Jakohihnan vaihto tulee ajankohtaiseksi.
Pitääkö vaihtaa myös vesipumppu? Onko tarpeellista vaihtaa myös ohjurit, kiristimet ja mitä niitä onkaan?
Tämä on eläkeukon viimeinen auto ja haluan pitää sen kunnossa. Tietoa kaipaisin, ettei ihan ummikkona korjaamoon mennä. Eläkeukon rahat on vähissä.
VW Polonen 1,3 vm-95, 265 tkm
4
436
Vastaukset
- Hrrrmann
Ehken kannnattaa käydä merkkiliikkeellä jossa paras tietotaito asiassa .He osaavat kertoa mitä tehdään.
Miten täältä muka ohjeita saisi.
Remppa on tosi kallis jos se epäonnistuu jokun osan säästämisen takia.
Tai osaamattoman laitannin takia. Jakopäässä voi olla mm pulttja jotka pitää vaihtaa vakopäätä laitettaessa..jne. - Ite tehny
Ei siellä polosen jakopäässä oo ku hihna mikä vaihdetaan, vesi pumppu kantsii laittaa samalla jos jo noin paljon ajettu. Osat ei paljoo maksa, työtä n. 1-2 tuntii asentajasta riippuen.
- niitä hintoja
osat maksavat noin 100€ työ
- Autokorjaamo
niitä hintoja kirjoitti:
osat maksavat noin 100€ työ
Ilman muuta kannataa vaihtaa kaikki sinne kuuluvat helut, ettei sitten parin kuukauden päästä taas ottaa auki. esim jos vaan vaihdat hihnan ja kiristäjän. samalla kannattaa tarkistaa stefat, olen 20 vuoden tehty auto korjaamo hommia. Kannataa mietti missä säästää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939