mihin hänen olisi viisainta matkustaa yksistään kun taivaltaa.
Ehdotuksia, kokemuksia, ....
60v nainen
7
569
Vastaukset
- Katariinaa vaille
Olemme olleet pari kertaa Kristina Cruisesin risteilyillä ja laivalla sekä retkillä on helppo matkustaa yksinkin - aina saa halutessaan seuraa mutta rauhassakin saa olla. Porukka on yleensä oikein mukavaa ja puheliasta. Retket ovat laadukkaita eikä tarvitse yksin toikkaroida eri kaupungeissa. Iltaisin on yhteistä ohjelmaa. Myös yksin matkustaville löytyy mukavasti hyttejä.
- 60++
matkustaa melkein mihin vain. Itse olen matkustellut paljon yksin, myös arabimaissa, eikä ole koskaan ollut mitään ongelmia. Siis rohkeasti vaan liikkeelle.
- nainen 63
yksinkin,mutta kun ei ole tota kielitaitoa.Huono englanti ja vähän saksaa.Mullakin olis tilaisuus lähtee minne vaan,eikä ole sellaisia kavereitakaan jotka olis vapaita ex-temporee lähtemään.
Olen matkustellut paljon exän kans,nyt pari vuotta väliä joten joskus tulee kova matkakuume mut siihen se jää... - 60++
nainen 63 kirjoitti:
yksinkin,mutta kun ei ole tota kielitaitoa.Huono englanti ja vähän saksaa.Mullakin olis tilaisuus lähtee minne vaan,eikä ole sellaisia kavereitakaan jotka olis vapaita ex-temporee lähtemään.
Olen matkustellut paljon exän kans,nyt pari vuotta väliä joten joskus tulee kova matkakuume mut siihen se jää...Kanarialle voi lähteä, ainakin talvella. Siellä pärjää pitkälle suomenkielellä, tietenkin kaikki olisi helpompaa jos kielitaitoa löytyisi. Muista kohteista en osaa sanoa, kun olen matkustellut lähinnä kohteissa, joissa englantia tai saksaa on tarvittu.
Missä päin asustelet? - äkkilähtöön
60++ kirjoitti:
Kanarialle voi lähteä, ainakin talvella. Siellä pärjää pitkälle suomenkielellä, tietenkin kaikki olisi helpompaa jos kielitaitoa löytyisi. Muista kohteista en osaa sanoa, kun olen matkustellut lähinnä kohteissa, joissa englantia tai saksaa on tarvittu.
Missä päin asustelet?Etelä-Suomessa, joten Hki-vantaaalta koneeseen. Kanarialla pärjää todellakin suomenkielellä ja loput huitoen. Kohteessa olisi mukavaa jos olisi menoseuraa iltaisin, mm. syömään ja joihin rientoihin.
Tarkeneisko siellä tammikuussa...mietin - 60++
äkkilähtöön kirjoitti:
Etelä-Suomessa, joten Hki-vantaaalta koneeseen. Kanarialla pärjää todellakin suomenkielellä ja loput huitoen. Kohteessa olisi mukavaa jos olisi menoseuraa iltaisin, mm. syömään ja joihin rientoihin.
Tarkeneisko siellä tammikuussa...mietinkentältä minäkin aina matkani aloittelen. Siitä on aika kauan kun viimeksi olin Kanarialla tammikuussa, mutta se lämpö ei oikein riittänyt minulle. Sehän on niin henkilökohtaista, kuinka lämpimästä tykkää. Kyllä siellä tarkenee, jos ei ole yhtä viluinen kuin itse olen. Nykyään nuo Afrikan lämpötilat ovat olleet mieleeni, tosin joskus liiankin kuumaa.
Harmi, kun ei minulla ole sellaista meiliosoitetta jonka voisin tänne laittaa, olisi voitu vaikka jutella enemmänkin.
- laivamatkat
jos et ole koskaan matkaillut missään, niin minä ainakin aloittaisin ihan laivamatkasta esim. viroon / ruotsiin tms...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812