Työharjoittelu New Yorkissa!!

newyork, new york!

Tarkotus ois mennä ens kesänä New Yorkiin työharjotteluun ja kovasti nyt yritän löytää sellasta hyvää majoitusta. Onks kenelläkään kokemusta jostain opiskelija kämpistä esim. ?

12

1188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • X

      Uskonpa, että täältä et saa kuin piikitteleviä vastauksia kysymykseesi, kunhan kateelliset löytävät kysymyksesi.
      Minulla ei valitettavasti ole tietoa, joten en osaa sua neuvoa. Toivottavasti saat hyviä vastauksia, mutta tyylinä täällä on ikäväkyllä ollut, että heti kun puhutaan tai kysytään jotain mikä liittyy pidempään Jenkkilän visiittiin /asumiseen /työharjoitteluun/työskentelyyn ynnämuuhun vastaavaan, niin vastaukset ovat tyyliä onko sulla työpaikka siellä ja onko varmasti lupa asiat kunnossa jnejne... Soita ensin suurlähetystöön, kuvitteletko olevasi parempi työssäsi kuin yksikäään Jenkkiläinen ja tätä rataa.

      Toivon todella, että joku neuvoo sua ihan oikeasti noissa asioissa, eikä vaan piikittele sulle takas aiheetta.
      Ja toisaalta. Ehdinpähän kerrankin ennen näitä piikittelijöitä.
      Hyvät harjottelut, jos / kun sinne menet.

      • ei kateellinen

        etta sait purkautua, se helpottaa aina. Valitettavasti Suomessa riittaa naita "jenkkila"-haaveilijoita joilla ei ole mitaan kasitysta siita miten asiassa edetaan.
        Eiko ole parempi lukea jotain "piikittelya" nettipalstalla kuin tulla kaannytetyksi lentokentalta takaisin Suomeen kun asiat eivat ole kunnossa?


      • a
        ei kateellinen kirjoitti:

        etta sait purkautua, se helpottaa aina. Valitettavasti Suomessa riittaa naita "jenkkila"-haaveilijoita joilla ei ole mitaan kasitysta siita miten asiassa edetaan.
        Eiko ole parempi lukea jotain "piikittelya" nettipalstalla kuin tulla kaannytetyksi lentokentalta takaisin Suomeen kun asiat eivat ole kunnossa?

        mutta taallahan nayttaakin taas olevan naita mukamuka jenkkilassa asuvia taas linjoilla.
        Eipa ole aikaakaan, kun joku tastakin aiheesta jossain keskustelussa mainitsi.
        Valitettavasti joudun minakin toteamaan, etta uskonpa sinunkin kirjoittavan tata juttuasi jostain Keravan perametsasta. Tuntuu kauheasti kohottavan joidenkin ihmisten itsetuntoa, kun voi kirjoittaa ilman aakkosia ja ookkosia, ihan kun olis jotenkin helpompi vakuutella nain, etta mina olen sinne melkeinpa luoksepaasemattomaan jenkkilaan paassyt ja olen jotenkin ylivertainen. Mutta niin kuin ketjun avaajaa varoittelinkin... teita taalla riittaa. Harmi sinansa. Toisaalta, jos siella olet, niin onkohan sulla ikava takaisin tanne kotoSuomeen? Voin kertoa sulle, etta tanne on tosi vaikeaa paasta, vai luuletko olevasi jotenkin parempi ammatissasi kun yksikaan Suomessa asuva suomalainen? Sinuna soittaisn ensin siella paassa suurlahetystoon ja selvittaisin hieman asioita. Ei tanne niin vaan tulla... Kaannyttavat sut pian rajalla takas. Neuvonkin sua kylla lopettamaan moisen ajattelun ja pysymaan siella usassa vaan. Olis kylla ihan kiva tietaa tilastojen valossa, kuinka monta Suomalaista "haaveilijaa" on kaannytetty Usan rajalla takasin esim viimesen kahden vuoden aikana? Ihan vaan sen takia, et ma en millaan mahda uskoo sita, etta edes Suomalainen on niin tyhma, et se lahtis nousemaan siihen Usan koneeseen ilman, et silla ois kaikki asiat kunnossa. Ja tama siis ilman, etta teidan kaiken tietavien muka jenkkilassa asuvien suomalaisten ei ole tarvinnut piikitella/neuvoa heita mitenkaan. He tietavat asiansa itse ja kun eivat jotain tieda, niin he ottavat selvaa. Ei, en usko etta taalta tulee joka koneessa kymmenia haaveilijoita, joita te ette ole kerennyt varoittamaan ajoissa. Herätkää nyt jo. (oho, käytin ääkkösiä vahingossa)


      • 12
        a kirjoitti:

        mutta taallahan nayttaakin taas olevan naita mukamuka jenkkilassa asuvia taas linjoilla.
        Eipa ole aikaakaan, kun joku tastakin aiheesta jossain keskustelussa mainitsi.
        Valitettavasti joudun minakin toteamaan, etta uskonpa sinunkin kirjoittavan tata juttuasi jostain Keravan perametsasta. Tuntuu kauheasti kohottavan joidenkin ihmisten itsetuntoa, kun voi kirjoittaa ilman aakkosia ja ookkosia, ihan kun olis jotenkin helpompi vakuutella nain, etta mina olen sinne melkeinpa luoksepaasemattomaan jenkkilaan paassyt ja olen jotenkin ylivertainen. Mutta niin kuin ketjun avaajaa varoittelinkin... teita taalla riittaa. Harmi sinansa. Toisaalta, jos siella olet, niin onkohan sulla ikava takaisin tanne kotoSuomeen? Voin kertoa sulle, etta tanne on tosi vaikeaa paasta, vai luuletko olevasi jotenkin parempi ammatissasi kun yksikaan Suomessa asuva suomalainen? Sinuna soittaisn ensin siella paassa suurlahetystoon ja selvittaisin hieman asioita. Ei tanne niin vaan tulla... Kaannyttavat sut pian rajalla takas. Neuvonkin sua kylla lopettamaan moisen ajattelun ja pysymaan siella usassa vaan. Olis kylla ihan kiva tietaa tilastojen valossa, kuinka monta Suomalaista "haaveilijaa" on kaannytetty Usan rajalla takasin esim viimesen kahden vuoden aikana? Ihan vaan sen takia, et ma en millaan mahda uskoo sita, etta edes Suomalainen on niin tyhma, et se lahtis nousemaan siihen Usan koneeseen ilman, et silla ois kaikki asiat kunnossa. Ja tama siis ilman, etta teidan kaiken tietavien muka jenkkilassa asuvien suomalaisten ei ole tarvinnut piikitella/neuvoa heita mitenkaan. He tietavat asiansa itse ja kun eivat jotain tieda, niin he ottavat selvaa. Ei, en usko etta taalta tulee joka koneessa kymmenia haaveilijoita, joita te ette ole kerennyt varoittamaan ajoissa. Herätkää nyt jo. (oho, käytin ääkkösiä vahingossa)

        Sinussahan on oikein kirjailijan aineksia, juoni kehittyy kirjoittaessa.
        t. USAn kansalainen


      • Jaa a
        12 kirjoitti:

        Sinussahan on oikein kirjailijan aineksia, juoni kehittyy kirjoittaessa.
        t. USAn kansalainen

        Nyt oon kyl kade. Mä en o kun Suomen vaan.

        Noh, mut osaatkos vastata siihen, et kuinka kaikki usansuomalaiset laittaa tänne vaan näitä piikittelyjä?
        En o vielä löytäny yhtään positiivista ja neuvovaa vastausta, joka on kirjotettu siis jenkkinäppiksellä.
        On kai taustaa täten epäillä näitä kirjoittajia feikeiksi ja ainoastaan kateellisuuttaan tänne kirjoittaen.

        Ei pahalla sua kohtaan, jos siellä bunkkaat, mut mut... ymmärrät varmaan yo kannan, tai toivon
        ainakin niin.


    • matkailija-x

      Mitä kautta olet harjoielupaikan hankkinut? Voiko sitä kautta saada myös majoitusjärjestelyissä apua?

      Itse olin aikoinani Kaliforniassa harjoittelussa, paikalliset colleget järjestivät harjoitteluohjenlmaa organisoivan järjestön kanssa harjoittelupaikat ja isäntäperheet. Asuin erään leskirouvan luona, ohjelma takasi majoituksen ja yhden aterian päivässä pientä viikkokorvausta vastaan, mutta emäntäni tarjosi kaikki ateriat, vei ulos syömään, esitteli ystäviensä lapsille, jotka veivät minua ulos jne. Olemme edelleen yhteyksissä yli viidentoista vouden jälkeen.

      Tripdadvisorin keskutelupalstalla on keskusteluja paikallisten yliopistojen asuntoloiden vuokraamisesta kesäksi, ehkä sieltä löytyisi vinkkejä? http://www.tripadvisor.com/SearchForums?ff=5&geo=60763&scope=2&q=dorm summer&s=

      • a

        on esimerkkinä erittäin hieno vastaus. Kiitos kirjoittajalle. Näitä lisää, sillä näistä on kysyjillensä hyötyä.a


    • Lillylilly

      vaikka tätä, voi lykästääkin:

      http://newyork.craigslist.org/

      Siellä on esim. kimppakämppien huoneita tarjolla.

      Ilmeisesti myös joissakin YMCA:ssa on mahdollisuus asua pidempään. Olen itse ollut reppureissulla Vanderbuiltissa, joka oli kulunut, mutta ihan ok.

      • ....................

        alkuperäiselle kirjottajalle:
        kerro ihmeessä tänne vinkkiä jos onnistut jostain saamaan halvan kämpän/asuntolan tms..olen itse ehkä lähdössä nykiin harjotteluun ens syksynä ja haussa ois myös joku halpa asutus noin kolmeksi kuukaudeksi.


    • viestin tuoja USA as

      On harjoitteluja ja "harjoitteluja".

      Jos olet menossa laillisesti kutsuttuna ja järjestelyt laillisesti suoritettuna, niin silloin todennäköisesti harjoittelun tarjoaja järjestää/auttaa sinua majoituksessa. Ei pitäisi olla mitään ongelmaa.

      Jos taas olet menossa ns. omin järkestelyin harjoitteluun eli turistiviisumilla (laittomasti), niin joudut etsimään asuntosi itse niin kuin parhaaksesi näet.

      • s

        ei pidä paikkaansa. miks ihmiset kirjottelee tänne, jos ei tiedä? argh.


    • heiheiheihei

      HEI alk.peränen kirjoittaja!

      Oletko saanut jotain kämppää työharjoittelusi ajaksi? Ois kiva kuulla vinkkejä..? Itse lähdössä nykiin ehkä kanssa harjoitteluun..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      343
      3574
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      231
      2181
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1712
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1607
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1444
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      294
      1315
    7. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1155
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1141
    9. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      84
      1139
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      986
    Aihe