Siipien havina

Maaria29_

Nyt sen tapahtui taas. Olen kokenut..selittämättömiä asiaoita jonniin aikaan. Niitä ei voi todistaa millään tieteellisellä tavalla..Tai monesti haluan löytää loogisen vastauksen, mutta sitä ei yksinkertaisesti vain ole ollut.
Minun on käsketty vain unohtamaan tapahtuneet ja elää niiden kokemusten kanssa. Sanovat, että olen herkkä aistimaan ja näillä asioilla ei leikitä.
Mutta nyt, eilen iltana käydessäni nukkumaan (Olin ollut sängyssä n. 5minuuttia ja katsoin telkkaria) koin jotain täysin uudenlaista. Käsivarteni oli paljaana peiton päällä, ja yht´äkkiä tunsin käsivarttani pitkin samanlaisen tunteen kuin perhonen (!?) olisi lentänyt siitä koskettaen minua.. Samaan aikaan kuului "lintujen siipien" haminaa. Tätä ei kestänyt kuin n.1-2 sekunnin ajan. Säikähdin, ja huidoin käsivarttani sekä kysyin mieheltäni mikä lensi yli ja mitä tapahtui. Hän ei tietenkän ollut kuullut mitään vaan ihmetteli mitä aloin riehumaan.

En tiedä..vaikka olen kokenut pelottavia, selittämättömiä asioita, nähnyt etiäisiä tms.. niin joka kerta nämä kokemukset saavat karvani pystyyn. Haluaisin niin saada vastauksia, keskustella näistä..mutta minun käsketään vain olla hiljaa..eivät edes he, jotka kokevat näitä suostu puhumaan. Miksi?

6

601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harha-aistimus

harha-aistimus

• Maaria29_

Ei se voi olla harha-aistimus..tai tuon kosketuksen olisi voinut laittaa sen piikkiin, mutta entä tuo siipien havina?

• kjdq
        Maaria29_ kirjoitti:

Ei se voi olla harha-aistimus..tai tuon kosketuksen olisi voinut laittaa sen piikkiin, mutta entä tuo siipien havina?

Huoneessasi oli yöperhonen? Niitä on myös meidän mökillä ihan elossa jopa keskellä talvea, kun on talossa hyvät eristykset.

• 4243243242435

ehkä hygnagoginen tila, siirtyminen valvetilasta unitilaan, missä koetaan monesti epämiellyttävyyksiä.

• jospa suojelusenkeli

Joskus iho kutiaa ja tuntuu kuin jokin ötökkä juoksis talvellakin ym, Rukoile Jumalaa ja kerro murheesi Taivaalliselle Isälle.

• siivekäs suojelija

Selkeesti enkeli ollu kyseessä, itse olen kokenut samaa ja silmät suljettuani olen nähnyt kyseiset siivet jokasta sulkaa myöten =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3037
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      40
      2644
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1503
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1251
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      999
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      125
      903
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      816
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      29
      663
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe