Monet paasoavat kinectistä ja movesta kaiken aikaa. Itseäni ei pelatessa juuri viehätä hirveä heiluminen yms. Vältin Wiitäkin jo alusta saakka.
Tietysti ymmärrän jos henkilökohtaisiin mieltymyksiin joku tykkää kovasti pelailla pelejä, jotka on toteutettu noille liiketunnistimille jne, mutta itse en todellakaan aio päivitellä esim. pleikkarilla jotain heavy rainia move-versioon ja ohjainta ostaa. Jos haluan heilua niin menen ulos hiihtämään taikka lenkille harrastamaan oikeaa liikuntaa. Ohjattavuus ei muuta peliä automaattisesti hyväksi, mielestäni.
Onko muita jotka eivät ole innostuneet pelaamaan movella,kinectillä taikka wiillä?
Olenko ainut jota ei kiinnosta?
5
320
Vastaukset 5
- XBoxxx
Harrastatko ulkona myös miekkailua, lentopallo, biljardia, fresbee golffia, pingistä, tarkkusammuntaa, jousipyssy ammutaa...
Itse en, siksi pelaan Movella.
Movessa muuten toimii käden pyöristys, Kinectissä ei.- vastasit kysymykseen
:)
- ymmärrettävää
Vaikka mulla on ollut Wii jo vuosia ja viime aikoina pelaillut lähinnä Kinectillä (joka on mielestäni ihan uskomaton), niin ymmärrän hyvin senkin näkökannan, että monelle pelaaminen on etupäässä rentoutumista. Moni haluaa hieman löhöillä ennen yöunia telkkarin ääressä. Silloin voi nauttia yhtä hyvin pienestä pelisessiosta kuin leffasta. Tuohon tarkoitukseen ei jumppapelit oikein sovi.
- 12561
ei toi minuukaan kiinnosta
- muodissa nykyään
Nykyaikasempaa pelikokemusta löytyy iPadillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761069- 42784
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden218648Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34482- 23468
- 37433
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️70425Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52399Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga44399- 18393