Pojat ja miehet kommentteja! Mulla on rinnat kokoa 75 b, minusta ne on sopivat, mutta onko jonkun mielestä pienet? Täällä jotkut sällit itkevät, etteivät saa tyttöö, tai sit sillä on niin pienet rinnat ja blaa blaa blaa.. Mun mielestä todella pinnallista ajatella noin, että jos tytöllä on pienet rinnat se on täys paska. Mua vanhempi mies sanoi, että hän ei tykkää isoista, esim. d-kupin rinnoista, vaan keskikokoiset on paremmat. Valitsevatko teinipojat tyttöystävänsä sit rintojen koon perusteella? Eikö luonne ja muu kauneus merkitse yhtään?
rinnat
16
1876
Vastaukset
- oikea
ärsyttää tollanen valittaminen, haluutsä tosiaan sellasen poikaystävän joka on rakastunu tisseihis vai suhun ittees?
Ja miettikää muutkin nyt ku kokoajan valitetaan miten lautoja ollaan jne. niilläkin voi olla vaikeeta, keillä on ne rinnat. Ois kiva esim, jos tervehdittäessä katottais silmiin eikä tisseihin. Seuraavaa vastaan tulevaa jätkää lupaan katsoa haaroväliin niin herkeämättä, että alkaa sitäkin hävettämään!- Sanos muuta!
Sanos muuta! Voiko tyhmempää olla. Tämä aihe kuuluu taas tähän kuuluisaan osastoon: joko helvetin vajaa tai sitten läppä. En viitsi tämän enempää edes kommentoida.
- Avaruussukkula87
Sanos muuta! kirjoitti:
Sanos muuta! Voiko tyhmempää olla. Tämä aihe kuuluu taas tähän kuuluisaan osastoon: joko helvetin vajaa tai sitten läppä. En viitsi tämän enempää edes kommentoida.
Hyvin väärinymmärretty, pojat. Pitäkää meidän mainetta lukutaidottomina mulkkuina yllä, joo.
- eräs tyttölapsi
"Ja miettikää muutkin nyt ku kokoajan valitetaan miten lautoja ollaan jne. niilläkin voi olla vaikeeta, keillä on ne rinnat."
Oletko tyhmä vai etkö vain osaa lukea? Ja luokittelet tytöt jonka rinnat on kuppikokoa B laudoiksi?! HALOO! No, täytyy kai meidän tyttöjenkin alkaa kohta samalle linjalle, ja valittaa kuinka pieniä ne alle 20 cm peniksen on kun eihän semmosesta pikkuruisesta mihinkään ole!
"Ois kiva esim, jos tervehdittäessä katottais silmiin eikä tisseihin."
Niin, me naisethan ne niihin tisseihin tuijotetaan vai?! Ei hemmetti, TE miehet sitä teette ja valkkaatte tyttöystävän joidenkin rasvamöykkyjen perusteella!
Taitaa olla toivo menetetty, että tästä maailmasta voisi vielä löytyä sitä 'oikeaksi rakkaudeksi' kutsuttua! Kiitos herätyksestä pojat. - Anniina 19
Avaruussukkula87 kirjoitti:
Hyvin väärinymmärretty, pojat. Pitäkää meidän mainetta lukutaidottomina mulkkuina yllä, joo.
Joo, osaatteko te lukea?!? Minä tässä ihmettelin, miksi jätkät pitävät niin tärkeinä tyttöystävänsä rintojen kokoa että voivat jättää sellaisen, jolla on liian pienet. Itse en todellakaan halua seurustella sellaisen tyypin kanssa, joka rakastuu vaan mun rintoihin!!! Pointtina oli enemmänkin, miten jotkut voi olla niin epäkypsiä kuin mitä oon täältä lukenu....
- Sanos muuta!
Anniina 19 kirjoitti:
Joo, osaatteko te lukea?!? Minä tässä ihmettelin, miksi jätkät pitävät niin tärkeinä tyttöystävänsä rintojen kokoa että voivat jättää sellaisen, jolla on liian pienet. Itse en todellakaan halua seurustella sellaisen tyypin kanssa, joka rakastuu vaan mun rintoihin!!! Pointtina oli enemmänkin, miten jotkut voi olla niin epäkypsiä kuin mitä oon täältä lukenu....
Tuota minä juuri tarkoitinkin. Mutta jos olet saanut sellaisen käsityksen, että miehet rakastuvat oikeasti (siis oikeasti) vain naisen rintoihin täältä suomi24:sta, niin enpä usko että on mitään syytä huoleen. Täällä nimittäin kaikki nuoret teinit pääsevät kirjoittamaan läpällä mitä tahansa, ja se on heidän mielestään vielä hauskaa. Et kai usko, että ihmiset (miehet) olisivat oikeasti niin saatanan tyhmiä että rakastuisivat naisten rintoihin. Sitä paitsi tämä on taas tätä yleistämistä. Voi ehkä olla, että suomalaisista miehistä muutama prosentti rakastuu vain naisen rintoihin, ja jättää tämän välittömästi löydettyään suuremmat jostakin. Kuulun itsekin tuohon luokkaan, joka enemmän pitää keskikokoisista rinnoista. Muttei naisen ulkomuodolla ole niin suurta merkitystä kuin luonteella ja muilla sisäisillä kauneuksilla. No joo...
- Miespuolinen
eräs tyttölapsi kirjoitti:
"Ja miettikää muutkin nyt ku kokoajan valitetaan miten lautoja ollaan jne. niilläkin voi olla vaikeeta, keillä on ne rinnat."
Oletko tyhmä vai etkö vain osaa lukea? Ja luokittelet tytöt jonka rinnat on kuppikokoa B laudoiksi?! HALOO! No, täytyy kai meidän tyttöjenkin alkaa kohta samalle linjalle, ja valittaa kuinka pieniä ne alle 20 cm peniksen on kun eihän semmosesta pikkuruisesta mihinkään ole!
"Ois kiva esim, jos tervehdittäessä katottais silmiin eikä tisseihin."
Niin, me naisethan ne niihin tisseihin tuijotetaan vai?! Ei hemmetti, TE miehet sitä teette ja valkkaatte tyttöystävän joidenkin rasvamöykkyjen perusteella!
Taitaa olla toivo menetetty, että tästä maailmasta voisi vielä löytyä sitä 'oikeaksi rakkaudeksi' kutsuttua! Kiitos herätyksestä pojat.Heh heh... hyvä heitto!! Repesin täysin... miten kenelläkään voisi olla noin vääristynyt maailmankuva. Tässä esimerkki onnistuneesti huumorista!! :D
- voe
Typerää kysellä tollasta netissä! Luulis että 19 vuotias tajuaa jo, että makuja on erilaisia ja turha mun mielestä kysellä aina sitä samaa "haittax jos mu rinnat o pienet????? "
Ei haittaa. Kokonaisuus ratkaisee.
- jäbä_87
Pöh.. Ei rintojen koko merkkaa ainakaan mulle mitään, kunhan muuten on kaunis ja hyväluonteinen!! Itsekin seurustelen pienirintaisen, mukavan ja hyvännäköisen tytön kanssa.. Eikä rintojen koko haittaa ollenkaan..
Jep ja nyt pannaan piste näille keskusteluille!! - Mies76
Ymmärtäkää miten ymmärrätte, mutta mielestäni ne jotka haluavat sellaisia suuria rintoja (greipistä jalkapalloihin) ovat katsoneet enemmän näitä malleja, joilla kyseiset kalustot ovat. Se on heidän mielipiteensä asiasta, ei kait minulla sellaiseen ole paljoa valtaa sanoa mitään.
Itse jos haluan hypistellä suurempia .. alan vaikka pelaan lentopalloa tai heittelemään rantapalloa.. ei sellainen koko mun mielestä rintoihin sovi. Ainoat rinnat, jotka minä hyväksyn (todellakin olen jättänyt ihmisen joka on tehnyt tarpeettomia leikkauksia) ovat luonnolliset. Se että suuremmat tuntuvat aidoilta, ei riitä minulle. Jos asiasta ei kerro miehelleen.. se on mielestäni asioiden salaamista tai pettämistä (ei seksuaalisessa mielessä)
Itse pidän rinnoista, jotka sopivat sopivasti käteen.. eli tässä tapauksessa suhteellisen pienet .. joku b-koko ehkä? Mutta jos toisella on erinkokoiset rinnat luonnostaan, en häntä sen vuoksi jättäisi.
Mainitsin ylenmpänä termin "tarpeeton leikkaus". Hyväksyn sellaisen rintojenleikkauksen, joka on lääketieteellisesti tarpeellinen.. kuten syovän poistamiset, ym .. jotka ovat lääkärin suosittelemia. - Jack
Minun mielestä rinnoilla ei nyt ole paljon väliä...
Mutta yleensä pojat katsovat ensin rintaan sitten naamaan ja lopuksi perse xDDD ja jos hyvältä näyttää niin isku-yrityksiä sataa :D - joo
aika snadit tissit sulla, eihä niitte välii pysty ees leipoo kunnol. ala syömää vitun teini.
- Jussi_03
Sullahan on ihan hyvät rinnat. Sopivan kokoiset ja ennen kaikkea kiinteät. Pääasia että olet itse tyytyväinen omiin rintoihisi. Lisäksi kaikille "ei sovi" isot rinnat. Suosikkini on C-D-kuppi, mutta suhteeni naisiin ei ole kaatunut rintojen kokoon.
D-kuppi voi olla jonkun miehen mielestä muhkea ja hyvä, mutta liian iso on jo naiselle rankkaa. Pitää olla hyvät liivit, muuten voi olla niska ja hartiat kipeät.
Olkaa naiset tyytyväisiä Luojan suomiin rintoihin ja kantakaa niitä ylpeänä eteenpäin! - Janne
No sehän nyt on ihan miehestä kiinni, että mistä tykkää ja mitä pitää naisessa tärkeänä. Itselleni riittää että on rinnat. Ihan lautaa naista en varmaan voisi itselleni kuvitella. Omasta mielestäni kiinteä peppu ja hyvät sääret ovat tärkeämpiä kuin rinnat... niin ja pitkät kauniit hiukset :)
- Tomppa
Ne on ihan sopivat. Mä tykkäsin niistä. Luonne merkitsee tietenkin eniten. Oon 24 v jätkä.
- rami
jos joku poika oikeesti rakastuu vain tisseihis nii jos olisin tyttö nii jättäisin sen. naama se on joka ratkaisee näin ulkonäköisillä seikoilla. tykkään enemmän tavallisista rinoista kuin joistain hemmetin rantapalloista, niiden väliinhän hukkuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553723- 312134
- 402034
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171711Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401522Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251472- 791423
- 1371154
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221113