Kondomi

ggrggegeg

Olen 14 ja puoli, kokeilin tossa pari viikkoo sitten kondomia, ja se vaikutti isolta. penikseni on ihan normikokoinen, 15cm/ 4cm paksu, mutta minulla on esinahka joten en osannut laittaa sitä oikein, ja toiseksi penikseni meni lepotilaan päin hetikun yritin laittaa kondomia, joka ei loppujen lopuksi edes mennyt, ja se peti heittää pois. En saanut tietää olisiko se ollut oikean kokoinen koska se ei vain mennyt terskasta alaspäin ja penikseni meni heti lepotilaan kun sitä yritin sinne survoa, yritin sitä vessassa joten ei ollut mitään kiihoketta olisikohan ollut siitä kiinni. Ei ole mtn naurun aihetta tää on joka teinin (pojan) kokemus. :P

21

4556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ukko_kuminen

      Siis etkö saanut kondomia päälle sen takia että penis veltostui vai siksi että se ei rullautunut päästä enempää? Oletko varma että se kortsu oli oikein päin?

      Mulla kävi nimittäin niin että kun joskus ostin kokeilumielessä kortsuja (Magic, älä ikinä osta :D) niin ne oli ihan älyttömän kireitä. Ei mulla mikään mahtimela ole, samaa luokkaa suunnilleen ku sulla mutta silti, kortsun sai survomalla survoa terskan yli että se meni siitä yli. Ja kun sen sai alas asti rullattua se puristi tosi ikävästi. Oon kuullu muualtakin (netissä monilta foorumeilta) että magicit puristaa ikävästi ja on kireitä. Pitänee etsiä jostain joku muu merkki, onko ihmisillä ehdotuksia? Sultan, troijan, mitä muita? Netistä en rupee tilaamaan eli sais olla ihan normaaleita tavaratalo/r-kioski kortsuja, automaatit on pelleille :D (älä ota loukkauksena, tää on tälläne heitto vaan).

      Olen laiska paska enkä tee uutta ketjua tämän takia tämä liittyy hieman aloitukseen ja aiheeseen. Ja mua itseäni vituttaa kun ihmiset lähettelee samoista asioista aiheita vaikka olis heti etusivulla valmis ketju.

      Kiitos ihmiset jos jaatte kokemuksia aiheesta tälläisen kokemattoman nyypän kanssa :D

      • perrkele

        Itelläki pahoja kokemuksia magicista ja durexista. Sultan, sultan, sultan. Siinä kolme parasta merkkiä.


      • hthrhrhrhrh
        perrkele kirjoitti:

        Itelläki pahoja kokemuksia magicista ja durexista. Sultan, sultan, sultan. Siinä kolme parasta merkkiä.

        Juu se oli juuri se magic kondomi mitä kokeilin :D


      • Ukko_kuminen
        perrkele kirjoitti:

        Itelläki pahoja kokemuksia magicista ja durexista. Sultan, sultan, sultan. Siinä kolme parasta merkkiä.

        Sultan siis ensi kerralla, kiitos vinkistä :D

        Jos sultaneil vielä verikin kiertäisi kun on päällä >.>


    • holhh

      Sä oot liian nuori kondoomin kans vehkeilee

      • twetwetwet

        Et itse ole vieläkään uskaltanut käydä ostamassa?


      • htrshrhh
        twetwetwet kirjoitti:

        Et itse ole vieläkään uskaltanut käydä ostamassa?

        Ei siinä oo mtn uskallettavaa mutta nautin sinkkuelämästä joten en paljoa tarvitse, ainakaan toistaiseks :D


      • twetwetwet
        htrshrhh kirjoitti:

        Ei siinä oo mtn uskallettavaa mutta nautin sinkkuelämästä joten en paljoa tarvitse, ainakaan toistaiseks :D

        Mutta kuinka se liittyy siihen että aloittaja olisi liian nuori kondomin kanssa hommailemiseen? o.o
        Kyllä se mun mielestä ainakin on parempi opetella jo vähän etukäteen näitä asioita ettei sitten ihan kujalla ole kun pitäisi jotain tietääkin...


    • lalalalalalalala

      Kortsussahan oleellista on se miten se ympärysmitta istuu. Sen pitää olla sillä tavalla nafti, ettei lipsahda pois päältä, mutta tietenkään ei saa kiristää. Pituudella ei ole mitään merkitystä. Useimmitenhan kortsut on 18,5 cm pitkiä eli reilusti mitoitettuja ja ideana on, että 'one size fits all'. Jos kortsu ei mene terskan yli sen takia, että on kireä niin silloin se on luonnollisesti liian kireä. Aika usein kondomi vaikuttaa erektioon joko heti alussa tai kesken aktin. Se on valitettavaa, mutta totta.

    • John H

      Hei, ota vanhempi tyttö / nainen mukaan ne opettaa ja asettelee protectorin sun John Holmesiin käden käänteessä!

    • abc123kortsu

      puhjennut kumi ei osaa laittaa kumiaXD

    • wqokcjnsli

      kortsu on ihan turha, miehet ei mitää kumia käytä. paljon kivempi siementää muksuja ympäri kaupunkii

      • 15v

        Ite oon pannu tyttöystävääni ilman kortsuu. Ei onneks tullu raskaaks, mut enää se ei haluu tulla mun kaa sänkyy ku mul ei oo kondomii. Mist vitust meen ostaa? Onks kaupas oikeen kokosii? Ja eks se oo vähä noloo mennä kauppaa ostaa vaa kondoomei ? :DD


      • Anonyymi
        15v kirjoitti:

        Ite oon pannu tyttöystävääni ilman kortsuu. Ei onneks tullu raskaaks, mut enää se ei haluu tulla mun kaa sänkyy ku mul ei oo kondomii. Mist vitust meen ostaa? Onks kaupas oikeen kokosii? Ja eks se oo vähä noloo mennä kauppaa ostaa vaa kondoomei ? :DD

        eihän takapuoleen panemalla tulekaan raskaaksi


    • adfdfef

      Itellä onnistu ekalla kerralla, mul on aika pien noin 10cm ja 4cm paksu
      Oon siis 14v ja ostin niit lidlin kortsuja ja istu tosi hyvin

    • kollo

      Rainbow ja xstra on parhaita

    • Anonyymi

      No ite oon muutaman kuukauden päästä 14v ja kävin ostaa lähimarketista magic-kondomeja. Mun penis on velttona 10cm ja stondikses 15cm, ympärysmitta 9cm ja leveys 4cm. Oli itelle sopivan kokosii ja puristi kivasti. Ja hyvin meni paikalleen🙂

    • Anonyymi

      Meni lepotilaan:D

    • Anonyymi

      Sitten kun se sun muna on pystys ni vedät sun esarin alas asti, sillai että terska on iha paljas. Sitten otat sen kortsun ja laitan sen kalun päähän. Sit vaa rullaat sen ihan alas siihen asti mist alkaa kassit. Ja antaa vaa site palaa. Kun oot päästäny mällis sinne kortsuun ni heität sen pois. Voi olla että sun kortsu oli liian iso, on eri kokoisia kondomeja.

    • Anonyymi

      Aivan leikki vehkeitä, kuulkaa ne pistää nykyään mustalla kullilla 28cm / 8 kaikki akat, oikeita siitos oriita nuo etelän savannilta tulevat.

      • Anonyymi

        Kui iso sun muna on?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe