Wincapita selväsitkin kävi valuuttakauppaa. Se ilmenee Hannun kirjeenvaihdosta jäsen X:n kanssa:
"Moi Jäsen X!
Univ. of Michigan julkaisi odotuksia paremman talousraportin klo 18:00
suomen aikaa ja analyysimme antoi välittömän myyntimääräyksen, vaikka
tekninen analyysi antoi päinvastaisia impulsseja... niin kuin oli tehnyt
koko päivän. USD lähti kuin lähtikin voimistumaan, joskin pienellä
viiveellä (meinasin jo painaa hätäkatkaisinta, että sulkee kaupan :) mutta
onneksi maltoin mieleni). Tämä oli hyvä esimerkki talousraporttien
merkityksestä. Aika moni teknisiin analyyseihin pohjaava treidaaja teki
tappiota, kun seurasi päivän trendiä ja odotusarvoa USD:n heikkenemisestä.
t.Hannu"
Wincapitalla oli siis analyysi valuuttakurssien liikkeestä päällä. Lisäksi oli tekninen analyysi, joka antoi ristiriitaista tietoa kurssimuutoksen suunnasta. Hannulla oli mahdollisuus manuaalisesti puuttua kauppaan painamalla hätäkatkaisinta ja sulkea kaupan. Sitä vain ihmettelen, että jos Hannu olisi manualisesti sulkenut kaupan, niin miten tieto olisi kulkenut ajoissa niille asiakkaille, jotka varsinaisesti valuuttakauppaa kävivät? Wincapitanhan ei ollut tarkoitus sitä kauppaa käydä. Jos valuuttakauppaa käyvät offshore-asiakkaat olivat Panamassa, niin miten tieto Hannun kaupparatkaisuista kulki tarpeeksi nopeasti asiakkaille? Mehän tiedämme, että valuuttakauppa on sekuntipeliä.
Wincapita kävi
4
386
Vastaukset
- ympärimennään1tullaa
Hannu ilmiselvästi tarkoitti että hän meinasi vetää wc:n narusta, tämä Hannun naruvetoinen wc tuodaan oikeuteen todisteeksi, jäsenet ovat ostaneet käyttöoikeuslisenssejä tähän wc-pönttöön. Otin,en ottanut,otinko, taisin ottaa, en ottanut, mitään en oo ottanut, Hannu otti, eikä ottanut....
- Asukas v.2008
Kyllä Hannu oppii vielä vetelemään narusta.
Pirkanmaalaisena joutuu Hämeenlinnan vankilaan jossa WC- pöntön virkaa hoitaa palju (paskaämpäri).
Kiva tyhjentää siivuoshuoneessa olevaan "isoon pyttyyn", hajut on mahtavat.
Tosin talousrikollisena pääsee aikas nopeasti avo-osastolle neljänteen kerrokseen jossa ovet auki
7-21, ei tarvii pidättää 20% tuottoa... - ottomaisteriulvelkai
Otin kossua, eikun se oli keskaria, ei kun se oli pilsneriä, taisikin olla viiniä, Hannu otti kosanderia, eikun Suomiviinaa, mitään en oo ikinä ottanut...
Sen jälkeen on kysymys missä valuuttaohjelma oli sijoitettuna?
Oliko se omalla tietokoneella vai ajattelematta annettu ulkopuolisten käsiin serveriin Luxenburissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261882
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy541243Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521121Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38807Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798