Kesätöissä Tädillä

Opiskelija maalta

Ekat muistikuvat meistä on joskus alle kouluiän. Siiri oli kattelee mun perään kesä lomallaan. Olisinko ollut silloin viisi tai kuusi vuotias. Kumminkin iässä jolloin vielä pääsin uimahallissa naisten puolelle.

Olin tullut kesäksi kaupunkiin. YO-juhlat oli olleet viikon loppuna. Tarkoitus oli katsella tädin alle koulu ikäisen lapsen perään tarvittaessa. Käytännössä olin lapsenvahtina kun täti kävi terassilla Siirin kanssa. Kummatkin ihan hyvännäköisiä pantavia naisia.

Lapsi nukahti ihan ajoissa ja itse katselin telkkaa ja luin aikani kuluksi. En oikein arvannut käydä nukkumaan ennen naisten tuloa jos vaikka pentu heräisi. Tunsit heidät lähinnä loma ja mökkielämästä. Mökillä ollessaan maistui viini ihan kiitettävästi. Olin varmaan nähnyt heidät enemmän juhlatunnelmissa kuin selvin päin. Siksi eivät häpeilleet näyttäytyä minulle humalassa ollessaan nytkään.
Täti kolisi ekaksi eteiseen, ei kuulostanut selvältä. Siiri tuli perässä eikä käytävä tahtonut riittää. Syöksyin katsomaan. Siiri kaatui suoraan syliini. Halasi minua ja minä puristelin häntä. Hain otetta pitääkseni hänet pystyssä. Horjuimme yhdessä tosi pahasti. Meno oli kuin koulun discossa. Käteni liukui paidan alle tuntien kuuman ihon kosketuksen. Häpesin ja hämmennyi. Yritin korjata otetta asialllisemmaksi. Vasen käsi liukui paidan alla kohti rintaliivien hakasia. Oikea hamusi otetta vyöstä, ei ollut. Sormet puristivat otetta pakarasta. Farkut kastui käteni alla. Tätini naurahti sanoen voivani jättää Siirin eteisen lattialle ellen uskalla ottaa kunnolla kiinni. Horjahdin peiliä kohden. Siiri seurasi vaistomaisesti. Se oli kuin jotain tanssia. Rupesin keinahtelemaan kohti makuuhuonetta. Tanssahtelimme pitkin käytävää. Meni oikeastaan ihan hyvin. Olin lähempänä naista kuin koskaan. Pöyrähdimme ovesta huoneeeseen. Yritin toista pyörähdysta kaataakseni hänet sänkyyn. Kaaduimme päällekkäin minun jäädessä alimmaiseksi. Siiri makasi päälläni. Tuntui hyvältä. Panetti suoraan sanoen. Aistin hänen läheisyytensä. Koko vartalo oli päälläni rennosti. Siiri tuhisi nätisti. Kiersi käteni hänen ympärille, puristin lujaa tuntien itseni onnelliseksi. Havahduin vasta tätini kurkistellessa ovesta. Taidan saada juoda yksin. Teillä onkin kivaa ihan kahdestaan. Tuli kumminkin huoneeseen viini pullon kanssa. Otti tukea kädellään Siirin pepusta istuessaan. Tunsin lantion painalluksen vartalollani tädin istuessa sängynlaidalle. Käsi jäi paikalleen toisen pidellessä pulloa. Tuntui eroottiseltä ajatella Siirin olevan siinä meidän välissä. Jutteli Siirin pitävän minusta. Se varmasti tykkäisi jos sä naisit sitä. ei ainakaan pahastuisi. Yritin sopertaa jotain Siirin nukkumisesta. Se kuule tykkää irroitella kännissä. Kaikki jätkät on sitä naineet sammuneena. Tietäsit vaan. Se on niin seksikäs. Hyvän näköiset isot rinnat. Kuule, jos haluut nähdä, mä voin auttaa. Sanoin että katellaan joku toinen päivä. Taitaa tykätä nukkua nyt. Täti pyöritteli Siirin peppua eikä puhunut mitään. Taisi katseestani arvata että nautin tilanteesta. Mietin että olisikohan pitänyt kumminkin Siiri riisua alasti kun nyt olisin apuakin saanut.

Täti horjahti noustessaan. Sanoi Siirin pitävän minusta eikä pahastuvan jos pitäisin häntä hyvänä. Totesi ovella muidenkin tekevän niin. En olisi siten ensimmäinen. Tuossa loppu lauseessa kuulosti jotenkin halveksua äänen paino. Siiriä vai muita miehiä kohtaan, en tiedä. Minulle Siiri edusti kiihoittavaa kokemusta. Arvelin hänen kuitenkin haluavan herätä yksin joten keinuttelin itseni alta pois. Siirryin huoneen toisella puolella olevalle sängylle nukkumaan.
Aamulla heräsimme kahvin tuoksuun. Olin jo hetken katsellut selällään nukkuvaa Siiriä. Suljin silmäni näytellen nukkuvaa. Annoin peiton valua päältäni lattialle ja käännyin selälleni. Kuulin hiljaisen kahinan hänen laahustaessa vuoteeni viereen. Oli hiljaa hetken. Kyykistyi viereeni ottamaan pudonnutta peittoa. Oli hiljaista, tunsin kiihtyvän hengityksen ihollani. Aamu erktioni voimistui tajutessani Siirin katseen tarkkailevan sitä. Hän poistui huokaisten huoneesta.
Seurasin hetken kuluttua Siiriä aamiaiselle. Sanoi meinanneen herättää minut. Muttei raaskinut kun näytin niin kauniilta.
Harmi totesin...
-
Kiinnostaako jatko?

6

33963

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • örgh

EI!

• kiinnostunut...

kiinnostaa. :)

• ViliVelihuli

opettelehan kirjoittamaan!

• Minätaas

Mitähän tädille kuuluu nykyisin?

• Anonyymi00006

Oli kesäloma ja olin kuusitoista, ajatukset oli odottavat mitä teen, äiti pyysi että auttaisin Armia sen mökillä Eskokin on jonkin verran apuna kun kuulema töiltään joutaa sen asennusfirmalla on kesällä töitä.
      Ajelin vanhalla mopolla solifer merkkisellä niiden mökille matkaan meni puoli tuntia.
      Armi tuli pihalle katsoin kevyttä kesämekkoa joka toi esille kaiken tärkeän, RINNAT.
      Esko tuli saunalta kertoi että on korjaamassa verkkoja.
      Ei mennyt pitkään kun Esko tuli sisään, pitää lähteä työmaalle muutamaksi päivä siellä ei osat passanut paikoilleen syön vähän ja lähden heti.
      Armi oli murheissaan aina sama juttu ei koskaan vapaata Esko sanoin onhan sulla Jari kaverina. Esko lähti, Armi aukaisi kolmenlitran viiniastian ja tarjosi ota minun kaverina tänään ei tehdä mitään huommenna aloitetaan.'
      viini alkoi mennä molemmilla päähän katselin ikkunasta ulos Armi tuli ja kuiskas nyt uimaan tuli ihan lähelle käännyin bikinit sopi hyvin sen vartalolle katsoin vähän pitkään Armi hymyili onko nätit.
      Nännit pullotti aika isoina ja alaosa peitti aika vähän, sanoin olet sinä... , niin mikä sanoin seksikäs Armi halasi , sinä ainakin näet minut oikein.
      Armi nauroi ollaan kahden pidetään hauskaa haluatko panna? Armi hymyili ,no haluatko häkellyin sanoin joo joo Armi veti kädestä makuuhuoneeseen riisui ne vähät vaatteet ja riisui minut.
      Kalu oli jo kovana Armin hyväili sitä kuiskas tule heti, kun ohjasi ensikertaa kaluni reikään se tuntui hurjalta liukas ja lämmin, ihan eri kuin oma käsi.
      Armi veti lähelle kuiskas opetan sinulle kaiken ja saat panna aina kun voidaan niin että ei jäädä kiinni. Kysyi vielä onko ensimmäinen nyökkäsin Armi halasi ja sanoi ollaan niinkuin haluat ihanaa olla ensimmäinen tunnen kuinka olet kova ihanan kova ja saan ensimmäisenä sinun elämänliemen sisään.
      Lämmitettiin sauna oli jo keskitö kun mentiin pesulle, istuttiin vierekkäin Armi nojasi minuun kuiskas minä voin neuvoa ja opeastaa laskeutu alas ja levitti jalat nauroi en kerinnyt kovettaa se on ihanaa kun äkkiä kalu suuhun ja sekovenee suussa .
      Armi imi ja katsoi kauniilla silmllään hymyili tätä min haluan, olla narttu ja imeä sitten nousi ja pyysi alas, kulta sinun vuoro maista reilusti. Maistui oudilta mutta Armi nautti huokasi ihana olla hutsu sinulle tule älä enää tule kovaa Armi oli rajuna nain voimalla kiljui ja ulisi huudahti otatko väkisin laitoin kädet selän taakse ja pidin siellä Armi alkoi nyyhkyttää ei saa panna älä nai panin kovempaa kesken sana alkoi kiljua raiskaa raiskaa ja sai orgasmin panin vielä ja laukesin nykäisi kädet irti ja halasi kuiskas korvaan panet paljaalla ihanaa pillu supisteli pitkään. Armi suukotti nauroi oliko hyvää ja kuiskas raiskata oma täti.
      Pestiin ja juostiin mökkiin ja peiton alle oltiin kaulakkain tunsin pehmeät rinnat sitten nukahdin.
      aamulla heräsin kun Esko soitti, Armi puhui niitä näitä ja sanoi kylläme pärjätään ja riisui saunatakkia tuli eteen otti käteni pilluun ja liikutti sitä kestoi Eskolle on ikävä olen yksin sängyssä käsi vaeltaa pillussa, liikutin lujempaa Armi huokasi puhelimeen tuntu hyvältä kuvittele olet nuolemassa minä nautin Armi veti kädestäni ja kietoi jalat pää osui heti pilluun Armi jatkoi tunnen kuinka kieli koskettelee nuolet jus sitä ei voi olla totta minä tulen ja kiljui puhelimeen Esko kuului sanovan pitää lopettaa soitellaan puhelin lensi ja otin Armia kunnolla jalat nousi ylös kuiskas pane raiskaa luoja että tuntuu pano oli pika pano molemmat hurjana kun laukesin Armi työnsi minut viereeni ja halasi, meillä tulee työntäyteiset viikot koske tunnetko kuinka turvoksissa ole kiimassa koko viikon.
      Tehtiin ulkona pientä pintaremonttia terassilla, Armi sanoi käydään mopo ajelulla, päräytin solifferin kayntiin näytti mennään tuonne pellon laidassa oli tosi vanha lato, astuin sisään nauroin romahtaako tämä Armi sanoi täällä minua pantiin väkisin, kolme miestä suorastaan raiskasi silloin tuntui alussa hirveältä mutta kun jatkoivat olin niiden narttu. Nojasin tähän kuudet spermat valui jalkoja pitkin, ne jätti minut tänne yksin yöllä. Kukaan muu ei tiedä, siksi sanoin sinulle se halu palasi mieleen.

Mennään takaisin ihana olla mopn kyydissä. Armi piti lupauksen kolme tai neljä kertaa rakasteltiin, kesän jälkeen ei kertaakaan eikä sen jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      121
      7246
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      496
      5388
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      150
      3323
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2641
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      43
      2338
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1282
    7. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1278
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1252
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1169
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1143
    Aihe