Siipien havina

Maaria29_

Nyt sen tapahtui taas. Olen kokenut..selittämättömiä asiaoita jonniin aikaan. Niitä ei voi todistaa millään tieteellisellä tavalla..Tai monesti haluan löytää loogisen vastauksen, mutta sitä ei yksinkertaisesti vain ole ollut.
Minun on käsketty vain unohtamaan tapahtuneet ja elää niiden kokemusten kanssa. Sanovat, että olen herkkä aistimaan ja näillä asioilla ei leikitä.
Mutta nyt, eilen iltana käydessäni nukkumaan (Olin ollut sängyssä n. 5minuuttia ja katsoin telkkaria) koin jotain täysin uudenlaista. Käsivarteni oli paljaana peiton päällä, ja yht´äkkiä tunsin käsivarttani pitkin samanlaisen tunteen kuin perhonen (!?) olisi lentänyt siitä koskettaen minua.. Samaan aikaan kuului "lintujen siipien" haminaa. Tätä ei kestänyt kuin n.1-2 sekunnin ajan. Säikähdin, ja huidoin käsivarttani sekä kysyin mieheltäni mikä lensi yli ja mitä tapahtui. Hän ei tietenkän ollut kuullut mitään vaan ihmetteli mitä aloin riehumaan.

En tiedä..vaikka olen kokenut pelottavia, selittämättömiä asioita, nähnyt etiäisiä tms.. niin joka kerta nämä kokemukset saavat karvani pystyyn. Haluaisin niin saada vastauksia, keskustella näistä..mutta minun käsketään vain olla hiljaa..eivät edes he, jotka kokevat näitä suostu puhumaan. Miksi?

6

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harha-aistimus

harha-aistimus

• Maaria29_

Ei se voi olla harha-aistimus..tai tuon kosketuksen olisi voinut laittaa sen piikkiin, mutta entä tuo siipien havina?

• kjdq
        Maaria29_ kirjoitti:

Ei se voi olla harha-aistimus..tai tuon kosketuksen olisi voinut laittaa sen piikkiin, mutta entä tuo siipien havina?

Huoneessasi oli yöperhonen? Niitä on myös meidän mökillä ihan elossa jopa keskellä talvea, kun on talossa hyvät eristykset.

• 4243243242435

ehkä hygnagoginen tila, siirtyminen valvetilasta unitilaan, missä koetaan monesti epämiellyttävyyksiä.

• jospa suojelusenkeli

Joskus iho kutiaa ja tuntuu kuin jokin ötökkä juoksis talvellakin ym, Rukoile Jumalaa ja kerro murheesi Taivaalliselle Isälle.

• siivekäs suojelija

Selkeesti enkeli ollu kyseessä, itse olen kokenut samaa ja silmät suljettuani olen nähnyt kyseiset siivet jokasta sulkaa myöten =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6757
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2059
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1277
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1180
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1057
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe