heip.
Miten se pitäisi tehdä? Jokin meni pieleen, mikä?
Eli pujotin langat metallisniisien ja kaiteen (?) välien läpi. Solmin langat kiinni metallipuikkoon, joka tulee veivattavaan puutankoon kiinni. "etupuolen" puutankoon pitäisi tulla valmis kangas ja takapuolelta pitäisi tulla uutta lointa. Tein ensin väärinpäin, eli loimi oli menossa etupuolelle. Aattelin, että okei, veivaan sen sitten vain takapuolelle, kun homma on valmis. Sitten solmin langat takapuolen metallipuikkoon ja aloin veivata. Mutta vähän ajan päästä tuli stoppi. Langat oli etupuolella paikoittain jumissa. Eli ikäänkuin langat olisivat jääneet toistensa alle. Mulla ei oo luomapuita. Pitäiskö olla sitten jotkut minikokoiset? Helpottaisko se hommaa? Ostin kangaspuut huutonetistä ja nyt tekis mieli leikata langat hittoon ja myydä puut seuraavalle yrittäjälle. Lapset pettyis, mutta en jaksais käyttää toista päivää tohon hommaan, ellei joku nyt anna jotain idioottivarmaa vinkkiä. Mulla meni koko hemmetin päivä noiden puiden kanssa pelatessa, ja nyt kaikki työ on sitten mennyt hukkaan. Voi hemmetti, että voi ottaa aivoon!!!
loimen luonti lasten kangaspuihin
3
1043
Vastaukset
- hth**
Minun on hirveän hankala hahmottaa, mitä tarkoitat. Auttaisi, jos laittaisit kuvia jonnekin, niin tietäisi mimmoisista puitsa on kyse ja miten olet langat laittanut.
Onko paikkakunnallasi työväenopistoa, jossa voisit käydä kysäisemässä neuvoa? Entä kudontataitoisia sukulaisia tai ystäviä?
Minulla on mennyt joskus monta päivää puiden laittoon, olet silmissäni ihan guru, jos olet vieraat puut saanut edes johonkin kuntoon päivässä, yksin. Älä nyt ihmeessä anna periksi. - hth**
Okei, ja sitten tämä ottaa silmän käteen ja lukee tarkemmin. Otsikossahan se jo seisoi, että lasten kangaspuista on kyse. Ne ovat yleensä hieman yksinkertaisempia kuin täyskokoiset.
Kerrotko minkä merkkiset? En voi luvata että osaan auttaa, mutta miettiä voin. - *Kutoja*
Loimen luomiseen löytyy ohje täältä: http://www.kaspaikka.fi/koti/kaipur/kudonta/vinkit.html
Ja loimen puihin laittamiseen täältä: http://www.kaspaikka.fi/koti/kaipur/kudonta/loimi.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324461Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252365Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene142357Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su512118- 321677
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321471Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731466- 661274
- 821231
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?401104