Palstan vuosikymmenen SEKOPÄÄ valittu

Ylläpito.

Näin yhden vuosikymmen lopulla on jälleen valittu poliisi palstan vuosien 2000-2010 SEKOPÄÄ

Tämän vuosikymmen sekopää ansionimi menee tietysti palstan pikku poliisinpalvojalle. Joka kaikkia muita kirjoittajia haukkuu lääkityksestään riippuen inisiöiksi, vakiohäiriköiksi, venkuloiksi tai joksikin muuksi.

Pikku poliisinpalvoja näkee inisiöitä, vakiohäiriköitä, venkuloita joka puolella, herää monesti yöllä hikisenä painajaisiin joissa inisijät, vakiohäiriköt ja venkulat kiusaavat.

Kukaan muu kirjoittaja ei ole kyennyt yhtä sekopäisiin kirjoituksiin. (ei se turhaan tahdosta riippumattomassa hoidossa ole ollut, sieltä vaan pääse liian helposti pois valtion säätöjen takia)

Onneksi olkoon pikku poliisinpalvoja, olet nyt virallisesti sekopää.

9

551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämäonniintotta

ja papukaijamerkki

• poppia kansalle.

on pop, joten ylös

• Repe Sorsa

Hyvin on valinta onnistunut, ei voi moittia!

• g45we54

niistä kirjoittajista tämä palkinto kuuluu?
      Kuvittelet ainakin kolmen eri henkilön kirjoituksia yhden ja saman kirjoittamaksi niin kenelle heistä palkinto kuuluu?
      Ja kun olet valinnut sen oikean henkilön niin kerrotko mitkä niistä listasi tuntomerkeistä kuuluvat juuri hänelle?

Tiedämme sitten muutkin onnitella oikeaa henkilöä.

• "kunnianosoitus"

Se on juuri sinulle ! Sinä olet juuri oikea henkilö !
        Sinähän olet mm:
        .............
        Piste Veikkonen
        johtava poliisinpalvoja
        xxx54xxx
        2 4
        30
        - -
        Tjaa.....
        Mjaa.....
        jne, jne

Sinulla ei näytä olevan muuta elämää, kuin suoli24 kirjoittelu. No, onhan se ikävää, kun vaimokin kyllästyi sinuun ja kuoli.

Kun vertaa eri kirjoituksiasi voi olla melko varma, että olet myös:
        http://galleria.suomi24.fi/profile.do?alias=j.ellroy
        http://mina.suomi24.fi/j.ellroy

"Kuvittelet ainakin kolmen eri henkilön kirjoituksia yhden ja saman kirjoittamaksi niin kenelle heistä palkinto kuuluu?"

Sulla on vaan skitsofrenia, etkä huomaa sitä itse. Sen sijaan sinä kuvittelet, että "vakiohäirikköjä", ja "venkuloita" on vain yksi. Sinä kuvittelet, että aloittaja olisin ollut minä, vanha vainoojasi, mutta siinäkin olet täysin väärässä, kuten useimmiten.

• 6536h5
        "kunnianosoitus" kirjoitti:

Se on juuri sinulle ! Sinä olet juuri oikea henkilö !
        Sinähän olet mm:
        .............
        Piste Veikkonen
        johtava poliisinpalvoja
        xxx54xxx
        2 4
        30
        - -
        Tjaa.....
        Mjaa.....
        jne, jne

Sinulla ei näytä olevan muuta elämää, kuin suoli24 kirjoittelu. No, onhan se ikävää, kun vaimokin kyllästyi sinuun ja kuoli.

Kun vertaa eri kirjoituksiasi voi olla melko varma, että olet myös:
        http://galleria.suomi24.fi/profile.do?alias=j.ellroy
        http://mina.suomi24.fi/j.ellroy

"Kuvittelet ainakin kolmen eri henkilön kirjoituksia yhden ja saman kirjoittamaksi niin kenelle heistä palkinto kuuluu?"

Sulla on vaan skitsofrenia, etkä huomaa sitä itse. Sen sijaan sinä kuvittelet, että "vakiohäirikköjä", ja "venkuloita" on vain yksi. Sinä kuvittelet, että aloittaja olisin ollut minä, vanha vainoojasi, mutta siinäkin olet täysin väärässä, kuten useimmiten.

meni. Yhtäkään noista en ole käyttänyt nimimerkkinäni. "Mjaa" saattaisi olla jotain mitä olen käyttänyt otsikkona, mutta en nimimerkkinä.

Kokeile sen sijaan vaikka seuraavia:
        -htreyuje
        -6536h5
        niin osut oikeaan.

Myöskään j.ellroy ei osunut.

Todistit juuri sen mitä olen pariinkin kertaan täällä jo sanonut. Yhdistät mielessäsi ainakin 2-4 henkilön kirjoituksia yhden ja saman alle. Melko hölmöä, mutta tuskinpa mitään sen älykkäämpää voi odottaakaan.
        Oletatko vielä, että olen se keski-ikäinen hoitoalalla työskentelevä ihminen, jonka tuntomerkkejä luettelit tuossa jossain ketjussa? Pieleen meni sekin.

• onnea yrityksellesi

Saaga se vain jatkuu...

• miten on?

Onko poliisinpalvoja sama asia kuin KRP:n rakastaja?

• pöllytäaivojasi!

Tuota kysymystä kannattaa pohtia tovin, se voi aiheuttaa tervehdyttävän keväisen tuulahduksen omaan pääkoppaan!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      584
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      548
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      512
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe