 40 kiloo, ja mä oon taas itteni mielest läski :D

        Mä oon 11 v 155cm pitkä ja painan 44kg


      • Kummatyttö
        laiheliini xddd kirjoitti:

        Mä täytin just 12 ja oon kans alipainonen... oon 155cm pitkä ja painan täl hetkel vaan 35kg:/ oon yrittäny nostaa mun painoa kaikilla keinoilla mutta en oikeen onnistu siinä ku ei mulla oo koskaan nälkä ja en keksi oikee muutakaan keinoo ku se et söis:/ mut eiköhän tää tästä....

        No jotkut sun ikäset saattaa olla esim 28 niikun eräs tuttuni. Mun vinkki on se että kannatta kuunnella vanhempia ja myös kannattaa pitää listaa että voi vaikka syyä 2 tunnin välein. Laittaa puhelimeen vaikka hälyytykset kahden tunnin välein😊


      • Sannixoxoww
        XDDDD kirjoitti:

        Siis mä oon itseni mielestä läski mutta oonko normaali painoinen oon 11.v ja vitosella ja painan 50.5 ja oon 155cm onko normaali paino ja syön kokoajan tyyliin

        No oonko mä sit mega läde ku oon 156cm pitkä ja painan 52.60


      • iiidaaaaaa
        XDDDD kirjoitti:

        Siis mä oon itseni mielestä läski mutta oonko normaali painoinen oon 11.v ja vitosella ja painan 50.5 ja oon 155cm onko normaali paino ja syön kokoajan tyyliin

        Ihan btw kaikki paino ei vaikuta mitenkään ikään se vaikuttaa pituuteen!!


      • k.....k
        Maria_Katriinas kirjoitti:

        Onko se normii et oon 168cm pitkä ja oon aina ollu se luokan tytöistä isoin en nyt sanoisi et oon mikään "LÄSKI" mut siis painan sen 54-5kg ja huolettaa välillä vähän että menenkö ylipainon puolelle tiiän kyl et mulla on jonkin verran lihasta mut 11 vuotiaalle onko se vielä normaalia?

        Ihan sama täällä haluaisin tietää että oonko ylipainonen vai en mutta en löydä mistään mitään


      • Anonyymi

        Oonks normi painonen ku oon 147-149cm pitkä ja painan suunnilleen 37-38 kg?? Ku must tuntuu et oon suuperr läskii! Ja oon siis 11 v :(((((((((((


      • Anonyymi
        laiheliini xddd kirjoitti:

        Mä täytin just 12 ja oon kans alipainonen... oon 155cm pitkä ja painan täl hetkel vaan 35kg:/ oon yrittäny nostaa mun painoa kaikilla keinoilla mutta en oikeen onnistu siinä ku ei mulla oo koskaan nälkä ja en keksi oikee muutakaan keinoo ku se et söis:/ mut eiköhän tää tästä....

        käänny lääkärin puoleen.


      • Anonyymi
        XDDDD kirjoitti:

        Siis mä oon itseni mielestä läski mutta oonko normaali painoinen oon 11.v ja vitosella ja painan 50.5 ja oon 155cm onko normaali paino ja syön kokoajan tyyliin

        Se on erittäin normaali paino. Et ole "läski"

        t: 17 vuotias


      • Anonyymi
        Lehmäsanooammuu kirjoitti:

        Mä oon 11 v 155cm pitkä ja painan 44kg

        oon 11v 155cm ja painan 41,9kg. Tänää terkkarin tarkastuksessa se sano et on ihan ihannepaino vaik omasta mielestäni oon läski


      • Anonyymi
        Lehmäsanooammuu kirjoitti:

        Mä oon 11 v 155cm pitkä ja painan 44kg

        Oon 11v. Ja vitosel ja oon 38.8


      • Anonyymi
        XDDDD kirjoitti:

        Siis mä oon itseni mielestä läski mutta oonko normaali painoinen oon 11.v ja vitosella ja painan 50.5 ja oon 155cm onko normaali paino ja syön kokoajan tyyliin

        Kyllä, olet hyvin läski.


      • Anonyymi
        Apina551 kirjoitti:

        Minä olen 11 ja painan 34.5kg oon 153cm oonko alipainoinen?

        Olet vähän mutta et varmaan paljoa


      • Anonyymi
        Apina551 kirjoitti:

        Minä olen 11 ja painan 34.5kg oon 153cm oonko alipainoinen?

        Olet vähän mutta et varmaan paljoa


      • Anonyymi
        XDDDD kirjoitti:

        Siis mä oon itseni mielestä läski mutta oonko normaali painoinen oon 11.v ja vitosella ja painan 50.5 ja oon 155cm onko normaali paino ja syön kokoajan tyyliin

        Oon ite 11.vee ja painan noin 50kg nii oonko ylipainonen??
        Voiko joku kertoo??🥴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on erittäin normaali paino. Et ole "läski"

        t: 17 vuotias

        Eli 50kg on ihan normaalia myös
        150cm tyypille joka on 11vee


      • Anonyymi
        laiheliini xddd kirjoitti:

        Mä täytin just 12 ja oon kans alipainonen... oon 155cm pitkä ja painan täl hetkel vaan 35kg:/ oon yrittäny nostaa mun painoa kaikilla keinoilla mutta en oikeen onnistu siinä ku ei mulla oo koskaan nälkä ja en keksi oikee muutakaan keinoo ku se et söis:/ mut eiköhän tää tästä....

        No minua myös huolestuttaa oma painoni olen 11v ja olen pitkä 147 ja painan 29kg


      • Anonyymi
        XDDDD kirjoitti:

        Siis mä oon itseni mielestä läski mutta oonko normaali painoinen oon 11.v ja vitosella ja painan 50.5 ja oon 155cm onko normaali paino ja syön kokoajan tyyliin

        Tiesitkö et suurin osa painosta tulee yleisesti lihaksista itte oon 11 ja painan 47kg eli melkein 50kg ja oon silti mun luokan nopeimmista juoksioista ja en oo semmonen joka ei jaksa mitään fyysistä rasitusta et oon semmone sporttinen kaveri jos oot vahva niin toi on
        normaalli paino


      • Anonyymi
        XDDDD kirjoitti:

        Siis mä oon itseni mielestä läski mutta oonko normaali painoinen oon 11.v ja vitosella ja painan 50.5 ja oon 155cm onko normaali paino ja syön kokoajan tyyliin

        Et ehkä oo se kaikista kevyin mutta ei tuo silti ihan normaalia oo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, olet hyvin läski.

        Et ole läski, olet normaalipainoinen. Edellinen kommentoija voi siistiä suunsa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli 50kg on ihan normaalia myös
        150cm tyypille joka on 11vee

        On. Paino on pituudesta enimmäkseen


      • Anonyymi
        Maria_Katriinas kirjoitti:

        Onko se normii et oon 168cm pitkä ja oon aina ollu se luokan tytöistä isoin en nyt sanoisi et oon mikään "LÄSKI" mut siis painan sen 54-5kg ja huolettaa välillä vähän että menenkö ylipainon puolelle tiiän kyl et mulla on jonkin verran lihasta mut 11 vuotiaalle onko se vielä normaalia?

        Sulla on hyvä paino! Sun pituisella pitääkin olla vielä hyvin painoa jotta kasvaa hyvin!


      • Anonyymi
        k.....k kirjoitti:

        Ihan sama täällä haluaisin tietää että oonko ylipainonen vai en mutta en löydä mistään mitään

        Ihan sama juttu mul ja on vaikeeta olla luokan ns isoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ite 11.vee ja painan noin 50kg nii oonko ylipainonen??
        Voiko joku kertoo??🥴

        Juu sama, mulla ei oikeen ole mitään rasvaa mutta painan 50kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minua myös huolestuttaa oma painoni olen 11v ja olen pitkä 147 ja painan 29kg

        Mä oon kans ykstoista ja mua huolettaa kans et oonko alipainonen vaikka oon itteni mielestä semi läski vaikka kaikki sanoo et oon kevyt ja laiha ja jne kun mulla on kans harvoin nälkä mut syön välillä aika paljon mut ruuasta riippuen


      • Anonyymi
        XDDDD kirjoitti:

        Siis mä oon itseni mielestä läski mutta oonko normaali painoinen oon 11.v ja vitosella ja painan 50.5 ja oon 155cm onko normaali paino ja syön kokoajan tyyliin

        Itse painan 47kg ja olen omasta mielestäni läski. 👣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ite 11.vee ja painan noin 50kg nii oonko ylipainonen??
        Voiko joku kertoo??🥴

        Joo mulla on ihan sama juttu. Oon niinku omast mielest läski ku oon 50 kg vaik ei silleen oo rasvaa mut kuitenski vähä. Ja 162 cm pitkä, 11 v. Mut en oo kuitenkaans luokan isoin, sillä mun luokalla on n. 50-60 kg painava tyttö.


      • Anonyymi
        XDDDD kirjoitti:

        Siis mä oon itseni mielestä läski mutta oonko normaali painoinen oon 11.v ja vitosella ja painan 50.5 ja oon 155cm onko normaali paino ja syön kokoajan tyyliin

        Mäki! Minäkin oon 11-v ja 50kg 153cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        käänny lääkärin puoleen.

        Onko normaali jos oon 11, ja pitkä 145 ja painan 33?🤔😟


      • Anonyymi
        XDDDD kirjoitti:

        Siis mä oon itseni mielestä läski mutta oonko normaali painoinen oon 11.v ja vitosella ja painan 50.5 ja oon 155cm onko normaali paino ja syön kokoajan tyyliin

        Mulla on sama😂 kai se sit on normaalia


      • Anonyymi
        XDDDD kirjoitti:

        Siis mä oon itseni mielestä läski mutta oonko normaali painoinen oon 11.v ja vitosella ja painan 50.5 ja oon 155cm onko normaali paino ja syön kokoajan tyyliin

        Oon ite ihan sika läski painan joku 49kiloo yrotän laihuttaa :/


      • Anonyymi
        XDDDD kirjoitti:

        Siis mä oon itseni mielestä läski mutta oonko normaali painoinen oon 11.v ja vitosella ja painan 50.5 ja oon 155cm onko normaali paino ja syön kokoajan tyyliin

        Oon saman ikäinen ja painan paljon enemmän.. et ole painava verrattuna muhun oon 157,8 ja painan yli 70kg en haluu sanoo tarkkaa määrää😕


      • Anonyymi
        XDDDD kirjoitti:

        Siis mä oon itseni mielestä läski mutta oonko normaali painoinen oon 11.v ja vitosella ja painan 50.5 ja oon 155cm onko normaali paino ja syön kokoajan tyyliin

        No ite oon 11 ja oon 147 pitune ja painan 57kiloo et oon khyl aika läski ps: käyn treeneissä 5 kertaa viikossa ja syö kyllä aika säännöllisesti mutta en tajua miks painan näin paljon...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on sama😂 kai se sit on normaalia

        Ilmeisesti on normaalii jos oon 11v ja 151cm ja painan 43kg


      • Anonyymi
        XDDDD kirjoitti:

        Siis mä oon itseni mielestä läski mutta oonko normaali painoinen oon 11.v ja vitosella ja painan 50.5 ja oon 155cm onko normaali paino ja syön kokoajan tyyliin

        Mul on kans ongelma ku oon 145cm ja painan 46.9

        Ps. Oon 11.v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ite 11.vee ja painan noin 50kg nii oonko ylipainonen??
        Voiko joku kertoo??🥴

        Sama mut mun mielest mä oon


      • Anonyymi
        XDDDD kirjoitti:

        Siis mä oon itseni mielestä läski mutta oonko normaali painoinen oon 11.v ja vitosella ja painan 50.5 ja oon 155cm onko normaali paino ja syön kokoajan tyyliin

        Siis mä olen 11 vuotias, 162 cm pitkä ja 49 kg. Ja olen omasta mielestäni maailman LÄSKEIN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ite oon 11 ja oon 147 pitune ja painan 57kiloo et oon khyl aika läski ps: käyn treeneissä 5 kertaa viikossa ja syö kyllä aika säännöllisesti mutta en tajua miks painan näin paljon...

        Mikä mä olen sitten? Oon 11v, pituutta 162 cm ja painan n.49-50 kg. Olen omasta mielestäni hyvin läski. (oon tyttö) Mulle ei kukaan oo valittanu painosta. Ku kävin sairaalassa ja mun paino katottiin ni sanottiin vaan et paino on hyvä ja lapussakin luki painon nousu hyvää!


      • Anonyymi
        Lehmäsanooammuu kirjoitti:

        Mä oon 11 v 155cm pitkä ja painan 44kg

        Mulla on sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko normaali jos oon 11, ja pitkä 145 ja painan 33?🤔😟

        Oonko läski jos oon 149cm 11v ja painan 42kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oonks normi painonen ku oon 147-149cm pitkä ja painan suunnilleen 37-38 kg?? Ku must tuntuu et oon suuperr läskii! Ja oon siis 11 v :(((((((((((

        Siis oon 11vja mun luokkalainen painaa 60kg ja on about 154cm pitkä ja oon ite 12ja jotai 34kg nii voisko joku antaa vinkkejä painon nostamiseen ku oon tämmöne luuviulu :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minua myös huolestuttaa oma painoni olen 11v ja olen pitkä 147 ja painan 29kg

        Kannattaa jutella kouluterveyden hoitajan kanssa itekki olin about saman painone ku olin sun ikäne ja koulu terkkari auttomua tsemppaamalla ja antamalla vienkkejä ja sit 1krt 2vk mittaamassa painoa niin on noussu kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti on normaalii jos oon 11v ja 151cm ja painan 43kg

        Joo varmaan oon 150cm ja painan 43kg mut ain tuntuu et oon läski ku mun maha pullottaa:/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti on normaalii jos oon 11v ja 151cm ja painan 43kg

        Sama mut must silti tuntuu et oon läski


      • Anonyymi
        XDDDD kirjoitti:

        Siis mä oon itseni mielestä läski mutta oonko normaali painoinen oon 11.v ja vitosella ja painan 50.5 ja oon 155cm onko normaali paino ja syön kokoajan tyyliin

        No oonko mä sitte joku meeeeega läde?! Oon 11v, 164 cm pitkä ja painan 47 kg. Oonko mä ylipainoinen? En oo luokkani (oon 5 luokalla)lihavin enkä laihin tyttö. Teekkari sano et paino hyvä vaikka ei omasta mielestäni. Olin jonku puol vuotta sitten 50 kg eli oon laihtunut. (Ja tyyliin laihdun koko ajan, en tiiä miks).


      • Anonyymi
        Maria_Katriinas kirjoitti:

        Onko se normii et oon 168cm pitkä ja oon aina ollu se luokan tytöistä isoin en nyt sanoisi et oon mikään "LÄSKI" mut siis painan sen 54-5kg ja huolettaa välillä vähän että menenkö ylipainon puolelle tiiän kyl et mulla on jonkin verran lihasta mut 11 vuotiaalle onko se vielä normaalia?

        Pituuteen nähden olet aivan normaalipainoinen😊. Mä taas oon 164 cm pitkä ja painan 48 kg ja oon itteni mielestä ehkä vähä läski mut kai mä sit oon normaalipainoinen terkkarinkin mukaan. Painoin joskus puol vuot sit 50 kg ja on painoa pudonnut ku ei syö enää nii paljon ku ruoka halu on kadonnut lääkityksen takii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minua myös huolestuttaa oma painoni olen 11v ja olen pitkä 147 ja painan 29kg

        Oon saman pitunen ja painan 41kg...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oonks normi painonen ku oon 147-149cm pitkä ja painan suunnilleen 37-38 kg?? Ku must tuntuu et oon suuperr läskii! Ja oon siis 11 v :(((((((((((

        Et todellakaa oo lihava


      • Anonyymi
        Sannixoxoww kirjoitti:

        No oonko mä sit mega läde ku oon 156cm pitkä ja painan 52.60

        HEI! Mä oon vähän yli 145cm ja painan 50.1kiloo


      • Anonyymi
        Läskikö kirjoitti:

        Siis mä oon kans 11 vuotias ja painan jo suunnilleen 40 kiloo, ja mä oon taas itteni mielest läski :D

        Minäkin olen suunnilleen saman painoinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oon 11v 155cm ja painan 41,9kg. Tänää terkkarin tarkastuksessa se sano et on ihan ihannepaino vaik omasta mielestäni oon läski

        Tiiän et vastaan johonki 2v vanhaa kommenttii, mut siis et ees tiiä miten paljon oisin maksnu tosta painosta ku olin sun ikäses! Olin ite vitosel 150cm ja 30 kiloo :/ ja pelkäsin yli kaiken sitä et en oo yli 40 kiloo ennen ku oon 160 cm mut ei se sit nii paha ollu. Ja olin ite ihan sika laiha, mut hyvät ihmiset, laihuus ei välttämättä meinaa heti anoreksiaa! Esim mun ja mun samanpainosen ja pitusen kamun kaa oltii molemmat sellasii et oltais nii kovasti haluttu olla painavampii mut ku ei itteensä saa lisää massaa vaa syömäl! Se tulee sit ku se tulee. Mut tottakai on tärkeetä syödä hyvin ja en meinaa täl sitä et kukaa alipainone ei vois olla anorektikko! Mut tiiän et tälki hetkel tätä tekstii lukee moni pitkä ja laiha, jotka haluu lisää painoo. Mun sanani teille on vaan ja ainoostaan: te selviitte kyllä, ootte just hyvii tollasina, älkää välittäkö jos teitä haukutaan teidän painon takii, ois se sit liian vähän tai liian paljon. <3


      • Anonyymi
        XDDDD kirjoitti:

        Siis mä oon itseni mielestä läski mutta oonko normaali painoinen oon 11.v ja vitosella ja painan 50.5 ja oon 155cm onko normaali paino ja syön kokoajan tyyliin

        On se normaalia oon 11v ja 168cm oon ite 66kg ja liikun paljon. Paino tulee myös lihaksista.


      • Anonyymi
        XDDDD kirjoitti:

        Siis mä oon itseni mielestä läski mutta oonko normaali painoinen oon 11.v ja vitosella ja painan 50.5 ja oon 155cm onko normaali paino ja syön kokoajan tyyliin

        Mulla on sama mutta oon vasta 145 cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ite oon 11 ja oon 147 pitune ja painan 57kiloo et oon khyl aika läski ps: käyn treeneissä 5 kertaa viikossa ja syö kyllä aika säännöllisesti mutta en tajua miks painan näin paljon...

        No mun mielestä toi on normaalia🙂👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo varmaan oon 150cm ja painan 43kg mut ain tuntuu et oon läski ku mun maha pullottaa:/

        Saattaa olla myös lapsi pullukkuutta (siis jos on lapsi, mutta toikin on ihan normaalia)


      • Anonyymi
        XDDDD kirjoitti:

        Siis mä oon itseni mielestä läski mutta oonko normaali painoinen oon 11.v ja vitosella ja painan 50.5 ja oon 155cm onko normaali paino ja syön kokoajan tyyliin

        Sama. Ite painan 45 kg ja kaikki kaverit on sillee et oot lihava ja laihduta. Ite syön terveellisesti enkä pysty syömään karkkia kun vatsa tulee niin kipeks. Kaveri on saman ikänen mun kanssa ja on itse alipainoinen. Hän painaa 29-32kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon kans ykstoista ja mua huolettaa kans et oonko alipainonen vaikka oon itteni mielestä semi läski vaikka kaikki sanoo et oon kevyt ja laiha ja jne kun mulla on kans harvoin nälkä mut syön välillä aika paljon mut ruuasta riippuen

        En usko et oot 11v ja painat 29


      • Anonyymi
        Apina551 kirjoitti:

        Minä olen 11 ja painan 34.5kg oon 153cm oonko alipainoinen?

        Normi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ite 11.vee ja painan noin 50kg nii oonko ylipainonen??
        Voiko joku kertoo??🥴

        No mun mielest joo. Ei siis pahalla


      • Anonyymi
        Lehmäsanooammuu kirjoitti:

        Mä oon 11 v 155cm pitkä ja painan 44kg

        Mä oon 11 vuotta 147 cm ja painan 43kg


      • Anonyymi
        laiheliini xddd kirjoitti:

        Mä täytin just 12 ja oon kans alipainonen... oon 155cm pitkä ja painan täl hetkel vaan 35kg:/ oon yrittäny nostaa mun painoa kaikilla keinoilla mutta en oikeen onnistu siinä ku ei mulla oo koskaan nälkä ja en keksi oikee muutakaan keinoo ku se et söis:/ mut eiköhän tää tästä....

        Mä oon kans 35kg mut oon pitkä 140 suurinpiirtein. Ja oon pyöree ainakin omasta mielestäni:) oon 11 eli onko mun paino hyvä?


      • Anonyymi
        ÖÖÖÖÖÖÖÖöö kirjoitti:

        HÄÄH? Jos säki oot alipainonen ni mikä mä sit oon??? oon 40 kiloo 165 cm pitkä ja mul on 70A (noi perus halpisliivit XDDD) siis ei mitkää 60AAA.. Mul on aina nälkä ja oon syömäs koko ajan. Nytki syön muroja XDD mut siis onks mus sit joku ongelma? Ja useinki syön rasvasta ruokaa. (enkä oo meijän luokan laihin) mut painan vähiten

        Itekkin oon 13v ja painan 35kg et oon aika laiha


      • Anonyymi
        Läskikö kirjoitti:

        Siis mä oon kans 11 vuotias ja painan jo suunnilleen 40 kiloo, ja mä oon taas itteni mielest läski :D

        totas ite oon koht 12v ja painan 65.9kg et vittu ette te mitää läskei oo :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mä olen 11 vuotias, 162 cm pitkä ja 49 kg. Ja olen omasta mielestäni maailman LÄSKEIN

        Mielipiteitä mahtuu maailmaan. Maailmassa on 300-kiloisia naisia ja olet 49-kiloisena maailman läskein, no, mielipide ja fakta ovat kaksi hyvin eri asiaa.


      • Anonyymi
        XDDDD kirjoitti:

        Siis mä oon itseni mielestä läski mutta oonko normaali painoinen oon 11.v ja vitosella ja painan 50.5 ja oon 155cm onko normaali paino ja syön kokoajan tyyliin

        Mä oon 11v ja painan jotain 70 kiloo jote mä oon tuhoon tuomittu


      • Anonyymi
        XDDDD kirjoitti:

        Siis mä oon itseni mielestä läski mutta oonko normaali painoinen oon 11.v ja vitosella ja painan 50.5 ja oon 155cm onko normaali paino ja syön kokoajan tyyliin

        No siis ite 12v ja 154cm painan 47kg tai 48kg suunnillee ja siis juu mun mielest oon aik painava ku tääl muut 12 v on jotai 35kg


      • Anonyymi
        Sannixoxoww kirjoitti:

        No oonko mä sit mega läde ku oon 156cm pitkä ja painan 52.60

        Oon 160 ja painan jotain vähän päälle 50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ite 11.vee ja painan noin 50kg nii oonko ylipainonen??
        Voiko joku kertoo??🥴

        Oo. 11v oon 160cm ja painan 52kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ite oon 11 ja oon 147 pitune ja painan 57kiloo et oon khyl aika läski ps: käyn treeneissä 5 kertaa viikossa ja syö kyllä aika säännöllisesti mutta en tajua miks painan näin paljon...

        Siis mä oon 11v ja 153 cm pitkä ka painan 34 kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ite oon 11 ja oon 147 pitune ja painan 57kiloo et oon khyl aika läski ps: käyn treeneissä 5 kertaa viikossa ja syö kyllä aika säännöllisesti mutta en tajua miks painan näin paljon...

        Siis niiku et sulla on niiku hyvä paino ja sillee koska mä oon alipainone


      • Anonyymi
        ÖÖÖÖÖÖÖÖöö kirjoitti:

        Joo siis säki oot ihan sika laiha... mut jos sä et syö usein ni en ihmettele XD ps. et oo sillai hirvee pitkä. Ja haluisin viel tietää mikä on normipaino 13 vuotiaalle

        Päädyin tällä sivustolle koska oon todella tarkka painostani ja siis oon 11 mut täytän tänä vuonna 12 painan 38 kiloo ja oon joku 150 pitkä en tykkää kun muut näkee mun painoo ja pidän välillä sellasta kuuria etten syö ollenkaan ja tarvitsen apua


      • Anonyymi
        XDDDD kirjoitti:

        Siis mä oon itseni mielestä läski mutta oonko normaali painoinen oon 11.v ja vitosella ja painan 50.5 ja oon 155cm onko normaali paino ja syön kokoajan tyyliin

        Musta tuntuu samalta. Oon 11v ja 145 cm pitkä 40 kiloo. Et oo mitenkään erityisen lihava!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oonks normi painonen ku oon 147-149cm pitkä ja painan suunnilleen 37-38 kg?? Ku must tuntuu et oon suuperr läskii! Ja oon siis 11 v :(((((((((((

        Et todellakaan mä painan 40 kiloa ja oon 11v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et todellakaan mä painan 40 kiloa ja oon 11v

        jooo mä siis oon 11v tyttö ja musta tuntuu, että olen lihava! harrastan telinevoimistelua ja treenejä mulla on kolme kertaa viikossa!! painan 40-42kg, ja 150cm, mutta voisko joku kertoo et oonko mä läski?? ja joo on pakki tunnustaa, että saatan napostella jotain hiukan epäterveellistä jopa joka päivä, syön karkkia kuitenkin VAIN kerran viikossa aina perjantaisin. ois kiva jos joku osais sanoo jotain tähän... mun vanhemmat on molemmat tosi liikunnallisia, ja ne sanoo et on normaalia että tän ikäinen tyttö taikka poika, ( etenkin tytöt) murehtii sitä omaa painoaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oonks normi painonen ku oon 147-149cm pitkä ja painan suunnilleen 37-38 kg?? Ku must tuntuu et oon suuperr läskii! Ja oon siis 11 v :(((((((((((

        Oon saman ikäinen saman pituinen ja painan 45kg et ole lihava koska itse koen että en ole lihava


      • Anonyymi
        Läskikö kirjoitti:

        Siis mä oon kans 11 vuotias ja painan jo suunnilleen 40 kiloo, ja mä oon taas itteni mielest läski :D

        Ihan normipaino.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oonks normi painonen ku oon 147-149cm pitkä ja painan suunnilleen 37-38 kg?? Ku must tuntuu et oon suuperr läskii! Ja oon siis 11 v :(((((((((((

        Ihan normipaino sun pituuteen.


      • Anonyymi
        Maria_Katriinas kirjoitti:

        Onko se normii et oon 168cm pitkä ja oon aina ollu se luokan tytöistä isoin en nyt sanoisi et oon mikään "LÄSKI" mut siis painan sen 54-5kg ja huolettaa välillä vähän että menenkö ylipainon puolelle tiiän kyl et mulla on jonkin verran lihasta mut 11 vuotiaalle onko se vielä normaalia?

        Sul ei oo mitään hätää koska jos sä vaan oot kuitenkin terve niin kaikki pitäis olla hyvin😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, olet hyvin läski.

        Ei se oo kun se on ihan normi paino...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ite 11.vee ja painan noin 50kg nii oonko ylipainonen??
        Voiko joku kertoo??🥴

        On se ihan normi paino..älä huoli!😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama juttu mul ja on vaikeeta olla luokan ns isoin

        Sama täällä


      • Anonyymi
        ÖÖÖÖÖÖÖÖöö kirjoitti:

        HÄÄH? Jos säki oot alipainonen ni mikä mä sit oon??? oon 40 kiloo 165 cm pitkä ja mul on 70A (noi perus halpisliivit XDDD) siis ei mitkää 60AAA.. Mul on aina nälkä ja oon syömäs koko ajan. Nytki syön muroja XDD mut siis onks mus sit joku ongelma? Ja useinki syön rasvasta ruokaa. (enkä oo meijän luokan laihin) mut painan vähiten

        Öööööö vaikka tää kommentti on vanha niin voin kertoa yhen jutun, kun mä olin nelosella ja 11-10v niin painoin 45-56kg ja mulla oli aina nälkä mutta sori mummo, mun on nyt pakko syyttää sitä ruokaa mitä annoit mulle paaaaljon nuorempana joka päivä, valmishamppareita, pitsaa, jäätelöä, karkkia jne nyt mulla on ollut kolmosluokasta asti hirvee stressi mun painosta ja ulkonäöstä koska kun tiedän mun painon näytän jotenkin läskimmältä itsenisilmisså. Mutta en ilmeisesti oikeasti näytä ja painoni on terkkarin mielestä normaali:D jeeee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on erittäin normaali paino. Et ole "läski"

        t: 17 vuotias

        Oonko yli ali vai vormipainonen jos oon 11 menos vitoselle ja hettelen 40-44kg välillä? Oon itteni mielest läski mut en tiiä oonko:((((((


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli 50kg on ihan normaalia myös
        150cm tyypille joka on 11vee

        Pituus-100=normipaino.Se on sitten siinä.


      • Anonyymi
        Lehmäsanooammuu kirjoitti:

        Mä oon 11 v 155cm pitkä ja painan 44kg

        Oon 11 v. 157cm pitkä ja painan 45.8 kg ja koko elämän oon vaan ajatellu et oon yks v*tun läski vaikk oon yks meidän luokan laihimmista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon 11v ja painan jotain 70 kiloo jote mä oon tuhoon tuomittu

        niin mäkin oon 11v ja painan 36kg oonko normi ku tuntuu et oon iha hemmetin läski


      • Anonyymi
        Apina551 kirjoitti:

        Minä olen 11 ja painan 34.5kg oon 153cm oonko alipainoinen?

        Joo oot aika alopainonen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oonks normi painonen ku oon 147-149cm pitkä ja painan suunnilleen 37-38 kg?? Ku must tuntuu et oon suuperr läskii! Ja oon siis 11 v :(((((((((((

        Ite oon 134cm pitkä ja painan joku 35,8


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, olet hyvin läski.

        Kehtaatkin!!!Hän ei joo läski!
        Täysin normaali paino!!!


      • Anonyymi
        Sannixoxoww kirjoitti:

        No oonko mä sit mega läde ku oon 156cm pitkä ja painan 52.60

        Et tietenkään ole! Minä olen 11-vuotta vanha ja oon meidän luokan toisiksi lyhyin mutta pituus siis on 141cm. ja paino 41,2. Mut kyllä mulla oli t-paita ja gollace housut päällä;). Toivon lievää laihdutusvinkkiä joka ei ole kovinkaan rasittava koska olen vähän huonokuntoinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oonks normi painonen ku oon 147-149cm pitkä ja painan suunnilleen 37-38 kg?? Ku must tuntuu et oon suuperr läskii! Ja oon siis 11 v :(((((((((((

        Älä ikinä tee niin miten eka Anonyymi käskee!!!


      • Anonyymi
        laiheliini xddd kirjoitti:

        Mä täytin just 12 ja oon kans alipainonen... oon 155cm pitkä ja painan täl hetkel vaan 35kg:/ oon yrittäny nostaa mun painoa kaikilla keinoilla mutta en oikeen onnistu siinä ku ei mulla oo koskaan nälkä ja en keksi oikee muutakaan keinoo ku se et söis:/ mut eiköhän tää tästä....

        No siis oonko sit alipainonen koska oon vitosel 11v ja 155cm pitkä ja painaa 40kg?


      • Anonyymi
        XDDDD kirjoitti:

        Siis mä oon itseni mielestä läski mutta oonko normaali painoinen oon 11.v ja vitosella ja painan 50.5 ja oon 155cm onko normaali paino ja syön kokoajan tyyliin

        Huh löysin onnek saman ikäse mittasen ja painosen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ite oon 11 ja oon 147 pitune ja painan 57kiloo et oon khyl aika läski ps: käyn treeneissä 5 kertaa viikossa ja syö kyllä aika säännöllisesti mutta en tajua miks painan näin paljon...

        Joo vähä myöhäs mut oonks mä sit ylipainone. Ku oon 11v ja painan joku 60kg j oon 166 ja puol cm


      • Anonyymi
        XDDDD kirjoitti:

        Siis mä oon itseni mielestä läski mutta oonko normaali painoinen oon 11.v ja vitosella ja painan 50.5 ja oon 155cm onko normaali paino ja syön kokoajan tyyliin

        Sma mut painan vaa melkee tasan 50kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oonks normi painonen ku oon 147-149cm pitkä ja painan suunnilleen 37-38 kg?? Ku must tuntuu et oon suuperr läskii! Ja oon siis 11 v :(((((((((((

        No mulla on sama. Oon 11 ja painan 37-38 ja tuntuu et oon tosi läski ja ylipainonen. Mun kaverit on yrittäny sanoo, että oot laiha ja alipainonen, mut se ei auta, koska ajattelen et ne sanoo sen, sen takii, et mulle tulis parempi mieli. Mun on tosi vaikee pitää esim lyhyitä paitoja, ku pelottaa et muut ajattelee, et oon lihava:/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oon 11v 155cm ja painan 41,9kg. Tänää terkkarin tarkastuksessa se sano et on ihan ihannepaino vaik omasta mielestäni oon läski

        Bruh menkää sinne painoindeksiin. Katsoin juuri että 11v 155cm 49kg on vielä normi paino mut siitä ylöspäin on ylipainoa t.11v poika joka on 154.5cm ja painaa 49kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli 50kg on ihan normaalia myös
        150cm tyypille joka on 11vee

        Sulla on ehk ihan vähän ylipainoo mut normaalia kasvavassa iässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, olet hyvin läski.

        Et ole normi painohan se on kasvavassa iässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko et oot 11v ja painat 29

        No kannattais uskoo oon 11 ja painan noin 28kg
        Usko tai älä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti on normaalii jos oon 11v ja 151cm ja painan 43kg

        Oonko yli painonen vähän yli 140cm treenaan 6 kertaa viikos oon vitosel ja painan vähän yli kait 38kg? Koska en ite tiiä ja tuntuu et oon ihan läski vaik mun kaverit sanoo et suurin osa mun painost on lihaksista kun treenaan niin paljon vaikka treenaan mutta syön aina välil ihan sairaasti makeeta


      • Anonyymi
        Läskikö kirjoitti:

        Siis mä oon kans 11 vuotias ja painan jo suunnilleen 40 kiloo, ja mä oon taas itteni mielest läski :D

        Oon ite 11 ja painan jotai 39 kiloo ja oon niiku 148 pitkä et onks se ylipainone


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mun mielest joo. Ei siis pahalla

        Oon ite kohta 12vee ja painoi löytyy 49,8 nii voisko joku kertoo et oonko ylipainoinen. Oon olkonäöltä laiha mut oon kumminki painava onko se huono juttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oonks normi painonen ku oon 147-149cm pitkä ja painan suunnilleen 37-38 kg?? Ku must tuntuu et oon suuperr läskii! Ja oon siis 11 v :(((((((((((

        et sä oo lihava jos painat 37-38 kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oonks normi painonen ku oon 147-149cm pitkä ja painan suunnilleen 37-38 kg?? Ku must tuntuu et oon suuperr läskii! Ja oon siis 11 v :(((((((((((

        Ihan normi oon neljä vuotta myöhässä XD


      • Anonyymi
        Läskikö kirjoitti:

        Siis mä oon kans 11 vuotias ja painan jo suunnilleen 40 kiloo, ja mä oon taas itteni mielest läski :D

        No et ees ( 10v 63,8kg


      • Anonyymi
        XDDDD kirjoitti:

        Siis mä oon itseni mielestä läski mutta oonko normaali painoinen oon 11.v ja vitosella ja painan 50.5 ja oon 155cm onko normaali paino ja syön kokoajan tyyliin

        Okei


      • Anonyymi
        Läskikö kirjoitti:

        Siis mä oon kans 11 vuotias ja painan jo suunnilleen 40 kiloo, ja mä oon taas itteni mielest läski :D

        Sori mut yleensä 11v painaa noin 36-40kg nii saatat olla jo ylipainonen koska 12-13 vuotiaat painaa 50kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oonks normi painonen ku oon 147-149cm pitkä ja painan suunnilleen 37-38 kg?? Ku must tuntuu et oon suuperr läskii! Ja oon siis 11 v :(((((((((((

        Et tietenkää 11 vuotiaat painaa 36-40kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon saman ikäinen ja painan paljon enemmän.. et ole painava verrattuna muhun oon 157,8 ja painan yli 70kg en haluu sanoo tarkkaa määrää😕

        Anteeks mutt sä painat jo liikaa


      • Anonyymi
        Lehmäsanooammuu kirjoitti:

        Mä oon 11 v 155cm pitkä ja painan 44kg

        Mä oon 11-vuotias, painain 33.8kg ja oon 147.8cm pitkä. Onks se normaalii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et todellakaa oo lihava

        Oonko mä niinku ylipainoinen kun oon 40kg ja oon 154cm pitkä????? Musta itestä tuntuu et oon hirveen läski mutta ainakin oon laihtunut 2kg tänä vuonna
        (Ja oon 11v)


      • Anonyymi
        Apina551 kirjoitti:

        Minä olen 11 ja painan 34.5kg oon 153cm oonko alipainoinen?

        Oot


      • Anonyymi
        iiidaaaaaa kirjoitti:

        Ihan btw kaikki paino ei vaikuta mitenkään ikään se vaikuttaa pituuteen!!

        Ei välttämättä oon 149 pelkkää lihasta ja painan 42


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vähän mutta et varmaan paljoa

        Joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli 50kg on ihan normaalia myös
        150cm tyypille joka on 11vee

        Ei oo normaalia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on hyvä paino! Sun pituisella pitääkin olla vielä hyvin painoa jotta kasvaa hyvin!

        Et ees oo painava


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama juttu mul ja on vaikeeta olla luokan ns isoin

        Oon Ylä asteen lyhyin 149cm mua kiusataan sen takia😞 onko mitään tips


      • Anonyymi
        XDDDD kirjoitti:

        Siis mä oon itseni mielestä läski mutta oonko normaali painoinen oon 11.v ja vitosella ja painan 50.5 ja oon 155cm onko normaali paino ja syön kokoajan tyyliin

        ☺️Se on oikein hyvä paino


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oonks normi painonen ku oon 147-149cm pitkä ja painan suunnilleen 37-38 kg?? Ku must tuntuu et oon suuperr läskii! Ja oon siis 11 v :(((((((((((

        Minun mielestä olet siinä hyvän ja alipainon välissä. Olen itse 11v ja suunnilleen 156cm mutta painoni on jo suunnilleen 70kg. Olen yrittänyt laihtua ja niin laihdunkin mutta aika hitaasti (1kk= 1kg laihdutusta NOIN) niin olisiko mitään vinkkejä nopeeseen laihtumiseen.

        Ps. Pyöräilen päivässä noin 9km joten pitäisikö nopeempaa vai enemmän pyöräillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis oonko sit alipainonen koska oon vitosel 11v ja 155cm pitkä ja painaa 40kg?

        Ite oon 10v 147cm ja painan 34kg ja omasta mielestä oon läski ja oon koittanut tehä kaiken että must ei tulis läskii mut se ei vaa onnistu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin mäkin oon 11v ja painan 36kg oonko normi ku tuntuu et oon iha hemmetin läski

        Et sä oo läski! Oot normipainonen. Ite oon 12-vuotias 158cm ja melkei 59kg. Oon omasta mielestä aika ylipainonen ikäsekseni. Mä yritän välil laihduttaa ja välil kyl onnistuu mut lihoon ain takas:( Mun mielestä oon mun luokan painavin. En ees tajuu miks paino ei tipu millään.


      • Läskikö kirjoitti:

        Siis mä oon kans 11 vuotias ja painan jo suunnilleen 40 kiloo, ja mä oon taas itteni mielest läski :D

        Joo, Sama täällä, oon 11v,
        145cm lyhyt :(
        painan jotain 41 kg ja oon itteni mielestä tosi läski.

        Mut tiiän et Toi ^ ei oo totta koska oon kuulemma normaalipainonen.
        ja kaks mun kaverii on aika painavii toinen on jotain 155cm ja painaa 54 kg ja toinen on 167cm ja 64kg. et onko ne läskejä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oonks normi painonen ku oon 147-149cm pitkä ja painan suunnilleen 37-38 kg?? Ku must tuntuu et oon suuperr läskii! Ja oon siis 11 v :(((((((((((

        oot ehkä jopa alipainonen (en oo supertietäjä mut mun kamu on just sun pitunen (vähän pitempikin) ja painonen ((Vähän jopa laihempi, ehk 35kg)) ja terkkari sano sille et se on alipainonen!

        t. Burso


      • Anonyymi
        XDDDD kirjoitti:

        Siis mä oon itseni mielestä läski mutta oonko normaali painoinen oon 11.v ja vitosella ja painan 50.5 ja oon 155cm onko normaali paino ja syön kokoajan tyyliin

        Moi! Oon 160 cm pitkä ja 11v.(5lk)painan tasan 50kg hirvee läski oon minä


      • Anonyymi
        XDDDD kirjoitti:

        Siis mä oon itseni mielestä läski mutta oonko normaali painoinen oon 11.v ja vitosella ja painan 50.5 ja oon 155cm onko normaali paino ja syön kokoajan tyyliin

        Älä huoli olen aika lailla saman painoinen 11 v olen siis 53.3kg ja pituus on 163


    • ....

      Oho! Oletpas laiha, kai jo alipainoinen. mee terkkarille.

      • 45gd34

        http://j.gs/2v58


      • 121121

        Moi!Olenko lihava jos olen 144 cm ja painan 39kg?


      • 39kg

        Mä oon 158 ja painan 39kg?


      • Anonyymi
        121121 kirjoitti:

        Moi!Olenko lihava jos olen 144 cm ja painan 39kg?

        Et tod oon paljo läskimpi


      • Anonyymi
        121121 kirjoitti:

        Moi!Olenko lihava jos olen 144 cm ja painan 39kg?

        et todellakaan olet aivan normi painoinen


    • Tyttöenn

      itsekkin olen kohta 12(täs kuus) Painoin tammikuussa vain 33kg, kommenttia painosta koko ajan, jouduin melkein syömisterapeutille, 3verikokeet otettiin, jos vaikka sairaudesta johtuvaa alipainoa, pakotin itseni syömään ja painan nyt 36 tai 37..Kyllä se siitä, olin kuulemma jotain vaarallisen alhainen paino:DMutta kyllä ku koitat syyä nii se helpottuu(:Terkkari auttaa kyl

    • Oot nuori joten ei kannata sinänsä BMI:tä katsella mutta todella laiha olet. Käy terkkarilla juttelemassa, jotta saisit oikean syömis- ja liikuntaohjelman painon lisäämiseksi.

    • ihan normaalii

      40 kiloo 11vuotiail sopiva

      • kiitteliä

        kiitos luulin et painan ihan sika paljon ja luulin et oon yli painonen mutta painan 40


      • vastatkaa oonko ok?

        en tiä ku ite painan 33-35 kg oon 28 cm ja 11


      • jessica

        oon kohta 11-v ja painan 42kg ja oon pitkä noin 150cm oonks sopiva


      • ...
        vastatkaa oonko ok? kirjoitti:

        en tiä ku ite painan 33-35 kg oon 28 cm ja 11

        tarkoitit kai 128:) Olet normaalipainoinen:P


      • :) HEHHE
        kiitteliä kirjoitti:

        kiitos luulin et painan ihan sika paljon ja luulin et oon yli painonen mutta painan 40

        mäki luulin et painan ihan sika paljon mut mä painan tasan 40kg


      • vilkku1

        Pitääkö mun laihduttaa 10 kiloo? Kaverit sanoo et oo normaali mutta en ole samaa mieltä. T:11.v tyttö (paino 50kg)


      • kiitti :)

        Kiitti toi helpotti tosi paljon mietin varmaan koko ajan et oonko yli painoinen


      • :))
        ... kirjoitti:

        tarkoitit kai 128:) Olet normaalipainoinen:P

        Taisi tarkoittaa olevansa 1. Aika ylipainoinen oot.


      • 2 + 6
        jessica kirjoitti:

        oon kohta 11-v ja painan 42kg ja oon pitkä noin 150cm oonks sopiva

        Oot ylipainone


      • määäääääääääääääää
        vilkku1 kirjoitti:

        Pitääkö mun laihduttaa 10 kiloo? Kaverit sanoo et oo normaali mutta en ole samaa mieltä. T:11.v tyttö (paino 50kg)

        ei tarvii. mä painoin sun ikäsenä sen verran ja terkkari sano et oon ok, ja et ei kande laihduttaa ku 1-2 kg


      • määäääääääääääää
        2 + 6 kirjoitti:

        Oot ylipainone

        et oo ylipainone


      • Laurizu

        Olen 11v poika joka painaa 36kg pituus on 147 olenko ylipainoinen


      • Lehmäsanooammuu

        Riippuu pituudesta


      • Läskiitsenimielestä

        Eli oon siis 11v tyttö ja oon 160cm pitkä ja painan 53kg ja on lihasta joten haluisin tietää oonko ylipainone


      • hyväseon

        Et ole :) Lihas on painavaa, joten tuon painoisena voit olla aika hoikka jo :)


      • jlrelfqlemf

        mä oon 138cm pitkä ja oon vitos luokalla ja painan 33,3 onko normaalia?


      • Anonyymi
        2 + 6 kirjoitti:

        Oot ylipainone

        Tuo on aivan normaalipaino. Edellinen kommentoija voi siistii kyl suunsa ja kertoo ite kuin paljo painat! Äläkä enää loukkaa muita😐


      • Anonyymi
        Laurizu kirjoitti:

        Olen 11v poika joka painaa 36kg pituus on 147 olenko ylipainoinen

        Et todellakaan


      • Anonyymi
        Läskiitsenimielestä kirjoitti:

        Eli oon siis 11v tyttö ja oon 160cm pitkä ja painan 53kg ja on lihasta joten haluisin tietää oonko ylipainone

        Et sinä ole ylipainoinen. Olet ihan normaalipainoinen😉😉😉,
        !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on aivan normaalipaino. Edellinen kommentoija voi siistii kyl suunsa ja kertoo ite kuin paljo painat! Äläkä enää loukkaa muita😐

        Oon 11.v. tyttö ja oon jotaa 141-143 pitkä ja painan 34-36 mua stressaa kauheesti mun paino ku muut luokkalaiset mua paljo pidempii ja silti mun painosii. En tiiä et pitäskö mun sit olla laihempi tai alkaa laihduttaa. Mun luokal on yks joka on 145 ja 30 mut se ei vuel murrosiäs. Murrosiäs paino nousee ja tällee mut kummiski


      • Anonyymi
        vilkku1 kirjoitti:

        Pitääkö mun laihduttaa 10 kiloo? Kaverit sanoo et oo normaali mutta en ole samaa mieltä. T:11.v tyttö (paino 50kg)

        Hieman Ylipainoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieman Ylipainoo

        Kerrotko mikä sitten olisi sopiva paino tuolle kirjoittajalle, joka ei kertonut pituuttaan, joka voi olla mitä vaan?


    • Kamusisi <3

      Oon mielestäni normaali painonen oon 150 cm ja painan 32 kg!

      • hoikka oot !

        Kamusisi oot mielestäni liian hoikka


      • Valtsuu 11v
        hoikka oot ! kirjoitti:

        Kamusisi oot mielestäni liian hoikka

        Täytän koht 12v ja painan 41kg ja oon 158cm pitkä, pitäiskö minun lihottaa itseäni?


      • OON OK

        Joo mä painan sua 7 kg enemmän ja oon sua 2 senttii lyhyempi.. Ja oon iha ok! 148 cm ja 39 kg


      • Lehmäsanooammuu

        Tappavan alipainonen


    • Erityt

      Itsekkin oon samanlainen samanikänen, mut painan 29?

    • Eikö se ole ihan normaalia olla lapsena laiha? Itse ainakin olin, tosin kukaan(itsekään) ei kiinnittänyt siihen huomiota. Eiköhän sitä painoa tule lisää ajan kanssa.

    • potra-poika

      Onko ongelmallista oon 160cm ja painan 73kg

      Lääkäri on kyllä sanonu et pitäis laihduttaa mut onko ihan höpöpuhetta

      • Totuus...

        Olen myös 160,73 ja olen jo kauan tiennyt että pitäisi laihduttaa... En nyt haluaisi lannistaa sinua, mutta karu totuus (joka minullekin on sanottu, ja ymmärrän sua) on että meidän molempien pitää laihduttaa... Anteeksi jos olen ilkeä :(


      • kröhömm

        painan n. puolet sun painosta


      • jub4

        ei oo höpö puhetta


      • Okllkok

        Oonko ylipainoinen oon ens kuussa 11v ja oon joku 143 cm pitkä painan 43kg?? Oon siis itteni mielestä lihava mutta treenaan ette en tiiä onko lihasta vai läskiä mut vatsani ei oo mikään dog pah vaan aika puille mutta tosi kova mutta min mielestä et oo kai


      • Anonyymi

        Kyllä voisit ehkä hieman laihduttaa. En tarkoita loukkaavasti. Semmoset n. 55 kg kun painat tai alle 60 kg niin aivan loistavaa!


    • 50kg ihminen

      Kohta puolin 170cm ja paino pyörii vähän yli 50 kg.

    • Tyttä

      Oonko liian painava, kun oon 165 cm painan 53 kiloo? Oon 11, ja en kyl oo yhtään lihava. Mä tiedän etten oo lihava!
      Kun kuukautiset alko, niin paino alko nousta tyyliin kilon viikossa :(

      • alipainoinenenoo

        miten on mahdollista, et oot noin iso, anteeks nyt vaan. mä oon 15 ja oon 156cm pitkä tyttö ja painan 39kg. syön normaalisti ja en laihduta. ja mun menkat ei oo viä ees alkanu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


      • Lopeta!
        alipainoinenenoo kirjoitti:

        miten on mahdollista, et oot noin iso, anteeks nyt vaan. mä oon 15 ja oon 156cm pitkä tyttö ja painan 39kg. syön normaalisti ja en laihduta. ja mun menkat ei oo viä ees alkanu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

        älä viitti hei puhuu tollasii


      • ana

        Tyttä: mä oon just samanlaine mut mun paino on 49kg. Mut muuten samanlaisii ollaan!


      • hahaha
        alipainoinenenoo kirjoitti:

        miten on mahdollista, et oot noin iso, anteeks nyt vaan. mä oon 15 ja oon 156cm pitkä tyttö ja painan 39kg. syön normaalisti ja en laihduta. ja mun menkat ei oo viä ees alkanu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

        oon samois mitois ku sä... paitsi 2 vuotta nuorempi jä vähän painavempi ja pidempi XD mut menkat alkaa 45 kilosen suunnillee


      • tdfsfs
        Lopeta! kirjoitti:

        älä viitti hei puhuu tollasii

        Menkat ei ala jos on liian vähän painoa.

        Alipainon merkki jos menkat ei oo alkanu 15 vuotiaana.
        Jos keho ei saa tarpeeksi ravintoa, niin kehitys keskeytyy.


      • Totuus.:/
        alipainoinenenoo kirjoitti:

        miten on mahdollista, et oot noin iso, anteeks nyt vaan. mä oon 15 ja oon 156cm pitkä tyttö ja painan 39kg. syön normaalisti ja en laihduta. ja mun menkat ei oo viä ees alkanu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

        Oot ihan varmasti laiha! En tarkota pahalla... mutta kuvaustesi määrillä olet laiha..:/


      • Anonyymi

        Sinähän olet hyvässä painossa. Oon yhtä pitkä kuin sinäkin ja painan 5kg vähemmän. Ja se on normaalia, että kuukautisten alun jälkeen paino alkaa nousta hieman nopeammin😊!


      • Anonyymi
        alipainoinenenoo kirjoitti:

        miten on mahdollista, et oot noin iso, anteeks nyt vaan. mä oon 15 ja oon 156cm pitkä tyttö ja painan 39kg. syön normaalisti ja en laihduta. ja mun menkat ei oo viä ees alkanu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

        Siistippäs suusi!!!!✓ Kuukautiset ei ala hei jos on liian vähän painoa! Ei tarvii lähtee moittimaan muita siitä, että he ovat normaali painoisia!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän olet hyvässä painossa. Oon yhtä pitkä kuin sinäkin ja painan 5kg vähemmän. Ja se on normaalia, että kuukautisten alun jälkeen paino alkaa nousta hieman nopeammin😊!

        Öö oon 11 ja 35 kiloo Ja 150.3cm tiiän et oon tosi lyhyt mutta en tiiä et oonko yli painone nii tietääks kukaa


    • laihislihis

      minäkin oon alipainonen ja mul epäiltii anorexiaa, vaik oon 157 ja painan 40kg...

    • 12alipaino

      Oon 12 ja painan vain 28KG :( Mulla ei oo anoreksiaa ja haluaisin lihota ainakin 5kg, ja kaikki haukkuu luuviuluksi sun muuksi, se ei oo kovin kivaa :( Terkkari on sanonu ett se on vaa tavallista alipainoo, jota meijä suvus ainaki nuorena on ollu. Oon huomannu murrosiän myötä, että painoa on tullut lisää :)

      • Eikai?

        Yritä ny syödä:) kui pitkä oot:D??


      • Qwerty

        Ymmärrän sua.
        Ite oon poika
        157cm
        40kg
        13v
        En oo silleen hirveen laiha, ja syön ihan normaalisti, mutta suoraan sanoen haluaisin olla 10kg painavampi.


      • Anonyymi

        Hui! Onpas sinulla paljon alipainoa. Hienoa, että rupeat nostamaan painoa! Ettet joudu sairaalaan kuten minä kun olin 11,5 vuotias ja painoin 25 kg


    • 42kg :o

      minä olen 12v ja painan 42kg ja olen 155cm pitkä painanko likaa ja olenko liian lyhyt?
      minun mielestä olet vähän ali painonen ja pitäisit syödä vähän lisää!

      • futis poika

        Moro oon itekki samassa junassa oon 11,5v oon 157 cm pitkä ja painan 42,5 et ole alipainonen varsinkin jos oot tyttö oot täydellisissä mittasuhteissat painon ja pituuden kanssa huomautan et katokkaa minne se paino kertyy vatsaan reisiin vai käsiin ite urheilen paljon joten käsis, reisis ja vatsas on paljo lihaksii.Huom lihakset painavat enemmään kuin ihra!!!


      • ?

        mä oon 11 ja painan 39 ja oon pitkä 140. eihän se oo ylipainoo?


      • Normei
        ? kirjoitti:

        mä oon 11 ja painan 39 ja oon pitkä 140. eihän se oo ylipainoo?

        Sää oot mun kokinen mutta mulla on painoo 6 kg vähemmän mutta äitini sanoo ettänormaaleita ollaan kaikki


      • Pauli:-)
        Normei kirjoitti:

        Sää oot mun kokinen mutta mulla on painoo 6 kg vähemmän mutta äitini sanoo ettänormaaleita ollaan kaikki

        Oon reilusti varmaan ylipain. Oon 152cm ja 55 kg ja 11v :( mua on haukuttu läskiks, jytkyks ja hanuriks... Pelaan koulus joko välkkä jalista (välkkä 15min) ja koris treenit ti 6:45-8.00 ja meillä on koira ja kaikkee mut paino ei sit tipu! Häpeen itteeni joskus ja joskus vihaan mut joskus mietin et ihan sama! Onko neuvoja? :) t: ylipainonen...


      • chisu11111111
        ? kirjoitti:

        mä oon 11 ja painan 39 ja oon pitkä 140. eihän se oo ylipainoo?

        sä oot ihan normaali! Mä oon melkein saman kokonen ! :)


      • nolie
        futis poika kirjoitti:

        Moro oon itekki samassa junassa oon 11,5v oon 157 cm pitkä ja painan 42,5 et ole alipainonen varsinkin jos oot tyttö oot täydellisissä mittasuhteissat painon ja pituuden kanssa huomautan et katokkaa minne se paino kertyy vatsaan reisiin vai käsiin ite urheilen paljon joten käsis, reisis ja vatsas on paljo lihaksii.Huom lihakset painavat enemmään kuin ihra!!!

        Mun kaveri on 156cm pitkä ja painaa noin 60-62kg ja se on lihaksikas. En usko, että sinulla on mainitsemaasi lihasta missään.


      • lallaa

        Mä oon 11v 151cm pitkä ja painan jotain 38kg en kai oo ylipainone D:


      • Kisuuuuu
        ? kirjoitti:

        mä oon 11 ja painan 39 ja oon pitkä 140. eihän se oo ylipainoo?

        Mulla sama mut oon seittemän senttii pidempi😂


      • miksiiiiiiiiii

        Ite oon ylipainone ku pituus on jotai 150-3.Ja painan 56 :( (11.v)


      • Anonyymi
        ? kirjoitti:

        mä oon 11 ja painan 39 ja oon pitkä 140. eihän se oo ylipainoo?

        Olen 12 ja painan 37 :)


      • Anonyymi
        ? kirjoitti:

        mä oon 11 ja painan 39 ja oon pitkä 140. eihän se oo ylipainoo?

        Olen 12 ja painan 37 :)


      • Anonyymi
        ? kirjoitti:

        mä oon 11 ja painan 39 ja oon pitkä 140. eihän se oo ylipainoo?

        Olen 12 ja painan 37 :)


      • Anonyymi
        ? kirjoitti:

        mä oon 11 ja painan 39 ja oon pitkä 140. eihän se oo ylipainoo?

        Olen 12 ja painan 37 :)


    • Lihaa ja täysmaitoa

      Tuu meille syömään. Ainakin energiaa riittää tämän talon sapuskoissa.

    • laalalalalallalalala

      Mulla on kans paino-onglemia :D oon 154cm pitkä suunnilleen ja painan jonku 51 kg suunnilleen. Ärsyttää vaikka en tii onk se ylipainoo keertokaa joku????

      • Hello500

        Mä oon 152cm ja painan noin. 48kg... Ja mullle terkka on sanonu et oon normaali painonen. Joten ei sulla oo ylipainoo.


    • 12wgirl

      entä mä sitte! ylipainonen siis... oon12w, 142,5 cm ja painan jotain 58 kg... ? oonko ylipainonenn? kuukautiset alko viime sunnuntain... ;:(

      • fjui

        Oon 11 v ja olen 152cm pitkä ja painan 58kg että et oo ainoa... mutta mulle sanottiin että ei tän ikäsenä kannate ajatella omaa painoa..mut en voi olla ajattelematta, ku muilla on niin täydelliset vartalot: (((( itelläki kuukautiset alkanu jo


      • Oonkoylipainonen
        fjui kirjoitti:

        Oon 11 v ja olen 152cm pitkä ja painan 58kg että et oo ainoa... mutta mulle sanottiin että ei tän ikäsenä kannate ajatella omaa painoa..mut en voi olla ajattelematta, ku muilla on niin täydelliset vartalot: (((( itelläki kuukautiset alkanu jo

        Mun mielestä mä oon läski oon 11v 163cm pitkä ja painan 58kg! Joo tää on vanha keskustelu


      • TIETÄJÄT
        Oonkoylipainonen kirjoitti:

        Mun mielestä mä oon läski oon 11v 163cm pitkä ja painan 58kg! Joo tää on vanha keskustelu

        (Oonkoylipainoine) siis sä oot pitkä mäki oon 11 ja 154-155 ja painan kyl 42kg oli lääkärin tarkastukseg vähä aikaa sit ja sabottiin et mun pitusel tä normi paino ehkä oot vähän koita saada ittes vaikka 8 kg anteeks jos loukkaannuit mut sanoin vaan ja oon poika et luulen et oon liian lyhyt 😞 Ja en nää itteeni läskinä eikä kyl muutkaa


      • Eimaistut48kilonetyttö
        fjui kirjoitti:

        Oon 11 v ja olen 152cm pitkä ja painan 58kg että et oo ainoa... mutta mulle sanottiin että ei tän ikäsenä kannate ajatella omaa painoa..mut en voi olla ajattelematta, ku muilla on niin täydelliset vartalot: (((( itelläki kuukautiset alkanu jo

        Oonko ylipainone ku oon sama ikäne ja sama pitune mut painan 10kg vähemmän ku sää? En tiiä yhtää ku viime vuon terkkari sano et ihan normaali ja juu... Mut sitä edeltävän vuon söin EXSTRA paljo vaikka nyt tänä vuon en syö oikee mitää tai siis ruoka ei vaan maistu... Ja juu tiiän vanha keskustelu mut jos joku o tääl nii help!


      • Anonyymi
        fjui kirjoitti:

        Oon 11 v ja olen 152cm pitkä ja painan 58kg että et oo ainoa... mutta mulle sanottiin että ei tän ikäsenä kannate ajatella omaa painoa..mut en voi olla ajattelematta, ku muilla on niin täydelliset vartalot: (((( itelläki kuukautiset alkanu jo

        Mä oon 163cm pitkä ja painan 57kg-59kg(paino vaihtelee riippuen onko aamu vai ilta, oonko just syöny tai oonko just urheillu. En oo yhtään läski, pikemminki päinvastoin, mut oon jotenki tosi painava. Haluisin menettää painoa mut joulu on tulossa ja silloinhan niitä herkkuja vasta syödään!
        Mullakin on menkat jo alkanu(oon siis 11,8v.)


    • wwwwww

      oon 11 v pituutta 150 painoo 28 mua vaan haukuttii kerra läskiks nii aloin olla ilman ruokaa......

    • ansku-muru

      mull on pituutta 156cm ja painan 51kg ooksmä ylipainonen?

      • trolloi

        VOI IHMISET!siis syökää ihan normaalisti! ette oo lihavia mut 28kg on jo aika vähän!


      • Anonyymi

        Olet ihan normaali painoinen


    • kjvkölskj

      Hey, älkää miettikö 11 vuotiaat vielä painosta tai syömisestä, kasvavassa iässä
      TÄYTYY syödä, mutta tässä tapauksessa en tarkoita kuitenkaan sitä että joka päivä
      koko ajan karkkia limukkaa yms. Keho ehtii muuttua vielä, nauttikaa siitä mitä olette!

    • äly, hoi...

      Noh, olettekos te aivan hulluja?
      Minä olen 11-vuotias, 159 cm pitkä, ja painan 56 kiloo. Olen myös tyytyväinen itseeni kaikin puolin...ja terkkarin mukaan normaalipainoinen. Älkää ihmiset huoliko, olkaa onnellisia! Olette vielä nuoria, nauttikaa siitä...

      • ?

        0otte kauheen pitkii.Mäkin oon ykstoista ja pituutta140. Painan 39.
        Melkein kaikki kamut on 145-150...


      • Qwerty
        ? kirjoitti:

        0otte kauheen pitkii.Mäkin oon ykstoista ja pituutta140. Painan 39.
        Melkein kaikki kamut on 145-150...

        Niimpä! Mä oon hei terkkarin mukaan keskimäärästä pitempi!
        Oon poika 13v ja 157cm
        Ainakin osa näistä viesteistä on trollii!


      • lol! :D
        Qwerty kirjoitti:

        Niimpä! Mä oon hei terkkarin mukaan keskimäärästä pitempi!
        Oon poika 13v ja 157cm
        Ainakin osa näistä viesteistä on trollii!

        keskimääräistä piempi? meidän koulussa olisit pieni hempula muihin verrattuna! :D


      • paniikkiiiii
        ? kirjoitti:

        0otte kauheen pitkii.Mäkin oon ykstoista ja pituutta140. Painan 39.
        Melkein kaikki kamut on 145-150...

        Jep. Just sama mul. Mäki oon 11 ja 139 pitkä. Ja 39 kiloo painava. Yks meidän luokkalainen (joo 11!!!) on 175 cm ja vitosel! Ja oon pätkä...


    • ......,

      Kehityshäiriöitä, fyysisiä tai henkisiä voi tulla jos ei syö minkäänlaista rasvaa. Sitäkö haluat?

    • Onko?

      Ite oon 147,5 ja painan 43.normaali?

      • 11v tyttö

        Oon 11v painan 39 ja oon 150 pitkä. Oonko normaali painoinen?


      • Mznxbcv

        Oon 11 ja oon pitkä 150-158cm ja painan suunnillee 48-51kg...


      • Haluaalaihtua
        Mznxbcv kirjoitti:

        Oon 11 ja oon pitkä 150-158cm ja painan suunnillee 48-51kg...

        Sama juttu mulla..


    • 1998

      oon 13vuotias ja painan 44kg oon 146 silleee läski näkyy ko on tuolil ni maha kasautuu alas päi ja haluisin vatsalihakset tai sit normaalin mahan :D

      • awsdg

        eikö sulla oo vatsalihaksia?? nyt lääkäriin!


    • LUE JA AUTA

      hei...olen 11-vuotta,145cm pitkä ja painan 31.5 kg :) olenko normaali kaikki sanovat liian laihaksi ja tunnen itseni ylipainoiseksi....

      • Susi

        Olen juuri täyttänyt 12 v, ja pituutta löytyy 148 cm ja painoa 35 kg.


      • Apua :)

        Nimimerkille lue ja auta,
        Itse olen saman pituinen ja tällä hetkellä 34 kiloa. Olen 13-vuotias. Lääkärini (sairastan siis syömishäiriötä, anoreksiaa/ortoreksiaa) sanoi että olen sopivan painoinen nyt, mutta ei haittaa vaikka painaisin enemmänkin. 31.5 kiloisena käskettiin vielä nostaa painoa. Alimmillaan painoin 24 kiloa, ja jouduin sairaalaan tutkittavaksi. Itse sairastuin noin 11-vuotiaana, 12 olin kun paino oli alhaisimmillaan. Syömishäiriö saa alkunsa juuri siitä, kun tuntee itsensä liian isoksi. En tiedä onko tilanteesi normaalia tyttöjen ajattelua vai poikkeavaa, en osaa sanoa muuta kuin sairaan näkökulmasta... Kuitenkin uskon, että olet juuri hyvä sellaisena kuin olet, jos vain uskot niin itse!


      • apua!!

        sama mäki ooon saman lainen samiksii :DD en tiiä ooon ko alipainonen kaikki haukkuuu muo ja täällleee ei ooo kivaa


      • E.T 2

        Mä oon suunnilleen sun painoinen ja samanikänen ja oon 140cm pitkä...Mua sanotaan laihaks ja äiti sano et se vie mut psykiatrille vai mikä nyt onkaan :(


      • E.T 2
        E.T 2 kirjoitti:

        Mä oon suunnilleen sun painoinen ja samanikänen ja oon 140cm pitkä...Mua sanotaan laihaks ja äiti sano et se vie mut psykiatrille vai mikä nyt onkaan :(

        Siis toi E.t 2 niin on 140cm pitkä painan 31kg ..


    • Hihii, kutittaa!

      Onko normaalia, että kaverini paino on 68 kg ja pituus jotain mun luokkaa (154cm)??! Ikä hänellä on 11 v.

      • ?

        Ehk vähän ylipainoo...


    • auttakaa!

      oon 11v 148,7 cm ja paino 33,9 oonks normi sillä mua haukantaan läskiksi

      • ?

        mäkin oon 11v 140 (mielestäni lyhyt) ja painan 39. Joten luulen ettet oo yhtään yli:-)
        Pelotta vähän ku jo viime vuonna painoin 37 ja terkkari sano et kanttii keventää. Harrastan kolmea lajia viikossa ja pelkään että en laihdu. Sunnuntain uimaharkkojen jälkeen käyn ylleensä puntarilla. Tällä kertaa äiti tulee vielä mukaan. OMG...


      • Sanna-Maria55

        Tuo on kyllä vähän omistuista, että noin nuoret on noin huolissaan omasta painosta. Huomasin tässäkin keskustelussa, että on täällä hieman niitäkin ketkä ymmärtävät teidän nuorien painohuolet samalla tavalla kuin minä. :) / enkä tarkoita tätä siinä mielessä, että tahtoisin valittaa.


      • Anonyymi

        Olet todella normaali painoinen ja voit sanoa niille haukkujille että TURPAKIINNI.....


    • tietojani

      minä olen 163cm pitkä ja painan 62kg.

    • kersat ho hoi

      voi teitä kersoja

    • piupau

      Oon kahen viikon päästä 12 vuotta täyttävä ja oon 149,6cm pitkä ja painan 35kg. Terkkarin mukaan ihan normaali niinku taidan ollakkin :) Kaverit haukkuu alipainoseks ku näytän niin laihalta, okei mulla töröttää vähän kylkiluut mut kuitenki en oo alipainonen enkä lihava. Mun mielestä on säälittävää haukkua itteää lihavaks jos on vielä jotai 28kg ja 140cm -.-

      • LUE JA HELPPAA

        moi! oon 11v ja oon 152,5cm pitkä ja painoa löytyy 54,4kg. Tunnen itseni hirveen lihavaksi..;( oon yrittäny laihduttaa muttaii paino ei vain tipu! onko teillä mitään laihdutus vinkkejä?


      • neuvoja xDD
        LUE JA HELPPAA kirjoitti:

        moi! oon 11v ja oon 152,5cm pitkä ja painoa löytyy 54,4kg. Tunnen itseni hirveen lihavaksi..;( oon yrittäny laihduttaa muttaii paino ei vain tipu! onko teillä mitään laihdutus vinkkejä?

        Syö säännöllisesti ja terveellisesti.liiku hyvin :)PS:ei sun ees tarvis laihuttaa!!!!:))


    • Boohh

      Tota, tiedän, että olen tosi pitkä eli 167 cm, mutta en toivo ikään sopivaa painoa vaan pituuteen. Olenhan normaali, jos painan 167 cm' ksi 49-52 kg?

    • ei häpeä itseään!

      Mun serkkupaino 11.v jotain 29 kg ja mummu vei sen lääkäriin kuukauden päästä selvis et sil on kilpirauhasen vajaa toiminta eli ali paino ei ole hyvä juttu...
      ...mut ei se yli painokaan oo oon joku 155cm pitkä ja painan 59kg eli oon ihan sairaan lihava mut en kumminkaan näytä miltään MEGA läskiltä! meijä kaikki luokan tytöt on jotai 50kg:n paino luokkaa mut ei ne näytä lihavilta

    • 13+8

      Miks ihmeessä se on oikein haukkuu kaikkia luonnostaan laihoja ihmisiä, mutta niin väärin sanoa ylipainosta lihavaksi? Miettikää vähän että anorektikoksikin hakkuminenkin satuttaa ihan yhtä paljon kun lihavaksi!

    • Olenko ylipainone???

      OOnko ylipainone jos oon noin 155cm pitkä jä painan noin 52-57kg?? VASTAILKAA....!!!!!!!!!!!! oON 11 w.... Oonko normi-vai ylipainone??

      • <3sydän

        Et oo ylipainoinen!:3 mä oon kans 11v ja harrastan 2 urheilulaji ja oon n. 149-152cm pitkä ja painan 49,2 ja ne painot tulee LIHAKSISTA!;) mut kaikki meidän luokkalaiset haukkuu lihavaks ku ei tiiä et ne on lihaksia...:(


    • mä oon läski! INHOON

      öö... sori "olenko ylipainoine???" mut taiat olla ylipainoinen ;( sori jos loukkasin mut joskus on pakko kohdata totuuden. ite iin 13 ja 159cm ja 40kg. mun mielest oon liia läski :( ärsyttäääää

      • ?

        Hei haloo. Oon 11w 140 ja painan 39...


    • tietoo tarvitsen

      Mikä on 11-vuotiaan normaalipaino?? NOIN????

    • hihihihihih

      Mulla on kaveri joka menee tänä vuonna seiskalle, 156 pitkä ja painaa 33 kiloa :/

      • Oonko läski?

        Paino: 36kg
        Pituus: 150cm
        Ikä: 12
        Muuta: olen masentunut keski-Suomlainen tyttö joka haluaisi tietää onko anorektikko vai ei? Perheessäni ja koulunumeroissani on paljon parannettavaa mutta ehkä eniten perheessäni. Musta tuntuu joka toinen hetki siltä että kukaan ei nää mua tai edes välitä musta. Kyllä mä tiedän että äiti on huolissaan musta mutta ei se tee mitään siitä huolimatta. Kavereita mulla on mutta niihin en oo viikkoon ottanu yhteyttä ja koko ajan tuntuu siltä kuin ne ois feikkejä mua kohtaan. Oon myös tosi outo ollu lähiaikoina. En pysty luottamaan keneenkään ja sen takia liikunnan ja ruuan kontrolloiminen tuntuu ihanalta ja ainoalta asialta jossa onnistun. Harradtan ma balettia, ke cheerleadingia ja balettia, pe cheerleadingia ja nykytanssia. Mulla on teille vaan yks kysymys. Oonko normaali vai mikä?


      • Anonyymi
        Oonko läski? kirjoitti:

        Paino: 36kg
        Pituus: 150cm
        Ikä: 12
        Muuta: olen masentunut keski-Suomlainen tyttö joka haluaisi tietää onko anorektikko vai ei? Perheessäni ja koulunumeroissani on paljon parannettavaa mutta ehkä eniten perheessäni. Musta tuntuu joka toinen hetki siltä että kukaan ei nää mua tai edes välitä musta. Kyllä mä tiedän että äiti on huolissaan musta mutta ei se tee mitään siitä huolimatta. Kavereita mulla on mutta niihin en oo viikkoon ottanu yhteyttä ja koko ajan tuntuu siltä kuin ne ois feikkejä mua kohtaan. Oon myös tosi outo ollu lähiaikoina. En pysty luottamaan keneenkään ja sen takia liikunnan ja ruuan kontrolloiminen tuntuu ihanalta ja ainoalta asialta jossa onnistun. Harradtan ma balettia, ke cheerleadingia ja balettia, pe cheerleadingia ja nykytanssia. Mulla on teille vaan yks kysymys. Oonko normaali vai mikä?

        Oon ite 156cm pitkä ja painoo löytyy 49,7kg en tiiä oonko ylipainoinen mut sama mullaki on kaveri ongelmia ku yks kaveri sattuu näkeen mitä olin laittanut mun toiselle kamulle ja kysy et mitä tos lukee ja se kerto sille toiselle et oli nähny mitä me viestiteltiin sit se toinen kamu laitto välit poikki😭
        Mut paino asiaan mun isosisko on 6lk(mua vuoden vanhempi) ja se painaa jotain 67kg vaik on pitkä vaan joitain 162cm .
        Mua haukutaan koulus läskiksi ja sitä itteni mielestä oon joten onko jollain jotain laihdutus vinkkei
        VASTATKAA!!!!!!


    • REDröö

      Miten hemmetissä nää ihmiset voi olla näin laihoi, vaikka ruokaaki tulee ovista ja ikkunoista, ja meitä nuoria haukutaan laiskoiksi ja roskaruokakin maistuu. O.o onko se vaan nopea aineenvaihdunta?
      Tunnen itseni niin orvoksi kun kaikki kaverit on just tollasia anorektikkoja ja itse olen normaali 164/60..
      Aloittajalle tiedoksi, sun pitäis painaa 50 kg jotta olisit normaalipainoinen sun pituudellas!

    • Huaah.

      Aika hyvä mittari sille, että onko alipainoinen vai ei on se, että paino ja pituus on lopus samat. ( eli siis...)

      158/58
      160/60
      152/52
      176/76 jne....

      Ja jokainen osaa kirjottaa nettiin " painoindeksi" nii varmasti tulee joku osote jossa on mittari/ taulukko ja siitä kattoo
      paino/pituus ja mikä on oma painoindeksi ja että onko se sopiva!

      • Hemmikkifas

      • läsq

        Ton 176/76 jutun mukaa jos oon tasan 2m pitkä niin mun pitäis painaa 0 kiloo auttakaa läskiä


      • jannu pekka
        läsq kirjoitti:

        Ton 176/76 jutun mukaa jos oon tasan 2m pitkä niin mun pitäis painaa 0 kiloo auttakaa läskiä

        Olen 150cm pitkä ja painan 71kg oonko läski :D


      • kalevi_57
        jannu pekka kirjoitti:

        Olen 150cm pitkä ja painan 71kg oonko läski :D

        anteeks jos loukkaan, mutta olet ylipainoinen. Toi 100 pois on ihan hyvä tapa saada tietää.


    • peruna

      moi oon 11 vuotias painan 37 kg ja oon 145cm musta oon vähän lihava. mulla on kaveri joka on 157cm ja se painaa 30 kg se on varmaan vähän ali painonen...

    • ruteyl

      151cm 42kg sopiva?

    • lihavasopivalaiha?

      13.v tyttö 152cm 46kg sopiva??

    • jokujompeli

      oon 160cm pitkä ja painan 45 ja oon 11 v

    • =*(

      moi
      mä täytän ens kuussa 12 oon 160cm ja painan noin 45kg omasta mielestä oon kauheen läski haluisin olla paljon laihempi

    • epätoivoinen

      oonko liian lihava jos oon 158,5 ja painan noin 60 kg oon 11

    • alipainoinen(ko)

      Täytin just 12 ja oon 159cm ja painan 68,5kg
      Oon todella tyytyväinen vartalooni ja oon mielestäni luokan suosituin tyttö.

      • Justiisa!!

        Ollaanpa sitä itserakkaita -.-


      • haloo itserakas

        oon puolet sun painosta!! herää pahvi!


    • Se epävarma inminen

      Oon 12 vuotias ja oon 158cm ja painan 42 kg, olenko ok?

      • Dont Worry!

        No ehkä jopa liiankin laiha... ^^


    • Hoikkuuseiolesairaus

      Vaikka tämä onkin vanha ketju, niin vastaan slti avaajalle, että olet ihan sopivan hoikka.

      Nykypäivänä lapset ovat paljon lihavampia kuin esim. 70-luvulla, kun itse olin ikäisesi lapsi. Tuolloin oli tyypillistä, että kaikki koululuokalla olivat yhtä hoikkia kuin sinä. Näitä nykylasten kokoisia, n. 160 cm pitkiä ja lähes 70 kiloisia oli korkeintaan yksi luokalla ja hän ei ollut luokan suosituin. ;)

      Et ole mikään liian laiha, mutta ei haittaisi vaikka muutaman kilon saisitkin painoa lisää. Koska avauksestasi on aikaa 1 v 4kk, olet jo varmaan muutaman kilon lihonutkin. :)

    • 11-vuotias tyttö

      Moi!
      Olen 11-vuotias tyttö,pituuteni 152 ja painoni on 47.
      Terkkari sanoi että olen ihan normaali painoinen ja olen itsekkin sitä mieltä:)
      Jos joku sanoo teille olette liian laihoja!Niin ne on vain kateellisia teille,niinkuin mun parhaat kaverit sanoivat muo että olen liian laiha,vaikka olen todellisuudessa ihan normaali.

    • Amsu

      Hei oon 11vuotias tyttö ja painan jotain 43-45 kg ja oon huolissani painostani koska pari mun luokkalaista tyttöä painaa jotain 30 . Nii pelkään et oon ylipainonen koska olin ennen ehkä juuri ja juuri alipainonen koska en syönyt hyvin mutta sitten ruoka rupesi maistumaan mutta sitten alkoivat myös herkut ja yhtäkkiä olin lihonnut aika paljon mielestäni. ja huomasin eräänä päivänä etttä paino oli päässyt nousemaan aika paljon ja huolestuin ja aina liikka tunneilla laihistan eettei läskini näkyisi

      • ?

        Mäkin 11w. Mulla pikkuongelma. En tiiä oonko ylipainoinen mut painan 39. Mä vedän yleensä farkut massun päälle et näyttäisin laihemmalta. Mulla kun on monta ihastusta (samoin vasta puolista) on ollut jo ensimmäisiltä luokilta asti. Nyt viiden vuoden kuluessa olen lihonut(mielestäni) ja ajattelen että eivätkö heitä enää mä kiinnosta. Mulla kun on muutenkin niin paljon kavereita jotka tappelee samoista pojista. Nimittäin yksillä synttäreillä selvis että ihastuksia sitte kyllä riittä.


      • Et ole lihava
        ? kirjoitti:

        Mäkin 11w. Mulla pikkuongelma. En tiiä oonko ylipainoinen mut painan 39. Mä vedän yleensä farkut massun päälle et näyttäisin laihemmalta. Mulla kun on monta ihastusta (samoin vasta puolista) on ollut jo ensimmäisiltä luokilta asti. Nyt viiden vuoden kuluessa olen lihonut(mielestäni) ja ajattelen että eivätkö heitä enää mä kiinnosta. Mulla kun on muutenkin niin paljon kavereita jotka tappelee samoista pojista. Nimittäin yksillä synttäreillä selvis että ihastuksia sitte kyllä riittä.

        ?: Mä oon juuri saman ikäinen ja painoinen. Ei hätää, olet ihan normaali ;) Ja mustakin tuntuu et oon iha lihava.. Ku oon meiän luokan (meil o 8 tyttöö) nii 4:nneks painavin.. Mutta en usko että sä olet lihava.


    • Hello!

      hallooooooo kaikki te ootte normaali painoisiia. älkää välittäkö painostanne kasvatte vielä pituuttakin vuosien varrella....

    • Arvelluttaa

      Mä oon 151cm pitkä ja painan n.40kg onks toi normaalia?
      Tuntuu että oon kauheen läski

      • yrftgkö-ä*

        Et oo läski!!

        Mun luokan tytöt, 4tyttöä painaa kaikki 41kg, ja ne on ihan normipainoisen näkösiä. Sä oot just' etkä melkein' sopiva :) Oo ilonen :)


    • hemuli112

      oon 147 ja urheilen paljon. painan 35 kg olenko liian laiha?

    • epätoivoinen

      Onko normaalia jos painan noin 60 kg ja pituutta minulla on 159 cm

    • Oon 11-vuotias, painan 35 ja oon 154cm pitkä. Terkka sano et pitäs ottaa ylimääräisiä välipaloja ja öljylisä ruokiin.

    • normipainone

      13v painan 53kg ja pituus 165 painoindeksi 0!!!

    • Joo-o

      Ohhoh... Vihdoinkin kohtalo tovereita itte oon 155cm ja painoo on 39kg oon ittekki ollu vähä aikaa sitte ton painione mutta kun tuli yhtäkkiä joku hemmetin herkuttelu kausi niin sain pari kg lisää mutta kun ei sitä painoo vaan tuu millään sitten kun äiti tekee vielä jotain helvetin pahaa kasvis paskaa välillä (sori kiroilu) nii ei tee oikein mieli välil syödä ja voin kyl vielä kertoo etten yleensä syö aamupalaa koska olen liian kiireinen/ en vain jaksa tehdä ja kaikki homot jotka nyt viellä komentoitte että hanki painoo yms.. NIIN VOIN SANOO ETTÄ SITÄ EI TULE HELPOLLA VARSINKIN JOS SITÄ LIIKKU SUVUSSA ! now thats it

    • iso läski

      mä oon 11v ja painan 64kg ja pituutta on 158cm ei mee esimerkiks ticetin ulkovaatteet päälle i takit ei housut sen takii t on aikamoiset reisimakkarat ja maha on liian iso takkiin pitää sit teettää takit ja housut ei löydy sisä vaatteitkaan mulle .

    • Lihava ( ko ) ?

      Hei olenko normaalin painoinen? Olen kymmen vuotta ( 3 kuukauden päästä 11 ), oon 145 cm pitkä ja painan 33.8 ? Äitini sanoo että olen alipainoinen, mutta omasta mielestäni olen lihava. Kouluterveydenhoitaja käski ottaa yhteyttä psykologille, koska epäili että olen sairas kun ajattelen että olen lihava, vaikka todellisuudessa heidän mielestään liian laiha. Joten kertokaa te hyvät ihmiset minulle totuus!

      • Olen lihava ._.

        Et todellakaan ole lihava, vaan alipainoinen! Mä olen saman n. saman ikäinen (täytin pari viikkoo sitte 11) nii oon 39 kg, ja oon siinä hieman alipainoinen - normi rajalla terveydenhoitajan mielestä.. Vaikka oon mielestäni ihan sika lihava..


    • sdfugk,fcj,gjhjgvbn

      11veen normi paini on jotain 45 ja risat

      • ?

        IIIIHANAA SAADA VASTAU. Mutta entäs sitten pituuden ja painon yhteen sovittaminen. 140/39. Sopiva?


    • 11w kans

      Heei!! Minä olen myös 11w, ja painan 35kg, mutta olen 152,2 pitkä. Olenko minä normaali?? :) Sori nyt ku tuun tänne kyseleen omia asioita.:D

      Nii ja mun mielestä sä oot jo pikkase kuules alipainoinen, sun pitää puhuu äitilles ja isälles siitä.. Kyllä joku vielä sua auttaa :)

      • Auttavainen =)

        Moi! Mun mielestä sä oot ehkä vähän liian alilaiha. Mä sanoisin, että koittaisit lihottaa vaikka sanottaisko 2 kiloo tai enemmän =)


    • linsku11

      Oonko ylipainoinen kun oon 11v 153cm ja painan 40 kiloo

    • Huolestunut

      Oon 11,5 - vuotias, oon noin 150 cm ja painan jotain 38-40 kg (vaihtelee)
      Oonko normaali vai ylipainoinen?

    • 11v

      oonko lihava ku oon 11v ja oon 138cm painan 33 kg? joo oon vähän lyhyt mut pitäiskö laihduttaa???

      • oon 11v

        mooi oon 11v ja oon 137cm ja painan 33-35 kiloo se vähän vaihtelee mut mun mielestä musta untuu että oon hirveen lihava


      • vastaus oon 11:lle
        oon 11v kirjoitti:

        mooi oon 11v ja oon 137cm ja painan 33-35 kiloo se vähän vaihtelee mut mun mielestä musta untuu että oon hirveen lihava

        sä oot suurinpiirtein samanmittanen ku mää munki mielestä tuntuu et oon läski mutt mun äiti sano etten todellakaaan ole iso.. joten et ole säkään :))


      • ?

        Mäkin oon noin 11. 140/39. eihän oo ylipainoo


    • oonko läski:(

      oon 11v ja oon 137cm ja painan 33-36kg se vaihtelee mut näytän ainaki läskilt mun mielestä ja muo ärsyttää ku en viitti käyttää toppeja ku näytän niis läskilt ja sillee en tahtois näyttää tältä mut äiti yrittää selittää et en oo pullea mut musta tuntuu että se ei vaa taho antaa mulle pahaa mieltä.

      oonko normaali vai ylipainonen?? vastailkaa haluun tietää :/

      • :))

        Mun mielestä oot iha normaali kun me ollaa mein elämän vaihees jossa me kasvataan ENITEN! mulla on toppeja mut laihistan vähän etten näyttäis pulleelt.. biksuis ärsyttää ku läskit pursuu kainaloist ^^ mut mun äiti ainaki sanoo etten oo tode pullee... voimia!!


    • Vastausta tänne :)

      Oonko ylipainonen ku oon 140cm pitkä ja 33-34 painonen oon 11 v

    • lakaiflipp3rs

      oo KovisKovis

    • Häpeeä!

      Oonko ylipainoinen kun olen pian 12ve 147cm ja painan 55kg tiedän että olen ! mutta onko se vaarallista?

    • Miulle vastaus

      oonko läski ku oon 32.34kg ja 140cm ja 11 v..

      • sdgjiuytrds

        et oo oot vähän alipainonen tai sopiva et oo ylitte


    • 01-tyttö

      Moi oon 154 cm ja painan 52 kg .. oonko normi ??

    • Tyyppi

      Oonko normaali panonen jo oon 50cm pitkä ja painan 45kg?

      • lillutilallutttttti

        ehk muutama kilo yli mut ei haittaa kukaan ei oo täydellinen
        me ollaan siin iässä että meille tulee koko muutoksia


      • Normi juttu

        Joo, ihan normipano oot ainakin mulle. Laita viestii, jos haluutk kokeilla.


    • lihavah(ko):0

      Oon 11 ja 143 cm, painan 35. Tunnen itteni TOSI lihavaks. Tai mun selkä niiku kaartuu sisään päi... Maha pömpöttää. Jos oon vähänki kularassa nii hirveet makkarat..

      • Hmmm...

        mä oon 11.w, 152cm pitkä ja painan 45kg
        oonko Normi vai Ylipainone????????
        Haluun tietää,pidän itteeni läskinä.
        en itteni mielestä näytä mistään kohast läskilta tai leveeltä.
        mut sit kun menee sille vaa'alle nii siinä se 45kg luku on.
        kaverit sanoo et se on vaa lihasta,Ja et joo oot ihan normi.
        Joo mutku ei tunnu siltä.
        Kertokaa mielipiteenne oonko Normi vai Läski


      • i love tuntematon
        Hmmm... kirjoitti:

        mä oon 11.w, 152cm pitkä ja painan 45kg
        oonko Normi vai Ylipainone????????
        Haluun tietää,pidän itteeni läskinä.
        en itteni mielestä näytä mistään kohast läskilta tai leveeltä.
        mut sit kun menee sille vaa'alle nii siinä se 45kg luku on.
        kaverit sanoo et se on vaa lihasta,Ja et joo oot ihan normi.
        Joo mutku ei tunnu siltä.
        Kertokaa mielipiteenne oonko Normi vai Läski

        Normi


    • Avuton?

      Mä oon 11v ja painan 49 kg, terkkari on sanonu et mul on
      vähän ylipainoa, mut en tiiä miten voisin laihduttaa, voisiko
      joku auttaa?
      Mul on vähän ylimäärästä masussa, ja lanteet on tosi leveet (johtuu varmaan murrosiästä), ja reidet on aika leveet, kun oon uinu 5 vuottta, mut mä lopetin sen sitten.
      Harrastan tanssia, joten luulen että yhellä tanssi-tunnilla menee
      n.1 kg, kun on niin rankat lihastreenit.
      Auttakaa! :)

    • Zirinovski.

      ITELLÄ OLI SUN IKÄSENÄ 60KG

    • täsmävaan
    • Futaajaaa

      Oon 12v oon 163cm ja painan 47,5 vatsa on melkee six pack ja tuntuu et painan liikaa näin laihaks no lääkärit on sanonu et mul isot ja vahvat reidet mikä johtui jaliksen peluust . Mietityttää...

    • läski...

      Niin siis oonko normi vai lihava oon ------->
      11v. 158cm 45kg
      En tiiä oonko ja ite harrastan cheerleading ja tanssin lopetin vähän aika sitten.
      en näytä itteni mielest nii lihavalta,mut tuntuu et oon. Mut kertokaa te kumpi oon teijän mielest

    • ghhbbf

      Katso peilistä

      • ijihucygyfyg

        Se vaan särkyy kun meen sen eteen


    • ylipainonen ei läski

      oon nii huolissani oon 11 v ja harrastan korista vaikka itsekkin sanon niin voitin kaikki meidän luokkalaiset kädenväännössä en mielestäni ole ole läski mutta painan jotain 48kg

    • läääääski

      Oonko mä läski.... Sori jos kysyn mut oon 11 ja painan 44.7kg..... Oonko läski :(

      • tgyhujio

        k


    • Kait OK?!

      Oon 11w ja painoo on n.03kg pituudelt 143.5
      Onko norm?

      • Kait OK?! 2

        Siis 30kg!!!
        Sori tääl vähä sekoilen!!


      • Anonyymi
        Kait OK?! 2 kirjoitti:

        Siis 30kg!!!
        Sori tääl vähä sekoilen!!

        Vähä ehkä alipainoo 2-4kiloo


    • Mirsku

      oon 11 ja painan 35 kiloa. koulus on sanottu että mä painan liian vähän...

    • ylipainoo?

      Olen 11v . pituus 150-152cm.painan 49. normaalia?

    • Gett a life stana

      Vittu, tänne tulee jtn 30-40 kilosia pikkulissuja sanomaan et "oon lihava" ja "pitää laihuttaa" HELL ! Get a life stana -.- itse olen n.160/60 kurvikas 12 vuotias neitonen:| ja poikaystävä löytyy Love Him

      • korjaanvirheeni:]

        Anteeks, tuli kirjotusvirhe phone lagas :[
        Niivtarkotin et "se rrakastu kun silmiin"


      • 13v 157/40

        Kurvi sulla on mahassas, läski! Kyllä sanon sinua läskiksi! Miksi muka läskit saa sanoa normaaleja laihoiksi, mut normallit ei läskejä läskeiksi?! Ja ihan pakko sanoo, että mulla on itteäni puoli vuotta vanhempi kaveri (vajaa 14). Se ei todellakaan oo laiha eikä kyl läskikään, mutta se onkin sua melkeen 2 vuotta vanhempi ja 20cm pitempi. Sä oot hyvä esimerkki siitä, kuinka ruokaa tulee ovista ja ikkunoista, neiti "kurvikas" XD


      • korjaus
        13v 157/40 kirjoitti:

        Kurvi sulla on mahassas, läski! Kyllä sanon sinua läskiksi! Miksi muka läskit saa sanoa normaaleja laihoiksi, mut normallit ei läskejä läskeiksi?! Ja ihan pakko sanoo, että mulla on itteäni puoli vuotta vanhempi kaveri (vajaa 14). Se ei todellakaan oo laiha eikä kyl läskikään, mutta se onkin sua melkeen 2 vuotta vanhempi ja 20cm pitempi. Sä oot hyvä esimerkki siitä, kuinka ruokaa tulee ovista ja ikkunoista, neiti "kurvikas" XD

        Sori, piti sanoo, että se mun kveri painaa 60kg myös.


    • minä vaan

      Moi oon 11v ja mun pituus on 141 ja paino 32.3 onko normaalii??

    • lässki

      Laihoille hyvä vinkki lihotukseen: Napostelkaa, syökää karkkia,pullaa jne...)
      Ongelma on siinä et sitku on oikee paino vaa'assa, niin on vaikeaa lopettaa ylimääräinen herkuttelu

    • painavA aina

      oon 11vuotias ja oon 154 cm pitkä ja noin 40-43 kiloo!!!!

    • jgjgj

      aika paha

    • Laihuliini

      oon 11 vuotias ja painan 15-20ilooa oon pitkä 146 cm

    • Minä

      Kuinka paljon ylipainoo on mulla? Mitat:

      12v
      Tyttö
      150cm
      45-47kg

      • Anonyymi

        Sul ei oo ylipainoo yhtään=)


    • bbtyifbyftbfiby

      oon 15 ja 167 cm & 43 kg :0 tyttö

    • apua!

      oonko vakavan ylipainoinen pituus 160,3cm paino 57kg
      toivoisin suoraa ja rehellistä vastausta!!

    • minävainihminenolen

      olenko minä ylipainoinen? oon just ja just 13 ja painan 55 kg ja mittani ovat 159 cm... oon usein saanu kommenttii, samoin mun ''isoista'' tisseistä, jotka ovat luokkani toiseksi pienimmät... mut painoasiaan, oonko siis liian lihava? urheilen paljon, enkä syö kauheasti roskaruokaa... oon koittanu laihduttaa jo kauan, mut ei oo auttanu. please help!

      • Enkaioolaiha!?

        Ooks mä alipainone oon36-37kg ja155cm ??:()


    • Ylipainonen??

      Oon 11v, painan n. 43kg ja joku 150cm (ei ehkä ihan) moni on haukkunu mua läskiks, ja oon itekki huomannu et mul on aika tukevat jalat, joskus syöminen tuntuu mahottomalta :(

    • vastatkaa

      Mua vähän hävettää. oon 11v ja 160cm pitkä mutta painan lähes 55kg onko normaalia ? Harrastan kyllä ringetteä ja kaikki sanoo et olen normaali, koska mulla on lihasta harrastuksen vuoksi. Mutta kyllä itestäni tuntuu vähän pöhköltä :/
      Toivon nopeaa vastausta!

    • Joku vaan.

      Olen itekkin 11-vuotias, 152cm ja painan 50kg. Vaikka se joillekkin onkin ehkä aika lihava, niin itelleni se on ihan sopiva, koska jossain vaiheessa meinasin olla jo yli 56 kiloa, joka oli jo aika paljo ittellekki. Masennus sitten toi tullessaan vähän laihtumista, ja oon tällä hetkellä ihan tyytyväinen. (:

      • PAINONI !!!

        Oon 11-vuotias, pituutta on 149 ja painoni on 28 kg. Inhoan hampurilaisia ja kaikkea pika ruokaa.


      • Hui !
        PAINONI !!! kirjoitti:

        Oon 11-vuotias, pituutta on 149 ja painoni on 28 kg. Inhoan hampurilaisia ja kaikkea pika ruokaa.

        Hei sinä PAINONI !!! Olet minun mielestä liian laiha! Minun mielestä sinun kuuluisi painaa noin 35 kg ainakin. Mitä harrastuksiisi kuuluu ?


      • PAINONI !!!
        Hui ! kirjoitti:

        Hei sinä PAINONI !!! Olet minun mielestä liian laiha! Minun mielestä sinun kuuluisi painaa noin 35 kg ainakin. Mitä harrastuksiisi kuuluu ?

        Harrastukseni on ratsastus.


      • Oonkonormaalivaien
        PAINONI !!! kirjoitti:

        Harrastukseni on ratsastus.

        Oon 11v tyttö täytän syksyl 12 ja oon 50.7kg ja 156cm. Harrastan käsipalloo ja sirkuskouluu. Urheilen muuten paljon vapaa-ajalla, mutta nyt on lasta jalassa, joten ei pysty paljoo urheilee.
        OONKO NORMAALI?


      • Anonyymi
        Oonkonormaalivaien kirjoitti:

        Oon 11v tyttö täytän syksyl 12 ja oon 50.7kg ja 156cm. Harrastan käsipalloo ja sirkuskouluu. Urheilen muuten paljon vapaa-ajalla, mutta nyt on lasta jalassa, joten ei pysty paljoo urheilee.
        OONKO NORMAALI?

        Oot normaali


    • huoh...

      Ite oon kohta 13v ( kuukauden päästä c: ) poika, oon 160cm pisin poika meijän luokalta ?! Painan 41kg oon kokoajan syömässä ja aina kun syön nälkä vaan kasvaa :D Jos hyvää ruokaa koulussa haen 2-3 kertaa jos on sitä normi shaibaa nii sit vaan yhen kerran, kotona 2 kertaa :) Voin vetää koulun jälkeenkin vaikka sipsipussin ja sitte metsästämään vielä jääkaapista jotain :DD Saan kokoajan kommenttia että oon laiha ja mun pitäis syödä... Sitähän mä teenkin mutta en syö taas sillein kylällä kun se jotenkin vaan ärsyttää. :) Kaikki meidän perheestä on laihoja että johtuukohan sitten siitä. :D

    • ....

      oonko ylipainonen ku painan 43 ja oon 12 v ja 154 cm pitkä ?

    • Nou nou

      Voi idiootit ei peokän iän perusteela voi sanoa normipainoo tarvii pituuden.. lihasmassanmäärän ynm.

      • hannaa

        Ääh, oot ehkä vähän alipainoinen. Itse olen 11, 37 kg, 144 cm pitkä. Kouluterkkarin mukaan normaali.


    • laifislaiff

      SIIS DAA ONKO SE NY NII VAIKEET LOPETTAA SE LIHA SYÖMINE?!? JOS ALKAISIT KASVISSYÖJÄKS SAISIT TON TURHAN 5KG POIS

      • Mammass

        Laifislaif... Kasvavat lapset tarvitsee lihaa kasvaakseen, sillä siinä on hyviä aineita, kuten rautaa;). Sanoin vaan, ettette lopeta sitä, aikuisiällä se voi olla järkevämpää, kun pituuskasvu on ohi.


      • Mammaas2
        Mammass kirjoitti:

        Laifislaif... Kasvavat lapset tarvitsee lihaa kasvaakseen, sillä siinä on hyviä aineita, kuten rautaa;). Sanoin vaan, ettette lopeta sitä, aikuisiällä se voi olla järkevämpää, kun pituuskasvu on ohi.

        "laifislaiff" anteeksi:D


    • Vastatkaaas

      oonks normipainone vai ylipainone, jos ylipainone, paljo.

      painan n 47kg j oon 164cm. Ooon tyttö

      • Vastatkaa!!

        Kertokaa oonko ylipainoinen? Oon 11-vuotias 146-cm pitkä ja painan 35kg.. Vastatkaa nopee!


      • poju
        Vastatkaa!! kirjoitti:

        Kertokaa oonko ylipainoinen? Oon 11-vuotias 146-cm pitkä ja painan 35kg.. Vastatkaa nopee!

        Et oo yli painonen


    • Minä

      Oon 11w, 152 cm, ja 34 kg, alipainoa? mulla on kaameet vatsalihakset ja pieni sixpack, ja maha on sellane sporttinen, koska.urheilen paljon :3

      • TERKKARILLE VAI EI?

        Minä painan melkein saman verran! Tuntuu että kun käy terkkarilla, on aina joko liian lihava tai laiha... Näin ainakin meidän koulussamme;). Geeneissämme on laihuutta.... Harmi:(


    • natural..♥

      oonko ok ? pituus on 167,5 (mitattii eile hammaslääkäris xd,olin kuulemma kasvanu talve aikana;D) ja paino : 45kg :)) musta oon iha normaali. en liia laiha mutten myöskään liian lihava. oon seiskaluokalla ,13.v

      • Apua!!!

        Moi. Oon täyttäny just pariviikkoo sitte 11 ja painan 32,7. Olen 148 cm pitkä. Harrastan uintia. Mielestäni olen lihava , ja ruoka ei oikein maistu. Mitä mä teen? Voiko joku auttaa?


    • Laiha vai läski

      oon 5-luokalla ja painan 48-49 kg ja oon pitkä 145cm oon mun mielest läski mutta harrastan hiihtoa yleisurheilua ja ratsastusta oon yrittäny pudottaa painoa mutta se ei vaa lähe! Oisko hyvii neuvoja????

    • Emppu..

      Moi, Oonko yli painonen oon 11v 140cm pitkä ja painan 41.. Sanotte ett se on normaali paino mutku ei se mua haitta vaan mun maha se on ihan makkara...

    • Pete fani

      Oon semmonen 11.v ja painan 35-36kg ja 150cm pitkä... Mielestäni oon aika normaali painonen

      • Hanzza_

        Oon ite 11-v ja oon pitkä 141cm ja painan 35-36 kg ja terkkari sano et mun paino on laskus mutta,kun murros ikä alkaa niin kilojakin alkaa tulemaan!


      • .......
        Hanzza_ kirjoitti:

        Oon ite 11-v ja oon pitkä 141cm ja painan 35-36 kg ja terkkari sano et mun paino on laskus mutta,kun murros ikä alkaa niin kilojakin alkaa tulemaan!

        Olen 11:v 34kg ja 145cm olen tosi lihava.
        Kun mahastani on hirveen paljon läskiä ja läskimakkaroita.


      • ---------
        ....... kirjoitti:

        Olen 11:v 34kg ja 145cm olen tosi lihava.
        Kun mahastani on hirveen paljon läskiä ja läskimakkaroita.

        Oon 11:v tyttö 146cm ja 35, 4kg olenko normaalipainonen.
        Vanhemmat, terveydenhoitaja ja luokkalaisetki sanoo et mä painan liian vähän ja mun pitäis syödä enemmän onko ne kommentit turhia vai totta.


      • @@@
        --------- kirjoitti:

        Oon 11:v tyttö 146cm ja 35, 4kg olenko normaalipainonen.
        Vanhemmat, terveydenhoitaja ja luokkalaisetki sanoo et mä painan liian vähän ja mun pitäis syödä enemmän onko ne kommentit turhia vai totta.

        oot normi mut oonko mää läski
        pituus:156-158cm
        paino:52-54kg ainaki painoindeksi näytti että oon normi painone


      • Anonyymi
        @@@ kirjoitti:

        oot normi mut oonko mää läski
        pituus:156-158cm
        paino:52-54kg ainaki painoindeksi näytti että oon normi painone

        Sama vaik itsestä tuntuu että oon ylipainonen


    • hepuli2

      jos oote 11v ja painatte n. alle 50 kiloo ja ootte yli 145 senttisii ootte normaaleita

    • 12v poika

      oon ite 142cm pitkä ja painan 28 kiloo et kuka täs on alipainonen 12v:ksi

      • No voihan...

        :( No voi...


    • normaali

      oon 11v 140cm pitkä ja painan 32kg ja en oot todellakaa laiha mut harrastan kanppailulajeja ni oonko laiha?

    • Girl

      Moi,oon 11v tyttö.Oon 159cm ja 41,6kg.Oonko normaali?Oon luokkani pisin.Ennen näky kylkiluut mut terveydenhoitaja määräs lihotuskuurille.Ja erään ei näy kylkiluut.Luokkani lyhyin on 131cm ja painaa noin 25kg.

    • outoa1

      olen 12-vuotias
      Pituuteni on 165cm ja paino 55kg ja olen normaali paitsi että terkalla mulla on yleensä paino käyrä lievästi laskussa.

    • minä 62kg

      oon 11v ja painan noin 62kg must 40kg on sopiva

      • ööö...

        oon 11 v , 152 cm pitkä ja painan 34,4kg oonko sopiva painone?


    • fedsfgdrhgfeada

      Onko kaikki täällä jotain katkeria läskeja vai miksi täällä jeesustellaan näiden painoa? Teini-iässä on monille ihan normaalia, että kaikki energia menee kehitykseen, jolloin syöminenkään ei nosta painoa. Tällöin on ihan turha pakkosyöttää itseään, sillä se paino kuitenkin todennäköisesti nousee normaaliksi kehityksen jälkeen.

    • Helppari(:

      Moi! Oon 11v tyttö enkä pidä kropastani): Nään itteni jonain rasvapallona!!! Oon 160 pitkä ja painan 43kg. Siis en tiiä mitä ajatella!!!!! Kertokaa rehellisesti mitä musta ajattelette!!!!

    • futisonparasta

      Vittu ku ootte laihojaahh :o

    • masennus

      no mielumminolisin sinä. itelläni pituutta : 162-163 ja paino 63-65 ja ikää on 11 .. terkkari sano et oon hieman ylipainoine. mua on haukuttu läskiks niimpä lopetin syömisen. syön ihan ministi kyllä päivässä sillä mulla on supertarkka isovanhempi joka valvooko syön ja pakottaa mut syömää!

    • Oonko liaaan laiha

      Oon 11vuotias tyttö painan 37kiloo ja oon 166 c
      m pitk

    • menotyou1

      Oon 13 w ja painan 72 kg ja pituutta on 164 cm

      • Epävarma

        Oot mun mielest ihan sopiva mut jos totta puhutaan niin en tiiä mikä on 13.v normipaino... Joo haluisin tietää oonko mä lihava vai liian laiha kun oon 153 cm pitkä ja 11.v ja oon aika lihaksikas kaveri esim no mul näkyy vatsalihakset selvästi eli mul on six pag :-) . Ois kiva jos saisin tietää mu itteni mielest oon aika sopiva


      • Epävarma
        Epävarma kirjoitti:

        Oot mun mielest ihan sopiva mut jos totta puhutaan niin en tiiä mikä on 13.v normipaino... Joo haluisin tietää oonko mä lihava vai liian laiha kun oon 153 cm pitkä ja 11.v ja oon aika lihaksikas kaveri esim no mul näkyy vatsalihakset selvästi eli mul on six pag :-) . Ois kiva jos saisin tietää mu itteni mielest oon aika sopiva

        Ja viel oon 36-37kg


    • .klgj

      Oonko mikä pituus 149cm ja paino 35..

      • alle40kgtytsy

        Eli oon 10 vuotta(Täyttänyt vuoden alussa), ja silloin painoin jtn 40kg... Olen raskasluinen, (isän puolelta sekin ominaisuus..) ja muutenkin suht kovakuntoinen. Nyt olen kesän aikana laihtunut ja paino pudonnut jtn pari kiloa, painan siis jtn 37-38kg(En jaksa muistaa..) Harrastan aktiivisesti ratsastusta, olen harrastanut pesäpalloa ennen ainakin 4h/vko. Uin melkein päivittäin parikin kertaa päivässä ja pyöräiltyä tulee ahkerasti. Syön säännöllisesti, mutta aina ei aamupala maistu. Onko painoni normi? Ei minulla ome näkyviä läskejä juuri lainkaan, reiteni vain näyttävät läskeiltä, sillä ratsastus on aiheuttanut sellaiset ärsyttävän näkyvät lihakset... ja meilläpäin useatkin ikäiseni tarkkailevat painoaan ja kehoaan muutenkin.


      • alle40kgtytsy
        alle40kgtytsy kirjoitti:

        Eli oon 10 vuotta(Täyttänyt vuoden alussa), ja silloin painoin jtn 40kg... Olen raskasluinen, (isän puolelta sekin ominaisuus..) ja muutenkin suht kovakuntoinen. Nyt olen kesän aikana laihtunut ja paino pudonnut jtn pari kiloa, painan siis jtn 37-38kg(En jaksa muistaa..) Harrastan aktiivisesti ratsastusta, olen harrastanut pesäpalloa ennen ainakin 4h/vko. Uin melkein päivittäin parikin kertaa päivässä ja pyöräiltyä tulee ahkerasti. Syön säännöllisesti, mutta aina ei aamupala maistu. Onko painoni normi? Ei minulla ome näkyviä läskejä juuri lainkaan, reiteni vain näyttävät läskeiltä, sillä ratsastus on aiheuttanut sellaiset ärsyttävän näkyvät lihakset... ja meilläpäin useatkin ikäiseni tarkkailevat painoaan ja kehoaan muutenkin.

        Ainiin, olen 138cm, eli aikas lyhkänen.


    • .klgj

      Oonko ylipainonen, normaali painoinen, vai alipainonen mun pituus 149cm ja paino 35kg..

      • Nxklzkklzkkwp

        Oon 11 1/2v. Painan 32 kg (kyllä, järkytyitte) ja olen 146 cm pitkä. Syön monipuolisesti ja terveellisesti, mutta silti oon järkyttävän laiha ja kylkiluut näkyy. Harrastan joukkuevoimistelua 4-5 kertaa viikossa.


    • Rebeca <3<3<3<3

      et ole yhtään lihava itse painan 39-40 kiloa

      • pullukka

        Ite oon 62kg ja tavoite olis 55kg


      • urheiluihminen
        pullukka kirjoitti:

        Ite oon 62kg ja tavoite olis 55kg

        Oon 12wee 162cm pitkä ja painan 40-41kg harkkoja on joo nyt kuolette mut oikeesti on nii 14 kertaa viikossa taitoluistelua kauden kiireisimpinä aikoina. .kerran viikossa tennis ja baletti on sixpack ja lihasta ja Ei yhtään ylimäärästä kiloa:D mut netissä ku laitoin painoindeksiin mun painon jne nii se vastas et oo 7kiloo alipainone auttakaa ihmiset hei!!!!!!!!! Oonko normi.????!!!!!!


      • IdioottiKysyjä
        urheiluihminen kirjoitti:

        Oon 12wee 162cm pitkä ja painan 40-41kg harkkoja on joo nyt kuolette mut oikeesti on nii 14 kertaa viikossa taitoluistelua kauden kiireisimpinä aikoina. .kerran viikossa tennis ja baletti on sixpack ja lihasta ja Ei yhtään ylimäärästä kiloa:D mut netissä ku laitoin painoindeksiin mun painon jne nii se vastas et oo 7kiloo alipainone auttakaa ihmiset hei!!!!!!!!! Oonko normi.????!!!!!!

        Mä oon 11 ja puol vuotta, painan 159 kiloo, oon 156.8. Onko normaalia?


      • Anonyymi
        pullukka kirjoitti:

        Ite oon 62kg ja tavoite olis 55kg

        Ite oon 156cm pitkä ja oon 49kg painava voisko joku kertoo vinkki painon pudotukseen

        PS oon 11 kohta 12 vee tyttö


    • 0918273645

      Eikös 35-kilosten pitäis olla eskari-ikäsiä?

      • ......

        Olen 11:v 36kg ja 150cm oonks normi.


    • Mountainer

      Ite oon 13 v menos 7lk ja painan vähä yli 40 kg, ihan OK varmaankin ku käyn pesisharjotuksissa 2-4 kertaa viikossa. Ja oon joku 155-160cm väliltä.

      • läski mä oon ;(

        Oo onneline oon 11v ja painan 62kg


      • Anonyymi
        läski mä oon ;( kirjoitti:

        Oo onneline oon 11v ja painan 62kg

        Oon myös 11 mut oon 61, 4 , huomioon ottaen, että oon 163 cm. , 75A rintsikat, persettä löytyy (:D) ja siis oon tällänen, en ny sanois kurvikas, mut kuitenki "muodollinen"


    • lol girl

      oon 11v ja painan 38kg

    • lihavaläskikasa

      Oon ihan sika läski oon just täyttämässä 12 oon 145 cm pitkä ja painan 26 kg .oon oikeesti niin läskiiiiiii =D mut yritän laihtuu lisää. Eikö ookki ylipainoo

      • IdioottiKysyjä

        Tarkotat varmaan 62 kiloo.


      • ESV
        IdioottiKysyjä kirjoitti:

        Tarkotat varmaan 62 kiloo.

        Hei
        Olen 11:v 35, 7kg ja 147, 3cm olenko normi vastatkaa mahdolisiman nopeasti.


      • jep, läskiä on

        on. laihuta läski!


    • ookooko?

      Oot normi mut oonko mä? Ite oon 11 v ja 160 cm ja painan 61,1? Olenko ookoo:/

    • anonyymi >:)

      Hei ooks mä sit normaali koska oon 11v ja 164,5/63,8 nii naurakaa pois ! Tiiän,olen kamalan lihava ja se vit uttaa mua iha hel vetisti (sori tää mun voimasanojenkäytö
      PITÄISKÖ LAIHDUTTAA??!?!?!?!?!!??!?!

      • Laiha?

        164,5 cm ja 51, 5kg oon 11v


    • 11v tyttö

      no oot tosi pitkä ainaki muhun verrattuna, nii et varmaa, mut en tiedä. ite oon 11v 140cm ja 28 kg. Normaalii

    • HEIKK-15V

      MÄ 150KG JA PITUUS 150CM OON aika norMI PAINONE ANOREKTIKKO

    • .klgj

      Vastatkaa mahollisimman pian oonko alipainonen vai ylipainonen ku oon 149cm ja painan 35-36kg kaikki sanoo et oon liian laiha vastatkaa pian.

    • juukai?

      Oot ehkä vähän alipainoinen): olen 11 vuotta. 144 cm, paino 37 kg. Olen normaalipainoinem terkkarin mukaan ja parin netti kyselyn mukaan.

    • läskiolenjuu

      ite oon nyt 159cm, 45kg ja 12v.
      paino nousi kesän aikana ihan hirveesti, ja sitä ennen se laski ja terkkari valitti. ruuansulatus minulla on ihan hirveän huono. nyt tunnen välillä itteni aika laihaks, ja mut suurimman osan ajasta läskiks. ostoksilla käynti on kamalaa, kun ympärillä on hirveesti helvetin laihoja tyttöjä ja vaatteeiden sovittelu myös ärghh. Mitä mieltä tästä painosta ja pituudesta??
      ahmin ihan hirveesti joka päivä kaikkee, ja kerran yritin oksentaa mut ei onnistunu :/ tuli niin kamala olo. Joskus syön pizzaa, ja kaikenlaisia herkkuja, esim. silloin kun olen kaupungilla. olen aika pyöreä ja läski.

    • Anni288

      Oot myös aikas alipainoinen! Meinaan en itekkää tiedä mikä on sopiva paino 11 vuotiaille ja oon 11 ja pituus 147 ja paino 33 /:

      • Anni288

        Kysyn samal et oonko alipainoinen vai en? Muo se tässä mietityttää! /: os oon 11 ja 147 pitkä ja 33 kilonen ...


      • Hu-huu
        Anni288 kirjoitti:

        Kysyn samal et oonko alipainoinen vai en? Muo se tässä mietityttää! /: os oon 11 ja 147 pitkä ja 33 kilonen ...

        Kauhee juttu alipainoista... Käykää terkkarilla, sillä se selviää. Iän perusteella painoa ei voi verrata, kaikki olemme eripituisia. Itse olen 165cm pitkä, 11-v ja painoa 36kg.


    • okoo?

      Painanx mä liikaa 150 pitkä 42 kg 11w?

    • Siis

      Oonko ylipainonen ku oon 11.w ja painan 34 kiloo?

      • Siis

        Oon pitkä 145


      • RoosaLinda

        No oot vähän


    • al2dasd23

      Itse painoin saman ikäisenä saman verran. Nyt olen 16 ja olen 182cm/60kg ei ole vaikuttanut kehitykseeni mitenkään

    • suzu

      Teistä kaikista pitäis olla älyttömän huolissaan sitten kun murrosikänne lähtee kunnolla käyntiin niin painonnekin lähtee nouseen kuten pituutennekin.Jos alatte laihduttamaan sillon niin kehonne ei kehity kunnolla ja teille tulee hauraammat luut ja sairastutte helpommin puutostauteihin.Sori ny vaan mutta se on karu totuus.Itse olen 15vuotiaana 155cm ja painoin n.51-52kg jolloin painoindeksini oli n.21 ja lievän ylipainon raja on 25 elikkä olin ja olen normipainoinen.Niin ja olen tyttö

    • järkevä

      Ei se paino ja pituus ole ainoat, jotka alipainon määrittelee. Jos sinulla on muutenkin kevyt ruumiinrakenne. Ja pienet luut, niin ei tuo nyt niin outoa ole. Veikkaan, että kahdenkymmenen vuoden päästä yrität laihduttaa, niin kuin useimmat XD. En voi näiden tietojen perusteella kovin hyvin arvioida sun tilannetta. Ite oon nyt 13 ja 40/157. Sun ikäsenä kai jotain 142/35. En mielestäni hirveän alipainoinen ole. Itse olen loppuvuodesta syntynyt, ja tämäkin vaikuttaa. Ei sinun hirveän huolissasi kannata olla, jos syöt normaalisti, ja elät terveellisesti. Silloin et alipainoon kuole. :)

      Ja te 12-vuotiaat "kurvikkaat" läskit tytöt ette nyt tuu tänne trollaamaan, että pitäisi olla 140/60. Se on ylipainoa, viaikka olisi kuinka kurvikas!

    • 11v.girl

      Mä oon 11v. Ja oon 139cm ja 34kg. Harrastan taitoluisteluu 6 kertaa viikossa eli noin. 15 tuntii per viikko. Ja syön tosi hyvin ja mulle maittaa ruuat. Oonko sopivan kokoinen?

    • asdasdkakajfgk

      Onko n.162cm/54kg ihan normaali?

    • 11v Boega :3

      Mä oon 11v poika, painan 60kg ja pituutta on 170cm. Murrosikäki on alkanu. Oon vissii vähä muita eellä :3

    • Olkku

      Oon11,5 ja painan 47 kiloa. Oon pitkä 150cm ja oon mielestäni läski.pitäiskö olla huolissaan.

    • Lelli1

      Oon 11v ja pitkä 152 painan 25 kiloa. kaikki sanoo mua luurangoksi.äiti ja isä ei oo yhtään huolissaan mut terkkari on.

      • Läski

        11v,157cm,23kg JA OON VITUN LÄSKI


      • pömppömaha
        Läski kirjoitti:

        11v,157cm,23kg JA OON VITUN LÄSKI

        N.155cm
        N.62kg
        11v ja joulukuus 12v.
        Oonko läski,sillä mulla on pömppömaha ja painan niin paljon.


      • pömppömaha
        Läski kirjoitti:

        11v,157cm,23kg JA OON VITUN LÄSKI

        N.155cm
        N.62kg
        11v ja joulukuus 12v.
        Oonko läski,sillä mulla on pömppömaha ja painan niin paljon.


    • ?joku XD!

      Mä oon 12 vuotias ja pituutta mul on 158 ja painoo 33! Mitä mä nyt teen? Missä on esim paljon hiilihydraatteja??

      • Itseoppinut

        Itse olen 15-vuotias poika ja aloitin nostamaan painoa puoli vuotta sitten. Olin silloin 177cm/61kg ja tunsin olevani laiha. Nykyään 179/69 ja tunnen olevani normaali.
        Sinulle suosittelisin runsasta aamiaista, jonka jälkeen söisit koulussa vatsasi TODELLAKIN täyteen. Kotona ollessasi söisit n. 2 tunnin välein keskikokoisia välipaloja sekä yhden lämpimän ruuan. Tällä ohjeella painosi lähtee taatusti nousuun!


    • joku3

      mie oon 11v pituus 152.8 paino 52kg olenko lihava tai painanko hirveesti

    • wilperiinazz

      Oon 13v kohta 14 oon 154cm pitkä mu painan 34 kg ja en osaa lihottaa ku terkkari sano et oon liian laiha!! Miten voisin lihottaa jos mulla on harkat 5 kertaa viikossa??

    • yolo112

      Ite olin 11v 146cm ja paino 28kg... että ei tua kovin vaarallista voi olla

    • Mitäteen?

      Ite oon melkee 13v 178cm 69kg ja jotenki tuntuu et pitäis laihduttaa tai jotai? On kyllä mulla lihaksii iha suht paljo mut silti :(

    • niiiiin vihanen!

      mun kaveri täytti justii 12v ja painaa jtn 29kg ja se on tosi lyhyt jotai 140-145cm pitkä ja se on aina ollu sairaan laiha

      ja yks päivä se sitte tuli mun luo hiljaa ja vahtas maata ja oli jotenki tosi maassa tai jotain sitte se yhtäkkiä kysy oonko mä liian lihava..?

      Olin hetken hiljaa ja meinasin alkaa nauraa mut sit huomasin et se oli tosissaan...
      Tokasin vaa nopiaa että herran jumala oot 12v painat kai 30kg ja kysyt tollasta! Kuka sulle on saanu päähän et oot liian lihava!?

      Yks sen luokalla oleva saamarin kusipää diiva pissis oli tokassu sille että vitt*n läski norsu!
      ja sillä tytöllä ei kyllä oo varaa sanoo mitään mun kamulle koska ite se painaa 40-60kg! että on noi vitttttttuuuumaisia ihmisiä noi diivat ja pissikset!!!(ÄLÄ välitä ikää paskan vertaakaan kusipäistä!)

      ite siis oon 15v 169cm ja 65-75kg ja tosiaanki oon huolissani kaveristani koska se on pieni ja laiha ollu koko ikänsä (olen tuntenut syntymästä lähtien..)

      ja sekin likka oli sanonu sen kateellisena ku yks luokan poika (kloppi) ihastu mun kamuun ja se diiva on niin hemmoteltu pikku ipana että saa kaikki haluamansa ynm. eikä se kestä jos joku ei pidä hänestä ja hänen pitää saada kaikki huomio -.-

      • zhryruie

        Oon 11v tyttö oon 145cm ja painan 37 oonko normaali kun tunnen itteni liiam paksuski?


    • isoluukas

      Hei siis painan melkeen 80kg että mä oon läski! Pituutta on kyl 191 cm mut silti :'( oonks mä liian lihava????

    • Pelkää lihavuutta

      Olenko ylipainoinen??? Painan 39 kg ja oon vaan 147 pitkä ;'(

    • ???..

      Olenko läski? Täytin maaliskuussa 11. Oon 160 cm pitkä ja painan 54kg. Harrastan toki urheilua. Ehkä johtuu siitä. Tai sitten ei?!

      • vatsakasvaa

        Kuukauden ajan joka päivä syöny mässyä...vatsa kasvaa. Pari viikkoa sitten kävin terveystarkastuksessa ja olin 147cm ja 36 kg... Olen lihonut kuukaudessa kaksi kiloa...vyötärössä rasvaa kertynyt ja jalat ovat kuin gorillalla. Kertokaa totuus! Olenko edes hieman ylipainoinen?


    • daddys

      Näkyy kylkiluut inhottavasti niin kai ne kommentit on ihan totta että olet aliravittu tikku. Suosittelen menemään pikaisesti mäkkiin ja alkaa sohvaperunaksi

    • kissa12v

      Olet kyllä alipainoinen itse olen 12 v ja pituutta on noin 147. Paino on 38,6-40,6.painoni vaihtuu helposti.en ole varma onko painoni sopiva

    • läskipaska2000

      13 v, kohta 14 v poika. 157 cm ja 54 kg. Hirvee läski. Vuoteen en oo saanu painoa liikahtamaan alaspäin, muutama kilo lisää vaan tullu... Nyt oikeesti pakko saada painoa alle 50 kg, vaikka paastoten tai ihan miten vaan, aivan v*tun sama. Hävettää olla tällainen mursu. Aivan sama vaikka pituuskasvu ja murrosiän kehitys loppuisi, kunhan vaan saisi olla laiha. Ruoka ällöttää. Mutta aina sorrun syömään, kaksi päivää on ennätys paastoamisessa. Siitä rankaisen itseäni mutta ei auta. Liikkuakin yritän, mutta niin huono kunto että välillä ei edes jaksa yrittää...

      • girl<33

        Sä et oo yhtää lihava vaan just sopiva:)


    • 15122002

      Tarvitseeko minun laihduttaa jos olen 11 vuotias tyttö ja painan noin 50 kiloo. Ja kuppikoko on 75B?

    • läski?

      Oon 11v tyttö, painan 43kg ja oon 144cm pitkä.. suurin osa mun kavereista on samanpitusia ku mä ja painaa 27-38kg. Pitäskö mun laihduttaa? mulla on HIRVEET jenkkakahvat ja makkarat paksut reidet. Kuppikokoo ei juurikaan

    • Flyerflyer

      11 w 140cm, 28kg harrastuksen takia paino on kokoajan putoamassa :DD

      läski?, olet ehkä hieman liian lihava, kyllä se siitä!

      • Hedsujo1233455677903

        Voi zeesus kuinka laiha sä olet! Sun ptitsilla paino pitäis ollaa vähintään 31kg. Itse olen 150 cm, 35kg. Laiha olen kuin mikäkin. Mutta kyllä sinun pitäisi painaa vähintään 30kg, vähintään. Olet siis alipainoinen


      • Whateihänolelaiha

        Ei yhtää laiha mä oon 2kg kevyempi ja 7cm pidempi ja en ole mitenkää erityisen laiha. Ainoastaan kylkiluut vähä törröttää.


    • kyseliä

      olen kohta 12.v painan n.49kg ja pituus 143cm oonko liian läski tai painava reidet on sika läski ja maha on ok...

      • Miiillaaa

        Mä oon ite 154cm ja 38kg,oonko läski vai laiha???Ja oon tyttö eikä oo kuppikokoa


    • SURULLINEN TYTTÖ

      Olen urheilullinen,mutta kukaan kavereista ei urheile. Heidän jalkansa ovat kuitenkin paljon sirommat. Tuntuu että minun jaloissani olisi läskiä ihan muillekkin jaettavaksi.

      Pituuteni: 157
      Painoni: 40-43
      Ikä: 13v

      OLENKO SIIS LIIAN PAINAVA JA MIKÄ OLISI MINUN NORMAALIPAINO??
      OLEN KIITOLLINEN KAIKISTA VASTAUKSISTA :)

      • KERTYNY YLIPAINOA

        Ainakin pituuden ja painon suhde on liian alhainen. Sun pitäs painaa ainaki 50 kiloa. Mulla on sitä ylipainoo kertyny...
        pituus: 150 cm
        Paino: 40.3 kg
        ikä: 11v (täytin kuukausi sitte)

        Haluan vastauksia. Tiiän että oon ylipainonen. Mut kertokaa paljonko pitäs laihuttaa.


    • lollliii

      Moii!Kyselen vaan et oon niinku 11v. ja painan 42.7 kiloo:(mut oon 157cm?Mitäs täst voi sanoo??:ooo

      • Anonyymi

        Oot normi


    • oonko alipainonen

      Moi oon 11v tyttö pituus 152cm ja paino 30,3 oonko ali painonen ??

      • LLihoaja

        Kyllä. Koska minä olen 152cm myös, ja painan 32,8. 32,6 olisi maximi paino. Tuo sinun 30,3 on aika alhainen. Olet siis alipainoinen.


    • MRjuusto

      Oon 150 ja painan noin 40 kiloa. Ehkä pikkusen enemmän.

      • 10.w

        Olen 10.w ja oon 140 cm. Painan 32kg. Olenko yli painoinen vai sopiva vai mitä häh? Joskus näyttää syömisen jälkeen ett oon vähän pullukka mutta yleensä näytän aika laihalta...


    • :)))

      Olet ihan sopiva.:)

    • <33

      Oon 158cm ja painan 46kg oon ylipainonen vai alipainonen vai normaali :)

      • <33

        Siis oon 45kg


    • näin:D

      Painan n.40 kg ja oon 162 cm pitkä. 12.v ja menkat alkanu

      • xDD

        Oot aika kevyt :D


      • läski ku mikä-.-

        No hei mä oon 154cm ja 56kg.......


    • ssssssssfffffffffggg

      oon 11 painan 25kiloo olen vähä yli metrin

    • minä

      Oonko liian painava jos oon kohta 11 ja 153 pitkä ja painan 46?

    • tyytyväinen

      Mä oon 12v, oon 158cm pitkä ja painan noin 45,5kg.

    • jöhcöbcödbcöbcncö

      Haluutteko kuulla salaisuuden.....
      paino ei kerro ihmisen ruumiinrakenteesta tai siitä onko läski vai laiha, niin juurikaan mitään. Suuntaa se antaa, mutta ihmisten paino riippuu muustakin kuin vain siitä kuinka paljon läskiä hänellä on.

      • kauniiiiiiiissss!!!!<3

        No aha ei ketään kiinnosta..."jöhcöbcödbcöbcncö"leikit jotaa aikuist....ite oon 10v ja oon 150,8cm ja painan 47kg ja oon omast mielest hoikka ja ehkä jopa meiän luokan kaunein tyttö.....et nii....


    • 35kiloo

      Mä oon 11v poika 153cm pitkä ja 35 kiloo painava luulisin et normaali paino :)

    • 14 + 15

      Mä oon 11v ja painan 31kg oon 147 pitkä.. Terkkari sano vaan että mä en saa laihuttaa, Etten tuu liina alipainoseksi ja sairastu

      • 11 v tyttö9

        Mä olen tyttö 11v jtn 153 ja painan 48. Oonko normipainonen?


    • somebody1

      Itsekkin olen 11 vuotias 157cm pitkä ja painan 55kg olen yrittänyt laiduttaa kevyellä syömisellä ja paljolla liikunnalla, mutta se ei näytä toimivan. Reiteni ovat hyvät, mutta mahani on iso vaikka olenkin oppinut laihistamaan niin, että maha ei näy. Se ei ole mikään valtava joten älkää kuvitelko että olisin joku maailman lihavin, mutta aina kun olen kavereideni kanssa olen erillainen olen se paksuin ja minua on sanottu pari kertaa koulussa lihavaksi ja pullukaksi mikä en ole mielestäni, lutta olisiko kellään ideoita mulle miten voisin laihduttaa nyt ensin 50kiloon ja muistakaa että en ole mikään anorektikko joten en kaipaa hirveää saarnaa. Mutta apu kelpaa

    • K_S (

      Itse olen 11 v tyttö ja olen 142 cm pitkä ja painan 29kg. Olenko kamalasti alipainoinen? Onko tämä jotenkin huono juttu? D; Itseäni pikkuisen huolestuttaa koska urheilen paljon.

      • onnea37

        Jos oikeasti painat 29 oot pahasti alipainonen se on tosi vaarallista mene kysymään vaikkapa koulu terveydenhoitajalta vinkkejä
        Voit joutua sairaalaan


      • kommeeentoijaa

        Meijän luokalla on kanssa yksityttö joka on 30kg 141cm


    • help3

      Epää ootte kevyitä oon jtn 154cm ja oon 11v ja paikan 59g vinkkejä laihdutukseen

    • help me!!

      Oon koht 13v 155 painan vähän yli 40 kg oonko ylipainone??

      • Anonyymi

        Oot alipainonen vähä
        Ei pahalla ehkä 1-3kg


    • poika7

      Oon 14v poika ja olen 183cm ja painan 65. Paljoko pitäis lihottaa?

    • :-D

      Oon 13-v poika
      159cm pitkä ja painan n.38 kg

    • ÄLKÄÄ LAIHDUTTAKO.

      Mun veli oli anoreetikko. Ja se ei ollu kovin kivaa. Normaali paino on pituus miinus 100-108.

    • enko

      Itse olen toosi lyhyt. Pituutta; 131cm ja painoa; 24kg ja 11-v. Tyttö olen. Terkka haukkuu mut aina D:

    • Eksynytkaveriauttakaa

      Oon 11 vuotias 157 cm, 45 kg. Normaalia?

    • Jjhghhhhhh

      147cm 26kg tyttö 12v

    • Vierailia

      Itse olen 11v 150cm pitkä ja painan 39kg. Onko normaali paino?

    • YLIPAINONE

      Oot varmaa ihana ja hoikka tyttö. Älä murehdi tuollaisia turhaa. Itse oon 12.v eli myös 5lk. Oon 158cm pitkä ja näin. oon aikas lihava mielestäni. Reiteni on tooosi isot. Painoni on helvetin iso ja kaikkee, (SIIS OIKEESTI) Paljonko mun pitäisi painaa?? Oon vähentänuy ruokaa ja ottanu enemmän salaattia mut äiti ei ikinä tee salaattii, Haluisin aloittaa kuurin mut vähä vaikeeta lapsena. Tää on suurin ongelma mun elämässä ja ajattelen mimmonen maailman läskein ihminen must oikee on tulos. AUTTAKAA, Jos tiiäätte jotai hyvii laihutus vinkkei miten sais nopee pois 20kg nii kertokaa. pliis........ Mua myös haukutaa aik usei läskiks yms... Tää helpottaa ku teille voi puhuu mut silti. Meillä on koira jonka kaa urheilen ja käyn lenkeil. Mul epiltii myös sokeritautii ja käytii verikokeis´tai joku verinäyte mikä onkaa nii ei löytyny mitää. Mut mitä vittuu tää sit on auttakaa pliis. Siis en mitää muuta toivois ku et oisin kaunis ja hoikka tyttö tää elämä on iha perseestä kaikki arvostelee ja haukkuu ja tiiän mun paino on toosi yli mitä pitäis olla normaalisti nii joo.. Mut auttakaa oisin toosi kiitollinen teille jos voitte auttaa ja antaa jotain neuvoi mulle. Eli siis miten voin lahtua nopeesti 20kg ?? Ja mikä ois normi paino 5lk 158cm :selle Tytölle.? T.LÄSKI

      • pitkäihminen

        Normaalipainosi on jotain luokkaa 40-50kg, en tiedä ihan tarkalleen. Mutta ei kannata murehtia tuon ikäisenä painosta (ei sillä etten itse murehtisi tai olisi saman ikäinen, heh) koska kasvat todennäköisesti vielä pituutta, joten ilman erikoisruokavaliotakin saavutat vielä normaalipainon, mikäli olet ylipainoinen. Syöt vain normaalisti koulu- ja kotiruokaa sekä liikut riittävästi. Muusta sinun ei tarvitsekaan huolehtia. Jos sinua paljon huolettaa ja stressaat paljon, juttele vanhemmillesi tai kouluteveydenhoitajalle. He auttavat varmasti terveellisen elämäntavan löytämisessä. Ja jos kotoa ei tunnu löytyvän salaattia, kehota vanhempiasi valmistamaan salaattiakin tai valmista se vaikka itse!

        En mäkään mikään asiantuntija ole, mutta toivottavasti autoin jonkun verran. Muista kuitenkin, että olet ihana juuri tuollaisena mitä olet nyt ja mitä tulet olemaankin!


    • Piima_killu

      Kyllä on vähän liikaa massaa, laihduttamaan ja salille heti, ettei mene liian lihavaksi!

      Terv. 20V lääkealalla työskennellyt.

    • KinuskiVanilja

      Oon 34 kg ja 144 cm ja 10v. Oonko ylipainoinen?

      • pitkäihminen

        Et tosiaan.


    • Koir

      Moi Oon 11 Ja Painan Noin 53 Kilo Niin Ja Oon Noin Sata 541 cm Pitkä.Olenko ylipainoinen

    • Koir

      Tarkoitin että olen 150 senttiä pitkä

      • pitkäihminen

        Painoindeksisi on hiukan ylärajan takana, mutt jos harrastat sopivasti liikuntaa ja syöt terveellisesti, kasvat vielä painosi kiinni


    • Anonyymi

      Siis mä täytän 5kuukauden päästä 12v. Ja painan 45 kg.
      Oon omasta mielestä tosi läski. Onko toi normi paino??!

    • oonitsemiettinytsamaa

      Mä oon 11v ja pituus n. 155cm tai yli ja painan 40kg

      • 12tyttö04

        Oonko normaali oon 46kg ja 145cm


    • 11v

      Oon. 11 v ja 140 cm painan 32-33

    • Tokio96

      Minä olen 11.v 155cm ja 32kg

    • Keksimurska

      Ite olen 11v
      Pituus154cm
      Painan 34

    • Tyttö2004

      Oonko normaali oon 12.v oon 154cm pitkä ja painan 46 kiloo ??

    • Laihuudessa on puolensa: ei joudu oulupöytään

    • Pulleatyttö

      Mä oon 11v tyttö ja oon 156cm pitkä ja lainan 50kg niin onko se normaali?

    • Ananaspuu

      Hei, olen 11v tyttö ja minusta tuntuu että painan liikaa.... Painan 38kiloa ja olen pitkä 141. Olenko ylipainoinen?? VASTATKAA?!?!??!?!

    • Oonkoraskaana

      Mä painan 50kg ja oon 11v onko normaalia maha on kasvanu jonkin verran onko normaalia en tiedä mutta tuntuu että olisin raskaana vaikka oon vasta 11v ja harrastan cheeriä vastatkaa pliis tähän😣

    • Marcusandmartinus

      No mä oon 11 ja 155 pitkä ja painan 50 kiloo niin oonko mä ylipainoinen, melkein kaikki mun luokan tytöt painaa alle 45 kiloo. Auttakaa😫

      • marcusnadmartinus-suck

        Et ole ylipainoinen, koska minä oon 11 ja 163 cm painan saman verran kuin sinä. Olen itsestäni oikein lihava mutta lääkäri sanoi minun oleavn normaali painoinen.


    • Hehhehe2k17

      Ite oon 156cm pitkä, painan 55 kiloo ja oon 14 vuotta. Voiks joku kertoo mikä ois normaali paino mun ikäiselle ja pituiselle? :'D

      • Hehhehe2k17

        Lisään vielä, että kun olin 4 luokalla painoin n. 39kg ja terkkari sanoi: "Jos paino nousee vielä tätä tahtia, sä varmaan tiiät mitä tapahtuu.. Mut tää on viel normaali paino sun ikäiselle."


    • Moiiiiiii

      Oon 11 ja oon 150cm ja painan 39-41 nyt

    • Skippa

      Mä en tiedä jos oon normaalipainonen oon tyttö ja täytän kahen kuukauden päästä 12. Oon 143cm ja 34kg jos joku vois kertoo mikä on normaali paino ja pituus 12-vuotiaalle koska luulen et oon ehk lyhempi ku normaali.

    • Apuaolenkoläski

      Minä oon 11.v täytän heinäkuussa 12, 163,5 cm pitkä ja painan 50,1 kg, olenko läski? Kiltit vastatkaa olen hermoillut painoni kanssa jo vuosia!

    • miralda

      oon 10 ja 129.8 cm täytän elokuussa 11.mun paino näyttää vaalla 31.5

    • Oekdekkdudjejjd

      Mä oon 11 ja painan joku 55 kiloo, oonko ylipainoinen?

    • moi_moi

      Mä oon 11 vuotias ja oon 150cm pitkä ja painan 35kg. Oonko ylipainoinen?

    • seesami456

      Oho! aika laihalta kuulostaa, it's bond time! :)

    • Sarahzzz

      Olenko siten mä ylipainonen. Olen 11v tyttö joka paina 35 kg ja on 149-150 cm pitkä. Tunen että olen hirve läski.

    • Juhistankki

      Oon 11v 155cm ja painan 40 kg. Oonko normaalipainoinen?

    • Emppu130

      Hei, oon 157cm ja paino on 42. 10,8 kuukautta vanha. Lihasta on kiitettävästi ja luokan paras kaikissa urheilulajeissa, niin onko se lihava??? Vastatkaa!

    • Anonyymi

      ite oon tälläi 12 vuotias poika painan joku 37kg ja oon 159cm pitkä ellen jo yli 160cm jopa kaikki valittaa että oon alipainonen ja mulla näkyy aika hyvin kylkiluut ja voin ottaa niistö hyvön otteenki

    • Anonyymi

      onko normaalia että oon 53v ja painan 28kg😣

    • Anonyymi

      Oon 155 cm pitkä ja painan 47.8 kiloo onko normi

    • Anonyymi

      noh siis ite oon 11v ja oon omasta mielestäni aika laiha mutta painan välillä 50,3 tai joskus jopa 60,3 voisko joku auttaa miten saan laskettuu painoo?

    • Anonyymi

      Oon 11v ja painan 57kg onko normaali ja oon 144cm pitkä

      • Anonyymi

        Riippuu vähän kehonkoostumuksesta ja kai sinä itse parhaiten tiedät tuntuuko olo tolleensa hyvältä, terveeltä ja vetreeltä.Sitä kun ei näkemänsä tai saati sitten pelkän painoindeksin, perusteeella pysty toine ihmine tietämään viihdytkö ropassasi. Voi olla laiha ja huonosa fyysisesä kunnosa, laiha ja hyvässä tikissä, lihava ja huonokuntone, pullukka ja hyväkuntonen, lähes mitä vaan. Liikunta kuitenkin yleensä parantaa oloa vaikkei muuttaisikaan ulkonäköä.


    • Anonyymi

      Täytän parin kuukauden päästä 11 oon 136cm ja painan 30kg onko alipainoa?

    • Anonyymi

      Edelleen paino miinus sata senttiä on vastaus onko yli painoinen

    • Anonyymi

      Paljonko mun pitäis painaa oon 155,5 cm pitkä?

    • Anonyymi

      Mie oon 150cm pitkä ja painan 45kg olenko ylipainoinen

    • Voit kysyä lääkäriltä että onko se ylipainoa. Mielestäni ei. Älä stressaa liikaa

    • Anonyymi

      Oonko läski oon 11 vuotta 150cm ja painan
      42kg

    • Anonyymi

      Oon 9v ja painan 43kg onko normaalia

    • Anonyymi

      No siis ite 11-vuotias ja harrastan todella paljon liikuntaa ulkona että sisällä (voimistelua, nyrkkeilyä, jalkapalloa, koripalloa, skeittaan, tanssin) ja oon noin, 58 kg painava. Syön ihan normaalisti mut kyllähän ne lihaksetkin painaa :/ ja nyt tässä murrosiässä alkaa tulee niitä rasvoi esim reisiin joka antaa myös painoa. Ite olen ihan tyytyväinen muotooni.

    • Anonyymi

      Oonko alupainoinen oon 11v kohta 12v kutos luokalla painan 47kg?

    • Anonyymi

      Mä oon 11 14,5cm ja painan 42 oonko normipainonen?

    • Anonyymi

      En tiiä oonko normaali vai ylipainonen ku oon 11vuotias ja painan 45kg ja oon 160cm pitkä??

    • Anonyymi

      Entä 11 ja puoli vuotta, noin 156-159cm ja 45-48kg?

    • Anonyymi

      Itse olen about 151cm ja mä painan 35,6kg onkohan normaali paino?

    • Anonyymi

      ite oon 11v tyttö. pituudeltani oon 151cm ja painan 35-36kg.

    • Anonyymi

      No niin, alat olemaan jo aikuinen. Vieläkö ahistaa? En usko.

    • Anonyymi

      No mun kaveri on mun kans samalla luokalla ja se painaa jotain 65 ja ite painan 45 niin onko se mun kaveri yli painoinen ? Ollaan siis nelosella

    • Anonyymi

      oon ittenk mielest toooosi läski :D oon 138 cm ja 11v ( oon lyhyt) painan 38kg://

    • Anonyymi

      Oon 10 ja painan 40 kiloo ja oon 148cm pitkä onko vaaralista?

    • Anonyymi

      oon 11v ja oon siis tyttö,oon 155cm tai alle ja painan 40-43 kg oonko ylipainonen vai mikä oon miettiny jo pitkään ku tuntuu että kaikki muut on mua laihempia ja yms näytän irl paaljon laihemmalta mut sit oikeesti näytän eriltä🤷🏻‍♀️

      • Anonyymi

        Et oo kosk mä oon 11v tyttö ja oon ehk 153cm ha painan noin 142,2kg mut mulkin on sama et kaikki vaan tuntuu semmosilt pikkusilt mut murros iässä kaikkien kehot muuttuu ja mä en oo ees lähelläkään ylipainoo yhen diakrammin mukaan


    • Anonyymi

      Et mun mielestä ku mä oon 11 ja 148 cm ja mä painan 34kg

    • Anonyymi

      Ite oon 11.v ja oon jotain 152cm pitkä tai pidempi ja painan jotain 48,8 kiloo. Onko hyvä vai huono juttu?

    • Anonyymi

      Musta tuntuu että meijän vaaka on rikki ku se näytti jotain 1 vuosi sitten et painan 34g ku olin 10-9 ja nyt oon 11v ja painan 29g ja oon jotain 45cm pitkä nii oonko vaa alipainoinen vai onko meijän vaaka rikki. Ja must välil tuntuu ku katon itteeni urheilu vaatteilla et oon läski mut kaikki mun kaverit sanoo et oon iha sika laiha jne. Syön karkkia/herkkuja 1viikossa ja en juo limua/hiilihappo juomia ja oon vähän nirso eli pinaatti keitto ja kaalilaatikko ei mee alas ja mitkää kaalit jne.

    • Anonyymi

      Täytin tänä vuonna 12 ja painan noin 37kg. Äitini on todella lyhyt joten minäkin: 137cm.

    • Anonyymi

      no en itekkään tiiä oonko alipainonen ku oon 147cm ja painan 27kg. tosi moni sanoo että oon alipainone mut en tiiä

      • Anonyymi

        ja oon 12


    • Anonyymi

      Juu oon saman painononen pitunen ja ikäinen siis mä mietin samaa

    • Anonyymi

      Kk... kun luen näit nii tulee hirvee olo.. oon 150cm ja painan 59...... oonko ihan epänotmaali?!

    • Anonyymi

      Oon 152cm ja painan 47kg musta tuntuu että oon ihan sairaan läski oonko ylipainonen.

      • ilman kuvaa ei voi sanoa mitään kun ei tiedä kehon koostumusta.


    • Anonyymi

      umm tota haluun tietää oonno ylipainonen vai sopiva...oon noin 150cm pitkä ja painan 55kg (kai) ja oon 11v... kaikki sanoo mua läskiks ja oon itteni mielest läski mut tota niihh

    • Anonyymi

      Musta tuntuu että oon hirvee läski kasa oon 12 ja 160 pitkä ja mä painan 23 kiloo

      • Anonyymi

        Sä oot liian laiha toi on jo vaarallista


      • Anonyymi

        Sun pitäis painaa jotain 35 kiloon


    • Anonyymi

      Moi siis oon 11 ja oon 130 pitkä ja oon 6 luokal ja painan 23 Kiloo ja mun terkkari sano että oon harvinaisimmalla painokäyräl ja oon joutunu ainakin. 6 kertaa veri kokeisiin sen takii ja niis ei oo näkyny mitään🥴😢haluun painaa 19kiloo

      • Anonyymi

        Miks 19kiloo kun oot jo nytkin laiha (:


    • Anonyymi

      Siiis oonko alipainonen vai en?!
      Oon 08/12, oon 147cm ja painan 34,7kiloa.
      Mun kaverit kutsuu mua välillä luurangoks koska mulla näkyy vähän luutkin. Ja mulla ei oo ikinä nälkäkään.

    • Anonyymi

      Eli oon 08/12, oon 147cm pitkä, painan 34kiloa, ja en syö kovin usein, koska mulla ei oo tyyliin KOSKAAN nälkä😅mut oonko alipainonen, ku kavereiden mielestä olen
      T:Luuranko

      • Anonyymi

        Ja mun kuutkin näkyy hieman


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mun kuutkin näkyy hieman

        Kyllä tuo alipainon puolella on, mutta turha hätäillä kun kasvaessa keho vielä muuttuu :) Eikä se pieni luiden näkyminen pahasta ole vielä :)


    • Anonyymi

      Onko normaalii painaa 43kg ja oon 11v 148cm

    • Anonyymi

      Kyll maar mää luule jot ei viel 75 killoo mikkää onkelma 11-vuotiaal ol.

    • Anonyymi

      Moi, oon 11v ja 156cm pitkä ja mielestäni olen läski ja painan 48,2kg. Onko se normaali paino?

      • Anonyymi

        Ihan oot normaali hoikka :)


    • Anonyymi

      En tiiä oonko yli painon jne mut oon 160-161cm pitkä ja oon 11 ja painan joku 70 kilooo tai sit vaa se paino mittari vai mikä ikinä onkaan nii on rikki

    • Anonyymi

      Rauhotu sulla ei oo vielä mitään hätää ite oon 16v ja 168 pitkä ja oon 23 kiloo ei ees menkat oo alkanu

    • Anonyymi

      Onko normaalia että oon 160cm pitkä ja oon 11.v ja painan 57kg oikeesti mulla on ihan sika huono itse tunto ja muutenkin ja nyt kun on nää 5 koulu lääkärit niin tressaaa mitä se lääkäri sanoo😳

    • Anonyymi

      En oo varma kuinka pitkä oon, mutta ainakin luokan lyhyin. Mä painan 30 kiloo ja oon 11, täytän 12 marraskuussa ja mulle tottakai koko ajan valitetaan mun painosta. Kaikki ootte varmaan ihan kauhuissanne, mutta ihan sama! Mun mielestä pää asia on se, että sä jaksat! Mä oon aina ollu aika alipainonen ja kaikki on aina mulle esim, että "jaksatko ihan varmasti kun oot tommonen hoikka tyttö" Esim mä joskus itken myöhemmin jos joku nauraa mun painolle. (Mä oikeesti en edes näytä hirveen laihalta, vaikka painan vähän.) En tiiä miten tää auttais muita, mutta silti toivon, että autto. :d Toivon myös, että saatte jotain selkoo tästä tekstistä kun kesti kauan kirjottaa. :D

      • Anonyymi

        Oon ehkä 150 pitkä tai sit alle


      • Anonyymi

        Ja painan kyl vähän yli 30 kiloo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja painan kyl vähän yli 30 kiloo

        Mä en naura ainakaan, oon poika ja mun mielestä pieni ja hoikka tyttö on tosi söpö :)


      • Anonyymi

        Siis mulla on täysin sama!


    • Anonyymi

      Mä olen 12 vuotias tyttö, olen172cm pitkä ja painan 64kg. Aina kun katson peiliin näön vaa iso kokoisen tytön, harrastan jalkapalloa,yleisurheilua ja hiihtoa, kaikki sanovat että olen ala painoinen, aina vaa mietin että en voi olla ala painon mähän oon iso. Olen kaveri porukan vahvin ja nuorin, kaikki vaa mietii että miksi mulla on niin paljon voimaa, olen onnellinen että olen vanha, mutta joskus sitä mietii tekeekö voima ihmisen onnelliseksi. En ole läski, olen tosi hoikka mutta en vaa ymmärä että miten painan niin paljon, ei yhtään muotoja ei mitään silti puntarissa 64 kg. Mutta painan mitä painan olen onnellinen näin ,pää asia että rakastan itseäni tålläsenä.

    • Anonyymi

      Moikka! Olen 10 v tyttö. Painan 38.5kg ja oon 154 cm. Oonko ylipainonen?!😨

      • Anonyymi

        Et ole vaan aika laiha :)


    • Anonyymi

      Onko se normaali jos oon 11 vuotias 145 pitkä ja painan 31 kiloo

      • Anonyymi

        Kyllä jos oot jo luonnostaan laiha ja voit hyvin :)


    • Anonyymi

      Oonko mä yli vai oli painoinen täytän 11 joulukuun loppu puolella ja painan 40kiloo

    • Anonyymi

      Ok mä oon siis 11 vee tyttö vitoselta oon noin 148-150 pitkä ja painan 48,2 kiloo nii onko normaalii ku mul on hirveest itsetunto ongelmii. Mua ei niin paljoo haittaa se vaa,an numero mut se miltä mä näytön!!:(

      • Anonyymi

        Oletko puhunut kenellekään aikuiselle huolestasi? Esim. terveydenhoitajalle jos vanhemmille ei uskalla? Ei mitään tarvetta huolehtia ulkonäöstäsi, mutta siitä voisi olla hyvä keskustella jonkun aikuisen kanssa yhdessä asiasta niin ei yksin se huolettaisi.


    • Anonyymi

      Kouluterveydenhoitaja kyllä huomauttaa painosta, jos sitä on liikaa tai liian vähän. Kaikki kehittyvät teini-iässä omalla painollansa ja me kaikki ollaan erilaisia, niin se on vähän turhaa vertailla itseään muihin. Tärkeintä on, että osaa itse arvostaa ja rakastaa itseään :) me kaikki ollaan täydellisiä, oikeesti. Ihan vanhan aikasta ajatella, ettei saa olla virheitä ja pitää näyttää siltä miltä suurin osa näyttää.

    • Anonyymi

      kertokaa oonko ylipainonen jos oon 11v ja painan noin 50kiloo? :(

      • Anonyymi

        11 vuotiaana ei ole olemassa ns. normaalipainoa ja muutenkin pitää ottaa ihminen kokonaisuudessaan huomioon. Terveydenhoitaja kertoo terveystarkastuksissa, että jos tarvitsee tehdä jotain, lihoa/laihtua tai muuten elämästä huolehtia. Jos oma paino ja muut terveysasiat huolestuttaa, aina kannatata varata aika koulussa terkkarille ja kysyä häneltä huolistasi. Ihan mistä vain huolista mitkä mieltäsi painaa.
        Hän tietää nämä asiat, koska hän on ammattilainen, eikä anonyymit keskustelupalstat osaa vastata näihin juttuihin ollenkaan tai läheskään yhtä hyvin.


    • Anonyymi

      Hmm... Noh lihas painaa enemmän kuin läski joten laihemmat bodaamaan ;)

      • Anonyymi

        Se paino ero lihaksen ja läskin välillä on kyllä vain muutaman gramman verran max. painaa 20% enemmän jos sitäkään. Siksi pitää aina ottaa kokonaisuus huomioon.


    • Anonyymi

      Oonko normaali painoinen jos oon 142cm pitkä ja painan 33.9kg ? Ja oon 11 vuotias

    • Anonyymi

      Oonko läski kun mua pelottaa mennä telkkarille yritän laihduttaa oon 150cm ja painan 49kg oon 10v

    • Anonyymi

      Ite oon 10 vuotta ja täytän kuukauden päästä 11. Oon noin 155 cm pitkä mutta painoa minulla on 48 kg :(( sanokaa rehellisesti, mitä pitäisi tehdä?!

      • Anonyymi

        Ole itseesi tyytyväinen! Mun mielestä et oo läski. Terkkaria ei tarvi pelätä. Paha mun on sanoa kun itekki pelkään .

        Tyttö 11


    • Anonyymi

      Täs vähän infoo:
      mä oon 11v 7kk, 163cm, 36-37(kengänkoko), 61, 4kg( en oo siis mitenkään läski vaan ihan suht laiha), 75A(kuppikoko), aika iso takapuoli ja sit mun ainoo, niinku, ööh, nolous...(?), mun 'läskit' jalat! Jee! Oon vaan yks ruma läski:D Lasten painodeksin mukaan mun paino voidaan tulkita ylipainoks mut en oo varma pitäskö mun luottaa siihen, koska yleensä alle 13 v tytöillä ei oo niinku niin 'isoja' rintoja/persettä joten en oikein luota siihen

      • Anonyymi

        Painot ja terveys lapsilla joilla on kehitys vielä kesken niin kuuluu terveydenhoidon ja lääkärin tulkittavaksi. Jokainen kehittyy ja kasvaa varsinkin teini-iässä niin erilailla ja eri tahtiin, että ei ole olemassa yleistä keskiarvoa johon verrata.
        Terveydenhoidon koulussa kuuluisi seurata asiaa tai auttaa jos jokin huolestuttaa, koska he pystyvät katsomaan kehistystä ja kasvua yksilön mukaan. Eli koulu iässä ei tarvitse ottaa paineita mistään ulkonäkötekijästä, ellei ne aiheuta itselleen terveydellisiä haittoja/kipuja tai terveydenhoitaja/lääkäri erikseen sanoo jostain mitä kannattaa itsekin tarkkailla.


      • Anonyymi

        Et oo laiha, vaan täydellinen 👌


    • Anonyymi

      Mäki oon joku 153 cm pitkä ja painan noin 34 kiloo

      • Anonyymi

        Onko se normaali paino?


      • Anonyymi

        Oot vähän alipainoinen, kannattaa vähentää ylimääräistä liikuntaa ja syödä hyvin


    • Anonyymi

      Oon 11 vuotias ja painan yli 85 kiloo ,haluun vaikuttaa siihen mut en tiiä miten. Voiko joku auttaa?

      • Anonyymi

        Vähennä mahdollisimman paljon herkuttelua, käy lenkillä (esim. Koiran kanssa). Kannattaa alkaa harrastamaan jotain liikunnallista ja nukkua hyvin ja ja syödä terveellistä ruokaa ps. Toivottavasti tästä ois apuu T. 57kg 159cm tyttö 😜


    • Anonyymi

      Voiko joku kertoo mulle oon 11v oon noin 155cm pitkä ja painan 40kg ja oon itteni mielestä läski mun kaverit sanoo et mul on hybä keho ja kaikkee mut en usko sitä en oo mikään meiän luokan laihin mun on meiän luokalla mua painavanpia tyyppejä kertokaa mulle pliis et pitäiskö mun laihduttaa mun painoa alaspäin. Koska ite koitan vaan saada mun vatsasta kaiken läskin pois

      • Anonyymi

        Oot just hyvän painonen, ja muista että kaikki kasvaa omassa tahdissa! Joten älä hätäile painosi kanssa 😁


      • Anonyymi

        Muista että kaikki kasvaa eri tahdissa, eli siinä omassa tahdissa, oot jopa hieman alipainoinen! Olet silti just täydellinen ja sun ei tarvii laihduttaa! 💕


    • Anonyymi

      Oon melki 12v tyttö ja oon 144cm pitkä ja painan 32kg onko normi paino?

      • Anonyymi

        Olet ehkä hieman alipainoinen, mutta et mitenkään vakavasti 🙂


    • Anonyymi

      Ite ainaki yritän syödä tosi usei oon 08 ja painan 39kiloo oon 160cm

    • Anonyymi

      en tiiä mut mä oon 12v oon joku 150? ja painan jotai 35-37 kiloo

    • Anonyymi

      Mä painan 59kg ja oon 158cm,oonko läski?!!???

    • Anonyymi

      Oon 145cm ja pIna 34g ja tuntuu et oisin lihava

    • Mä oon 11v täytän syksyllä 12 eli suunnillee puolen vuoden päästä, oon 155cm ja painan
      44kg onko normaalia? Eilen testasin painon ja ensin näytti jotain 40-41kg oliko näin ja myöhemmin testasin eilen ja olin 44kg joten olenko normaali painoinen

    • Anonyymi

      Noh itse oon 152 ja painan 35 kg. Mä oon omasta mielestä helposti ylipainoinen mutta mulle jankutetaan että oon alipainoinen ja että syö enemmän?! Eli ei mitään hajua! Mielummin kuuntelen itseäni ja kun mä sanon että oon ylipainoinen nii sitten mä nyt vähennän syömistä ja tadaa en oo välttis enää

    • Anonyymi

      olen 11-vuotias tänä vuona täytän 12vuotta onko 136cm normi pituus ja paino 33kg olen ko liian läski minu haukutaan yleensä pätkäksi

    • Anonyymi

      Olen 11 vuotias poika ja oon noin 145cm pitkä ja painan 29,3kg kylkiluut näkyy selvästi ja terkkari on sanonut että pitäisi syödä enemmän

    • Anonyymi

      No mä täytän kohta kohta 11 ja oon 136cm ja painan 30kg et en tiiä oonko alipainonen musta mä oon

    • Anonyymi

      Oon 13vee 166cm pitkä ja painan 49kg :(

    • Anonyymi

      Oon 11- vuotias ja oon 142cm ja 44kg harrastan monenlaista urheilua ja syön semi monipuolisesti. Voisko joku kertoo et oonko ylipainonen koska mun muelestä oon tooosi läski

      • Anonyymi

        Tietääkö joku? ( oon siis sama henkilö kuin tuo mihin vastaan)


    • Anonyymi

      Onko normii et oon 167cm ja painan 65,5 kg?

      • Anonyymi

        Kuinka vanha oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka vanha oot?

        Mä laskin painoindeksilaskurilla niin sä oot ihan normipainonen


    • Anonyymi

      Toi on kyllä tosi alipainoo mun mielest! Oon 11v ja painan jotaim 48-50kg!! Oon itteni mielestä tosi läski vaikka terkkari esim sanoo et ei ainakaa kauheest ylipainoo, tai ainaki näin oon käsittäny.

      • Anonyymi

        Ite oon kans 11v täytän 12 oon 160cm ja panoa on jo 48maximissaa. Tuntuu lihavalta :(


      • Anonyymi

        Sanokaa nyt mikä on 11v normaali paino, Googlen mukaan 12kg mutta sitä en ihan usko koska mun tuolikin painaa sitä enemmän


    • Anonyymi

      Täytän 12v ja 160cm oon jo 45-48kg nii oonko mää läski?

      • Anonyymi

        Emt


      • Anonyymi

        Oon 11.v ja 162cm ja 62kg niin oonko ylipainonen


    • Anonyymi

      Oonko mä alipainonen? Oon 11-vuotta ja oon 5lk ja oon noin 141cm pitkä ja painan 27kg.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oon 11 ja oon 153pitkä ja painan 41-43kg

    • Anonyymi

      MÄÄ oon 11v oon pitkä 145 ja painan 34g oonko alipainoinen meen siis viitoselle

    • Anonyymi

      Oot normaali. En siis oo varma. Ite oon alipainonen oon 11v oon 140cm ja painan 27kg

    • Anonyymi

      Mä oon 11 ja oon 30 kg

    • Anonyymi

      Ite oon 11v 150-155cm ja 40-42kg se on mielestäni täysin normaali paino, etenkin, kun harrastan esim. balettia useamman kerran viikossa. Tähän päälle tulee vielä muutaman kilometrin koulumatkat vähintään kerran per arkipäivä. Useammin 2x. Eli voi tulla painoa myös jonkin verran lihaksista. Murrosikä voi myös käynnistyä enemmän tai vähemmän. Itsellä jonkinverran käynnistynyt vaikka kuukautisista ei ole tietoakaan :D Kouluruokaa en yleensä meinaa syödä tarvitsemaani määrää sillä se on p a h a a!!! Kotona syön enemmän. Havettää myöntää mutta vapaapäivinä olen laiska liikkumaan, ulkoilmaan ja lisäksi pidän herkuista. Ootte kyl kaikki ihan sopivia! :3

    • Anonyymi

      Kuinka paljon mun pitäs painaa ku oon 160 pitkä ja 11v

    • Anonyymi

      Oon 11v poika ja painan 45kg ja oon 153cm pitkä onks se iha normaalii vai ylipainoo

      • Anonyymi

        Normaalii.


    • Anonyymi

      Mä oon 11 ja oon siis vitos luokalla ja oon 151cm ja painan 40kg niin oonko mä liian painava

      • Anonyymi

        Et tod.


    • Anonyymi

      Oonko mä lihava oon 11vuotoas joku 146 cm ja painan joku 34.6kg luulen et on yli painonen tai et oon lihava😖😖

      • Anonyymi

        Etkä oo!!! Ite oon 153cm ja painan 40kg. Täysin normaalit painot meillä.


    • Anonyymi

      Oonko ylipainonen jos oon 149cm ja painan 46kg

    • Anonyymi

      Sano äiskälle, että laittaa läskisoossia.

    • Anonyymi

      en kestä näit kommenttei siis tota ite oon tyttö..ja painan 65.9 ja pityydest en tiedä paskaakaan! mut kyl mä liikun jonku verra eli luulen että oon teitäki läskimpi :D

    • Anonyymi

      Oon 11 ja painan 43,15 ja musta tuntuu et oon ylipainoinen.. :D

    • Anonyymi

      Olen 148cm pitkä painan 62,8kg onko tämä normaalia?

      • Anonyymi

        E-e-eii.


    • Anonyymi

      Oon 11 ja 137,5cm ja painan 29.8 en tiiä oonks ylipainone vai alipainone vai mitä

      • Anonyymi

        Sanoisin alipaino et todellakaan yli paino mutta pituuteen verrattuna alipaino


      • Anonyymi

        Varmaan aika hyvän kokoinen.


    • Anonyymi

      Hei oo onnellinen itse olen 11 160cm ja painan 80kg

    • Anonyymi

      onks normaalia jos on 11v. ja painan noin. 40kg ja pituus jotai 152? Ja syön TOOSI paljon ...

      • Anonyymi

        Oon täysin saman pituinen ja painoinen. Et oo läski.


    • Anonyymi

      Painanko liikaa? Olen 155 cm pitkä ja painan 53 kg 11v. Olen hyvin epävarma ja tunnen syyllisyyttä.
      Harrastan uintia ja kävelen muutenkin paljon.

      • Anonyymi

        No hei ei oikein kannata valittaa ku mä oon 11v ja 156cm ja 58-59kg kiva lukee tääl ku jotku valittaa et häää Hui kamala oon 45kg oon nii läskiii ja nekö muka läskejä


    • Anonyymi

      OIKEESTI?! Olen 155cm pitkä mutta paino on 48kiloa... Mulla mitataan huomenna mun vartalonpituus ja en halua ollaa siinä semmonen 48kilonen tyyppii. Olen kauan miettinyt painon pudotusta mutta kun uskon että se menee yli. Onkos jollain jotain vinkkejä?

    • Anonyymi

      Oon 11v ja painoin viimevuonna 36kg ja olin 141 cm pitkä. Nyt oon vaan 35kg ja oon 5cm pidempi!! Eli täl hetkellä oon 146 cm pitkä ja paikan 35kg. Hirvittää vähän mennä terkkarille. Tuleekohan tosta laihtumisesta jotain sanomista?? 😅😬

    • Anonyymi

      Haluaisin tietää oonko ylipainoinen tai siis ku oon painavampi kun esim mun yks kaveri joka on about mun pitune mut siis oon 11 ja joku 9 kuukautta ja painan sillee vaihtelevasti 38-40 kg

      • Anonyymi

        Ihan sama juttu.


    • Anonyymi

      Olen 11-vuotias, 145cm pitkä ja painan 46 kiloa:/ olenko liian painava ja voinko olla kevyempi..?

      • Anonyymi

        Oon 40 kg. Ja 150 cm Oonko ylipainoinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 40 kg. Ja 150 cm Oonko ylipainoinen?

        Sama


    • Anonyymi

      Ne kommentit on totta! Sun pitää alkaa kasvattaa painoon jos sun kylkiluut näkyy selkeästi. Anoreksia ei oo leikin asia. Mutta älä kasvata painoon liikaa koska sitte sekään ei oo terveellistä!

    • Anonyymi

      Moi! Oon 11v tyttö ja oon 148cm pitkä ja painan 50kg. Eli oon varmaan tosi vakavasti ylipainonen. Kaikki mun luokan tytöt painaa 40kg mitä teen😭😭😭😭

    • Anonyymi

      Mikä on 11v normi paino??

      • Anonyymi

        Riippuu paljon pituudesta.


    • Anonyymi

      Olen 11 vuotias tyttö painan 45,7 pituus on 160 olenko ylipainoinen

    • Anonyymi

      Ei tietääkseni 35 ole alipaino tuon ikäiselle mikään kunnon alipaino.

      • Anonyymi

        Aloittaja täyttää jo 23 vuotta ja lienee kasvanut aikuisen mittoihin.


    • Anonyymi

      Muistelen painaneeni 10-11-vuotiaana poikana 27 kg ja terkkari käski syödä ensin niin paljon kun jaksaa, ja sitten ottaa vähän lisää. Ei se paljon auttanut. Armeijaan mennessä painoa oli vain 61 kg vaikka pituutta oli jo 184 cm. Armeijassa tuli kyllä 7-8 kg lisää.

    • Anonyymi

      oon 11v kauhee läski. Oon 148cm pitkä:( Painan 50KG Eli todella lihava miten voisin laihtua 2 viikossa 5kg?

      • Anonyymi

        Miksi juuri 2 viikossa? Ja miksi vain 5kg? (En hauku sinua läskiksi tietenkään)!:() Mutta siis tämä on myöhässä mutta näin voit laihduttaa:
        1. Syö terveellisesti. Lautaselle 1/2(puolet) salaattia, 1/4 proteeneja: lihaa, kalaa tai kasviksia (esim tofua ym) ja 1/4 perunaa, riisiä tai pastaa. Huolehdi hyvästä juomasta, ei limppareita, mehuja ym muulloin kuin herkkupäivänä enintään, eli hyviä juomia on vesi ja maito. Huolehdi että saat kuituja, esimerkiksi leivästä. Syö myös hedelmiä ja marjoja. Aamupalan olisi hyvä olla täyttävä muttei sokerinen tms. Puuro on hyvä vaihtoehto. Älä syö herkkuja kuin herkkupäivänä.
        2. Huolehdi ruoka-ajoista. Syö säännöllisesti terveellinen aamupala, iltapala, välipala ja 2 lämmintä ruokaa, toisen niistä saa myös koulussa.
        3. Liiku ja ulkoile. Käy lenkillä vaikka kerran päivässä ja ole kavereiden kanssa ulkona vaikka leikkikentällä. Keksikää jotain kivaa tekemistä kiipeilyä, liikkumista, polttista, hippaa yms. Tee itsellesi rutiiniksi se, että käyt ulkoilemassa ja liikkumassa joka päivä. Entä jos aloittaisit harrastamaan jotain liikuntaa jalkapalloa, pesistä, sählyä, yleisurheilua, uimista, hiihtoa tai luistelua talvisin, ratsastusta, onhan niitä urheilulajeja!:)
        4. Pidä rutiinit ja hyvät elämäntavat.
        Toivottavasti on joillekin apua.


    • Anonyymi

      oon 11, 169cm pitkä, ja painan 60kg
      Mietityttää oonko ylipainoinen

      • Anonyymi

        Öm, no en oo ite kyllä varma... Kun olen itse 11-v tyttö, pituus 153cm ja paino 40kg. Itse pidän itseäni tavallisena, joskus ajattelen että pitäisikö mahaa pienentää hieman...🤔🤔


    • Anonyymi

      Olen 11 v ja painan 43 kiloo mua ahdistaa mun oliko ku se on niin painava

      • Anonyymi

        Minäkin olen 11-v ja painan 40kg. Pituudesta tietää onko ylipainoinen.


    • Anonyymi

      Mua ahdistaa kauheasti mun paino laitan aina mahdollisen kireethousut et kukaan ei epäilisin mun oainoa

    • Anonyymi

      up up...

    • Anonyymi

      kannattaa olla suht vähässä liikunnassa ja syödä paljon hiilihydraatteja esim.. pastaa ,leipää ja tämmöstä

    • Anonyymi

      Olenko alipainoinen jos olen 11v ja painan 29kg ja olen ehkä 145cm pitkä en tiedä,veikkaan että olen niin lyhyt

      • Anonyymi

        Ehkä kannattaisi muutamalla kilolla nostaa painoa, esim 35 kg?:)


    • Anonyymi

      Siis oon kans 11v noin 135 pitkä (eli siis tosi lyhyt) ja painan noin 36 kiloo. Pidän itteäni siis tosi läskinä. Mun maha on aik pyöree enkä tii miks. Liikun siis aika paljon ja syön aik vähän mut silti se maha vaan on semmone pyöree. Joku vuos sit painoin melkeen 38kg mut oon laihtunu aika paljon ja jonku aikaa sit painoin 35kg mut se on lisääntyny taas. Onko tietoo miks se maha on semmonen pyöree vaik kaveril joka on ehk150cm pitkä ja painaa melkeen 50kg nii se maha on semmone ihan tasanen.

    • Anonyymi

      Oon 12v tyttö ja oon 138-140 cm! Painan noin 33 kiloa. Oon vähän jämäkkä tai mikä se nyt olikaan! Onko normaalia? Vai oonko ylipainoinen? Omasta mielestä painan liikaa! Oon vähän nirso mut syön hyvin monia ruokia kuha vaan tykkään niistä! Ei syödä hirveesti rasvasta! Mäkki tai pitsa ruokaa syödään noin 2 viikon välein. Kertokaa mulle! Oonko lihava?

    • Anonyymi

      Moi!

      Oon vähän yli 11-vuotias ja painan 44,4 kiloo ja mua ahdistaa jos oonkin ylipainonen.Mulla on 2 päivän päästä laajaterveystarkastus jonne mun äiti tulee mukaan,koska se on pakollista.Jotkut painolaskurit sanoo että oon ylipainonen ja jotkut taas normipainonen niin en tiiä mihin luottaa!

      • Anonyymi

        Moi. Jos kertoisit pituutesi niin silloin tietäisimme oletko ylipainoinen. Minäkin olen 11-v tyttö, pituus 153cm ja paino on tasan 40kg. Omasta mielestä olen juuri normaali kokoinen. Ja mitä sitä murehtia jos on (vain hieman vatsaa) tai muuta. Yleensä kun pituus kasvaa, kehon kilot mukautuvat normaaliksi kehoon, jos siis ei oikeasti ole lihava.
        Kertoisitko pituutesi?:)


    • Anonyymi

      Oon 5lk ja oon 147cm pitkä ja painan 42kg onko se normaalia?

    • Anonyymi

      Oon 11 vuotias jotai 144-145cm ja painoo on 34 ja jotai ja omasta mielestä läski pitäiskö laihduttaa vai tehä muutenki jotai kertokaa pliis

    • Anonyymi

      Olenko alipainoinen jos painan 40kg ja oon 155cm pitkä?

      • Anonyymi

        Et toi on just normi


    • Anonyymi

      Oonko ylipainonen jos oon jotain 159cm pitkä ja oon 61kiloo....

    • Anonyymi

      Oonko mä läski jos oon 11v painan 48.1 ja oon 145-148cm pitkä:( tuntuu et oon tosi läski.. mä en voi pitää tiukkoi vaatteita koska nää makkarat:(

    • Anonyymi

      Ite oon 153cm ja 45kg oon poika

    • Anonyymi

      Ite oon 11 vuotias, pituuteldaa n. 158cm ja painan 38kg. En yhtää tiiä oonks alipainone vai en mut frendit sanoo et oisin ali/normaali painone:)

    • Anonyymi

      Oon 11v eli 5lk, oon 153cm pitkä ja painan 67kg, harrastan ratsastusta,keppareita ja oon yks luokan nopeimmista juoksioista niin pitääkö olla huolissaan painostani ku mulla on hirveet paineet painostani

    • Anonyymi

      Moikka! Oon 11v noin 150 sentiiä pitkä. Onko 45kg normaali paino minulle??

    • Anonyymi

      Oon 11 vuotias tyttö jonka luut näkyy aika selvästi, oon alipainoinen painan tällä hetkellä 26-28 kg
      Ja oon tosi lyhyt. Mua pelottaa koska musta tuntuu että mä oon liian laiha...😭 miten mä saan painoa? Ja miten voi kasvaa pituutta??

      • Anonyymi

        Oon myös tosi lyhyt! Oon 134 ehkä? Ihan sika lyhyt mun mielest! Oks se normaalii!?


    • Anonyymi

      Mun mielestä ne kommentit on ihan turhia! Ja mäkin oon alipainoinen..😕

    • Anonyymi

      Mä painan 53gk ja must tuntuu että painan paljon :(

    • Anonyymi

      Haluuko joku kertoo oon 11v 143cm painan 39kg ja käyn ns salil 1kertaa viikos

    • Anonyymi

      itse olen 11v ja painan 39,5 kg ja pidän iseäni lihavana. mikä on hyvä paino 11-vuotiaalle?

    • Anonyymi

      Olen 11v olen 148cm, mutta olen vaan 35kg?

    • Anonyymi

      11 vuotiaan normaali paino:
      140cm-145cm =28-38kg
      145cm-150cm =31-42kg
      150cm-155cm=33-48kg
      155cm-165cm=34-51kg
      Tosiaan nää vaihtelee kyllä aika suuresti eri ihmisten välillä ja voi olla että toisilla on oikeasti isot luut joka vaikuttaa kokoon. Mutta älkää laihduttako ulkonäön vuoksi nimittäin jos liikakiloja on vain muutama voi laihdutus prosessin jälkeen kiloja tulla vain lisää. Ootte kaikki täydellisiä <3

    • Anonyymi

      Olen läski

    • Anonyymi

      Mä painan 65 kiloo oon 157 senttii pitkä ja oon kohta 11 niin oonko ylipainoinen

      • Anonyymi

        Itse olen 148cm ja 36kg,että olenko liian hoikka tai laiha? Ainakaan kylkiluut ei törrötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen 148cm ja 36kg,että olenko liian hoikka tai laiha? Ainakaan kylkiluut ei törrötä.

        Ja olen 11v


    • Anonyymi

      Moi:) oon 11v ja oon 147cm ja painan 57 ja mun maha on hirveen iso se on täynnä maha makkaroita oon aina ollu se luokan isoin tyttö mut voiks joku auttaa

    • Anonyymi

      olen 11v ja painan 57kg , olen 150cm...

    • Anonyymi

      Ylipainoa vähän ite oon 25.3 kg et ei kuitenkaan tarvis haukkua läskiks.

    • Anonyymi

      Läski

    • Anonyymi

      Ei haittaa se on kivemman näköistä kun on laiha mä taas oon huomattavasti ylipainoinen oon 159,4cm ja painan 80kg😭🌮🌭

    • Anonyymi

      Ite oon 12v. ja oon sua lyhyempi 150cm :/ painan myös saman verran mut en kyl tiiä itekkään et oonko alipainoinen tai jotain.

    • Anonyymi

      Mun iso sisko on 13v ja se painaa 39kg ja se on joku 159-162cm ja mun pikku sisko on 9v ja se on joku 130cm ja 27kg ja mä oon 11v ja oon 147cm ja oon 36kg:/

    • Anonyymi

      minä joka painan 29,5 (11v)

    • Anonyymi

      Ite oon 11-v tyttö, 156cm ja painan 40 kg, ihan normaalin kokoinen olen!

    • Anonyymi

      Oon 140cm pitkä ja 11v ja painan 54kg musta tuntuu että oon läski kun mua koulussa haukutaan tosi paljon siitä mun ulkonäöstä

    • Anonyymi

      Olet alipainoinen🙁

    • Anonyymi

      Itse olen 11 vuotias tyttö ja olen ylipitkä ja sitä kommentoidaan olen nimittäin 163cm ja 53kg


      Mutta olet hyvä sellaisena kuin olet joten elä välitä muitten kommenteista VOIMIA!

    • Anonyymi

      Ei kenenkään kannata vertailla omia painoa se ei tuo kun vaan pahan mielen. Paino on jokaisen ihmisen oma asia. Sä painat sen verran kun painat. Oikeesti lopettakaa teidän painojen vertailu.

    • Anonyymi

      Siis täähän ei liity aiheeseen mut menin yhteen sivuun ja siellä luki et 11ween normi paino on 20kg siis toihan ei pidä yhtään paikkaansa

      Mut siis mä oon 11. 1/2wee ja oon 50kg ja 155cm pitkä ja oon tyttö et oonko läde?

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe