Lista energiapuun ajajista

töitä etsien...

Pistäkääs listaa tänne Pohjois-Karjalan alueella ajavista energiapuu autoista.
(tämä voi olla väärä palsta, on varmaan parempiakin kulj.alan foorumeita mutta....)

Tarkoitus olis, että kyselisin töitä. Olen rahtihommia tehnyt (ja teen tällä hetkellä) ja vähän hiiabbia ajanut ja halu olis kova opetella noihin hommiin ja jättää rahtihommat pois.

Noh toki miksipä ei pölliautokin, vaan oppia joka tapauksessa pitäisi saada, kukaan ei varmaan pystymetsästä ota kaveria ajamaan, joka on pääosin asfaltilla ajellut.

Ottaskohan joku opettelemaan siten, että oman töiden ohessa vapaa-aikana kävisin harjoittelemassa ja sitä kautta sitten töihin...??

7

1426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ropsit

      Ei valitettavasti ole antaa, mutta olet oikealla asenteella liikkeellä etsi vaan ahkeraan sitä harjoittelu/ tutustumispaikkaa itse soitin moneenkin firmaan ja rahtipuolen kokemus riitti lähes kaikissa kyselyissä!
      Nyt olen parivuotta ollut pöllin ajossa ja en kadu yhtään sinnikkyyttäni siirtymisen suhteen!
      Moni oli minunkin kohdallani epäileväinen kyvyistäni puunajoon, mutta kun asenne on kohdallaan niin pärjää varmasti ja nyt on hauska nähdä näitä selkään puukottajia mitkä sitä paskaa jauhovat ekan talven ajan, mutta nyt olen sen itse nähnyt että kuka vaan saa ne puut sieltä metästä niin voi olla hyvällä mielellä unelmiensa ammatissa!
      Älä siis anna ikinä muiden vaikuttaa valintaan puun ajoon siirtymisestä kaikki sitä melkein haukkuu vaan moni ei siitä oikeasti mitään tiedä siis kuinka mukavaa se parhaimmillaan on! Mikään ei töissä voita aamua kesäisessä metsässä tai pakkas iltapäivä näkymää talvella!

      Tsemppiä siis paikan etsintään!

      T:puukuski

      • töitä etsien...

        Kiitos! Olipa kerranki asiallinen viesti täällä!
        Juu, voin kyllä tasan varmasti veikata millaista puhetta tulis nykysessä työpaikassa jos sanosin lähteväni puunajoon...

        Pitää yrittää ja käyttää hyväkseen lomat ja muut vähän pidemmät vapaa ajat, että käy sillon kyselemässä ja kattelemassa ja jos joku ottas harjottelemaan.


      • ropsit
        töitä etsien... kirjoitti:

        Kiitos! Olipa kerranki asiallinen viesti täällä!
        Juu, voin kyllä tasan varmasti veikata millaista puhetta tulis nykysessä työpaikassa jos sanosin lähteväni puunajoon...

        Pitää yrittää ja käyttää hyväkseen lomat ja muut vähän pidemmät vapaa ajat, että käy sillon kyselemässä ja kattelemassa ja jos joku ottas harjottelemaan.

        Onko tärpännyt/ onko homma edennyt olis ihan mukava kuulla pääsitkö alan hommiin?


      • töitä etsien...
        ropsit kirjoitti:

        Onko tärpännyt/ onko homma edennyt olis ihan mukava kuulla pääsitkö alan hommiin?

        Nyt tällä viikolla käyn erään puuautolijan luona juttusilla, olen ollut jos puhelimitse yhteydessä ja sitten tarinoidaan tarkemmin, sekä jutellaan eri vaihtoehdoista (oppisopimus yms. )
        En osaa sanoa näin julkisesti tarkkaa tietoa, mutta varmaan ainakin mukaan pääsee ja reenailemaan...kerron vaikka loppuviikosta lisää. Nyt oon talvilomalla ite ja aikaa on.


      • Setä ylikuorma
        töitä etsien... kirjoitti:

        Nyt tällä viikolla käyn erään puuautolijan luona juttusilla, olen ollut jos puhelimitse yhteydessä ja sitten tarinoidaan tarkemmin, sekä jutellaan eri vaihtoehdoista (oppisopimus yms. )
        En osaa sanoa näin julkisesti tarkkaa tietoa, mutta varmaan ainakin mukaan pääsee ja reenailemaan...kerron vaikka loppuviikosta lisää. Nyt oon talvilomalla ite ja aikaa on.

        Itse kans ajoin eka rahtiautoa ja sitten vain pääsin harjoittelemaan erääseen firmaan puunajoa vapaa-ajalla.Itselleni nosturin käyttö oli vaikein rasti,koska auton käsittely oli jo hallussa tietenkin puuautossa haasteellisemmat paikat ja erilainen kampe muutenkin.Nyt taas rahdin ajossa mutta metsään se on palattava vielä.Suosittelen kaikille jotka pitävät itsenäisestä työstä ja ovat omatoimisia.
        Ei tarvi rukoilla purkuaikoja eikä ainakaan lastatessa kuunnella kenenkään vittuilua.
        Jos remppaa osaa tehdä ja tykkää niin varmasti sitäkin saa tehdä.


    • ropsit

      Onko Töitä etsielle löytynyt työpaikka olis ihan hauskaa kuulla kuulumiset!

    • SUOMALAINEN SISU

      siis WAU!!! suoli24:lla on näköjään vielä yksi keskustelu olemassa jota ei ole kukaan irtoperä merikontti perseen reikä tärvelly, vaan ihan asia kommentteja! ois kiva kyllä kuulla jotta kuinka pöllin ajoon on päästy ja pärjäilty. itteäkin kutkuttanu jo tovin kyseinen ajo ja luultavasti tämän sulan aikana teen siirtoja siihen suuntaan. hyvää loppu kesää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10682
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3033
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2849
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1478
    Aihe