Moikka kaikki ja kivaa alkavaa vuotta!
Saan kohta poikakoirapennun ystävältäni. Funtsin kovasti, mikä olisi hyvä nimi hauvalle. Olen miettinyt Sarka nimeä. Onko se teistä tyttö- vai poikakoiran nimi. Muita nimiehdotuksia otetaan myös vastaan. Kyseessä on coton de tulear-rotu.
Koiralleni nimi
5
662
Vastaukset
- koirakuisk.
Voi olla että nimi ratkeaa, kun näet pennun. Niin paljon vaikuttaa sen yksilöys, luonne, olemus, piirteet. Varmaan tuo Sarka käy kummalle sukupuolelle vain.
Mutta noin äkkiseltään nimiehdotuksia coton de tulear-pennulle:
Suloisia: Lumi, Sulo, Hattara, Sokeri/Sokru, Puff
Olemuksen mukaan: Patu (jos on pomoileva), Nasu (ujonlainen), TipTop (jämptin oloinen), Rocky/Rambo (syntynyt taistelukoiraksi puudelikoiran kroppaan), Pomppu (pomppivainen), Tysti (hiljainen)
Tai sitten voit miettiä esim. joitain elokuva-, kirjahahmoja, julkisuuden henkilöitä, joiden mukaan nimetä koiraa.
Onko koira pian saapumassa/saapunut kotiin? :)- nimikko
Nuka, Luka, Juksu, Juksa, Tupsu, Hikka, Noppa, Jekku, Randa, Jojo, Supi, Neo, Nemo, Jiri, Natu, Puru, Frodo, Fabi, Felix, Pepsi, Tapsa jne. (:
- jojoba123
Vai koiralle nimi!? Olisko joku näistä: tupu, hupu, lupu tai leenu, liinu,tiinu....
mietintämyssy piähän!!! :)
- Chihun omistaja
Vili, Laku, Musti, Rocky, Poju, Eetu,
- hauvan omistaja
Kiitos vastauksista, vielä en ole päättänyt koiralleni nimeä. Mutta erittäin suloinen pallero tämä on. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472