Siipien havina

Maaria29_

Nyt sen tapahtui taas. Olen kokenut..selittämättömiä asiaoita jonniin aikaan. Niitä ei voi todistaa millään tieteellisellä tavalla..Tai monesti haluan löytää loogisen vastauksen, mutta sitä ei yksinkertaisesti vain ole ollut.
Minun on käsketty vain unohtamaan tapahtuneet ja elää niiden kokemusten kanssa. Sanovat, että olen herkkä aistimaan ja näillä asioilla ei leikitä.
Mutta nyt, eilen iltana käydessäni nukkumaan (Olin ollut sängyssä n. 5minuuttia ja katsoin telkkaria) koin jotain täysin uudenlaista. Käsivarteni oli paljaana peiton päällä, ja yht´äkkiä tunsin käsivarttani pitkin samanlaisen tunteen kuin perhonen (!?) olisi lentänyt siitä koskettaen minua.. Samaan aikaan kuului "lintujen siipien" haminaa. Tätä ei kestänyt kuin n.1-2 sekunnin ajan. Säikähdin, ja huidoin käsivarttani sekä kysyin mieheltäni mikä lensi yli ja mitä tapahtui. Hän ei tietenkän ollut kuullut mitään vaan ihmetteli mitä aloin riehumaan.

En tiedä..vaikka olen kokenut pelottavia, selittämättömiä asioita, nähnyt etiäisiä tms.. niin joka kerta nämä kokemukset saavat karvani pystyyn. Haluaisin niin saada vastauksia, keskustella näistä..mutta minun käsketään vain olla hiljaa..eivät edes he, jotka kokevat näitä suostu puhumaan. Miksi?

6

635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harha-aistimus

harha-aistimus

• Maaria29_

Ei se voi olla harha-aistimus..tai tuon kosketuksen olisi voinut laittaa sen piikkiin, mutta entä tuo siipien havina?

• kjdq
        Maaria29_ kirjoitti:

Ei se voi olla harha-aistimus..tai tuon kosketuksen olisi voinut laittaa sen piikkiin, mutta entä tuo siipien havina?

Huoneessasi oli yöperhonen? Niitä on myös meidän mökillä ihan elossa jopa keskellä talvea, kun on talossa hyvät eristykset.

• 4243243242435

ehkä hygnagoginen tila, siirtyminen valvetilasta unitilaan, missä koetaan monesti epämiellyttävyyksiä.

• jospa suojelusenkeli

Joskus iho kutiaa ja tuntuu kuin jokin ötökkä juoksis talvellakin ym, Rukoile Jumalaa ja kerro murheesi Taivaalliselle Isälle.

• siivekäs suojelija

Selkeesti enkeli ollu kyseessä, itse olen kokenut samaa ja silmät suljettuani olen nähnyt kyseiset siivet jokasta sulkaa myöten =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      30
      3888
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1869
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1324
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1256
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      67
      1135
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      981
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      901
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      356
      868
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      851
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      841
    Aihe