Jos päätös on olemassa usealle kuukaudelle, niin minä päivänä toimeentulotuki maksetaan kuun vaihteessa- viimeinen päivä vai ensimmäinen päivä? Eli tuleeko rahaa nyt Uuden Vuoden aattona vai 3. päivä tammikuuta?
Toimeentulotuen maksupäivä kuunvaihteessa Helsingissä?
8
1587
Vastaukset
- 9
On kahta tapaa. Joko könttäsummana ensimmäisen tukikuukauden aikana kuun alussa, tai joka kuukausi kuukauden alussa. Riippuu paljon sossulasta. Joillakin sossuloilla on tietokoneellistettu automaattinen maksatusjärjestelmä, ja joissain sossuloissa pelataan käsipelissä tietokoneen avulla.
Itelleni on aina tullut kuukauden alussa, eli nyt tulee 3pv.
- Näin meillä
Stadissa fattan rahat tulee aina kuun viimeinen päivä eli tammikuun rahat tuli eilen. Tosin näkyvät tilillä joskus 10-11 aikaan aamulla, kelarahat tulee jo aamuyöllä.
- nretsza
Mulla lukee nuo maksupäivät päätöksessä. Päätös on joulu-helmikuulle ja päivät on 1.12. , 3.1 ja 1.2. Mutta onkohan tuo ihan oikein kun joka kuulle on sama summa. Eikös tuo toimeentulotukinormi nouse vuoden alussa? Mutta niin taitaa työmarkkinatukikin nousta.
- :)..................
marianne_25 kirjoitti:
Paljon se nousee?
Yksinasuvan toimeentulotuki nousee ruhtunaalliset 1,66€/kk
- 11+14
:).................. kirjoitti:
siis ruhtinaalliset :)
- Jälkeenjäänyt tuki
:).................. kirjoitti:
Pitäisi nousta ainakin 75€/kk tuollaisen "haistapaska" korotuksen sijaan :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1493979Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso123621Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai492967Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122962Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1452551- 562309
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist231740"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1071465Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es631344Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t391213