Aineski mun emolevyssä on keskellä pien tuuletin jossa lukee Abit mutta musta jotenkin tuntuu että siitä on alkanu kuulua levykeaseman asennuksen jälkeen ihme pärinää käyntiin lyötäessä ensimmäisen kerran (uudelleen käynnistettäessä ei pärise). Mistä johtuu?
Abit
7
572
Vastaukset
- Pazi
Se on ainaskin tässä abit nf7-s
lankussa ominaisuus.
Uutena on hiljaa mut ennemin tai myöhemmin
alkaa pitää perkeleen moista ääntä.
No onneks saan ehkä jo ens viikolla
vesijäähyn tähän.- Täälläkin Abit
Onko tosiaan noin tuon NF7-S emon kanssa? Minulla on nimittäin ollut juuri tuo samainen emo jo jonkin aikaa.
Kuinka kauan se yleensä pysyy hiljaisena, kunnes alkaa pitämään meteliä? - @haa
Täälläkin Abit kirjoitti:
Onko tosiaan noin tuon NF7-S emon kanssa? Minulla on nimittäin ollut juuri tuo samainen emo jo jonkin aikaa.
Kuinka kauan se yleensä pysyy hiljaisena, kunnes alkaa pitämään meteliä?Mulla ainaski pysyi hiljaisena pari kuukautta kunnes kytkin levykeaseman johdot. Myöhemmin vielä katsoin uudelleen ettei johdot osu mihinkään tuulettimeen
- Pazi
@haa kirjoitti:
Mulla ainaski pysyi hiljaisena pari kuukautta kunnes kytkin levykeaseman johdot. Myöhemmin vielä katsoin uudelleen ettei johdot osu mihinkään tuulettimeen
muutamasta on Nf7-s levystä on kokemuksia
nii parista viikosta pariin kuukauteen ku meteli alkaa. kannattaa vaihtaa joku parempi tilalle. - zalman
Pazi kirjoitti:
muutamasta on Nf7-s levystä on kokemuksia
nii parista viikosta pariin kuukauteen ku meteli alkaa. kannattaa vaihtaa joku parempi tilalle.Zalmanin ZMNB32J
- biosista
niin northbridge tuulettimen hurina lakkaa
Minä alensin NB:n voltit 8 niin hurina lakkas- L_J
Vittu mitä paskanjauhantaa.
Laskea piirisatjan jännitettä niin se lakkaa.
Jos tuulettimen laakerit kuluu loppuun niin siihen mitkään jännitteen alentamiset auta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696921
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes622502- 562148
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se621282Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3551260- 561244
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141121Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79970Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384968Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14957