Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

EasyCap videokaappari

kisumisu25

Muutama kysymys laitteesta:

Mihin se scart-pää laitetaan? Laitetaanko se videolaitteeseen,jossa on AV1 vai AV2 vai johonkin muualle?
Mitä asetuksia pitää tehdä,jos halutaan kaapata videota vhs-nauhurista? Onko se sitten sen jälkeen vaan video pyörimään siitä kohtaa,mitä halutaan kaapata ja klikataan PLAY Ulead Videostudiosta?

30

6013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pinnacle man

      Scart adapteri laitetaan videonauhurin scart liitäntään, josta videosingnaali tulee ulos (out) ja adpterin kytkin pitää olla myös out asennossa.
      En tunne Käyttämääsi ohjelmaa tarkemmin, mutta ei se Play toimonnolla tule, vaan Capture ja siellä anlogisen videon tuonti, jotain sinnepäin.
      Tuon EasyCap siepparin kanssa on monilla ollut ongelmia, toivottavasti sinä onnistut.

      • Golden video ohjelma vois olla helpoin. Sulla menee hermot ennenkuin onnistut. 1 vhs kasetin kopiointi vaatii n.800 kovalevytilaa josta kutistetaan pienemmäksi dvd;lle. ja toisekseen vie helkkaristi aikaa.
        lähetä minulle teen edullisesti 0440 222 461. ja väärintehtynä tulee entisestäänkin huono laatu, hsko kokeneen sanaa...


      • J0rinho
        yrtsi100 kirjoitti:

        Golden video ohjelma vois olla helpoin. Sulla menee hermot ennenkuin onnistut. 1 vhs kasetin kopiointi vaatii n.800 kovalevytilaa josta kutistetaan pienemmäksi dvd;lle. ja toisekseen vie helkkaristi aikaa.
        lähetä minulle teen edullisesti 0440 222 461. ja väärintehtynä tulee entisestäänkin huono laatu, hsko kokeneen sanaa...

        Siis ei kannata ostaa esycappia, no mikäs toi ohjelma on saisko kuvattuu pleikkaa HD:na ja laittaa koneelle?


      • J0rinho kirjoitti:

        Siis ei kannata ostaa esycappia, no mikäs toi ohjelma on saisko kuvattuu pleikkaa HD:na ja laittaa koneelle?

        moi, tuo oli ennen ilmainen. katso dowlod.fi siellä on puhtaat ilmais tuotteet. tai sit osta any dvd cloner priljant. sillä kopsaa ja rippaa kaikkiin kokoihin. tuo golden on enemmän analogisiin video matskuihin.
        jos haluaa säilyttää hermot, niin suosittelen ostaa polttavan dvd laitteen joka konventoi automaattisesti. nuis pilipali jutuissa tuppaa olemaan niin jos muuten onnistuu. sit saattaa ääni laahata perässä. just rippasin vanhoja lasten jutskia ja onnistu kivasti. kato yrtsi100 you tubesta. tai laita mailia jos tarttet apua, minulla laitteet löytyy. vie vaan tekeminen pirusti aikaa. y.
        se et itse kokeilin vuosia sitten, voi olla et uudet versiot toimii. kävin kurssit siihen,nut ei toiminut sielläkään vaika ope väitti. ohjeet on jossain jos etsin.


      • mike
        yrtsi100 kirjoitti:

        moi, tuo oli ennen ilmainen. katso dowlod.fi siellä on puhtaat ilmais tuotteet. tai sit osta any dvd cloner priljant. sillä kopsaa ja rippaa kaikkiin kokoihin. tuo golden on enemmän analogisiin video matskuihin.
        jos haluaa säilyttää hermot, niin suosittelen ostaa polttavan dvd laitteen joka konventoi automaattisesti. nuis pilipali jutuissa tuppaa olemaan niin jos muuten onnistuu. sit saattaa ääni laahata perässä. just rippasin vanhoja lasten jutskia ja onnistu kivasti. kato yrtsi100 you tubesta. tai laita mailia jos tarttet apua, minulla laitteet löytyy. vie vaan tekeminen pirusti aikaa. y.
        se et itse kokeilin vuosia sitten, voi olla et uudet versiot toimii. kävin kurssit siihen,nut ei toiminut sielläkään vaika ope väitti. ohjeet on jossain jos etsin.

        miten saa äänen mukaa easycapilla pitäs saaha vhs dvd muotoon ja easycapi mukana tuli joku honestech 2.0 ohjelma mulla oli digitaali äänipiuha tietokonee ja vhs soittime välissä eikä siltikää se ohjelma tunnista ääntä??


    • Easycap oulusta ?

      Saako easycappii mistään oulusta ?

      • Eacycapin voi kätevästi ostaa huuto.netistä:
        http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?status=N&tits=easycap&x=0&y=0

        Itselläni tuo härveli toimi ihan ongelmitta kun asensin kaappaussoftan ja mukana tulevan Uleadin VideoStudion, josta käsin videota kaappasin. Harmitti se, ettei kunnon editointiohjelmat ymmärtänyt tuon kaapparin päälle, mutta eipä se niin iso ongelma ole: kaappaa Uleadilla ja editoi kunnon ohjelmalla.

        Asetuksetkin kaappari teki automaattisesti oikein tunnistaen sisääntulevan videon (PAL 25fps lower frame first). Ainoastaan resoluutio oli oletuksena pienempi kuin suositeltava 720×576.
        Kaappauksen voi tehdä suoraan kaikkiin järkeviin formaatteihin.


    • apua!

      Mulla on iso ongelma elikkä ostin ton eazycapin mutta miten voin asentaa sen koneelleni jos siinä ei ole cd-asemaa!!

      • Menes jonkun kaverin koneelle ja siirrät siellä asennuslevyn sisällön muistitikulle.


      • Tukeeeeeee3

        Netistä saa ladattua myös ajurit


      • Ymmällä

        Ostin tuon n. "uuden" version EasyCapistä, jonka pitäisi toimia Windovs 10:ssä. Sain asennetua koneelle, mutta ruutu, missä vhs- video näkyy, jakautuu kahtia, keskellä leveä musta-punainen raita. Laittaessani videon pyörimään, se välisee kokoajan ja ,kun kokeilin polttaa dvd:lle, se näkyi tietenkin samanlaisena. Muutama kotivideo olisi tallennettavana. Oliko susiostos vai minä tumpelo ?


    • ps3isbest

      voiko tolla easycap:illa kuvata silleen että laittaa vaan suoraan pc:seeseen ettei käytä tv:tä ollenkaan?

      • Kyllä voi.

        Mutta muista tosiaan laittaa kaappauskoko oikeaksi (720&rimes;576), muistaakseni se laittoi alussa oletuksena huonommalla laadulla. Muut säädöt (PAL 25fps, lower field first) oli ainakin minulla oletuksena aivan oikein. Tuon koonkin se muistaa seuraavalla kerralla.


      • Töppönen kirjoitti:

        Kyllä voi.

        Mutta muista tosiaan laittaa kaappauskoko oikeaksi (720&rimes;576), muistaakseni se laittoi alussa oletuksena huonommalla laadulla. Muut säädöt (PAL 25fps, lower field first) oli ainakin minulla oletuksena aivan oikein. Tuon koonkin se muistaa seuraavalla kerralla.

        Hups,

        »Mutta muista tosiaan laittaa kaappauskoko oikeaksi (720&rimes;576)»

        Siis 720×576


    • help?

      Mullakin olis sama ongelma, että ei ole cd-asemaa täs miniläppärissä eikä oikeestaa mahkuja mennä kenenkää muun koneelle lataamaa. onko mistää mahollista ladata sen cd:n sisältö netistä?

    • Kiitosta

      Moro!
      Olis sellanen ongelma, että mulla on easycappi asennettuna, yhdellä rca-kaapelilla jossa kaikki kolme liitäntää(v,la ja va). se on kiinni scartissa kolmella jakajalla.
      Ongelmana on että kuva tulee Ulead videostudioon, mutta se ottaa äänet tietokoneen mikistä.
      Olen kokeillut vaihtaa sen audio devicen mut se ei löydä capin ääniliitäntöi... Apuja?

    • jokutyyppi89
      • tukeeeeeeeeeeeeeeeee

        Ei easycapilla kuvaamiseen tarvita mitään prosessoritehoja jne.


    • AuPuaTarViTsEvA

      ostan kohta easycapin mut mun telkkaris ei toimi äänet eikä mul oo headsettii pystynkö mä jotenki muuten liittää siihen puhetta ?? toivon että auttaisitte

      • TheTuki

        Onko sulla mikkiä yksinään tai jotai? Ja kun jos koitat ottaa jostain (esim) pelistä videoo nii ei telkkarin kajarit auta siihen miteskää ku ääni menee johtoja pitkin tallentimeen.. Ja kun katot videos koneella (missä varmaan toimii äänet) ja jos koneessa on sisällään mikki nii voit windows moviemakerilla lisätä siihen myöhempään puheen..


    • Jos littää suoraan koneeseen, niin voinko mä katsoa kuvaa kokonäytöllä?

    • Easy cap ja windows8

      Tietääks kukaan toimiiko Easy capin mukana tuleva ohjelma windows 8:ssa???

    • masop

      Minulla kans ongelmia easycapin kanssa. Xboxilta olen yrittänyt tallentaa, mutta ei tule yhtään hyvää laatua. Joko on mustavalkoinen, tai sit muuten vaan huonoa. Olisiko kellään SELKEITÄ ohjeita asetuksiin? Windows 7 on käyttis, laite easycap dc60, se ns.parempi versio

    • kaavilainen15

      Pystyyks sen easycapin mukana tulevan ohjelman asentamaan Windows 8:lle? kun mulle tulee aina siihen joku error...

      • samik34

        Ei tue kuin 98/XP/Vista, Windows 7.ssa toimii vaikka sitä ei lue tuetuissa käyttöjärjestelmissä


      • TVLTampere
        samik34 kirjoitti:

        Ei tue kuin 98/XP/Vista, Windows 7.ssa toimii vaikka sitä ei lue tuetuissa käyttöjärjestelmissä

        Moro
        Tänä vuonna ostetun laitteen mukana tuli mini cd levy jonka kannessa lukee:
        USB DVR Capture model DC60-007. Version 4.0A win 8.
        Levyllä olevan PDF tiedoston jollain sivulla silti lukee että tuki on myös Win 7.
        Muilla saattaa olla eri versioita.


    • mike

      mullakin on se Easy cap laite ja siinä ohjelma honestech 2.0
      miten saan äänen kun se ohjelma ei tunnista mitää ääni laitetta siinä listassa missä voi valita sen äänilaitteen kaikki puhta oli siitä easycapista kiinni audiopiuhta ja svideo piuha ja sitte digitaaliääni piuha tietokoneen ja vhs soittime välissä eikä siltikää saanu ääntä nauhottamisen jälkee???

      • TVLTampere

        Mun EasyCap dc 60A ottaa ainaki vhs nauhurilta äänet nauhurin omista RCA liittimistä. Kytke näihin jos laitteessasi on erilliset ääniliittimet.
        Valkoinen ja punainen RCA naaraspistokkeet.


    • ApuaaaTarvitsen

      Mitä tarviin easycapin asennukseen sopivia johtoja? Ja miten asennan se koneeseen,telkkariin ja pleikkariin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe