Lista energiapuun ajajista

töitä etsien...

Pistäkääs listaa tänne Pohjois-Karjalan alueella ajavista energiapuu autoista.
(tämä voi olla väärä palsta, on varmaan parempiakin kulj.alan foorumeita mutta....)

Tarkoitus olis, että kyselisin töitä. Olen rahtihommia tehnyt (ja teen tällä hetkellä) ja vähän hiiabbia ajanut ja halu olis kova opetella noihin hommiin ja jättää rahtihommat pois.

Noh toki miksipä ei pölliautokin, vaan oppia joka tapauksessa pitäisi saada, kukaan ei varmaan pystymetsästä ota kaveria ajamaan, joka on pääosin asfaltilla ajellut.

Ottaskohan joku opettelemaan siten, että oman töiden ohessa vapaa-aikana kävisin harjoittelemassa ja sitä kautta sitten töihin...??

7

1525

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ropsit

Ei valitettavasti ole antaa, mutta olet oikealla asenteella liikkeellä etsi vaan ahkeraan sitä harjoittelu/ tutustumispaikkaa itse soitin moneenkin firmaan ja rahtipuolen kokemus riitti lähes kaikissa kyselyissä!
      Nyt olen parivuotta ollut pöllin ajossa ja en kadu yhtään sinnikkyyttäni siirtymisen suhteen!
      Moni oli minunkin kohdallani epäileväinen kyvyistäni puunajoon, mutta kun asenne on kohdallaan niin pärjää varmasti ja nyt on hauska nähdä näitä selkään puukottajia mitkä sitä paskaa jauhovat ekan talven ajan, mutta nyt olen sen itse nähnyt että kuka vaan saa ne puut sieltä metästä niin voi olla hyvällä mielellä unelmiensa ammatissa!
      Älä siis anna ikinä muiden vaikuttaa valintaan puun ajoon siirtymisestä kaikki sitä melkein haukkuu vaan moni ei siitä oikeasti mitään tiedä siis kuinka mukavaa se parhaimmillaan on! Mikään ei töissä voita aamua kesäisessä metsässä tai pakkas iltapäivä näkymää talvella!

Tsemppiä siis paikan etsintään!

T:puukuski

• töitä etsien...

Kiitos! Olipa kerranki asiallinen viesti täällä!
        Juu, voin kyllä tasan varmasti veikata millaista puhetta tulis nykysessä työpaikassa jos sanosin lähteväni puunajoon...

Pitää yrittää ja käyttää hyväkseen lomat ja muut vähän pidemmät vapaa ajat, että käy sillon kyselemässä ja kattelemassa ja jos joku ottas harjottelemaan.

• ropsit
        töitä etsien... kirjoitti:

Kiitos! Olipa kerranki asiallinen viesti täällä!
        Juu, voin kyllä tasan varmasti veikata millaista puhetta tulis nykysessä työpaikassa jos sanosin lähteväni puunajoon...

Pitää yrittää ja käyttää hyväkseen lomat ja muut vähän pidemmät vapaa ajat, että käy sillon kyselemässä ja kattelemassa ja jos joku ottas harjottelemaan.

Onko tärpännyt/ onko homma edennyt olis ihan mukava kuulla pääsitkö alan hommiin?

• töitä etsien...
        ropsit kirjoitti:

Onko tärpännyt/ onko homma edennyt olis ihan mukava kuulla pääsitkö alan hommiin?

Nyt tällä viikolla käyn erään puuautolijan luona juttusilla, olen ollut jos puhelimitse yhteydessä ja sitten tarinoidaan tarkemmin, sekä jutellaan eri vaihtoehdoista (oppisopimus yms. )
        En osaa sanoa näin julkisesti tarkkaa tietoa, mutta varmaan ainakin mukaan pääsee ja reenailemaan...kerron vaikka loppuviikosta lisää. Nyt oon talvilomalla ite ja aikaa on.

• Setä ylikuorma
        töitä etsien... kirjoitti:

Nyt tällä viikolla käyn erään puuautolijan luona juttusilla, olen ollut jos puhelimitse yhteydessä ja sitten tarinoidaan tarkemmin, sekä jutellaan eri vaihtoehdoista (oppisopimus yms. )
        En osaa sanoa näin julkisesti tarkkaa tietoa, mutta varmaan ainakin mukaan pääsee ja reenailemaan...kerron vaikka loppuviikosta lisää. Nyt oon talvilomalla ite ja aikaa on.

Itse kans ajoin eka rahtiautoa ja sitten vain pääsin harjoittelemaan erääseen firmaan puunajoa vapaa-ajalla.Itselleni nosturin käyttö oli vaikein rasti,koska auton käsittely oli jo hallussa tietenkin puuautossa haasteellisemmat paikat ja erilainen kampe muutenkin.Nyt taas rahdin ajossa mutta metsään se on palattava vielä.Suosittelen kaikille jotka pitävät itsenäisestä työstä ja ovat omatoimisia.
        Ei tarvi rukoilla purkuaikoja eikä ainakaan lastatessa kuunnella kenenkään vittuilua.
        Jos remppaa osaa tehdä ja tykkää niin varmasti sitäkin saa tehdä.

• ropsit

Onko Töitä etsielle löytynyt työpaikka olis ihan hauskaa kuulla kuulumiset!

• SUOMALAINEN SISU

siis WAU!!! suoli24:lla on näköjään vielä yksi keskustelu olemassa jota ei ole kukaan irtoperä merikontti perseen reikä tärvelly, vaan ihan asia kommentteja! ois kiva kyllä kuulla jotta kuinka pöllin ajoon on päästy ja pärjäilty. itteäkin kutkuttanu jo tovin kyseinen ajo ja luultavasti tämän sulan aikana teen siirtoja siihen suuntaan. hyvää loppu kesää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      77
      1806
    2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1182
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      944
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      200
      869
    5. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    6. 77
      692
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      664
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      618
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      50
      593
    10. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      63
      561
    11. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      33
      551
    12. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      538
    13. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    14. 36
      504
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      442
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      408
    20. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      12
      398
    Aihe