Moro!
Puhelimeeni tuli jokunen päivä sitten tekstiviestejä liittyen joihinkin puhelinääniin tai peleihin. Luulin kyseessä olevan jonkinlaisen mainoksen, joten poistin viestit saman tien. Minulla on kaiken lisäksi sen verran yksinkertainen puhelin ettei siihen mitääb ääniä tai pelejä pitäisi edes saada. Saatuani tänään jälleen samanlaisia viestejä jotka tällä kertaa luin tarkemmin. Hieman internettiä selailtuani sain tietää teidän laskuttaneen useita ihmisiä kyseenalaisin perustein. Lähetin palvelun pysäyttävän STOP viestin välittömästi.
Haluan myös ilmoittaa, että minulle on aivan turha lähettää laskua palvelusta minkä ehtoja en ole milloinkaan nähnyt enkä tietääkseni myöskään tilannut. Laskutuksen seurauksena on ainoastaan maksun hyvittäminen takaisin minulle. Mikäli tähän ei suostuta, niin valitan kuluttajansuojasta vastaaville tahoille ja vaihtoehtoisesti laadin rikosilmoituksen tai tutkintapyynnön.
Kaikki tahot siis selviävät helpommalla mikäli jätätte yksinkertaisesti laskuttamatta. Alla puhelinnumeroni johon viestit lähetettiin ja josta STOP viesti lähetettiin. Numeroa ei saa käyttää suoramarkkinointiin. Kiitokset!
Viestiketju Glomobin kanssa...
14
446
Vastaukset
- Glomobi
Palvelu on aktivoitu netissä aktivointikoodilla eli palvelun säännöt ovat hyväksytty.
Yhteenvetona; sinä teit tietoisesti kestotilauksen yhteen palveluistamme antaen meille luvan toimittaa kyseinen tuote ja laskuttaa siitä. Näin teimmekin hyvässä uskossa, aiheuttaen samalla kustannuksia itsellemme prosessin aikana. Lopetimme pyynnöstä viipymättä kestotilauksen.
Olemme kaikkina aikoina toimineet asianmukaisesti sekä läpinäkyvästi noudattaen voimassa olevia markkinoinnin ja kaupankäynnin ohjeistuksia. Näissä olosuhteissa emme näe syytä takaisinmaksuun.
Parhain Terveisin,
Terttu- Aloittanut
Höpön löpön! Tein jonkin testin internetissä, jonka jälkeen minua pyydettiin antamaan puhelinnumero tuloksia varten. Sain jonkin koodin mitä minua pyydettiin syöttämään kuvaruudussa näkyvään kenttään. Missään tapahtuman vaiheessa en ollut tietoinen maksullisuudesta tai sitoutumisesta tilaukseen. Ymmärsin tilanteen vasta luettuani muiden huijatuiksi tulleiden kokemuksia internet sivustoilta. En myöskään milloinkaan saanut luvattuja testin tuloksia. Johtuen ehkäpä puhelimeni yksinkertaisuudesta. Lainmukaisessa sitovassa sopimuksessa olisi tullut ilmoittaa toimitusehdot, kuten millaisissa puhelimissa kyseisiä ääniä tai pelejä voidaan käyttää. Tälläisista toimitusehdoista minulle ei toimitettu viittaustakaan. Sopimusehdot olisi tullut esittää sivulla jossa koodia vaadittiin ja minun olisi tullut vakuuttaa ymmärtäväni sopimuksen. Sopimuksen hyväksymisen jälkeen minulle olisi tullut toimittaa tilausvahvistus. Nähdäkseni olette tietoisesti toimineet kaikkien hyvien kaupankäynnin ja markkinoinnin toimintatapojen vastaisesti.
Mikäli laskutatte minua tulen valittaamaan kuluttajansuojasta vastaaville tahoille ja vaihtoehtoisesti laadin rikosilmoituksen tai tutkintapyynnön. Vaikkapa sitten vain muutaman euron tähden.
Sinulle Terttu tai kuka tämän viestin lukeekaan suosittelen työn vaihtoa, ellet sitten halua olla mukana läpinäkyvässä huijaustoiminnassa.
Hyvää joulua! - Glomobi
Aloittanut kirjoitti:
Höpön löpön! Tein jonkin testin internetissä, jonka jälkeen minua pyydettiin antamaan puhelinnumero tuloksia varten. Sain jonkin koodin mitä minua pyydettiin syöttämään kuvaruudussa näkyvään kenttään. Missään tapahtuman vaiheessa en ollut tietoinen maksullisuudesta tai sitoutumisesta tilaukseen. Ymmärsin tilanteen vasta luettuani muiden huijatuiksi tulleiden kokemuksia internet sivustoilta. En myöskään milloinkaan saanut luvattuja testin tuloksia. Johtuen ehkäpä puhelimeni yksinkertaisuudesta. Lainmukaisessa sitovassa sopimuksessa olisi tullut ilmoittaa toimitusehdot, kuten millaisissa puhelimissa kyseisiä ääniä tai pelejä voidaan käyttää. Tälläisista toimitusehdoista minulle ei toimitettu viittaustakaan. Sopimusehdot olisi tullut esittää sivulla jossa koodia vaadittiin ja minun olisi tullut vakuuttaa ymmärtäväni sopimuksen. Sopimuksen hyväksymisen jälkeen minulle olisi tullut toimittaa tilausvahvistus. Nähdäkseni olette tietoisesti toimineet kaikkien hyvien kaupankäynnin ja markkinoinnin toimintatapojen vastaisesti.
Mikäli laskutatte minua tulen valittaamaan kuluttajansuojasta vastaaville tahoille ja vaihtoehtoisesti laadin rikosilmoituksen tai tutkintapyynnön. Vaikkapa sitten vain muutaman euron tähden.
Sinulle Terttu tai kuka tämän viestin lukeekaan suosittelen työn vaihtoa, ellet sitten halua olla mukana läpinäkyvässä huijaustoiminnassa.
Hyvää joulua!Hei asiakas,
Kiitos emailista.
Ole hyvä ja tarkista vielä kerran kustuviesti (lähetime sen sinulle ensimmäisessä sähköpostissa). Kuten huomaat-palvelun hinta on ilmoitettu, on neivottu miten pysty lopettamaan sen palvelun ja on ilmoitettu myös sana kestotilaus.
Näemme paljon vaivaa varmistaaksemme, että palveluidemme luonne ja hinnat ovat selkeät. Näemme vaivaa myös varmistaaksemme, että kuluttaja tietää kuinka peruuttaa palvelumme, ja että hänen on helppo saada yhteys asiakaspalvelumme henkilökuntaan. Tavoitteenamme on ollut, että asiakkaalla on kaikki tarvittava tieto harkitun ostopäätöksen tekemiseen, ja että hän voi kontrolloida tilaamaansa palvelua. Kaikki prosessimme suunniteltiin täysin läpinäkyviksi.
Mikäli kuluttaja tekee kestotilauksen johonkin palveluumme ilman, että hän on tietoinen palvelun luonteesta tai koituvista kuluista, voimme vakuuttaa, että hän epäonnistui informoimaan itseään kyseisen palvelun toiminnallisuuksista yrityksistämme huolimatta. Toimittaessamme palvelun tällaiselle käyttäjälle samalla aiheuttaen kustannuksia itsellemme, emme löydä minkäänlaisia perusteita takaisinmaksulle.
Parhain Terveisin,
Terttu - Aloittanut
Glomobi kirjoitti:
Hei asiakas,
Kiitos emailista.
Ole hyvä ja tarkista vielä kerran kustuviesti (lähetime sen sinulle ensimmäisessä sähköpostissa). Kuten huomaat-palvelun hinta on ilmoitettu, on neivottu miten pysty lopettamaan sen palvelun ja on ilmoitettu myös sana kestotilaus.
Näemme paljon vaivaa varmistaaksemme, että palveluidemme luonne ja hinnat ovat selkeät. Näemme vaivaa myös varmistaaksemme, että kuluttaja tietää kuinka peruuttaa palvelumme, ja että hänen on helppo saada yhteys asiakaspalvelumme henkilökuntaan. Tavoitteenamme on ollut, että asiakkaalla on kaikki tarvittava tieto harkitun ostopäätöksen tekemiseen, ja että hän voi kontrolloida tilaamaansa palvelua. Kaikki prosessimme suunniteltiin täysin läpinäkyviksi.
Mikäli kuluttaja tekee kestotilauksen johonkin palveluumme ilman, että hän on tietoinen palvelun luonteesta tai koituvista kuluista, voimme vakuuttaa, että hän epäonnistui informoimaan itseään kyseisen palvelun toiminnallisuuksista yrityksistämme huolimatta. Toimittaessamme palvelun tällaiselle käyttäjälle samalla aiheuttaen kustannuksia itsellemme, emme löydä minkäänlaisia perusteita takaisinmaksulle.
Parhain Terveisin,
TerttuHei taas!
Kiitos nähdessänne jälleen vaivaa kopioi / liitä vastauksenne vuoksi. Kannattaisi muuten korjata kirjoitusvirheet ennen kopiointi / liittämistä. En ole toistaiseksi hakemassa takaisinmaksua, vaan laskun mitätöintiä. Tiedätte varmasti myös että laskua ei tarvitse maksaa sillä välin kun laskun epäselvyyksiä tutkitaan tai ollaan muuttamassa. Näin tulee käymään myös sen laskun kanssa minkä yhteydessä Glomobin lasku on.
Olette varmasti tietoisia, ettei juuri kukaan lue sitä tekstiviestiä loppuun asti; ensimmäisellä sivulla näkyy ainoastaan numero testin tulosta varten. Saadaksensa testin tuloksen kehotetaan 'kohde' jättämään puhelinnumeronsa ja kirjoittamaan tekstiviestissä saapuva numero kuvaruudulla näkyvään kenttään. Kuvaruudulla ei ole mainintaa toiminnan maksullisuudesta saatika sopimusehdoista, eikä juuri mitään muutakaan. Eihän se käy päinsä, sillä höynäytettäviä 'kohteita' tulisi tuolloin huomattavasti vähemmän.
Ensinnäkään en ole soittanut ainuttakaan puhelua tai lähettänyt ainuttakaan tekstiviestiä teille. En myöskään ole vastaanottanut mitään puhumistanne palveluista. Mistä laskuttatte? Kaksi kertaa lähetetystä kolmesta tekstiviestistä joiden informattiosisällön voisi ilmoittaa yhdessä viestissä? Tämän lisäksi jonkin palvelun jäsenyydestä minkä käyttöohjeita tai sopimusvahvistusta en ole edes saanut. Älkää viitsikö naurattaa. Eihän tuollainen mene läpi missään kuluttajansuojainstituutissa.
Puhutte palvelun toimittamisesta ja siitä teille aiheutuvista kustannuksista. Mikä ihmeen palvelu on kyseessä? Sain mainitut tekstiviestit ja jäsenyyden johonkin minkä käytöstä, tarkoituksesta tai ehdoista minulle ei annettu minkäänlaista tietoa tai ohjeita. Kerro ihmeessä minkälainen palvelu on kyseessä, miten sitä käytetään ja minkälaisen puhelimen tarvitsen kustannuksia aiheuttaneen palvelunne käyttämiseksi. Entäpä mitä meinasitte laskuttaa tästä lystistä? Olenko kenties epäonnistunut informoimaan itseäni kyseisen palvelun toiminnallisuuksista? Kyllä se on teidän velvollisuutenne informoida minua, eikä minun itseäni. Sanoisin, että teidän "yrityksenne" toiminnan läpinäkyvyyden eteen on epäonnistunut.
PS
Havaittuani kerran erään työnantajani rikkovan Suomen rikoslain 30 luvun 1§ (Markkinointirikos) kerroin etten halua olla tälläisessa toiminnassa mukana. Tämän jälkeen täytin paperit työvoimatoimistossa ja laadin tutkintapyynnön rikospoliisille. Kehottaisin sinua Terttu tai kuka lienetkin toimimaan samalla tavalla. Palkkasikaan sähköpostien leikkaa / liitä vastauksien lähettämisestä ei varmasti ole kyllin hyvä motiivi huijaustoiminnan tukemiseen.
Ystävälliset terveiset - Glomobi
Aloittanut kirjoitti:
Hei taas!
Kiitos nähdessänne jälleen vaivaa kopioi / liitä vastauksenne vuoksi. Kannattaisi muuten korjata kirjoitusvirheet ennen kopiointi / liittämistä. En ole toistaiseksi hakemassa takaisinmaksua, vaan laskun mitätöintiä. Tiedätte varmasti myös että laskua ei tarvitse maksaa sillä välin kun laskun epäselvyyksiä tutkitaan tai ollaan muuttamassa. Näin tulee käymään myös sen laskun kanssa minkä yhteydessä Glomobin lasku on.
Olette varmasti tietoisia, ettei juuri kukaan lue sitä tekstiviestiä loppuun asti; ensimmäisellä sivulla näkyy ainoastaan numero testin tulosta varten. Saadaksensa testin tuloksen kehotetaan 'kohde' jättämään puhelinnumeronsa ja kirjoittamaan tekstiviestissä saapuva numero kuvaruudulla näkyvään kenttään. Kuvaruudulla ei ole mainintaa toiminnan maksullisuudesta saatika sopimusehdoista, eikä juuri mitään muutakaan. Eihän se käy päinsä, sillä höynäytettäviä 'kohteita' tulisi tuolloin huomattavasti vähemmän.
Ensinnäkään en ole soittanut ainuttakaan puhelua tai lähettänyt ainuttakaan tekstiviestiä teille. En myöskään ole vastaanottanut mitään puhumistanne palveluista. Mistä laskuttatte? Kaksi kertaa lähetetystä kolmesta tekstiviestistä joiden informattiosisällön voisi ilmoittaa yhdessä viestissä? Tämän lisäksi jonkin palvelun jäsenyydestä minkä käyttöohjeita tai sopimusvahvistusta en ole edes saanut. Älkää viitsikö naurattaa. Eihän tuollainen mene läpi missään kuluttajansuojainstituutissa.
Puhutte palvelun toimittamisesta ja siitä teille aiheutuvista kustannuksista. Mikä ihmeen palvelu on kyseessä? Sain mainitut tekstiviestit ja jäsenyyden johonkin minkä käytöstä, tarkoituksesta tai ehdoista minulle ei annettu minkäänlaista tietoa tai ohjeita. Kerro ihmeessä minkälainen palvelu on kyseessä, miten sitä käytetään ja minkälaisen puhelimen tarvitsen kustannuksia aiheuttaneen palvelunne käyttämiseksi. Entäpä mitä meinasitte laskuttaa tästä lystistä? Olenko kenties epäonnistunut informoimaan itseäni kyseisen palvelun toiminnallisuuksista? Kyllä se on teidän velvollisuutenne informoida minua, eikä minun itseäni. Sanoisin, että teidän "yrityksenne" toiminnan läpinäkyvyyden eteen on epäonnistunut.
PS
Havaittuani kerran erään työnantajani rikkovan Suomen rikoslain 30 luvun 1§ (Markkinointirikos) kerroin etten halua olla tälläisessa toiminnassa mukana. Tämän jälkeen täytin paperit työvoimatoimistossa ja laadin tutkintapyynnön rikospoliisille. Kehottaisin sinua Terttu tai kuka lienetkin toimimaan samalla tavalla. Palkkasikaan sähköpostien leikkaa / liitä vastauksien lähettämisestä ei varmasti ole kyllin hyvä motiivi huijaustoiminnan tukemiseen.
Ystävälliset terveisetHei asiakas,
Kiitos emailista.
Mainostamme palveluitamme televisiossa ja internetissä. Tarjoamme useita erilaisia palveluita, jotka kaikki perustuvat kestotilaukseen. Toimitamme näitä palveluita niin kauan, kunnes saamme pyynnön lopettaa kestotilauksen. Mainostamme selkeästi kestotilauspalveluidemme hinnat televisiomainoksissamme. Emme tarjoa, emmekä ole koskaan tarjonneet yksittäistä toimitusta millekään tuotteellemme.
Pyydämme kaikkia potentiaalisia asiakkaitamme vierailemaan nettisivustollamme, sillä siellä on toistettu täydet tiedot palveluistamme sekä palveluiden hinnat. Kestotilauksen säännöt ja ehdot ovat myös selvästi kerrottu. Tämän lisäksi annamme ohjeet kestotilauksen lopettamiseen, sekä kerromme maksuttoman palvelunumeromme ja sähköpostiosoitteemme.
Puhelinoperaattorisi kanssa tekemäsi sopimus sitoo sinua maksamaan nämä kulut, myös silloin jos kolmas osapuoli käytti puhelintasi tehdäkseen kestotilauksen palveluihimme. Oletamme, että olet nyt tehdyt tarvittavat toimenpiteet joilla estää vastaavaa tapahtumasta uudelleen-kuteen esimerkiksi näppäimistön lukitseminen turvallisuuskoodilla.
On kohtuutonta olettaa, että hyvitämme kulut, jotka vaikuttavat syntyneen kuluttajan huolimattomuuden takia.
Parhain Terveisin,
Terttu - Aloittanut
Glomobi kirjoitti:
Hei asiakas,
Kiitos emailista.
Mainostamme palveluitamme televisiossa ja internetissä. Tarjoamme useita erilaisia palveluita, jotka kaikki perustuvat kestotilaukseen. Toimitamme näitä palveluita niin kauan, kunnes saamme pyynnön lopettaa kestotilauksen. Mainostamme selkeästi kestotilauspalveluidemme hinnat televisiomainoksissamme. Emme tarjoa, emmekä ole koskaan tarjonneet yksittäistä toimitusta millekään tuotteellemme.
Pyydämme kaikkia potentiaalisia asiakkaitamme vierailemaan nettisivustollamme, sillä siellä on toistettu täydet tiedot palveluistamme sekä palveluiden hinnat. Kestotilauksen säännöt ja ehdot ovat myös selvästi kerrottu. Tämän lisäksi annamme ohjeet kestotilauksen lopettamiseen, sekä kerromme maksuttoman palvelunumeromme ja sähköpostiosoitteemme.
Puhelinoperaattorisi kanssa tekemäsi sopimus sitoo sinua maksamaan nämä kulut, myös silloin jos kolmas osapuoli käytti puhelintasi tehdäkseen kestotilauksen palveluihimme. Oletamme, että olet nyt tehdyt tarvittavat toimenpiteet joilla estää vastaavaa tapahtumasta uudelleen-kuteen esimerkiksi näppäimistön lukitseminen turvallisuuskoodilla.
On kohtuutonta olettaa, että hyvitämme kulut, jotka vaikuttavat syntyneen kuluttajan huolimattomuuden takia.
Parhain Terveisin,
TerttuNo hei taas!
Et siis osaa edes kertoa mitä "palvelua" minulle on tarjottu! Ei se mitään, en osaa minäkään.
Ehkäpä olette mainostaneet selkeästi kestotilauspalveluidenne hinnat televisiomainoksissanne, mutta ette testituloksia luvanneella internetsivulla tai lähettämissänne tekstiviesteissä. "Anna PIN-koodisi: **** ja saat tuloksesi! (Info 990 800 463 874 93 Lopeta, tekstaa stop, kestotilaus,puh.laskun yht. 2e/sms, max 48euroa/kk glomobi.com) ". Mikä siis on kestotilauksen hinta, jose en lähetä yhtäkään tekstiviestiä, soita yhtäkään puhelua tai tee mitään muutakaan? Viestin perusteella voidaan päätellä: Aloitan kestotilauksen lähettämällä tekstiviestin hintaan 2 euroa kappale maksimissaan 48 euroa (24 tekstiviestin hinta) kuukaudessa. Mikään ei viittaa maksuihin ilman minun lähettämiäni tekstiviestejä. Mikäli viestin sisältö mielestänne poikkeaa omasta tulkinnastani, niin tavoitteenne prosessin läpinäkyvyydestä on epäonnistunut surkeasti. Kertoisitteko mitä viestillä on mielestänne yritetty sanoa?
Seuraavaksi lainaus Suomen rikoslaista:
30 LUKU (24.8.1990/769)
Elinkeinorikoksista
1 § (1.4.1999/475)
Markkinointirikos
Joka tavaroiden, palveluksien, kiinteistöjen, yksityisen osakeyhtiön arvopapereiden tai muiden hyödykkeiden ammattimaisessa markkinoinnissa antaa markkinoinnin kohderyhmän kannalta merkityksellisiä totuudenvastaisia tai harhaanjohtavia tietoja, on tuomittava markkinointirikoksesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.
Kirjoititte: "Pyydämme kaikkia potentiaalisia asiakkaitamme vierailemaan nettisivustollamme, sillä siellä on toistettu täydet tiedot palveluistamme sekä palveluiden hinnat. Kestotilauksen säännöt ja ehdot ovat myös selvästi kerrottu."
Täydet tiedot "palveluistanne", niiden ehdoista sekä hinnoista tulee tulee toimittaa ennen sopimuksen hyväksymistä. Näin ei ole toimittu, joten "sopimusta" ei voi pitää sitovana. Olette puhuneet itsenne pussiin. Olisi teidän kannaltanne typeryyttä jatkaa tätä vedätystä pidempään. Älykäs ihminen ymmärtää milloin on hävinnyt pelin. Laskun mitätöinti olisi järkevämpää.
En ole milloinkaan väittänyt ongelman johtuneen kolmannesta osapuolesta, joten kopioi / liitä kappaleesi ei koske minua lainkaan.. Ongelma johtuu harhaanjohtavasta markkinoinnista ja sopimusehtojen toimittamisen laiminlyönnistä.
On kohtuutonta olettaa, että maksan kulut, jotka vaikuttavat syntyneen teidän laiminlyöntienne vuoksi. Laskun lähettämisestä tulee seuramaan ainoastaan lisäkuluja teille.
PS
En tietystikään syytä sinua Terttu henkilökohtaisesti, vaan työnantajaasi. Pidän sinua vain hyväksikäytettynä. Huomaathan miten työantajasi piittaamattomuudesta seuraa kuluja viattomille? Kannustan ottamaan ohjat omiin käsiisi rohkeasti!
Parhaat terveiset! :D - Glomobi
Aloittanut kirjoitti:
No hei taas!
Et siis osaa edes kertoa mitä "palvelua" minulle on tarjottu! Ei se mitään, en osaa minäkään.
Ehkäpä olette mainostaneet selkeästi kestotilauspalveluidenne hinnat televisiomainoksissanne, mutta ette testituloksia luvanneella internetsivulla tai lähettämissänne tekstiviesteissä. "Anna PIN-koodisi: **** ja saat tuloksesi! (Info 990 800 463 874 93 Lopeta, tekstaa stop, kestotilaus,puh.laskun yht. 2e/sms, max 48euroa/kk glomobi.com) ". Mikä siis on kestotilauksen hinta, jose en lähetä yhtäkään tekstiviestiä, soita yhtäkään puhelua tai tee mitään muutakaan? Viestin perusteella voidaan päätellä: Aloitan kestotilauksen lähettämällä tekstiviestin hintaan 2 euroa kappale maksimissaan 48 euroa (24 tekstiviestin hinta) kuukaudessa. Mikään ei viittaa maksuihin ilman minun lähettämiäni tekstiviestejä. Mikäli viestin sisältö mielestänne poikkeaa omasta tulkinnastani, niin tavoitteenne prosessin läpinäkyvyydestä on epäonnistunut surkeasti. Kertoisitteko mitä viestillä on mielestänne yritetty sanoa?
Seuraavaksi lainaus Suomen rikoslaista:
30 LUKU (24.8.1990/769)
Elinkeinorikoksista
1 § (1.4.1999/475)
Markkinointirikos
Joka tavaroiden, palveluksien, kiinteistöjen, yksityisen osakeyhtiön arvopapereiden tai muiden hyödykkeiden ammattimaisessa markkinoinnissa antaa markkinoinnin kohderyhmän kannalta merkityksellisiä totuudenvastaisia tai harhaanjohtavia tietoja, on tuomittava markkinointirikoksesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.
Kirjoititte: "Pyydämme kaikkia potentiaalisia asiakkaitamme vierailemaan nettisivustollamme, sillä siellä on toistettu täydet tiedot palveluistamme sekä palveluiden hinnat. Kestotilauksen säännöt ja ehdot ovat myös selvästi kerrottu."
Täydet tiedot "palveluistanne", niiden ehdoista sekä hinnoista tulee tulee toimittaa ennen sopimuksen hyväksymistä. Näin ei ole toimittu, joten "sopimusta" ei voi pitää sitovana. Olette puhuneet itsenne pussiin. Olisi teidän kannaltanne typeryyttä jatkaa tätä vedätystä pidempään. Älykäs ihminen ymmärtää milloin on hävinnyt pelin. Laskun mitätöinti olisi järkevämpää.
En ole milloinkaan väittänyt ongelman johtuneen kolmannesta osapuolesta, joten kopioi / liitä kappaleesi ei koske minua lainkaan.. Ongelma johtuu harhaanjohtavasta markkinoinnista ja sopimusehtojen toimittamisen laiminlyönnistä.
On kohtuutonta olettaa, että maksan kulut, jotka vaikuttavat syntyneen teidän laiminlyöntienne vuoksi. Laskun lähettämisestä tulee seuramaan ainoastaan lisäkuluja teille.
PS
En tietystikään syytä sinua Terttu henkilökohtaisesti, vaan työnantajaasi. Pidän sinua vain hyväksikäytettynä. Huomaathan miten työantajasi piittaamattomuudesta seuraa kuluja viattomille? Kannustan ottamaan ohjat omiin käsiisi rohkeasti!
Parhaat terveiset! :DHei asiakas,
Kiitos emailista.
Olemme toimittaneet palvelun hyvässä uskossa ja tästä on aiheutunut meille kustannuksia. Ymmärrämme tilanteesi, ja täten voimme iloksemme ilmoittaa sinulle, että 9 Euron suuruinen takaisinmaksu on hyväksytty.
Hyvitämme sinua suoraan pankkitilillesi, ja tämän vuoksi tarvitsemme seuraavat tiedot:
Tilin haltijan nimi:
Tilin haltijan koko postiosoite:
Panki nimi:
Pankin sijainti (postiosoite):
BIC tai SWIFT koodi:
IBAN:
(TÄRKEÄÄ-saat tämän pankistasi)
Jäämme odottamaan yhteydenottoasi.
Parhain Terveisin,
Gerdi.G - Aloittanut
Glomobi kirjoitti:
Hei asiakas,
Kiitos emailista.
Olemme toimittaneet palvelun hyvässä uskossa ja tästä on aiheutunut meille kustannuksia. Ymmärrämme tilanteesi, ja täten voimme iloksemme ilmoittaa sinulle, että 9 Euron suuruinen takaisinmaksu on hyväksytty.
Hyvitämme sinua suoraan pankkitilillesi, ja tämän vuoksi tarvitsemme seuraavat tiedot:
Tilin haltijan nimi:
Tilin haltijan koko postiosoite:
Panki nimi:
Pankin sijainti (postiosoite):
BIC tai SWIFT koodi:
IBAN:
(TÄRKEÄÄ-saat tämän pankistasi)
Jäämme odottamaan yhteydenottoasi.
Parhain Terveisin,
Gerdi.GHei Gerdi!
Vai että 9 Euron suuruinen takaisinmaksu? Miten niin takaisinmaksu? Enhän ole edes maksanut teille mitään. Entäpä minkä suuruista laskua meinasitte tämän jälkeen lähettää? Vaadin edelleen laskun mitätöintiä. Kirjeenvaihtomme pohjalta on jo täysin selvää että asian pitkittely voi ainoastaan lisätä kustannuksianne, joihin ei helpotusta heru minua laskuttamalla.
Nostan tuolta aiemmasta viestistäni auki jääneen kysymyksen:
"Anna PIN-koodisi: **** ja saat tuloksesi! (Info 990 800 463 874 93 Lopeta, tekstaa stop, kestotilaus,puh.laskun yht. 2e/sms, max 48euroa/kk glomobi.com) ". Mikä siis on kestotilauksen hinta, jose en lähetä yhtäkään tekstiviestiä, soita yhtäkään puhelua tai tee mitään muutakaan? Viestin perusteella voidaan päätellä: Aloitan kestotilauksen lähettämällä tekstiviestin hintaan 2 euroa kappale maksimissaan 48 euroa (24 tekstiviestin hinta) kuukaudessa. Mikään ei viittaa maksuihin ilman minun lähettämiäni tekstiviestejä. Mikäli viestin sisältö mielestänne poikkeaa omasta tulkinnastani, niin tavoitteenne prosessin läpinäkyvyydestä on epäonnistunut surkeasti. Kertoisitteko mitä viestillä on mielestänne yritetty sanoa?
Toinen nosto aiemmasta viestistäni:
Kirjoititte: "Pyydämme kaikkia potentiaalisia asiakkaitamme vierailemaan nettisivustollamme, sillä siellä on toistettu täydet tiedot palveluistamme sekä palveluiden hinnat. Kestotilauksen säännöt ja ehdot ovat myös selvästi kerrottu."
Täydet tiedot "palveluistanne", niiden ehdoista sekä hinnoista tulee tulee toimittaa ennen sopimuksen hyväksymistä. Näin ei ole toimittu, joten "sopimusta" ei voi pitää sitovana.
Vaatimukseni laskun mitätöinnistä on kohtuullinen, sillä on kohtuutonta olettaa, että maksan kulut, jotka vaikuttavat syntyneen teidän laiminlyöntienne vuoksi. Mikäli tästä huolimatta laskutatte, tulen laittamaan laskun selvitykseen jonka aikana en ole velvollinen sitä maksamaan.
PS
Mitä Tertulle kuuluu? Pidin niin hänen tavastaan kopioida / liittää.
PPS
Entäpä kuinka sinä Gerdi viihdyt tuollaisessa toiminnassa? Tiedäthän palkkasi tulevan minun kaltaisiltani höynäytetyiltä ressukoilta, jotka eivät minun tavallani viitsi asiasta valittaa?
Hyvää joulua koko tiimille! - Glomobi
Aloittanut kirjoitti:
Hei Gerdi!
Vai että 9 Euron suuruinen takaisinmaksu? Miten niin takaisinmaksu? Enhän ole edes maksanut teille mitään. Entäpä minkä suuruista laskua meinasitte tämän jälkeen lähettää? Vaadin edelleen laskun mitätöintiä. Kirjeenvaihtomme pohjalta on jo täysin selvää että asian pitkittely voi ainoastaan lisätä kustannuksianne, joihin ei helpotusta heru minua laskuttamalla.
Nostan tuolta aiemmasta viestistäni auki jääneen kysymyksen:
"Anna PIN-koodisi: **** ja saat tuloksesi! (Info 990 800 463 874 93 Lopeta, tekstaa stop, kestotilaus,puh.laskun yht. 2e/sms, max 48euroa/kk glomobi.com) ". Mikä siis on kestotilauksen hinta, jose en lähetä yhtäkään tekstiviestiä, soita yhtäkään puhelua tai tee mitään muutakaan? Viestin perusteella voidaan päätellä: Aloitan kestotilauksen lähettämällä tekstiviestin hintaan 2 euroa kappale maksimissaan 48 euroa (24 tekstiviestin hinta) kuukaudessa. Mikään ei viittaa maksuihin ilman minun lähettämiäni tekstiviestejä. Mikäli viestin sisältö mielestänne poikkeaa omasta tulkinnastani, niin tavoitteenne prosessin läpinäkyvyydestä on epäonnistunut surkeasti. Kertoisitteko mitä viestillä on mielestänne yritetty sanoa?
Toinen nosto aiemmasta viestistäni:
Kirjoititte: "Pyydämme kaikkia potentiaalisia asiakkaitamme vierailemaan nettisivustollamme, sillä siellä on toistettu täydet tiedot palveluistamme sekä palveluiden hinnat. Kestotilauksen säännöt ja ehdot ovat myös selvästi kerrottu."
Täydet tiedot "palveluistanne", niiden ehdoista sekä hinnoista tulee tulee toimittaa ennen sopimuksen hyväksymistä. Näin ei ole toimittu, joten "sopimusta" ei voi pitää sitovana.
Vaatimukseni laskun mitätöinnistä on kohtuullinen, sillä on kohtuutonta olettaa, että maksan kulut, jotka vaikuttavat syntyneen teidän laiminlyöntienne vuoksi. Mikäli tästä huolimatta laskutatte, tulen laittamaan laskun selvitykseen jonka aikana en ole velvollinen sitä maksamaan.
PS
Mitä Tertulle kuuluu? Pidin niin hänen tavastaan kopioida / liittää.
PPS
Entäpä kuinka sinä Gerdi viihdyt tuollaisessa toiminnassa? Tiedäthän palkkasi tulevan minun kaltaisiltani höynäytetyiltä ressukoilta, jotka eivät minun tavallani viitsi asiasta valittaa?
Hyvää joulua koko tiimille!Hei asiakas,
Kiitos emailista.
Sinua laskuta puhelinyhtiösi, takaismaksu maksetaan suoraan Sinun pankkitilillesi.
Sinulle lähetetty kutsuviesti on Suomeen sääntöjen mukainen.
Parhain Terveisin,
Gerdi.G - Aloittanut
Glomobi kirjoitti:
Hei asiakas,
Kiitos emailista.
Sinua laskuta puhelinyhtiösi, takaismaksu maksetaan suoraan Sinun pankkitilillesi.
Sinulle lähetetty kutsuviesti on Suomeen sääntöjen mukainen.
Parhain Terveisin,
Gerdi.GMoi moi!
Onko laskun mitätöinti todellakin mahdotonta? Kuinka suuri teidän osuutenne laskusta tulee olemaan? Laskun erittely olisi kiva.
Kutsuviestistä ei käy ilmi kaikkea sitovan sopimuksen kannalta tarvittavaa tietoa. Tämän vuoksihan olette takaisinmaksua ehdottaneet. Oletan, että olette tehneet tarvittavat toimenpiteet joilla estää vastaavaa tapahtumasta uudelleen.
Onnellista uutta vuotta! - Glomobi
Aloittanut kirjoitti:
Moi moi!
Onko laskun mitätöinti todellakin mahdotonta? Kuinka suuri teidän osuutenne laskusta tulee olemaan? Laskun erittely olisi kiva.
Kutsuviestistä ei käy ilmi kaikkea sitovan sopimuksen kannalta tarvittavaa tietoa. Tämän vuoksihan olette takaisinmaksua ehdottaneet. Oletan, että olette tehneet tarvittavat toimenpiteet joilla estää vastaavaa tapahtumasta uudelleen.
Onnellista uutta vuotta!Hei asiakas,
Kiitos emailista.
Laskua ei voi mitätöidä ja lasku erittelyä voitte pyytä DNA-lta, kun he laskutavat teidät.
Parhain Terveisin,
Gerdi.G - Aloittanut
Glomobi kirjoitti:
Hei asiakas,
Kiitos emailista.
Laskua ei voi mitätöidä ja lasku erittelyä voitte pyytä DNA-lta, kun he laskutavat teidät.
Parhain Terveisin,
Gerdi.GNo niin, moi taas!
Nyt se lasku sitten vihdoin ja viimein tupsahti postiluukusta!
Sisältöpalvelut
Palveluviestit 9 KPL 14,76 22% (3,24) yht. 18,00
Edellisiin viesteihimme viitaten vaadin siis 18 Euron hyvitystä, sillä on kohtuutonta olettaa, että maksan kulut tai edes kuluja, jotka vaikuttavat syntyneen teidän laiminlyöntienne vuoksi.
Pikaisiin kuulemiin - Glomobi
Aloittanut kirjoitti:
No niin, moi taas!
Nyt se lasku sitten vihdoin ja viimein tupsahti postiluukusta!
Sisältöpalvelut
Palveluviestit 9 KPL 14,76 22% (3,24) yht. 18,00
Edellisiin viesteihimme viitaten vaadin siis 18 Euron hyvitystä, sillä on kohtuutonta olettaa, että maksan kulut tai edes kuluja, jotka vaikuttavat syntyneen teidän laiminlyöntienne vuoksi.
Pikaisiin kuulemiinHei asiakas,
Kiitos emailista.
Ymmärrämme tilanteesi, ja täten voimme iloksemme ilmoittaa sinulle, että 18 Euron suuruinen takaisinmaksu on hyväksytty.
Hyvitämme sinua suoraan pankkitilillesi, ja tämän vuoksi tarvitsemme seuraavat tiedot:
Tilin haltijan nimi:
Tilin haltijan koko postiosoite:
Panki nimi:
Pankin sijainti (postiosoite):
BIC tai SWIFT koodi:
IBAN:
(TÄRKEÄÄ-saat tämän pankistasi)
Jäämme odottamaan yhteydenottoasi.
Parhain Terveisin,
Terttu - Aloittanut
Glomobi kirjoitti:
Hei asiakas,
Kiitos emailista.
Ymmärrämme tilanteesi, ja täten voimme iloksemme ilmoittaa sinulle, että 18 Euron suuruinen takaisinmaksu on hyväksytty.
Hyvitämme sinua suoraan pankkitilillesi, ja tämän vuoksi tarvitsemme seuraavat tiedot:
Tilin haltijan nimi:
Tilin haltijan koko postiosoite:
Panki nimi:
Pankin sijainti (postiosoite):
BIC tai SWIFT koodi:
IBAN:
(TÄRKEÄÄ-saat tämän pankistasi)
Jäämme odottamaan yhteydenottoasi.
Parhain Terveisin,
TerttuHei!
Tässä tarvitsemanne tiedot:
Tilin haltijan nimi: xxx
Tilin haltijan koko postiosoite: xxx
Panki nimi: xxx
Pankin sijainti (postiosoite): xxx
BIC tai SWIFT koodi: xxx
IBAN: xxx
Kiitokset yhteistyöstä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070