The SLY Trilogy

kimmilla

Poika sai joululahjaksi kyseisen pelin.2 ja 3 pitäis puhua ohjelman suomea mutta ei löydetä kuinka se saadaan tulemaan. Voitteko auttaa.Paljon kiitoksia jo etukäteen.....

15

8526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perskele

Meillä sama homma. Tilattiin Magnet-e:stä ja epäilen tuon olevan joku import versio jonka ovat itse tilanneet joltain ulkomaiselta tukkurilta edullisesti. Eli ei toimi täälläkään suomeksi.

• kimmilla

Meidän peli tullut tuurin kyläkaupasta eli kun käyn ensi kerran siellä niin otan kyllä asian esille.Ettei vaan Keskinen tuonut sen ghanasta.etukannessa kyllä lukee että puhumme suomea

• MIMOUN
        kimmilla kirjoitti:

Meidän peli tullut tuurin kyläkaupasta eli kun käyn ensi kerran siellä niin otan kyllä asian esille.Ettei vaan Keskinen tuonut sen ghanasta.etukannessa kyllä lukee että puhumme suomea

Löytyy ps3 valikosta settings/SYSTEM SETTINGS/system language/suomi. Sieltä löytyy kyllä

• Fox1510
        MIMOUN kirjoitti:

Löytyy ps3 valikosta settings/SYSTEM SETTINGS/system language/suomi. Sieltä löytyy kyllä

Outoa joo näyttäisi olevan ettei kielivalikkoa (enää). Itse olin muutamia vuosia sitten ne kaikki 3 osaa ja kahdessa uudemmassa (2 ja 3) oli kielivalikko. Kiintoisaa mutta kuulostaa aika huonolta hommalta loppujen lopuksi kielen suhteen.

• alllriiight
        MIMOUN kirjoitti:

kiitti, taidan katsoa huomenna jos löytyisi.

• =)iylfu
        MIMOUN kirjoitti:

mulla ku on suomi ps3 settingis mut ei ota

• Anonyymi
        MIMOUN kirjoitti:

Kiitos avusta

• sly fani

ei toimi suomi edeleen vaikka otan ps3 valikosta suomen.

• j

Ainakin niin toimii suomeksi kun muuttaa kaikki mahd. ps3:n kieli tekstivalikot suomeksi. Näin meillä, kun tekniikka ei ole vahvin puoleni :)

• afdfjfjjkmmn

¨Vittu että ootte säälittäviä :DD, mitenhä löysin näinki vanha viestiketjun :o

• eyeywe

Mitenhän mäki löysin näin vanhan, ja luin jostain ettei kaikissa versioissa oo vaihtoehtona saada suomeks.

• wrerere

Sitä ensimmäistä osaa nyt ei saakkaan suomeksi. Vain 2. ja 3. osa on suomeksi dubattu.

• 16+11

Voiko tässä uusimmassa valita kielen englanniksi?

Muuten jää hyllyyn!

• slyonhyvä
        16+11 kirjoitti:

Voiko tässä uusimmassa valita kielen englanniksi?

Muuten jää hyllyyn!

Voi.

• bob98mt

sly 4 pystyy valitsemaan suomeksi tai jollekkin muulle kielelle. heti tulee kielivalikko ennen pelin aloittamista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      147
      1909
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      285
      1037
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      858
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      80
      854
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      769
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      17
      723
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      681
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      666
    9. 68
      665
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      664
    Aihe