Eli olen ostanut n. 778e hintaisen pelikoneen osissa, jotka olen valinnut isomman veljeni kanssa.
Nyt olen hankkimassa DNA:lta laajakaistaa, koska meidän osoitteella ei näy kuin Sonera ja DNA.
Meidän osoitteessa on saatavissa siis yhteydet: 1M, 2M, 8M ja 24M
Sanokaa mielipiteenne, kannattaisiko ostaa tämä:
DNA Laajakaista 24M 49,90 EUR/KK
Sanokaa onko tarpeeksi nopea pelaamiseen ja onko hyvän hintainen.
Kiitos!
Mitä mieltä olette?
24
551
Vastaukset
- Jappepoika
Tämmöinen näytönohjain: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=6605
Prosessorina toimii joku AMD Phenom uusinta mallia en muista.
Ja käyttiksenä käytän Windows XP, joka on ainoa käyttis, jota osaan käyttää hyvin.- on,,
ok , varmaankin puhelinlinjaa pitkin yhteys. Itsellä 8m kun ei nopeampaa saa hinta 44,76:(
- Jappepoika
on,, kirjoitti:
ok , varmaankin puhelinlinjaa pitkin yhteys. Itsellä 8m kun ei nopeampaa saa hinta 44,76:(
Onko 8M mielestäsi teillä nopea?
- uu7749900
Jappepoika kirjoitti:
Onko 8M mielestäsi teillä nopea?
8 megainen nettiyhteys on nopea, sillä pelailee nettipelejä hyvin ja latailee viedoita kivasti.
- tehoa lisää vaan
Pelien kunnolliseen pyöritykseen kannattaa ostaa vähintään HD 6950-6970. Ei tolla 6850.llä pyöri kaikki uudemmat pelit kuin jollain minimi asetuksilla..
- Jappepoika
tehoa lisää vaan kirjoitti:
Pelien kunnolliseen pyöritykseen kannattaa ostaa vähintään HD 6950-6970. Ei tolla 6850.llä pyöri kaikki uudemmat pelit kuin jollain minimi asetuksilla..
Kyllä tolla 6850 pitäisi pyöriä ihan hyvin, mutta ei nyt sentään mitään extreme pyöritystä. Kyllä uudemmat pelitkin pitäisi toimia 6850:llä.
- Jappepoika
uu7749900 kirjoitti:
8 megainen nettiyhteys on nopea, sillä pelailee nettipelejä hyvin ja latailee viedoita kivasti.
Kuinka nopeasti lataa suunnilleen 2h leffan?
- Zurge
Jappepoika kirjoitti:
Kuinka nopeasti lataa suunnilleen 2h leffan?
Kyllä siinä menee se pari tuntia, kun suoratoistona katselee.
- mielipidee
Laajakaistaliittymät on yksilöitä, riippuen siitä kuinka kaukana asut palveluntarjoajan päätelaitteesta.
Jos hinnoissa ei ole suurta eroa, valitse yhteys siltä joka omistaa kaapelit. EHKÄ saat parempaa tukee, JOS tulee ongelmia kaapeleihin liittyvissä asioissa.
Jos asut kaupungissa kerrostalossa, taloon ON voitu tuoda valokuitu joka parantaa yhteyksiä.- Jappepoika
Asun kaupungin ulkopuolella, rivitalo siis. Nopein yhteys on siis tuo 24M. Enpä osaa muuta sanoa.
- Jappepoika
Jappepoika kirjoitti:
Asun kaupungin ulkopuolella, rivitalo siis. Nopein yhteys on siis tuo 24M. Enpä osaa muuta sanoa.
Kysyn vielä, että mitä mieltä olette siitä, kannattaako minun hankkia langaton vai langallinen nettiyhteys?
- viive...
Jappepoika kirjoitti:
Kysyn vielä, että mitä mieltä olette siitä, kannattaako minun hankkia langaton vai langallinen nettiyhteys?
Tuo langaton jos tarkoitat "mokkulaa" niin se ei sovellu nettipelaamiseen.
- lanka,
Jappepoika kirjoitti:
ja vielä kerran lanka:)
- 7459890
Jappepoika kirjoitti:
Langallinen on aina varmempi kuin langaton. Ilmakehä on täynnä radioaaltoja häiritseviä esineitä ja ilmiöitä.
- sillä
Jappepoika kirjoitti:
langatomalla verkolla mitään tee, kysy vaikka kalastajilta.
- Jappepoika
viive... kirjoitti:
Tuo langaton jos tarkoitat "mokkulaa" niin se ei sovellu nettipelaamiseen.
En tarkoita mokkulaa, tarkoitan siis modeemia, jossa on "antenni", jonka kautta ei tarvitse ethernet -kaapelia tietokoneeseen. Vai oliko se niin, ettei langaton käynytkään pöytäkoneeseen.
- Jappepoika
sillä kirjoitti:
langatomalla verkolla mitään tee, kysy vaikka kalastajilta.
Entä mitä mieltä sitä ollaan 24M nettiyhteydestä?
Onko nopea, hyvän hintainen, pelaako hyvin nettipelejä, lataako hyvin jotain tiedostoja ja nopeastikko? - viive...
Jappepoika kirjoitti:
En tarkoita mokkulaa, tarkoitan siis modeemia, jossa on "antenni", jonka kautta ei tarvitse ethernet -kaapelia tietokoneeseen. Vai oliko se niin, ettei langaton käynytkään pöytäkoneeseen.
Toki Wlan modeemi toimii myös pöytäkoneessa, edellyttäen että pöytäkoneessa on Wlan vastaanotin.
- asian tuntija
Jappepoika kirjoitti:
Entä mitä mieltä sitä ollaan 24M nettiyhteydestä?
Onko nopea, hyvän hintainen, pelaako hyvin nettipelejä, lataako hyvin jotain tiedostoja ja nopeastikko?Kyllä tuo on varmasti tarpeeksi nopea nettipelaamiseen, mitkä tahansa tiedostot latautuvat mukavan nopeasti. Hintakin kuulostaa kyllä maltilliselta, meillä päin tuolla 49,90€/kk saa vain 10M yhteyden :(
- Minäpä minä
asian tuntija kirjoitti:
Kyllä tuo on varmasti tarpeeksi nopea nettipelaamiseen, mitkä tahansa tiedostot latautuvat mukavan nopeasti. Hintakin kuulostaa kyllä maltilliselta, meillä päin tuolla 49,90€/kk saa vain 10M yhteyden :(
päin taas saa 110/2 tuolla hinnalla. DNA:n kaapeliverkko. Mukavasti sujuu lataukset, surffaukset, heh, heh.. :)
- wddadas
aina riippuu minkälaisia pelejä pelailet, kyllä megankin netillä perus nettipelejä pelaa, mutta 8 megaa riittää varmasti, turhan kallista on maksaa 50e kuukaudessa kun jollain 25 eurolla saa todella nopean yhteyden.
- Jappepoika
Kiitos mielipiteistänne!
Ostan kuitenkin sen 24M. Jappepoika kirjoitti:
Kiitos mielipiteistänne!
Ostan kuitenkin sen 24M.2 meganen eikä ole tehnyt aa tai blackops tiukkaakaan. 8 meganen on ehkä optimaali, 24 megasella et saa ehkä paljookaan enempää irti. joku tuossa ylempänä selittikin miksi.
- 18
Jappepoika kirjoitti:
Kiitos mielipiteistänne!
Ostan kuitenkin sen 24M.Nopeuden nosto on operaattoreilla ilmaista, nopeuden laskeminen maksaa...
Jos asut kaukana puhelinkeskuksesta ja kaapelinlaatu ei ole ideaalinen ja otat suoraan 24 megaisen, voit saada pätkivän yhteyden ja maksat nopeudesta jota et saa. Suosittelen aloittamaan pienemmästä nopeudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725