Huora pamahti paksuksi

mies38w

Mikä neuvoksi, kun huora pamahti musta paksuksi? Vaimo oli pari kuukautta ulkomailla auttamassa vanhempiaan. Sillä aikaa omat haluni pursuivat yli ja oli pakko käydä vähän "päästämässä paineita". Netissä löysin maksullisen naisen ja käytin kerran hänen palveluitaan. Hän sanoi, että otti e-pillereitä ja uskoin, koska ammatti varmaankin ainakin sitä vaati. Kortsua ei tietenkään käytetty. Tiedetän, että on tyhmää, mutta turha sitä on enää miettiä. Noin viikko sitten tämä horo ilmoitti pamahtaneensa paksuksi musta. Sanoi, että tekee isyystestin heti lapsen synnyttyä ja sitten kertoo vaimolleni. Vaati elareita tai vaimoni jättämistä ja hänen kanssaan avioon astumista.

Nähtävästi vain rahanhimoinen huora oli kyseessä, joka tahtoi lapsen ja miehen ja normaalin perhe-elämän. En missään nimessä halua vaimostani erota enkä todellakaan tunnustaa lasta, joka oli huijauksen avulla tehty. Pelkk ajatus huoran kanssa avioliitossa olemisesta etoo. Huora on asiakkaalle vain maksullinen tyydytysesine. Eli tietääkö joku, miten voisin salata koko asian vaimoltani ja kieltäytyä tunnustamasta lasta, vaikka huora vaatisikin isyystestiä, johon en missään nimessä aio suostua?

81

6507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      se huoran lapsi edes sinun on. Isyystestejä ei voi tehdä ennen lapsen syntymää ja sen jälkeen vaan pakoilet niin, ettet testiin joudu. Muuta vaikka sinne ulkomaille, niin huora ei voi yhtään mitään.

      • mies38w

        Ajattelin käydä heti huomenna vaihtamassa puhelinnumeron (nykyinen on salainen, joten huora ei edes osoitettani ja nimikin on sen verran tavallinen, että sellasia ukkoja löytyy Suomesta toista sataa ainakin). Eli ei se huora oikeastaan muuta tiedä musta kuin puhelinnumeron ja nimen, joten sun neuvojen mukaan riittää, että vaihdan puhelinnumeron ja pysyn poissa sen silmistä, niin ei mulle mitään mahdeta. Niinpä taidan tehdäkin!


      • väärin meni! :(
        mies38w kirjoitti:

        Ajattelin käydä heti huomenna vaihtamassa puhelinnumeron (nykyinen on salainen, joten huora ei edes osoitettani ja nimikin on sen verran tavallinen, että sellasia ukkoja löytyy Suomesta toista sataa ainakin). Eli ei se huora oikeastaan muuta tiedä musta kuin puhelinnumeron ja nimen, joten sun neuvojen mukaan riittää, että vaihdan puhelinnumeron ja pysyn poissa sen silmistä, niin ei mulle mitään mahdeta. Niinpä taidan tehdäkin!

        tuli plussaa vaikka piti peukuttaa pitkää miinusta...


      • Yöäääk

        Jos nimittelee huoraksi sellaista ihmistä, jonka apua on omiin tarpeisiinsa hakenut, niin arvaa kumpi teistä kuulostaa enemmän ihmiseltä. Et sinä ainakaan.


    • dfghdfgh

      Mikäli tämä pitää paikkansa niin aivan oikein tuollaiselle huoripukille. Toivottavasti vaimosi saa tietää ja ottaa eron ja vie mukanaan omaisuutesi sekä mahdolliset lapset. Lisäksi toivon, että saat helvetilliset elatusmaksut niskaasi. Niin siinä käy kun lähtee huoraamaan ja uittamaan mulkkuaan vieraissa. Sitä niittää mitä kylvää...

      • mies38w

        joo joo, äiti, jokainen osaa jälkiviisaana olla, mutta kun tilanne on nyt mikä on ja ei se mihinkään siitä irvailulla muutu.


      • Pelkkäpölvästi

        Totta. Laistesi tyyppien tilanteet eivät todella ikinä muutu miksikään. Se ei ole millään mahdollista noin tyhjällä korvien välisellä kapasiteetilla. Vai seisooko sielläkin joku mulkhu ajattelun esteenä?


    • oppeliini

      Niin sinulle ei taida jäädä kovin montaa vaihtoehtoa.

      Lapsi tietenkin on aivan syyton sinun ja huoran typeryyteen. Ainoa mitä sinä VOIT ja velvollisuutesi vaatiikin, on adoptoida tuo pienokainen ja antaa hänelle koti joka hänelle kuuluu.
      Maksa vaikka huoralle että saat lapsen itsellesi. Huoralle lapsesta on vain hankaluuksia hänen epäsäännollisen tyoajan takia joten uskoisin että lapsen sinulle antaminen olisi hänelle vain iso helpotus.

      Hyväksyisiko vaimosi tuota järjestelyä, se onkin eri asia.

      Tietysti toinen vaihtoehto on sinun ja huoran antaa lapsi adoptioon täysin vieraille, mutta sitäkin rakastettavimmille vanhemmille.

      Tässä tapauksessa sinusta ja huorasta ei kukaan välitä, te kumpikin olette 100% täysipäisiä idiootteja.
      Mutta ehkä teillä kuitenkin on yksi toimiva aivosolu joka viestittää että te kumpikin, muuten vajaaälyiset, toimisitte lapsen parhaan edun mukaisesti ja annatte hvnet adoptioon.

    • Hyvä olo on nyt!!

      Tuli niiin hyvä mieli, että ihan hymyilyttää ja kauan! ;D
      Näin ne eroitellaan ne mulkut ja miehet toisistaan ja arpa nyt suosi sua, kulkumulkkua kunnolla!
      Ei muutakuin vaaleanpunaisia lasten vaunuja vain katselemaan ja vaippoja! Niitäkin on nykyään vaikka minkälaisia muumiaiheisista ronttosauruksiin! ;))
      Ristiäiset tulossa ja kaikkea kivaa! Entäs kummit? Jokos olet niitä ajatellut??
      Rupeehan nyt nukkuun varastoon! Kun vauva syntyy, unet ovat vuositolkulla hakusessa ja vielä jos vammainen lapsonen syntyy, enempi rasitut sairaan lapsen sängyn ääressä valvoessa. voi voi :(
      Käyppä varulta hakeen kuitenkin penisilliinikuuri, voi joku klamydianpoikanenkin olla haaroissasi, jos noinkin ajattelematon olit, että yleiseen jakorasiaan menit survomaan kusettimesi ja ilman kumia?
      Ai, että tuntuukin hyvältä! ;)) Isukki susta tulossa ja kaikkea..
      Turhaan mietit vaimosi reaktiota, eiköhän sillä ihan oma gigolo ole siellä ollut pantavana ja kunnon kyytiä on rouvakin saanut...vähän fiksumpi varmaan kuin sä...vai voisko tulla senkin masusta 9kk päästä pikkuinen kikkarapää, joka sanoo ensi sanoikseen :"Tsaijaijai"
      Ai että, onnellista perheonnea nyt sulla siellä, ehkä kaksinkertaista? ;))

      • pulp pulp,sinne vaan

        Juota kuule vaan ittes känniin ja mee torin rantaan horjuun ja tipahda avantoon.
        Ei kuule tuu kellään ikävä!


      • .
        pulp pulp,sinne vaan kirjoitti:

        Juota kuule vaan ittes känniin ja mee torin rantaan horjuun ja tipahda avantoon.
        Ei kuule tuu kellään ikävä!

        oli vastaus siihen, kun AP uhkasi juottaa paksuna olevan naisen humalaan ja hakata sitten hänelle abortin..
        Oli poistettu näköjään jonkun toimesta...oliko suunniteltu tappo?


      • ermander

        ilmeisesti lapsi on kehitysvammainen


    • Oikeudenpäätös......

      Eikö tuleva äiti voi "hakea" isyystestiä oikeusistuimen päätöksellä?

      • vaiha joo puhelin ;)

        ap on ihan pöljö provoilija..


      • mies38w

        Voi varmaankin, mutta jos saan tuon lapsen abortoitua kotikonstein, niin isyys peruuntuu, mutta jos ei onnistu, niin pakoilen kaikilla mahdollisilla tavoilla.


      • ääliöpikkukatkarapu
        mies38w kirjoitti:

        Voi varmaankin, mutta jos saan tuon lapsen abortoitua kotikonstein, niin isyys peruuntuu, mutta jos ei onnistu, niin pakoilen kaikilla mahdollisilla tavoilla.

        Toivottavasti "huora" on tarpeeksi nokkela likka, että älyää itse häipyä kuvioista hetkeksi, ja palata asiaan virkavallan kanssa vasta noin yhdeksän kuukauden kuluttua. Eipä sinua, hyvä mies, ole älyllä pilattu, vaikka melko varmasti kirjoitus provo onkin.


    • --------------------

      Sitä saa mitä tilaa. mitä olit tyhmä ja lähit matkaan:)

    • Taasnäitä

      Jos saat kutsun isyystestiin niin anna kaverillesi henkkarisi ja pyydä häntä menemään testiin. Jälkeenpäin voit antaa kaverillesi jonkun pienen lahjan, vaikka etelänmatkan.

    • et pääse pakoon

      Ei muuta kuin tietysti joudut isyystestiin jollakin tapaa. Omapa on mokasi ja vastaat itse teoistasi, niin sen kuuluukin mennä. itsepä tyhmä elämäsi pilaat.

    • No daa!

      Herää kysymyksiä? Miksi kerroit huoralle nimesi?? Miksi annoit numerosi?

    • Anna sille nykyiselle pihtarille kenkää. Ota siitä paksusta huorasta vaimo itsellesi. Hyvin koulutettu kun on niin hyvin menee. Ja jos se pentu ei olisikaan sun niin isyys on paljon muutakin kuin biologiaa.

      • oikeus toteutui!

        Huoraukolle huora akaksi!
        Ei tartte enää vieraisiin mennä, kun oma jakaa muillekkin! On aina tunne, että huoraa panee! ;)))


    • Lateksimara

      Mistä köytää maksullisen, joka tarjoaa torttua paljaalle?

      • onhan noita puleja

        On Ap sortunut siihen helppoon pilluun,
        eli vähän yksinkertaiseen lihavaan reppanaan, joka hakee soskusta ruokarahat.
        Antaa ukolle kuin ukolle, ei ymmärrä tilannettaan, kuuluisi hoitoon mielisairaalaan, mutta kun ne on lopetettu, on avohoitotapaus..
        Oikea maksullinen ei paljaalta anna rynkyttää, miksi antaisi?


      • ja tyhmä sellainen
        onhan noita puleja kirjoitti:

        On Ap sortunut siihen helppoon pilluun,
        eli vähän yksinkertaiseen lihavaan reppanaan, joka hakee soskusta ruokarahat.
        Antaa ukolle kuin ukolle, ei ymmärrä tilannettaan, kuuluisi hoitoon mielisairaalaan, mutta kun ne on lopetettu, on avohoitotapaus..
        Oikea maksullinen ei paljaalta anna rynkyttää, miksi antaisi?

        Niin. Oikeestihan tuo on provo koko aloitus.


      • HAA MIKÄ HÖNTTI
        ja tyhmä sellainen kirjoitti:

        Niin. Oikeestihan tuo on provo koko aloitus.

        eihän kukaan huoralle kerro nimeään tai muutakaan tietoa.Huoraa naidaan,perkele!


      • 14
        HAA MIKÄ HÖNTTI kirjoitti:

        eihän kukaan huoralle kerro nimeään tai muutakaan tietoa.Huoraa naidaan,perkele!

        kuinka tyhmä voi olla että nyt syyttää huoraa. ja millä kehtaat edes halveksua ihmistä joka kirtäessäänkin on sinua valtavasti korkeammalla. sinä olet juuri sellainen typerä mies josta yleistys miesten tyhmyydestä ja epäluotettavuudesta lähtee. itse tyhmyydelläsi kaiken aiheutit ja nyt mietit naisen tönimistä aborttiin, jotta et jäisi kiinni oksettavasta typeryydellä. toivottavasti vaimosi näkee millainen olet ja lähtee, toivon hänen takiaan, en edes siksi että sinä kärsisit.


      • 19
        14 kirjoitti:

        kuinka tyhmä voi olla että nyt syyttää huoraa. ja millä kehtaat edes halveksua ihmistä joka kirtäessäänkin on sinua valtavasti korkeammalla. sinä olet juuri sellainen typerä mies josta yleistys miesten tyhmyydestä ja epäluotettavuudesta lähtee. itse tyhmyydelläsi kaiken aiheutit ja nyt mietit naisen tönimistä aborttiin, jotta et jäisi kiinni oksettavasta typeryydellä. toivottavasti vaimosi näkee millainen olet ja lähtee, toivon hänen takiaan, en edes siksi että sinä kärsisit.

        hieman kirjaimet ja sanat sekaisin :D :D eli tietysti kiristäessäänkin ja tönimistä keskenmenoon :D asia ei naurata vaan se että olin niin kiukkuinen että sanatkin sekosivat :D


    • .........

      Hei.

      Olen parikymppinen tyttö, jonka kaverin aviomies ja kaverini lapsen isä oli valitettavasti pettänyt kaveriani huoran kanssa. Kerron tämän siksi, että tiedän kyllä jotain huorista.

      Huorille ei todellakaan anneta mitään tietoja, tai (yleensä) vedetä paljaalla.
      Jos vedetään, niin ehkäisy on takuulla kunnossa. Näin takuuvarmasti ainakin Suomessa.

      Nuo puheet että aiot pahoinpidellä naisen niin että hän saa keskenmenon sen seurauksena, ovat sairaita ja tekivät minulle erittäin pahan olon, vaikka luotettavan avomieheni kanssa lastani suunnittelenkin.
      Ilmiannoin viestisi, anteeksi mutta en voi sille mitään.

    • huonoooooo...

      Olet huono provo ja aika tyhmä.

      Paljaalla antaa vain maksullinen, jolla on jo hiv, herpes, kondyloomat ja muut kaunokaiset.
      Kukaan ei anna maksulliselle omaa nimeään eikä omaa numeroaan.
      Jälkiehkäisystä et tiedä mitään.
      Olet vain tavallinen vinksahtanut yksinäinen mies.
      Eikä tuollalailla toimiva maksullinen susta ole kiinnostunut, vaan sun rahoistasi. Turhaa imartelet itseäsi...

      Äidin ei tarvitse vaatia isyystestiä. Hän ilmoittaa tietonsa isästä lastenvalvojalle, joka poliisin avustuksella ottaa selvää isästä. Testiin joudut vaikka väkisin, polliisi-setä hakee kotoa kesken löylyn.

      • oppeliini

        Lue se oikein ajatuksella. Saat huomata että sinulla ON vaihtoehtoja ellei nainen suostu aborttiin.


    • osaa olemassa

      Kyllä on miehillä kiire nussimaan kun vaimo menee auttamaan vanhempiaan.häpeä jos osaat.

      • fantasiaako

        Onkohan varma,että se vaimo meni vanhempiaan auttamaan.Ei mies pettäisi,jos suhde olisi kunnossa.


    • fantasiaako

      Ymmärrän,että sorruit huoraan.Toivottavasti mulla ei semmoista tule tapahtumaan.Jos liitto toimii,ei jompi kumpi osapuoli tule käymään vieraissa.Mullakin on avovaimo ollu vain kahden poikansa kanssa luonani asuva nainen,jolta 3v ei ole seksiä,eikä hellyyttäkään tullut.Nytkin uusivuosi tuli oltua yksin,eikä muija vastannut edes puhelimeen.Oli varmasti ryyppäämässä kavereittensa kanssa.Jos nainen ei miehestään mitään halua,voi syyttää itseään,jos mies sortuu,samoin toisinpäin.Kyl seksi ja hellyys on ikään katsomatta tärkeää,ja luottamus ja yhteiset suunnitelmat ja menot ja harrastukset,hellät sanat.Mut jos kaikki noi puuttuu,mitä suhde on.Mäkin olen masentunut,voimaton menemään elämässä eteenpäin,kun suhde puuduttaa,jaksan vain työ-koti rytmiä,hilkulla.Jutella olen yrittänyt,helliä,ei mitään,paska.Mietin,mikä vika mussa on,en vain ymmärrä,pettänyt en ole.Ei ihme,jos mäkin en menis huoriin,jos huora tarjoisi itseään,kohdalle ei ole sattunut,vielä.Olen 55v,ja tuntuu,et elämä hiipuu pikkuhiljaa,ei iloa,vain tressiä,velkaa,ilman kunnon Rakkautta.

      • oppeliini

        Miten surullista lukea että avovaimosi on noin piittaamaton. Ehkä hän kokee sinut vain kulkevana OTTO-koneena.

        Mutta sinun EI tarvitse olla sitä. Laske nainen pesueensa kanssa menemään, anna hänelle tilaisuus hurjastella ja huvitella aivan mielensä mukaan, ilman paluuta sinun kotiisi. Vain laita hänet ulos, auta halutessasi häntä loytämään oma pieni ja halpa asunto ja sitten vain hänen tavaransa sinne.

        Tai vaihtoehtoisesti jos sinä asut naisen kodissa, kerää kamppeesi ja muuta omillesi.

        Sinä et tule ajan kanssa nuoremmaksi. Kuvaamanlaisesi ilmapiiri kodissasi on henkisesti äärettomän verottavaa. Se vie kaiken innostuksen ja kiinnostuksen mihinkään. Tuo on viimeinen asia jota sinä (tai kukaan) tarvitset. Olet parhaimmassa iässäsi, nyt sinulla olisi tilaisuus kierrellä vapaa-aikanasi Suomea, naapurimaita, maailmaa, kokea uutta, innostavaa. Avartaa näkokulmia..... elää!

        Todellakin, hankkiudu tuosta naisesta eroon ja ala elää omaa elämääsi nauttien kaikesta siitä kauneudesta ja rikkaudesta joka ympärilläsi vallitsee. Mutta jota on mahdoton nähdä ja kokea tuon taakan alla.


      • PrätkäMasa
        oppeliini kirjoitti:

        Miten surullista lukea että avovaimosi on noin piittaamaton. Ehkä hän kokee sinut vain kulkevana OTTO-koneena.

        Mutta sinun EI tarvitse olla sitä. Laske nainen pesueensa kanssa menemään, anna hänelle tilaisuus hurjastella ja huvitella aivan mielensä mukaan, ilman paluuta sinun kotiisi. Vain laita hänet ulos, auta halutessasi häntä loytämään oma pieni ja halpa asunto ja sitten vain hänen tavaransa sinne.

        Tai vaihtoehtoisesti jos sinä asut naisen kodissa, kerää kamppeesi ja muuta omillesi.

        Sinä et tule ajan kanssa nuoremmaksi. Kuvaamanlaisesi ilmapiiri kodissasi on henkisesti äärettomän verottavaa. Se vie kaiken innostuksen ja kiinnostuksen mihinkään. Tuo on viimeinen asia jota sinä (tai kukaan) tarvitset. Olet parhaimmassa iässäsi, nyt sinulla olisi tilaisuus kierrellä vapaa-aikanasi Suomea, naapurimaita, maailmaa, kokea uutta, innostavaa. Avartaa näkokulmia..... elää!

        Todellakin, hankkiudu tuosta naisesta eroon ja ala elää omaa elämääsi nauttien kaikesta siitä kauneudesta ja rikkaudesta joka ympärilläsi vallitsee. Mutta jota on mahdoton nähdä ja kokea tuon taakan alla.

        Sinä,joka vastasit,voit itse valita toisellaisen elämän,olet erittäin oikeassa.Mul on ollut huono mäihä.Omaa syytä.Rikki menneen 20v avioliiton jälkeen otan ensimmäisen tulokkaan,katsomatta ollenkaan,pitääkö todella musta.Onneksi mulla on hieno tytär,ja harrastuksena prätkäily,on vakituinen duuni ja omakoti.Kyl se tästä.Liian pitkään olen odottanut,3v.lupauksia on ollu niin,jotka ei ole toteutuneet,eikä tule toteutumaan.


      • oppeliini
        PrätkäMasa kirjoitti:

        Sinä,joka vastasit,voit itse valita toisellaisen elämän,olet erittäin oikeassa.Mul on ollut huono mäihä.Omaa syytä.Rikki menneen 20v avioliiton jälkeen otan ensimmäisen tulokkaan,katsomatta ollenkaan,pitääkö todella musta.Onneksi mulla on hieno tytär,ja harrastuksena prätkäily,on vakituinen duuni ja omakoti.Kyl se tästä.Liian pitkään olen odottanut,3v.lupauksia on ollu niin,jotka ei ole toteutuneet,eikä tule toteutumaan.

        Tyttäresi kuulostaa ilon aiheelta, kotisi on omasi ja sinulla on tyopaikka ja hyvä harrastus Asiasi ovat oikeastaan hyvin!

        Oletko sinä tuo samainen mies jonka kodissa luuraa välinpitämäton nainen pesueineen?
        Jos olet, neuvoisin sinua puhdistamaan kotisi heistä. Sinulla ei todellakaan ole mitään velvollisuuta elättää tai majoittaa tuon tason seuralaisia kodissasi.
        Vain ryhdistäydy ja siivoa kallein paikkasi: kotisi, heistä!
        Avaa silmäsi näkemää kaikkea sitä ylevyyttä ja kauneutta ympärilläsi, ala oppimaan uutta ja kehitä itseäsi. Poista tuo marttyyrin naamio ja ole ulkoisestikin se reipas ja aikaansaava mies joka sinun sisällä piilee.


      • fantasiaako
        oppeliini kirjoitti:

        Tyttäresi kuulostaa ilon aiheelta, kotisi on omasi ja sinulla on tyopaikka ja hyvä harrastus Asiasi ovat oikeastaan hyvin!

        Oletko sinä tuo samainen mies jonka kodissa luuraa välinpitämäton nainen pesueineen?
        Jos olet, neuvoisin sinua puhdistamaan kotisi heistä. Sinulla ei todellakaan ole mitään velvollisuuta elättää tai majoittaa tuon tason seuralaisia kodissasi.
        Vain ryhdistäydy ja siivoa kallein paikkasi: kotisi, heistä!
        Avaa silmäsi näkemää kaikkea sitä ylevyyttä ja kauneutta ympärilläsi, ala oppimaan uutta ja kehitä itseäsi. Poista tuo marttyyrin naamio ja ole ulkoisestikin se reipas ja aikaansaava mies joka sinun sisällä piilee.

        Viikon päästä muuttaa avovaimo poikineen pois.Ihmettelen,ku haluaa suhteen pitää,ja selittelee,et liian nopeasti yhteen muutettiin,ku 2 poikaa asuu(25v,ja 16v vanhoja)kanssamme,rakkauselämä 3v on ollut olematonta.Selitti,et aloitetaan alusta,eletään omissa kämpissämme.Siis haluaa toisena kotina pitää mun kämpän.Hoh hoijaa,en tosiaan oikein usko mihinkään.Eilen tuli kännissä kotiin yöllä,mä olin pusi pusi.Sano klo 17 menevänsä ärrälle lataa matkakortin,ja sano,et ei viivy kauaa,on vieläkin lataamassa korttia.Hohhoijakaa.


      • asdtxchoec
        fantasiaako kirjoitti:

        Viikon päästä muuttaa avovaimo poikineen pois.Ihmettelen,ku haluaa suhteen pitää,ja selittelee,et liian nopeasti yhteen muutettiin,ku 2 poikaa asuu(25v,ja 16v vanhoja)kanssamme,rakkauselämä 3v on ollut olematonta.Selitti,et aloitetaan alusta,eletään omissa kämpissämme.Siis haluaa toisena kotina pitää mun kämpän.Hoh hoijaa,en tosiaan oikein usko mihinkään.Eilen tuli kännissä kotiin yöllä,mä olin pusi pusi.Sano klo 17 menevänsä ärrälle lataa matkakortin,ja sano,et ei viivy kauaa,on vieläkin lataamassa korttia.Hohhoijakaa.

        Jos et vieläkään ole hoksannut että sinua kusetetaan, niin otappas etusormen ja peukalon väliin vähän toisen käden läskiä ja nipistä. Läpsäytä sitten itseäsi kunnolla poskille. Joko heräsit?


    • Bravo!!

      = molemmat SIKOJA.

      Oikein hyvä lopputulos siitä, kun SIAT hässi!!

    • Oikea mies

      Menet vaan naimisiin satojen mulkkujen huoran kanssa ja nussit hänelle lisää lapsia. Anna toki huoran jakaa pillua muillekin maksua vastaan myös sitten, kun olette naimisissa.

    • mies38w

      Kiitos kaikille keskustelusta. Tein, minkä lupasin sillä seurauksella, ettei lapsen syntymä peruuntui. Olen onnellinen ja vapaa, eikä huora vaimoani tunne, eikä häneen millään yhteyttä saa, joten ei enää ole mitään vaaraa minulle. Pelastin monen ihmisen el'ämän. Hyvää uutta vuotta vaan kaikille!

      • muutakin kuin pieru!

        Niinhän sä TOLLO kuvittelet..
        Perästä kuulluu! ;D


      • Liina Anniina

        Toivottavasti opit läksysi!
        Voi olla, että sielusi olet ehkä kadottanut jo siinä vaiheessa, kun huorasit. Et todellisuudessa pelastanut ketään, koska valheessa eläminen ei pelasta.
        Sait seuraksesi tumman varjon psyykeesi, koska siellä on sysimusta alue, jonka joudut peittämään.

        Niin kuin aikanaan eräs henkilö sanoi: mene äläkä enää pahaa tee.
        niin sinulle voidaan sanoa samoin.
        Syntymätön ja tuhoutunut lapsesi on onnellisin, se ihmisen alkusiemen, että hänen ei koskaan tarvinnut kohdata sinua.


      • olenhuoripukki

        Loistava juttu!

        No harm done, onnellinen loppu! :)


    • 48vuotiasM

      Ikävä kyllä testi tehdään vaikka vastoin sinun tahtoasia jos nainen niin vain haluaa. Onko se kuminkäyttö todellakin noin vaikeaa?

    • hehheh...

      Olisit ajatellut sitä etomista ennen kuin menit paljaalla pökkimään. Sait just' sitä mitä tilasit. toivottavasti vaimos ymmärtää häipyä.

      Vaikka en mä kyllä todellisuudessa sun jutustas mitään uskonut. Provo mikä provo.

    • miia666

      Koska se rakasti mua ja halus eroon muijastaan. Soitin sen miehen puhelimesta vaimolle tiedoksi että sillä ei oo enää asiaa miehen elämään. Mies myös päästi mut sisään niiden kämppään ja usutti koiran vaimon kimppuun, ku vaimo yritti mut ulos heittää. Mä sanoin vaimolle päin naamaa että oon raskaana jo neljättä kuukautta ja jäin sinne yöksi sen miehen viereen. Kyll naurettii ku sillä akalla ei ollu varaa lähtee muualle
      ja se sai jonku vitun hysteerisen kohtauksen.

      Me ollaan miehen kanssa edelleen hyviä frendejä ja käydään bissellä yhessä. Sillä on myös uus ihana nuori muija, 20 vuotta sitä miestä nuorempi (se entinen akka oli vanha maho lehmä, sen miehen ikänen) joten mä tein vaan palveluksen sille ku kerroin raskaudestani. Nyt mullaki on uus ihana mies mutta se akka on yksin. Mä vein sen akan läppärinki ku se oli vielä yhteyksissä sen miehen kanssa, ja vein osan sen vaatteista uffeen jotta ottais opikseen. Miehen luvalla mä läppärin vein ja niitä vaatteita ennenku akka ehti muuttoa tehä.

      Muuttupäivänäki olin siellä niiden kämpillä ja poliisit suojeli mua ku mies oli tehny siitä ilmotuksen että pelätään sitä akkaa. Vähänkö mua nauratti kuunnella makkarissa sängyssä ku mies ja kytät yhessä käskytti sitä hysteerisesti itkevää luuseria. Sitte me pantiin ihanasti. Mun oma poika oli mun äidin huostassa jotta päästiin dokaamaan. Tää tarina on muuten tosi.

      • onnea on

        Kumpikaan meidän pojista ei ole mieheni. Tai siis hänhän isä on, koska molemmat ovat syntyneet aviossa ollessani. Toisen isä on turkkilainen, toisen kreikkalainen. Mutta ketä vahingoittaa? Meillä on toimiva perhe-elämä, lapset ovat ihania ja minä en suostu johonkin niin ahtaaseen karsinaan kuin keskiluokkainen moraali.

        Onneksi mieheni on tumma pohjalainen. Toinen lapsista on suorastaan isänsä näköinen:)) sanovat usein vieraat.


      • ....................

        Tää on tosi huono provo :D..Joillakin on aika lennokas mielikuvitus...


      • nurkan taka ja PUM!

        Toivottavasti sutki huora ahdetaan joku päivä isoon kassiin luoti otsassa ja heittään katuojaan Sinne sä kuulutkin. Hyi vittu!


      • ....
        onnea on kirjoitti:

        Kumpikaan meidän pojista ei ole mieheni. Tai siis hänhän isä on, koska molemmat ovat syntyneet aviossa ollessani. Toisen isä on turkkilainen, toisen kreikkalainen. Mutta ketä vahingoittaa? Meillä on toimiva perhe-elämä, lapset ovat ihania ja minä en suostu johonkin niin ahtaaseen karsinaan kuin keskiluokkainen moraali.

        Onneksi mieheni on tumma pohjalainen. Toinen lapsista on suorastaan isänsä näköinen:)) sanovat usein vieraat.

        munuaisen luovutuksessa sitten ootki huuli pyöreenä...taidat olla tosi tyhmä! :O


      • Paskoonharjulle
        onnea on kirjoitti:

        Kumpikaan meidän pojista ei ole mieheni. Tai siis hänhän isä on, koska molemmat ovat syntyneet aviossa ollessani. Toisen isä on turkkilainen, toisen kreikkalainen. Mutta ketä vahingoittaa? Meillä on toimiva perhe-elämä, lapset ovat ihania ja minä en suostu johonkin niin ahtaaseen karsinaan kuin keskiluokkainen moraali.

        Onneksi mieheni on tumma pohjalainen. Toinen lapsista on suorastaan isänsä näköinen:)) sanovat usein vieraat.

        Mitäköhän tumman pohojalaasen sukulaaset sanoos?


    • taitaa olla provo

      miten tyhmää, mistä näitä idiootteja oikeen syntyy, pitikö sille hutsulle nyt koko elämä kertoa ja kaikki yhteystiedot antaa, olisit vaan pannu ja kortsun kaa tietysti, ja maksanut ja lähtenyt.

      • niin se on..

        Kun jotkut miehet on vaan niin tyhmiä!


    • Miehet on

      En voi ymmärtää, että kuinka tyhmä miehen täytyy olla, jos lähtee huoran matkaan ! Entäs jos tämä tulee ilmi jossain vaiheessa elämää? Eikö olisi vain helpompi tunnustaa...?
      Et tunnu kovinkaan paljon vaimoasi arvostavan, kun olet tälläistä mennyt tekemään...

    • hahahahah

      sun avioliittos on niin ohi. Ja joudut maksajaksi

    • ....................

      Siis kuka voi olla noin helkutin tyhymä!? Tän on siis oltava provo. Jos seksiammattilainen ehdottaisi seksiä ilman kumia, niin kyllä mulle tulis siinä sama olo kuin ravintolassa näkisin kokin taikinaa vaivatessa samalla kaivavan nenäänsä. Enkä todellakaan söisi hänen ruokiaan tai tässä tapauksessa käyttäisi seksipalveluja. Kertoo epäammattimaisuudesta, koska luulisi nyt omaakin terveyttään ajattelevan. Turha tossa kirota muita kuin itseään, kun on niin tyhmä, että panee ilman suojausta tuntemattoman kanssa.

    • Hieno provo

      Mutta oikeesti ykskään mies ei voi olla niin tyhmä että suostuu maksullisen naisen kanssa seksiin ilman kumia ja varsinkaan jos on vakituisessa suhteessa.

      • yäk isi

        Epäilen että kyseessä ei ole huora vaan suhteeseen tyhmästi lähtenyt nainen jota 38 on pompottanut.Jos ap. pahoinpitelee jää hän kiinni.


    • hei me ulkoillaan

      jos taas mies luulee että tuntemattoman nron vaihtamalla pääsee pälkähästä niin on harvinaisen tyhmä mies. Luuletko ihan oikeesti että viranomaisilla ei ole mahdollisuuksia kaivella tuollaista väkivallalla uhkailijaa ??

      parasta olisi että mies ei sikiäisi ollenkaan.. potku sinne jalkoväliin olisi hänelle paikallaan.

      jospa ne siittiöt siitä' vammautuisivat tarpeeksi että eivät enää ulos tahdokaan.

    • äly hoi.

      " Kortsua ei tietenkään käytetty." mene pönttö edes sukupuoli testiin, ette anna vaimollekkin tuliasia.

    • Herra nro 47

      No täällähän nämä USKOLLISET aviomiehet onkin!!! HAHAHAAA! Olikohan tässäkin se 20 v. onnellista suhdetta vaimon kanssa? Lisää tahtoo!

    • Yöäk-mieäs

      Jos sinä sanot "huoraksi" naista, jonka kanssa lemmit ja siitä syntyy tulostakin, niin mikä sinä koet olevasi ?

    • uskollisuus kannatta

      Jos nyt käävisit ensiksi sukupuolitautitestissä että et vaimoos tartuttas. Sitä saa mitä tilaa. Siis oma valinta jos meet vieraisiin.

    • Panohalut hallintaan

      Kyllä naisetkin osaavat eli tämä aikoo laskuttaa roimasti sinua ja vielä tuhota kaiken entisen sinulta, olet ihan itse sen ansainnut. Jos miehen panohalut hallitsee elämää, on siitä toki seurauksia. Joten pitäkää pojat sepalukset kiinni.

      Tiedän täälläkin näin naikkosen joka on kusettanut jo kolema miestä, teki lapsen miehelle päästäkseen kiinni miehen omaisuuteen ja onkin hyvin osannut siirtää itselleen, ennen oli varaton nainen, nyt kävälee turkikset päällä, mutta ei siedä omia lapsiaan lainkaan.

    • ammu ittees

      mitäs kävit huo*issa? olet paha ihminen, pettäjä.. ansaitset just kaine pas*an! toivottavasti vaimosi älyää suksia liitosta pois.. niin jatka sinä siitä minkä olit aloittanu... uus ämmä ja pentu. onnea teille ku*ipäät, muita kunnioittamattomat idio****tit.

    • kyllä kalu kelpaa

      Mitä väliä, kannattaa panna paksuksi jokainen, jonka onnistuu panemaan. Näin ainakin mä teen. Alfauros pärjää ja jatkaa sukua :)

    • ajattelemisen aihe

      emmä tiä mutta tuttu sortu sun tilassa kaulalenkkikiikkuun. ottikai niin paljo pollaa.

    • kuolen nauruun

      ei tyhmempää miestä varmaan löydy. se lapsi on varmaan syntynyt jo ja joudut maksumieheksi. hahahahahaah

    • 20+5

      Pöljän pojan vakuutus korvaa ihan kaiken. Se on tarkoitettu tolloille miehille, jotka eivät juurikaan ajattele mitä puuhailevat ja "vahinkoja syntyy". Vakuutus korvaa senkin, jos väärä nainen pamahtaa paksuksi. Kysy vakuutusyhtiöstäsi pöljän pojan vakuutusta.

    • opettele kuminkäyttö

      Niin et ainakaan saa enempää lapsia. Terve järkihän sen sanoo että joku kuppakin sinulla nyt saattaa olla. Voit aina valehdella vaimollesi että nainen oli hetken ihastus, eikä maksullinen nainen.

    • Gummiukko

      "Oikeat" maksulliset naiset eivät anna ilman kumea.

    • pärekorilainen

      Koska meillä on joulu, juhla armas lapsien!
      Sitten juna menee Ouluu ja sitten passkannetaan pärekoriin.

    • srhsjsj

      Voi kurjuus kun siihen aikuisuuteen myös liittyy se vastuu, ja JOS tämä toinen ihminen odottaa sinun lastasi, niin kyllä se sinun kuuluu sitten elättää.

      Ja mitä helvettiä sä muuten edes ajattelit että menet tonne kylille paljailla vetelemään??? Tossahan sä kaikenlisäkis altistat vaimosi kaikenmaailman sairauksille. Ei taivas että sun kohdalla ei voi toi tyhmyys enää pahemmin tiivistyä!!

      Toivottavasti tämä oli provo!

    • elä_kerro_mitään

      Miks ihmeessä olet antanut hupakolle puh numeron ja kertonut nimesi, ei kannattais. Käytin itse myös muutamaan otteeseen supi suomalaista "paineenpoistattajaa" kun muijan halut oli tipo tiessään. Niille ei kannata kertoa mitään henk. kohtaista ettei tuu ongelmia.

    • Sitäsaamitätilaaa

      Aloittaja lienee käyttänyt ilotalojen palveluita ennenkin. Tippuri on ilmiselvästi vienyt aivot ja antanut keltaista nestettä tilalle.

    • Mielipiteeni

      Et tarvitse mitään nevoja. Aloitus voi olla provo, jos ei niin vastaa vain itse omista teoistasi. Toivottavasti vaimosi ymmärtää jättää sinut. Kärsi itse seuraukset. Maksulliset ei yleensä tule raskaaksi, he vain tekee sitä samaa kuin sinäkin olet tehnyt himojen tai rahan riivaamina.

    • Anonyymi

      Mä uskon että on Provo. Ensinnäkin viikossa ei näy vuonna 2010 positiivinen raskaustestin perusteella vaan 2viikon tai sen jälkeen. Mutta jos on totta,niin aloittaja sais hävetä ja oma moka kun meni pettämään omaa vaimoa seläntakana ilotytön kanssa. Hyi hyi.. Nyt eletään vuosi 2023 viimeistä vuotta, ajat ovat muuttuneet ja varmasti nyt naisen lapsi olisi nyt 13v tai 12v, ellei sitten ilotyttö ole tehnyt jo aborttia

    • Anonyymi

      Mieti sitä nyt sitten

    • Anonyymi

      Aito Persu aidommaksi ei voi tulla. 100 prosenttia persua.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      686
      5175
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3544
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3307
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2553
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2389
    6. 261
      1980
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1487
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      100
      1398
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1150
    Aihe