Liian isot tissit?

liiankoisot

Voiko poikien mielestä naisella olla liian isot tissit? nyt puhutaan kuitenkin ihan normaalipainoisesta tytöstä, tissit ovat varmaan D75 ja ikää 15v. Pituus on 163cm. Tissit ovat ihan timmit, eivät roiku liikaa yms..

Olisko muuten jotain vinkkejä miten sais niitä vähän pienennettyä tai lopetettua niiden kasvun?(tuskin sellasta ees on, muutaku leikkaus)

Itelläni on ollut menkat n. puolitoista vuotta ja tissit varmaan tästä vielä kasvaa... :(

Onko siis mulla liian isot tissit?

20

1635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+6

      Hyvät on. Ei sillä koolla ole paljoa väliä.

    • J1epPp1

      Ylpeyden aihe, se on just hyvää

    • Kokenut.

      Moi ei liian isoja tissiä olekkaan. Mulla on f-115 tuntuu hyvältä ja miehet tykkää. On kivaa ku tissit herättää miehis minuun huomion. Olen tykätty juuri isojen tissien takia. En luopuisi isoista rinnoistani. Nuoret olkaa kiitollisia jos olette saaneet isot rinnat. Mutta älkää päästäkö niit roikkuun. Rintaliivit hyvät, jotka pitää rinnat pystys.

      • Triumph kannattaja

        Mulla on isot rinnat ja tosi isot nännit. Käytän Triumph rintaliivejä Glassig doeroeen muuten kaikkein parhaimmat hankaa hiukan nänniä. Mutta niillä saa nainen rinnat tosi näyttäväksi ilman kaaritukia.


      • liika on aina liikaa

        No, itsekin kyllä tykkään isoista tisseistä, mutta tykkään myös pienistä. Pakko tosin on sanoa, että joku F-kuppi on ehdottomasti jo aivan liikaa, D tai DD on mulle ehdoton maksimi.


    • Pikkulikka Isotissi

      Mulla on d-90 rintsikat olen 13v. ja olen ylpee omista rinnoista. äitikin kehuu. Pojat hiukan moittii mun pulleutta, silti mulla on kivoja poikakavereita ja likkakavereita. Käytän tukevia rituleita jot ei oikein kauheesti pompi ja heilu. Mummomalliset.

      • pystytissi

        Onhan se vittumaista kun tuo meidän uskonto kieltää. Kun on isot rinnan reuhkat eikä saa niit tukea rintaliiveillä. En haluu olla roikkurinta ku iskelmälaulajat. Haluun pystyt ja kauniit rinnat. Vaikka Triumbh Liiveillä.


      • Pystyrinta Mummo
        pystytissi kirjoitti:

        Onhan se vittumaista kun tuo meidän uskonto kieltää. Kun on isot rinnan reuhkat eikä saa niit tukea rintaliiveillä. En haluu olla roikkurinta ku iskelmälaulajat. Haluun pystyt ja kauniit rinnat. Vaikka Triumbh Liiveillä.

        Mulle ei annettu omia rintaliivejä eikä ostettu mä varastin pyykkinarulta Oli kai naapuri ihmeissään hävikistä.Oli kuppikoko pieni ympärysmitta liian suuri. Palautin viikon kuluttua samaan paikkaan pyykkinarulle. kyl ne omistajansa kai löysi. Anteeksi nainen. Oli kiva kokeilla.


    • Teini isotissi

      Mulla Rinnat on. Tai rintaliivit. d-75 On hyvän kokoiset pojat tykkää ku ei vaan heilu tissit liikaa Käytän Triumphf mummomallisia rintaliivejä tuntuu parhaimmalta.

    • Mumbler

      Kyllä mun mielestä voi olla LIIAN isot tissit. Itse en tykkää LIIAN isoista.

      • ytyyyy

        pienemmät rinnat on söpömmät ku liian isot. B on loistava koko


    • Ollapa tyhmä & köyhä

      - Oon liian komee
      - Lerssi on liian pitkä ja paksu
      - Liikaa rahaa
      - Liian iso talo liian hyvällä alueella
      - Liian hieno Ferrari 599 pihassa
      jne.jne.

      On tää elämä niin rankkaa...

      • ew4t67op

        Isot tissit alkaa ennemmin tai myöhemmin roikkua, pienet on hyvän näköset hautaan asti.


      • htrshth
        ew4t67op kirjoitti:

        Isot tissit alkaa ennemmin tai myöhemmin roikkua, pienet on hyvän näköset hautaan asti.

        C Kupit on juuri sopivat, D:t on heruttavampia :D A-B:t ei juuri kumpaakaan :P


      • harhaluuloja
        ew4t67op kirjoitti:

        Isot tissit alkaa ennemmin tai myöhemmin roikkua, pienet on hyvän näköset hautaan asti.

        "Isot tissit alkaa ennemmin tai myöhemmin roikkua, pienet on hyvän näköset hautaan asti."

        Monesti kuulee sanottavan, että "isot tissit roikkuvat". Totuus on kuitenkin se, että isot tissitkin voivat olla kiinteitä. Monesti kuulee myös sanottavan, "pienet tissit eivät koskaan roiku". Tämä on valetta. Pienet tissitkin voivat roikkua/ruveta roikkumaan, mutta se vain lienee paljon harvinaisempaa, kuin isojen tissien suhteen.

        Tosin minulle ei ole tissien koolla juurikaan väliä, pääasia on, että rinnat ovat KAUNIIT.


    • nainen86

      No itte oon 24-vuotias ja itelläni on myös aika isot rinnat.
      Onhan se ihan jees ku niillä saa huomiota mutta rajansa kaikella..tässä iässä jo alkaa vituttaa jos ettii vakavaa suhdetta niin miestä kiinnostaa ekana tissit..
      Mutta asiaan, itellä alko olemaan selän kanssa ongelmia koska tissit paino niin vitusti. Kävin sitte pienennys leikkauksessa vuos sitte ja selkäkivut lakkas :) Tämä alko nimittäin jo vaikuttamaan työtekoon yms.
      Kannattaa pitää tukevia rintsikoita ja tosiaan jos selkä alkaa vaivata niin lääkäriin ja pian!

    • tl

      ei sulla oo yhtään liian isot rinnat. sulla on just ihanan kokoset rinnat iästäsi huolimatta, toiset kehittyvät muodoiltaan nopiammin kuin toiset ja muodoissa ei ole mitään pahaa/väärää. ja mies puoliset tykkäävät itse kukin eri kokoisista rinnoista. :) mutta sun kuuluupi olla ylpiä noin ihanan kokosista rinnoista, sillä sulla on todellakin sopivan ja ihanan kokoiset rinnat. :)

      • Anonyymi

        Vaimolla 100E koko että siinä sitä isoa teille,ei ne kovinkaan vaivattomat ole pitää selkään se alkaa sattua ajan kanssa


    • Anonyymi

      Miul ei oo molempiakaan. Eikä muuten tuu. Ei oo ei tuu.

    • Anonyymi

      voit antaa sen kasvun mulle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe