Miksi tytöt inhoavat sukkahousuja

Tyyppi

Olen monesti ihmetellyt mikä niissä sukkiksissa on niin vastenmielistä. Itse olen kokeillut niitä ja omasta mielestäni ne on älyttömän kätevät ja eikä ne nyt pahalta tunnu, kivan pehmeät ja on samalla kalsarit ja sukat. Nehän saa naisten sääret näyttämään oikein kivoilta.

Onko tää nyt semmosta kapinaa?

19

4045

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riidis

      Mä pidän sukkahousuista. Ja olen niin nainen kuin tämän ikäisestä voi sanoa.
      Ne jotka sukkahousuista eivät pidä, eivät osaa laittaa niitä jalkaan tai käyttävät väärän kokoisia.

    • tyttö

      Sukkahousut ei kyl oo mitkään kalsarit samalla kuin sukat.. tottakai sinne pitää alushousut alle pistää.. :)Ja mä en siksi tykkää sukkahousuista koska ne tulevat niin ylös että se puristaa tosta vatsan kohdala ja sitten ne valuvat ainakin minulla aina välillä siitä haaroista alaspäin ja sit on hankalaa kävellä kun ei viittis koko aikaa niitä asetella.. :D

      • öhöm

        ei tarvi puristaa mahasta... nykyään myydään myös lantiosukkahousuja! niitä löytyy muutamia aina hyllyiltä jos ettii..... ne on kätevät ku on lantiohousut.........


    • sukkis

      ne on lämpimät talvella housujen alla.

    • fear69

      no ne repee helposti (paitti ne paksummat), hetken päästä ne alkaa valuun jalast ja ku ne on vähänkään valunu, ni saattaa tulla rypyt polviin ja nilkkoihin, ja se ei näytä hyvältä... suurin osa niistä on hiostavia ja ahdistavia, tosin niitä "hyviäkin" on olemassa... Ja ne ei todellakaan oo sama asia kuin kalsarit!

      • tyyppi

        Tarkoitin et ne on vähän kuin pitkätkalsarit (talvella) lämmittää jois o sukat samas, jonka päälle saa toiset sukat lämmittään vielä varpaitaki!


    • Brunette

      Kyllä minä tykkään käyttää sukkiksiakin, mutta kyllä sukkanauhat ovat kätevämmät!
      Ne ovat mukavat ja vielä kivan näköisetkin ;)

    • nylon

      Käyttäkää tytöt stay up sukkia,ne tekevät teistä naisellisempia,seksikkäitä.Olen huomannut monessa tytössä sen,ku ne rupee käyttää stay up sukkia,ni niistä tulee paljon varmempia.

    • *auringonsäde*

      Mistä sä nyt semmosta oot keksiny et me inhottas sukkiksii...? Mä ainakin tykkään niistä:) ja varsinkin näin viileemmällä ne on hyvii hameen kanssa kun ei ihan pelkässä minarissa viiti viel olla. Juu ja itekki oon löytäny noi matalat sukkahousut ja ne on kyl kieltämättä aikas käteviä:) Mut se on ainut huono puoli et ne sukkikset tuppaa aika helposti valumaan niin niitä saa koko ajan olla korjailemassa :/

      • Tyyppi

        No kun oman kaveriporukan naisista muutamat ovat silleen "hemmetin sukkikset blaa blaa" ja tyttöystävä ei pidä niistä, vaikka silläkin sellaiset lantiosukkikset on. Harmittaa vain, koska itse pidän niistä varsinkin, kun ne ovat kaunistamassa tytön säärtä.


      • *auringonsäde*
        Tyyppi kirjoitti:

        No kun oman kaveriporukan naisista muutamat ovat silleen "hemmetin sukkikset blaa blaa" ja tyttöystävä ei pidä niistä, vaikka silläkin sellaiset lantiosukkikset on. Harmittaa vain, koska itse pidän niistä varsinkin, kun ne ovat kaunistamassa tytön säärtä.

        Onhan ne kieltämättä välillä aika rasittavat, mut ei mulla ainakaan mitään erityistä valittamista oo, ja kiva jos kundit tykkää ;)


      • Pojkke
        *auringonsäde* kirjoitti:

        Onhan ne kieltämättä välillä aika rasittavat, mut ei mulla ainakaan mitään erityistä valittamista oo, ja kiva jos kundit tykkää ;)

        No ihan varmasti tykkää.... :)


      • pilvi

        mulla ei oo kyl ikinä valunu sukkikset...hyvin ne ainakin mulla on pysynyt jalassa..:)


    • Tepsu_

      Sukkiksethan on ihan kivat pitää.. :)

    • nemo

      Minä rakastan sukkahousuja. Laajalla kokoskaalalla (37-40) varustetut ja yhdenkoon sukkikset tuppaavat aina valumaan päältä, mutta onneksi mielenkiintoni on kohdistunut erikoisesti kuvioituihin sukkiksiin, joissa on yleensä selkeät koot (S, M, L). Lantiomallisista sukkahousuista en ole tainnut koskaan kuullakaan, mutta ihan kätevästihän nuo kainalomalliset saa taitettua lantiolle :D

    • Anonyymi

      Alle ei tarvita mitään. Ovat kuin pitkät kalsarit. Siellä ne ovat housujen alla piilossa kuten alusvaatteet on tarkoitettu. En ole nainen. Kyse on vain käytännöllisestä vaatekappaleesta.

    • Anonyymi

      sitä minäkin ihmetellyt että miksi eivät käytä aina on leggarit taikka collarit

    • Anonyymi

      Leggarit on muotia ja paljaat nilkat. Vaikka olisi 30 pakkasta

      • Anonyymi

        Niikuin eivät osaa muuta laittaa pääle kum leggarit


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe