Viisukuppila haastattelee BB-Marikaa

Uusi vuosi

Mielenkiintoinen viisukuppila oli haastatellut Marikan tuossa taannoin. Tässä ois sen haastis kokonaisuudessaan:
http://www.viisukuppila.fi/bb-marika-olen-euroviisufani/#more-8891

Siellä hän muun muassa sanoi rakastavansa euroviisuja sekä hän myöskin mainitsi lemppari viisukappaleiksi norjan rybackin "fairy talen" ja Armenian sirushon "Qele Qele"

Hän siellä kertoili yleisestikkin musiikki maustaan.

8

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä oli haastattelu. Ja olen aikalailla samoilla linjoilla hänen lemppari euroviisu ehdokkaista. Erityisesti toi fairytale oli tosi hyvä biisi.

      Musiikki makukin on ihan hyvä, paitsi laux rouxista en pidä tippaakaan.

    • ei kiinnosta

      haha, eipä ole mikään iso media enää tuonkaan turhiksen tekemisiä kommentoinut tippaakaan. Kun ei kiinnostavuus kanna niin se ei kanna. Sama juttu kuin aiempienkin kausien vastaavilla mulkkiksilla, rahkeet ei vaan yksinkertaisesti riitä mihinkään kauden jälkeen vaikka kuinka on urpokansa netissä hehkuttanut. Tuokin mitättömän pikkumedian haastattelu jo useamman viikon vanha. Uudemmissa ja isompien medioiden jutuissa ihan eri asukkaat keskiössä kuin tuo hömppäpimppa.

      • No eipä se ole oikeastaan vanha uutinen kun monesti oikeissakin lehdissä julkaistaan paljon vanhempia uutisia ja haastatteluja.

        Sitäpaitsi täällä suomi24;ässä ei ole ollut tuota uutista, niin onhan se kätevää, että immeiset tietää siitäkin. Ja on se jännää, että Marikan vanhatkin uutiset keräävät enemmän lukijoita, kuin mitä muiden asukkaiden uudet. Kertoo jo jotakin Marikan suosiosta.


      • 6000
        Legacy_of_Kain kirjoitti:

        No eipä se ole oikeastaan vanha uutinen kun monesti oikeissakin lehdissä julkaistaan paljon vanhempia uutisia ja haastatteluja.

        Sitäpaitsi täällä suomi24;ässä ei ole ollut tuota uutista, niin onhan se kätevää, että immeiset tietää siitäkin. Ja on se jännää, että Marikan vanhatkin uutiset keräävät enemmän lukijoita, kuin mitä muiden asukkaiden uudet. Kertoo jo jotakin Marikan suosiosta.

        Mistä sä tiiät vanhojen uutisten lukijamäärät? Jos sä laitat tänne vanhan uutisen niin ihmiset klikkaa lukemaan sen kun ne luulee että se on uusi ja pettyvät sitten kun se onkin joku viime elokuun putaan sanomat.

        Amppareissa vuoden luetuin uutinen oli Ksenia ja tälläkin hetkellä siellä on tänään julkaistu Nino-uutinen 4000 lukijalla ja Marian glamour-kuvat 6000 lukijalla. Marika ei saanut samaa määrää kertaakaan kauden aikana eikä kauden jälkeen niinä parina kertana kun siitä jotain uutisoitiin.


      • 6000 kirjoitti:

        Mistä sä tiiät vanhojen uutisten lukijamäärät? Jos sä laitat tänne vanhan uutisen niin ihmiset klikkaa lukemaan sen kun ne luulee että se on uusi ja pettyvät sitten kun se onkin joku viime elokuun putaan sanomat.

        Amppareissa vuoden luetuin uutinen oli Ksenia ja tälläkin hetkellä siellä on tänään julkaistu Nino-uutinen 4000 lukijalla ja Marian glamour-kuvat 6000 lukijalla. Marika ei saanut samaa määrää kertaakaan kauden aikana eikä kauden jälkeen niinä parina kertana kun siitä jotain uutisoitiin.

        No itseasiassa Marikalla on yli kuusi uutista saanut yli 100 000 lukijaa.

        Sitäpaitsi Marikasta on tehty enemmän uutisia bb;n jälkeen kuin ninosta tai nikosta.

        Ja Marikaa myöskin kannatetaan ulkomaissakin kovasti. Samaa ei voi sanoa muista asukkaista.


      • puhu runkilles
        Legacy_of_Kain kirjoitti:

        No itseasiassa Marikalla on yli kuusi uutista saanut yli 100 000 lukijaa.

        Sitäpaitsi Marikasta on tehty enemmän uutisia bb;n jälkeen kuin ninosta tai nikosta.

        Ja Marikaa myöskin kannatetaan ulkomaissakin kovasti. Samaa ei voi sanoa muista asukkaista.

        hehe, Ksenian uutinen joka oli vuoden luetuin, keräsi jotain 20 000 lukijaa ja nyt sä revit jostain Marikalle kuusi sadan tonnin uutista, heko heko, puhu runkilles :D

        Marikasta ei ole tehty yhtään juttua joulukuun ekan viikon jälkeen eikä tehdä, sen verran mitätön suuruus on kyseessä. Nikosta sen sijaan on tänäänkin yhden päivän aikana juttua neljän eri valtamedian leveydeltä.

        Marika on samanlainen muutaman nettihörhön kupla kuin muutkin tällaiset aiempien kausien hömppäpissikset jotka on kadonneet heti kauden päätyttyä vaikka netissä olisi ulistu mitä. Ei netti kerro oikeasta kannatuksesta mitään.


      • BB-Marika fani
        puhu runkilles kirjoitti:

        hehe, Ksenian uutinen joka oli vuoden luetuin, keräsi jotain 20 000 lukijaa ja nyt sä revit jostain Marikalle kuusi sadan tonnin uutista, heko heko, puhu runkilles :D

        Marikasta ei ole tehty yhtään juttua joulukuun ekan viikon jälkeen eikä tehdä, sen verran mitätön suuruus on kyseessä. Nikosta sen sijaan on tänäänkin yhden päivän aikana juttua neljän eri valtamedian leveydeltä.

        Marika on samanlainen muutaman nettihörhön kupla kuin muutkin tällaiset aiempien kausien hömppäpissikset jotka on kadonneet heti kauden päätyttyä vaikka netissä olisi ulistu mitä. Ei netti kerro oikeasta kannatuksesta mitään.

        No itseasiassa netti suosio on paljon merkittävämpää kuin mitä lehtien suosio. Barack obamakin voitti juuri hyvän netti suosion takia.

        Nikosta tehdään vain noita uutisia, koska hän "voitti" bb;n ja lehdillä on tietyt kiintiöt kirjoittaa "voittajasta" eri artikkeleita.

        Ja heh vaan itelles, kyllä Marikaa ollaan haastateltu pitkin vuotta ja tullaan jatkossakin haastattelemaan.

        Marika rulez!


      • maaaaaaza
        puhu runkilles kirjoitti:

        hehe, Ksenian uutinen joka oli vuoden luetuin, keräsi jotain 20 000 lukijaa ja nyt sä revit jostain Marikalle kuusi sadan tonnin uutista, heko heko, puhu runkilles :D

        Marikasta ei ole tehty yhtään juttua joulukuun ekan viikon jälkeen eikä tehdä, sen verran mitätön suuruus on kyseessä. Nikosta sen sijaan on tänäänkin yhden päivän aikana juttua neljän eri valtamedian leveydeltä.

        Marika on samanlainen muutaman nettihörhön kupla kuin muutkin tällaiset aiempien kausien hömppäpissikset jotka on kadonneet heti kauden päätyttyä vaikka netissä olisi ulistu mitä. Ei netti kerro oikeasta kannatuksesta mitään.

        Mardiz onki fiksu ja on tajunnu pysytellä kaukana roskalehtien otsikoista, toisin ku jotku muut tyrkyt


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe