Montako ihmistä on yleensä paljusellissä? Entä miten suuri todennäköisyys on joutua paljuselliin, jos saa vankilatuomion?
Paljuselli
7
983
Vastaukset
- Pysy poissa
Suljetussa vankilassa paljut vielä yleisiä, avovankilassa pääsee aina vessaan kun ovet on auki.
Äkkiä sitä opettelee suolen toimintaa rajoittamaan , olin hämeenlinnassa kolmosella ja yhdellä oli palju..
muut pidätteli paskaansa, kustahan aina voi käsienpesualtaaseen joka on jokaisessa kopissa.. - Gonatykki-Pennanen
2 homoa ja 1 palju per selli.
- Paljusellirokkaa
Todennäköisyys on suuri. Esimerkiksi Sörkassa sut todennäköisesti paiskataan paljuselliin heti tullessa. Se palju on täynnä, eli kannattaa olla varovainen kun roiskautat suolen tyhjäksi, ettei sieltä ammu vastaroiskeita pakaroille. Saattais nimittäin aiheuttaa tulehduksen.
- Estradilla ollut.
asukkaat eivät koskaan tyhjentäneet paljuja lähtiessään. Etenkin tutkintavankiloissa.
Niissä saattoi olla viikon mönjät virtsoineen ja piri pinnassa.
Lähde ekaksi tyhjentämään sitä läikyttämättä. Ei onnistunut. Läikkyjä pitkin käytäviä ja
ans olla kun Paljuhuone saattoi olla just käytävien toisessa päässä:))) Nyt hymyilyttää mutta silloin
oli surffattava kieli keskellä suuta ja synkkä ilme poskessa:)
- haka hak
mä muistan kun mulla oli kakolassa mahakipu ja oksennustauti niin
siihen paljuun sitten suoritin ne toimet , ensiksi tietenkin oksennus ja sitten
muut jutut .
lopuksi sain jonkun ihmeen kaupalla vielä kaadettua sen täysinäisen sangon
vahingossa lattialle ja voi saakutti sitä lainehtimisen määrää lattialla
ei muutaku vartijalle ovenaukaisupyyntö ja moppi heilumaan ...go go !
kaverit seuraavana päivänä hymyssä suin vittuilivat , et semmosta varovaisuutta niiden
sankojen kanssa .- hak hak
mä muistan et kundit viel sit rassas mu pyllyyn saunas
- perapervo777
hak hak kirjoitti:
mä muistan et kundit viel sit rassas mu pyllyyn saunas
@hak hak Täytyy sanoo, että sulla oli seksikkäimmät peräpukamat ikinä ja ne hyväili mun siittimen vartta ihanasti.
Oletko vielä vapaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743800Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1823035Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472946Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572431Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632230- 1601870
- 781575
- 331437
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231388Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391352