Onko kokemuksia kyseisestä firmasta? Oletteko olleet tyytyväisiä ja onko hinta-laatu-suhde kohdillaan etenkin elementtikaupoissa?
Mitään negatiivista sanottavaa?
Mestarifarmi Oy
5
2811
Vastaukset
- boogi woogi
Joo ei minulla ole mitään kokemusta mestarifarmista. Hinta-laatusuhdetta en osaa arvioida mitenkään ja elementeistä en etenkään.
Negatiivinen on vastaus kysymykseesi "onko kokemuksia". Negative !- joskus tilannut
Ihan ok, tosin välittää kaiken tavaransa. Eli samat tuotteet voit ostaa suoraan heidän alihankkijaltaan 20% halvemmalla jos löydät itse oikeat firmat. Joskus ei itse löydä yhtä hyvää valmistajaa suoraan, jolloin sieltä tilaaminen on hyvä vaihtoehto. Myyjät ovat välillä aika ammattitaidottomia, eli kuvat on hyvä tarkistuttaa omalla rakentamisen asiantatuntijalla ennen kauppoja ettei tule ongelmia.
- Tuntija-x
Mulla ei oo minkäänlaista kokemusta. Saattaa olla hyvä tai sitten ei. Mutta tilaa työ ja kerro sitten miten sujui.
Tsemppiä!
t. Palstan Aasintuntija - wsdd3
Joo, mulla on kokemusta. Ihan vitun hyvä firma. Suomen paras. Paras laatu ja halvin hinta. Lisäksi rehellisin.
Olisin ylpeä, jos voisin kertoa olevani heidän asiakkaansa. Siitä jaetaan Suomen valkoisenruusun ritakunnan merkkejä. Esim. H. Holkeri sai ekan merkkinsä heirän suosituksestaan. - Anonyymi
Ei kannata sotkeutua kyseiseen firmaan! Eivät pysty hallitsemaan projekteja ja eivät saa tehtyä asioita loppuun! Jos ja kun heidän suunnittelemansa systeemit ei toimi syytetään kaikesta asiakasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389