Minulla on ongelma. Olen pitkään halunnut koiraa, mutta vanhempani eivät anna hankkia sellaista... Joten miten voisin olla koirien seurassa hankkimatta sellaista?? Olen nimittäin huomannut, että monet koirat pitävät minusta. Joten olisiko teillä ideoita, mitä voisin tehdä??
Ongelma...
6
292
Vastaukset
- 9
Rupea vaikka koirien taluttajaksi. Mukavaa ajan vietettä, josta saa myös palkkaa... :)
Tai sitten hoida koiria, kun omistajat ovat töissä, mutta muista hoitaa koulusi vastuullisesti!! :) - kerhojen
dogsitter-kurssit.
- kjugu
Kiitos hyvistä vinkeistä! Olen ajatellut ennenkin tuota koirien talutusta. Onneksi sanoitte myös tuosta dogsitter- kerhosta, koska en ole ennen kuullut sellaisesta ja voisi kiinnostaa minua myös.
- drrrrrrrrrrr
joo siis tää koirantaluttaja juttu on aika hyvä ehdotus, ajattelin itsekin ehdottaa (: ja voithan sinä hoitaa jonkun toisen koiraa ? ennen kuin minä sain yorkkini pari vuotta sitten, tutun koira oli meillä pari yötäkin ja aina joskus meillä. sain sitten hoitaa sitä yms. käyttää ulkona (: olen pienestä asti touhunnut koirien kanssa, enkä kyllä koskaan toivonut saavani omaa koiraa !
- myöhäinen
Varmaan liian myöhään tulee tää vastaus, mutta tulkoon! Tuli vaan mieleen että sattuuko sulla asuun esim. jossain naapurissa jotakin vanhempaa ihmistä jolla on koira? Tälläselle talutuksesta vois olla paljon apua, ja ehkä voisit hänen koiran kanssa sitten alkaa harrastamaankin jotakin. Esimerkiksi käydä tottelevaisuuskoulutuksessa, agilityssä tms. Jos vanhempasi sen verran joustaisivat että saisit heiltä kyydit, ja koira olisi varmasti onnellinen kun saisi virikkeitä! Itse vaan muistan että nuorena käytiin paljon touhuamassa koirien kanssa, niin että itsellä oli oma koira mukana ja kaveri lainasi naapurissa asuvalta mummolta koiraa.. :)
- kjugu
Kyllä tässä minun lähelläni asuu pari vanhempaa ihmistä, mutta ne ovat kaikki niin reippaita, että haluavat itse käydä taluttamassa koiriaan lenkin yhteydessä.
Yksi mummo kyllä asuu samalla paikkakunnalla, mutta hän asuu 10 kilometrin päässä meiltä, niin en viitsisi lähteä sinne kävelemään.
Muuten on tosi hyvä idea :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup543627Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1242812Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua412499Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652187Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4321749- 621237
- 561133
- 2591059
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.671057- 45978