Onko kukaan ollut Rayongissa bungalowi majotuksessa? Onko siellä edes bungaloweja jotka ovat ihan biitsillä, että terdeltä pääsee suoraa hiekalle?
Olen selaillut sivuja kuitenkaan vielä löytämättä. Vinkit otetaan vastaan....
Bungalowi mieluiten AC:llä, suihkulla, jääkaapilla ja tuplasängyllä on hakusessa...
Rayong ja bungalowit?
NappeNaputin
3
542
Vastaukset
- KattoPäänPäälle
Itsekin etsiskellyt jotain tuollaista, mutta aika huono tarjonta tuntuu olevan. Helmikuussa olis itarkoitus lähteä ja tässä jonkinlaista majoitusta kartoittaa. Ainakin latestay:n kautta valikoima aika suppea. Jos jollain vinkkejä, niin ilolla täälläkin niitä otetaan vastaan
- 18+8
Sieltä löytyy. Kuuluu Rayongin maakuntaan.
- Kuskustassa kelli
90-luvulla. kiva hieno huone ja nussin kuin hullu.
Muistaakseni huone oli 200 b ja ämmä ilmainen
Kortsuja meni n. 10. Ja välillä otti poskeenkin n.20v.Ja helevetin ruma!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825872
- 1293965
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463919- 663594
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72497- 272214
- 2042121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332109Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451823