niin, kuka keksi keksin?
KUKA KEKSI KEKSIN???????
21
3652
Vastaukset
- jk
en osaa sanoa
- Mika++
Varhaisimmat keksin tyyppiset leivonnaiset tehtiin Persiassa, nykyisen Iranin alueella 600-luvulla, sanoi wikipedia.
- keksittyä
Keksin keksijä keksi keksin.
- nauraja :D
hah hah! :D no on kiva kysymys kuka teki ton kysymyksen? :D
- omglololol
LOL keksit kuuluvat Keksipojalle!
- ghgfhfghgfhfghgf
Keksin tekijä keksi... (Tuli sama mieleen)
- ghgfhfghfhfh
*Keksijä
- Keksinkeksi
Keksin keksijä keksi keksin!
- :DDD
Keksin keksijä keksi seksin eiku keksin :)
- smiley
kuka keksi keksin keksijän keksin keksin????:D
- keksinkeksijä
keksijä keksi keksin, keksittyään keksin keksijä keksi keksin keksityksi. :D
- juuu - u
Keksiä Keksi keksinen keksi keksin keksittyään keksin keksiä keksi keksinen keksi keksin keksityksi
SIE.
SIE.
No keksi tietysti
- Anonyymi
sukka
- Anonyymi
Entiää
- Anonyymi
Varhaisimmat keksin tai pikkuleivän tyyppiset leivonnaiset tehtiin Persiassa, nykyisen Iranin alueella 600-luvulla
Varmaankin keksi.
- Anonyymi
Sokerileipuri erotettiin kun hän menetti keksittymiskyky nsä.
- Anonyymi
kyllä se oli "Kuka" joka keksi keksin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807