Farmari focus mk2

Jeebu_s

Onko tässä uudemmassa focuksessa vielä samoja ruosteongelmia kuin vanhemmassa? Entä onko 115hv TI-vct koneen kestävyydessä tai huoltokustannuksissa suurta eroa normi 100hv moottoriin?

8

920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rustuu kyllä

viel 07 ruostuu jo nyt täysiään mukaanlukien mondeot.

• Jeebu_s

Saisko muiltakin omistajilta kommentteja? Ostaessa kannattaa varmaan varmistua että koritarkastus leimat ovat täydelliset?

• FMk2

Oma 2007 vuosimallin Focus ei ainakaan vielä ole näyttänyt mitään merkkejä ruosteesta. Autoon on tehty ruostesuojaus.

• Ti tillunlei

Olen ajellut 05 115hv 104500 km . Moottorissa ei ongelmia. Oven saumanauha uusittiin , irtosi.
      Uutena vetonivelen suojakumi irtosi, laittoivat silikoniliimalla kiinni. Puola rupesi pätkimään uusittu.
      Ulkopohja massattu uutena.

• takuulla ruosteessa

Ford focus stw mk2 käyttöönotto 01/2004.

Ovien alasaumat ruosteessa..
      Ei mene fordin mukaan takuuseen koska takuuhuoltamo (veho pitsku/ent. stokkan auto) jättänyt leimaamatta
      koritakistus sivut.
      Muita kivoja ford leimoja kyllä löytyy mutta ei yhtään korileimaa.
      Varmaan muste loppunut kyseisetä leimasimesta.
      Kuka nyt uskaltaisi antaa 12kk eteenpäin koritakuun kun tehtaalta tulee valmiiksi jo paskaa.

• Hochmann

2005 Focus, ruostesuojattu 2 vuoden iässä. Ei ruostetta missään.

• Anonyymi

pari vuotta vanhat foortit on ongelmajätettä

• Anonyymi

Focus Mk2 on kyllä huonompi auto kuin Mk1. Suurin ero on melutaso joka on ihan hirveä Mk2:ssa. Mk2:en dieseli (1.6) on myös hyvin virheherkkä. Osta joku muu auto mikäli mahdolista tai laita vanha mk1 kuntoon ja ajaa sillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      177
      6512
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1794
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1578
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1300
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      992
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      38
      953
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      923
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      849
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      240
      829
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      809
    Aihe