ohjaus puoltaa pahasti oikeelle. jarrupalat ja laakeritkin on hiljattain uusittu ja jarrut myöskin puhdistettu sekä aurauskulmat säädetty oikein.
ajon jälkeen kokeilin onko oikeen puolen vanne kuuma. no ei ole.
voisiko vika olla jarrusylinterin tiivisteessä? vai missä??
kiitos etukäteen
ohjaus puoltaa/laahaa
4
513
Vastaukset
- ashrye
Tarkoititko laakereilla kääntö laakereita?
Ovat iskareiden yläpäässä, jos ne jumivat niin auton ohjaus puoltaa.- Nervasport
kääntölaakerit jotka ovat suojaamattomina jousien alapäässä ovat hyvin alttiina ruostua pois
ja silloin alkaa ohjaus karrata vastaan sekä tietysti puoltamaan, kokemusta on Lagusta vm99 - kristiina.
Nervasport kirjoitti:
kääntölaakerit jotka ovat suojaamattomina jousien alapäässä ovat hyvin alttiina ruostua pois
ja silloin alkaa ohjaus karrata vastaan sekä tietysti puoltamaan, kokemusta on Lagusta vm99niinhän ne taitaa olla ne kääntölaakerit ja kävinkin jo ostamassa sellaaset. mulla myös laguna vm99. kiitos tiedosta :)
- homelite222
Ovat lagunassa jousen alapäässä, ainakin Motonetin antaman tiedon mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066