Ongelma...

PöpöPölöPöpö

Minulla on ongelma. Olen pitkään halunnut koiraa, mutta vanhempani eivät anna hankkia sellaista... Joten miten voisin olla koirien seurassa hankkimatta sellaista?? Olen nimittäin huomannut, että monet koirat pitävät minusta. Joten olisiko teillä ideoita, mitä voisin tehdä??

6

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9

Rupea vaikka koirien taluttajaksi. Mukavaa ajan vietettä, josta saa myös palkkaa... :)
      Tai sitten hoida koiria, kun omistajat ovat töissä, mutta muista hoitaa koulusi vastuullisesti!! :)

• kerhojen

dogsitter-kurssit.

• kjugu

Kiitos hyvistä vinkeistä! Olen ajatellut ennenkin tuota koirien talutusta. Onneksi sanoitte myös tuosta dogsitter- kerhosta, koska en ole ennen kuullut sellaisesta ja voisi kiinnostaa minua myös.

• drrrrrrrrrrr

joo siis tää koirantaluttaja juttu on aika hyvä ehdotus, ajattelin itsekin ehdottaa (: ja voithan sinä hoitaa jonkun toisen koiraa ? ennen kuin minä sain yorkkini pari vuotta sitten, tutun koira oli meillä pari yötäkin ja aina joskus meillä. sain sitten hoitaa sitä yms. käyttää ulkona (: olen pienestä asti touhunnut koirien kanssa, enkä kyllä koskaan toivonut saavani omaa koiraa !

• myöhäinen

Varmaan liian myöhään tulee tää vastaus, mutta tulkoon! Tuli vaan mieleen että sattuuko sulla asuun esim. jossain naapurissa jotakin vanhempaa ihmistä jolla on koira? Tälläselle talutuksesta vois olla paljon apua, ja ehkä voisit hänen koiran kanssa sitten alkaa harrastamaankin jotakin. Esimerkiksi käydä tottelevaisuuskoulutuksessa, agilityssä tms. Jos vanhempasi sen verran joustaisivat että saisit heiltä kyydit, ja koira olisi varmasti onnellinen kun saisi virikkeitä! Itse vaan muistan että nuorena käytiin paljon touhuamassa koirien kanssa, niin että itsellä oli oma koira mukana ja kaveri lainasi naapurissa asuvalta mummolta koiraa.. :)

• kjugu

Kyllä tässä minun lähelläni asuu pari vanhempaa ihmistä, mutta ne ovat kaikki niin reippaita, että haluavat itse käydä taluttamassa koiriaan lenkin yhteydessä.
        Yksi mummo kyllä asuu samalla paikkakunnalla, mutta hän asuu 10 kilometrin päässä meiltä, niin en viitsisi lähteä sinne kävelemään.

Muuten on tosi hyvä idea :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä

Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin
      Rovaniemi
      13
      1466
    2. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      408
      1281
    3. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      1249
    4. Ethän leiki kanssani J- mies

Jos oletkin joku pelimies, jolla monia vaihtoehtoja, katkon kylmästi yhteyden. En jaksa sellaisia miehiä.
      Ikävä
      100
      903
    5. Miesmäinen vanha nainen joka kulkee lastenvaunujen kanssa

Mikähän kaheli tämä yks kaupungilla karvahattu päässä kulukeva vanha eukko on joka työntää lastenvaunuja. Onhan sitte
      Kuhmo
      16
      864
    6. Molemmat päät

aivan tulessa😫 Miksi pitää ihmisen tällaisesta kärsiä??? Jos koko ajan pnettaa, niin miksi sitä seksiä ei voi sitten s
      Ikävä
      114
      799
    7. Liikenne onnettomuus

Luin juuri Ampparista Konneveden kauheasta onnettomuudesta jossa menehtyi 60-luvulla syntynyt mies. Onko kellään tarkemp
      Konnevesi
      6
      750
    8. Miltä kaivattusi näyttää?

Mitä vikoja? jne
      Ikävä
      34
      732
    9. Kasteen merkityksestä ihmiselle

Jeesuksen hyvä ystävä Nikodemus meni heti Jeesuksen kasteen jälkeen kysymään häneltä kasteen merkityksestä ihmiselle. J
      Kaste
      373
      723
    10. Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!

Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!
      Maailman menoa
      121
      691
    Aihe