Adoptiosisarusten rakkaus

adoptioveli

Eli minä olen 16-vuotias poika, olen adoptoituy kolmivuotiaana Suomeen Argentiinasta. Mun pikkusisko adoptoitiin viisvuotiaana Serbiasta, ja hän on nyt 14. Mä oon alusta alkaen rakastanut mun pikkusiskoa ihan hirveästi, aina ollut sen kanssa ja pitänyt siitä huolta jne. Ollaan siis aina oltu parhaita ystäviä, koulussa me ollaan samassa isossa kaveriporukassa, mutta jutellaan vaan keskenään ja silleen. On meille normaalia, että hän esim. makoilee mun sylissä kun katsotaan telkkaria.
Näin on siis ollut siitä lähtien kun sisko adoptoitiin. Sitten tossa kun mun sisko oli jtn. 13 ja mä 15, sillä ilmeisesti alko sillon kuukautiset ja se rupes kehittymään, niin mä ihastuin siihen. Ihan yhtäkkiä vaan, mä en mahtanut sille mitään. Olin pitänyt sitä aina tosi söpönä, siis söpönä sillälailla että sitä tahto halia ja pitää siitä huolta yms, mut sillon tajusin miten kaunis se oli, silleen kuinka kaunis siitä oli tullut vuosien aikana.

Viime heinäkuun 2. päivä oli mun elämän hirvein päivä, se joutu ratsastusonnettomuuteen ja oli sairaalassa kaks viikkoa lukuisten vammojen takia. Mä olin sairaalassa koko sen ajan, nukuin sen huoneessa ja niin edes päin. Siellä sairaalassa mä rakastuin siihen ja niin on ollut siitä lähtien.

Tänä aamuna se lähti viikoksi ratsastusleirille. Kun se oli lähdössä ja me halittiin siinä, se yhtäkkiä otti mun pään silleen käsiensä väliin ja kysy multa, mitä mä tunnen sitä kohtaan. Menin ihan lukkoon, sanoin vaan että mä rakastan sua (mut niinhän veljet rakastaa siskojaan). Sitten se vaan suuteli mua. Ihan yhtäkkiä. Sen tehtyään se lähti, nyt ei nähdä viikkoon.

Olen onnellinen, koska rakastan siskoani, mut mun päähän tulee kaikkia ajatuksia; jos se vaikka pelkää että mä hylkään sen jos se ei yritä rakastaa mua sillä lailla jne. Mun sisko on vasta siis 14, en tahdo että se mitenkään tuntis mitään riittämättömyyttä mulle, jos se ei rakasta mua niinku se ilmeisesti tietää mun rakastavan sitä. Mä en tosiaankaan halua että mä jotenkin painostaisin sitä.
Tää on kuitenkin käytännössä mun unelmien täyttymys. Uskokaa tai älkää, heinäkuusta lähtien miltei aina kun oon nähnyt sen/se on ollut mun sylissä/halannut niin muhun on oikeesti silleen tulvahtanut adrenaliinia, mun sydän hakkaa aina kun se koskettaa mua millään tavalla. Mä en ajattele paljon mitään muuta kuin mun siskoa. Ennen mä olin tyttöjen kanssa, seurustelin eri ihmisten kanssa paljon, mutta nyt mä en huomaa tyttöjä, en ketään muita paitsi mun siskoni. Mä rakastan ihan kuunnella vaikka kun se puhuu, kun vaan kuulen sen äänen, sekin on jo ihanaa. Tiedän että tää on outoa, mutta nytkin ajattelen sitä suudelmaa ja mun sydän alkaa hakkaamaan heti, en voi sille mitään, enkä haluakaan voida :).

Voiko adoptiosisarukset siis seurustella? Toisaalta mua ei haittaa muiden mielipiteet paskaakaan jos se rakastaa mua, mutta kysyisin, mitä mieltä te olette? Koska mä rakastan häntä ja tiedän että en tuu koskaan rakastamaan ketään muuta näin, kuin mä rakastan mun siskoa. Eli mitä mieltä ootte? Ja jos joku kauhistuu siitä että olen 16 ja se 14, niin mä en ikinä, ikinä, IKINÄ harrastais seksiä sen kanssa ennen kuin se on vanhempi, vaikka mun sisko joskus sitä haluaisikin. Tietenkään mä en halua että se alottaa tuon noin nuorena.

Ihan asiallisia kommentteja kiitos. Ja Jelena (mun siskoni) jos jostain syystä näet tämän siellä missä oot niin kyllä, mä rakastan sua enemmän ku mitään muuta.

7

1049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Half Pipe

      söpöä

      • Gilian

        Kyllä 14 vuotiaan kanssa voi seksiä harrastaa, kun pitää huolen ehkäisystä.
        Itse olin 13 vuotias kun rakastelin eka kerran silloin 15 vuotiaan veljeni kanssa.


      • vain rakkaus
        Gilian kirjoitti:

        Kyllä 14 vuotiaan kanssa voi seksiä harrastaa, kun pitää huolen ehkäisystä.
        Itse olin 13 vuotias kun rakastelin eka kerran silloin 15 vuotiaan veljeni kanssa.

        Mitä,siis veljesi kanssa Gilian? Missä se tapahtui,miten rakastelitte?


    • Yepppppp

      Ootte vaa asuneet yhess, ette ole sukua. Ei siinä mitää mun mielest

      • Gilian

        Tapahtui meillä kotona, minun huoneessa, ihan normi rakastelu, lähetyssaarnaaja asento, ei kestänyt eka kerta kauan, veljeni sai orkun varmaan alle minuutissa. Minua satttui vähän, mutta nautin aktista silloin.Hän teki minulle sormilla orkun seuraavana päivänä.


      • ihanaaaa
        Gilian kirjoitti:

        Tapahtui meillä kotona, minun huoneessa, ihan normi rakastelu, lähetyssaarnaaja asento, ei kestänyt eka kerta kauan, veljeni sai orkun varmaan alle minuutissa. Minua satttui vähän, mutta nautin aktista silloin.Hän teki minulle sormilla orkun seuraavana päivänä.

        Hyvä et sait sitten ees orkun.Kai veljelläsi oli kortsu kyrvässä?? Kerro miltä tuntui panna veljen kanssa,ja ootteko vielä panneet sen jälkeen uusix?


      • Gilian
        ihanaaaa kirjoitti:

        Hyvä et sait sitten ees orkun.Kai veljelläsi oli kortsu kyrvässä?? Kerro miltä tuntui panna veljen kanssa,ja ootteko vielä panneet sen jälkeen uusix?

        Oli tietysti kortsu, nyt käytän pillereitä. Tuntui ihanalta rakastella hänen kanssaan. Toki olemme rakastelleet useasti sen jälkeen.
        [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      4992
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      39
      1538
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1181
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe