Olen asunut nyt yksiössä ja kaipailisin taas sosiaalisempaa kimppa-asumista. Olen 22-vuotias opiskelija/työssäkäyvä siisti ja rauhallinen nainen. Olen kaksivuorotyössä koulun ohella ja aion lukea pääsykokeisiin joten rauha kodissa on tärkeä. Etkot ja jatkot mielellään muualla. Olisi mukavaa jos voimme joskus laittaa ruokaa yhdessä ja viettää muutenkin aikaa. Siisteys olisi hyvä ominaisuus sinussa. Etsin naiskämppistä. Ei eläimiä. Kaksio tai kolmio on hyvä. Muutto esim. tammikuun lopulla (v. 2011). Keskusta-alue olisi paras, muutkin alueet käy.
Ota yhteyttä, [email protected]
Etsin kämppäkaveria Turkuun
irma.t
1
436
Vastaukset
- Kämppistä kaivataan
Laitoin sulle sähköpostia. Mulla olis kaksio Nummella ja kämppistä kaipailen. T.Pia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1293917Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans143371- 193315
- 793257
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe573214- 292885
- 472697
- 542617
- 682421
- 192357